صرافی ارزینجا؛ آموزش ثبت نام و بررسی صرافی Arzinja

آموزش صرافی
آموزش ثبت نام و بررسی صرافی ارزینجا

ارزینجا یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ با هدف تسهیل خرید و فروش ارز دیجیتال، آموزش، مشاوره، و افزایش اطلاعات افراد علاقه‌مند به این حوزه آغاز کرد. در این مقاله از کلینیک سرمایه، قصد داریم نحوه ثبت نام در صرافی ارزینجا و استفاده از امکانات آن را بررسی کنیم. اگر دوست دارید بیشتر با ویژگی‌های صرافی Arzinja آشنا شوید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

لوگو صرافی ارزینجا
صرافی ارزینجا
۳.۵
ساده و کاربردی
خرید و فروش امن
ثبت‌نام به همراه تخفیف کارمزد

معرفی صرافی ارزینجا

صرافی ارزینجا (Arzinja) در سال ۱۳۹۶ در شهر تهران راه‌اندازی شد تا امکان معامله و فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را برای کاربران ایرانی فراهم کند. ارزینجا یکی از اعضای انجمن فین‌تک ایران و انجمن فناوران زنجیره بلوک است و خدمات خود را تحت قوانین بانک مرکزی، به کاربران ارائه می‌کند.

صرافی Arzinja در حال حاضر امکان معامله بیش از چهارصد ارز دیجیتال را دارد و بیش از صد هزار نفر از خدمات و امکانات آن استفاده می‌کنند. اپلیکیشن‌های موبایل این صرافی ارز دیجیتال امکان دسترسی به خدمات را روی گوشی موبایل فراهم کرده‌‌اند و وبلاگ ارزینجا نیز مقالات و محتواهای آموزشی مختلفی را در زمینه ارز دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

صرافی ارز دیجیتال ارزینجا در یک نگاه

نام صرافی ارزینجا (Arzinja)
سال تأسیس ۱۳۹۶
اپلیکیشن موبایل اندروید

iOS

تعداد کاربران ۱۰۰۰۰۰+
تعداد ارزهای دیجیتال تحت پشتیبانی ۴۰۰+
نرخ کارمزد معاملات متغیر – تا ۲ درصد حجم معامله
امکانات خرید و فروش و تبدیل ارز دیجیتال
پشتیبانی چت آنلاین در پنل کاربری

تلفن: ۰۲۱۹۱۰۳۵۰۵۰

ایمیل:

[email protected]

شبکه‌های اجتماعی تلگرام:

https://t.me/Arzinjaa

توییتر:

اینستاگرام:

https://instagram.com/arzinja.info

آپارات:

https://aparat.com/arzinja

نقد و بررسی صرافی Arzinja

صرافی ارزینجا در طول شش سال فعالیت خود، امکان معامله بیش از چهارصد ارز دیجیتال مختلف را فراهم کرده است که در مقایسه با دیگر صرافی‌های ایرانی، رقم خوبی محسوب می‌شود. کارمزد معاملات ارزینجا بسیار زیاد است و امکان معامله حرفه‌ای و دسترسی به چارت قیمت نیز در آن وجود ندارد.

این صرافی برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS اپلیکیشن اختصاصی خود را ارائه کرده است تا کاربران بتوانند روی گوشی موبایل نیز از خدمات آن استفاده کنند. خدمات پشتیبانی ارزینجا برخلاف اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال، به‌صورت شبانه‌روزی نیست و از ساعت ۸ صبح تا ۲ بامداد، در تمام روزهای هفته به کاربران ارائه می‌شود.

مزایای صرافی ارزینجا

  • امکان معامله بیش از چهارصد ارز دیجیتال؛
  • ارائه اپلیکیشن موبایل برای iOS و اندروید؛
  • ارائه محتواهای آموزشی.

معایب صرافی ارزینجا

  • ارائه‌نکردن خدمات استیکینگ، معامله تعهدی، و غیره؛
  • نداشتن پشتیبانی به‌صورت شبانه‌روزی؛
  • کارمزد بسیار زیاد معاملات؛
  • ممکن‌نبودن معامله حرفه‌ای.

آموزش ثبت نام در صرافی ارزینجا

ثبت نام اولیه در ارزینجا به‌راحتی با یک شماره موبایل انجام‌شدنی است. برای شروع ثبت نام، به صفحه اصلی سایت صرافی، به آدرس «arzinja.info» وارد شوید و در بالای صفحه، روی دکمه «ورود/ثبت نام» کلیک کنید.

