رویای شیبا اینو (Shiba Inu) برای صعود از قیمت فعلی تا ۱ سنت، بلندپروازی بی‌سابقه‌ای در بازار کریپتوکارنسی است. افزایش قیمت شیبا اینو از زمان عرضه تاکنون به‌همه ثابت کرده است که این میم کوین چه ظرفیت بالایی برای پیشرفت دارد. خیلی‌ها فکر می‌کنند که این رمزارز می‌تواند در آینده صفرهای بیشتری را مقابل قیمت خود پاک کند و به محدوده ۱ سنت برسد. هر چند هیچ اتفاقی در بازار کریپتوکارنسی غیرممکن نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد دستیابی به این هدف حداقل در آینده نزدیک دور از ذهن باشد. 

هدف اصلی بلند پروازی‌های شیبا اینو در درازمدت ، رسیدن به یک دلار است. اگر چه برای رسیدن به این نقطه مهم، توکن باید چند مرحله سخت و دشوار را پشت سر بگذارد. 

شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال تلگان (telegoan) تاکید می‌کند هدف ۱ سنت برای شیبا اینو فقط در صورتی به‌حقیقت می‌پیوندد که سرمایه‌گذاران دارایی‌های خودشان را از ۲۰۳۰ تا ۲۰۴۰ هولد کنند. 

ارزش شیبا اینو در ابتدای روز یکشنبه ۵ آذر ماه ۱۴۰۲ برابر ۰.۰۰۰۰۰۸۳۶۹ دلار است. اگر این میم کوین بخواهد به یک سنت برسد باید حدود ۱۲ هزار درصد رشد قیمت را تجربه کند. 

تلگان پیش‌بینی می‌کند شیبا اینو تا سال ۲۰۳۰ به حداکثر قیمت  ۰.۰۰۰۷۱۲ خواهد رسید. این درحالیست که حداقل ارزش پیش بینی شده برای توکن در سال ۲۰۴۰، ۰.۰۵۴ دلار است. در جدول زیر پیش‌بینی تلگان برای قیمت شیبا اینو تا سال ۲۰۵۰ را مشاهده می‌کنید.

سال ارزش حداقلی ارزش میانگین ارزش حداکثری
۲۰۲۳ ۰.۰۰۰۰۱۲۱ دلار ۰.۰۰۰۰۲۳۹ دلار ۰.۰۰۰۰۳۱۶ دلار
۲۰۲۴ ۰.۰۰۰۰۳۲۱ دلار ۰.۰۰۰۰۴۶۷ دلار ۰.۰۰۰۰۵۷۱ دلار
۲۰۲۵ ۰.۰۰۰۵۷۸ دلار ۰.۰۰۰۰۶۵۲ دلار ۰.۰۰۰۰۷۲۸ دلار
۲۰۲۶ ۰.۰۰۰۰۷۳۱دلار ۰.۰۰۰۰۸۲۲ دلار ۰.۰۰۰۰۹۴۳ دلار
۲۰۲۷ ۰.۰۰۰۰۹۴۵ دلار ۰.۰۰۰۱۵۳ دلار ۰.۰۰۰۱۹۸ دلار
۲۰۲۸ ۰.۰۰۰۲۰۷ دلار  ۰.۰۰۰۲۸۹ دلار ۰.۰۰۰۳۱۲ دلار
۲۰۲۹ ۰.۰۰۰۳۲۳ دلار  ۰.۰۰۰۴۶۵ دلار ۰.۰۰۰۵۸۸ دلار
۲۰۳۰ ۰.۰۰۰۵۹۳ دلار ۰.۰۰۰۶۴۶ دلار ۰.۰۰۰۷۱۲ دلار
۲۰۴۰ ۰.۰۵۴ دلار ۰.۰۷۶ دلار ۰.۰۸۹ دلار
۲۰۵۰ ۰.۶۲ دلار  ۰.۸۹ دلار ۱.۰۶ دلار

با عرضه فعلی شیبا اینو، شانس رسیدن به اهداف قیمت جدول فوق کم است. شیبا اینو نیاز به اجرای برنامه‌های توکن سوزی منظم دارد تا عرضه توکن‌ها را به‌شدت کاهش دهد.

خوشبختانه شیبا اینو هر هفته در حال  اجرای برنامه توکن سوزی است. در مجموع شیبا اینو به نیروی بیشتری برای دستیابی به اهداف قیمت در طولانی مدت نیاز دارد. 

تعدد میم کوین‌ها در بازار کریپتو هم به‌عنوان چالش رقابت پیش روی شیبا اینو وجود دارد. هر روزه تعداد میم کوین‌ها در حال افزایش هستند. پروتکل قرارداد هوشمند شیباریوم به‌عنوان یک مزیت رقابتی می‌تواند این میم کوین را در مقایسه با سایرین در جایگاه بهتری قرار دهد. به‌نظر شما اهداف تعیین شده از سوی تلگان برای شیبا اینو به‌واقعیت تبدیل می‌شوند؟ 

منبع: thecryptobasic