در کادری که باز می‌شود، شماره موبایل خود را وارد کنید و دکمه «ارسال کد تأیید» را بزنید.

ثبت نام با شماره موبایل در صرافی ارزینجا

کد تأیید پیامک‌شده را در کادر مربوطه وارد کنید و دکمه «بررسی کد تأیید» را بزنید.

تایید شماره موبایل

با این کار، فرایند ثبت نام اولیه انجام می‌شود و می‌توانید در ادامه، فرایند تکمیل اطلاعات و احراز هویت را انجام دهید.

آموزش احراز هویت در صرافی ارزینجا

بعد از تأیید شماره موبایل در فرایند ثبت نام، باید اطلاعات کاربری خود را کامل کنید. نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن ثابت، و ایمیل خود را در بخش‌های مربوطه وارد کنید. سپس تیک پذیرش قوانین را بزنید و روی دکمه «تأیید اطلاعات» کلیک کنید.

فرم تکمیل اطلاعات کاربری برای احراز هویت در صرافی ارزینجا

در مرحله بعد، تلفن ثابت خود را تأیید کنید. اگر امکان تأیید تلفن ثابت را ندارید، می‌توانید با شماره موبایلی که به نام خودتان است، فرایند احراز را ادامه دهید.

تایید تلفن ثابت

در مرحله بعد، تصویر کارت ملی و همچنین تصویر احراز هویت را مطابق با توضیحات صرافی در قسمت‌های مربوط به خود، بارگذاری کنید. لینک توضیحات احراز هویت در کادر قرمزرنگ نشان داده شده است که می‌توانید با کلیک روی آن، توضیحات را به‌صورت کامل مطالعه کنید.

سپس در کادر پایین آن، شماره کارت بانکی متعلق به خود را وارد کنید و دکمه «ثبت و بارگذاری مدارک» را بزنید.

آپلود تصویر کارت ملی برای احراز هویت در صرافی ارزینجا

سپس منتظر بمانید تا مدارکتان بررسی و تأیید شود. فرایند بررسی بسته به شلوغی سایت، بین ده دقیقه تا دو ساعت طول می‌کشد و نتیجه آن از طریق پیامک و ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

آموزش واریز و برداشت ریالی در صرافی ارزینجا

پس از تأیید احراز هویت در صرافی ارزینجا، می‌توانید واریز و برداشت ریالی انجام دهید. برای واریز کافی است در پنل کاربری خود، روی دکمه «افزایش اعتبار» کلیک کنید.

در صفحه بعد، فرم واریز نشان داده می‌شود. مبلغ مدنظرتان را وارد و کارت بانکی خود را انتخاب کنید و با زدن دکمه «ثبت درخواست واریز تومانی»، پرداخت خود را انجام دهید.

فرم واریز ریالی به صرافی ارزینجا

پس از تکمیل مراحل واریز، حساب ریالی شما در صرافی شارژ خواهد شد.

برای برداشت ریالی از صرافی ارزینجا، در پنل کاربری خود از منوی بالای صفحه، گزینه «کیف من» را انتخاب کنید.

اولین کیف پول در این صفحه، کیف پول تومان است. برای برداشت از آن، دکمه «برداشت» را در مقابل آن بزنید.

برداشت ریالی از صرافی ارزینجا

در صفحه بعد، مبلغ و شماره کارت را مشخص کنید و با زدن ثبت درخواست، فرایند برداشت را نهایی کنید تا وجه مدنظر از حسابتان برداشت شود.

انتخاب کارت و مبلغ جهت برداشت ریالی از صرافی ارزینجا

آموزش واریز و برداشت ارز دیجیتال در صرافی ارزینجا

برای واریز و برداشت ارز دیجیتال در صرافی ارزینجا، در پنل کاربری گزینه «کیف من» را از بالای صفحه انتخاب کنید.

در صفحه‌ای که باز می‌شود، فهرست ارزهای مختلف قابل مشاهده است. برای واریز کافی است روی دکمه «واریز» در جلوی ارز دیجیتال مدنظرتان کلیک کنید.

واریز ارز دیجیتال در صرافی ارزینجا

در صفحه واریز ارز، شبکه انتقال را انتخاب کنید. پس از انتخاب شبکه، آدرس کیف پول مدنظرتان نشان داده می‌شود که می‌توانید آن را کپی یا بارکد آن را اسکن کنید. وجه مدنظرتان را به این آدرس واریز کنید تا پس از دریافت تأییدیه‌های لازم از شبکه بلاکچین، به کیف پول شما در صرافی واریز شود.

در انتخاب شبکه دقت کنید؛ چراکه در صورت واریز به شبکه اشتباه، امکان برگرداندن ارز واریزی وجود ندارد.

انتخاب رمزارز و نوع ارسال و کیف پول برای واریز

برای برداشت ارز نیز کافی است آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید و بعد از مشخص‌کردن مبلغ، فرایند برداشت را تکمیل کنید تا ارز مدنظر از حسابتان برداشت شود و آن را در کیف پول مقصد دریافت کنید.

انتخاب رمز ارز و ادرس کیف پول مقصد برای برداشت

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی Arzinja

صرافی Arzinja امکان معامله حرفه‌ای و همتا به همتا را ندارد و فقط می‌توانید معاملات خود را به‌صورت ساده انجام دهید. برای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ارزینجا، در پنل کاربری خود، گزینه «کیف من» را از منوی بالای صفحه انتخاب کنید.

سپس روی دکمه «خرید/فروش» در جلو ارز مدنظرتان کلیک کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ارزینجا

در صفحه‌ای که باز می‌شود، قیمت ارز مدنظر در لحظه قابل مشاهده است. برای ثبت سفارش، مقدار ارز مدنظرتان را وارد کنید و دکمه ثبت درخواست را بزنید.

ثبت درخواست خرید ارز

سفارش شما ثبت و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

کارمزد معاملات صرافی ارز دیجیتال ارزینجا

برخلاف بسیاری از صرافی‌های ایرانی و خارجی، کارمزد معاملات در صرافی ارزینجا به‌صورت ثابت دریافت می‌شود و به حجم معامله یا سطح کاربری بستگی ندارد. کارمزد خرید و فروش در این صرافی یکسان و مقدار آن برای ارزهای مختلف به صورت زیر است:

ارز کارمزد خرید کارمزد فروش
تتر، بیت کوین و اتریوم ۰/۵ درصد ۰/۵ درصد
ارزهای دیگر ۲ درصد ۲ درصد

پشتیبانی صرافی Arzinja

صرافی ارزینجا در تمام روزهای هفته، از ساعت ۸ صبح تا ۲ بامداد، خدمات پشتیبانی مشتریان را به کاربران ارائه می‌کند. برای دریافت پشتیبانی در صرافی Arzinja، می‌توانید از چت آنلاین در پنل کاربری استفاده کنید تا در کوتاه‌ترین زمان جواب بگیرید. علاوه بر این، می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۳۵۰۵۰ یا ایمیل [email protected] تماس بگیرید و مشکل یا سؤال خود را با کارشناسان پشتیبانی این صرافی مطرح کنید.

کلام پایانی

در این مقاله، با نحوه ثبت نام و استفاده از خدمات صرافی ارزینجا آشنا شدیم. صرافی Arzinja با حدود شش سابقه فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، امکان معامله بیش از چهارصد ارز دیجیتال را برای کاربران خود فراهم کرده است. در حال حاضر، بیش از صد هزار نفر از خدمات این صرافی استفاده می‌کنند. اپلیکیشن‌های موبایل این صرافی امکان دسترسی به خدمات آن را روی موبایل فراهم کرده‌اند و کارشناسان پشتیبانی آن نیز در تمام روزهای هفته، از ساعت ۸ صبح تا ۲ بامداد، پاسخ‌گوی کاربران هستند.

سوالات متداول

1

آیا صرافی ارز دیجیتال ارزینجا معتبر است؟

بله؛ دفتر صرافی ارزینجا در شهر تهران قرار دارد و این صرافی به‌عنوان یکی از اعضای انجمن فین‌تک ایران، تحت قوانین بانکی کشور خدمات خود را به کاربران ارائه می‌کند.

2

آیا صرافی ارزینجا اپلیکیشن موبایل دارد؟

بله؛ ارزینجا علاوه بر سیستم‌عامل اندروید، اپلیکیشن موبایل خود را برای سیستم‌عامل iOS نیز ارائه کرده است که می‌توانید با استفاده از لینک‌های ارائه‌شده در همین مقاله، آن‌ها را دانلود و نصب کنید.

3

کدام ارزهای دیجیتال در صرافی Arzinja قابل معامله هستند؟

صرافی ارزینجا در حال حاضر امکان معامله بیش از چهارصد ارز دیجیتال مخلتف ازجمله بیت کوین (BTC)، تتر (USDT)، اتریوم (ETH)، ترون (TRX)، و ریپل (XRP) را برای کاربران خود فراهم کرده است.

امتیاز شما به این محتوا

5 / 5. 1

میانگین امتیازات: 5/5
تعداد امتیاز: 1
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره