بروکر ای یو اس گلوبال در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد و از بروکرهای قدیمی و باسابقه در بازار فارکس است. این بروکر از مجموعه‌هایی است که بدون واسطه و به‌صورت مستقیم، خدمات خود را به کاربران ایرانی ارائه می‌کند. در این مطلب، قصد داریم بروکر ای یو اس گلوبال را نقد و بررسی کنیم. اگر به دریافت اطلاعات درباره AUS Global علاقه‌مندید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بروکر ای یو اس گلوبال چیست؟

بروکر ای یو اس گلوبال (AUS Global Broker) از مجموعه‌های مالی با سابقه در بازار فارکس است. با توجه‌ به اینکه ای یو اس گلوبال به ایرانیان نیز خدمات‌رسانی می‌کند، بسیار مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است.

این بروکر فارکس با فراهم کردن ابزار و شرایط مناسبی ازجمله پشتیبانی فارسی، توانسته است تریدرهای ایرانی زیادی را به مجموعه خود جذب کند. در ادامه، بیشتر با این بروکر و ویژگی‌های متمایز موجود در آن آشنا می‌شویم.

بروکر ای یو اس گلوبال در یک نگاه

نام بروکر AUS Global | ای یو اس گلوبال
سال تأسیس ۲۰۰۳
دفتر مرکزی قبرس
رگولاتور ASIC, MU FSC, FSCA, CySEC
انواع حساب معاملاتی ECN, Classic, Vip, Standard
انواع نمادهای معاملاتی جفت ارزها

شاخص‌ها

فلزات

سهام شرکت‌ها

کالا و کامودیتی

روش‌های واریز و برداشت ارز دیجیتال

ویزا کارت

مستر کارت

ارزهای رایج

وایر ترانسفر

آمکس

انواع پلتفرم‌های معاملاتی Meta Trader4

Meta Trader5

C Trader

کپی تریدینگ دارد (پم بروکر)
ربات تریدینگ ندارد
بونوس دارد
آدرس شبکه‌های اجتماعی https://www.linkedin.com/company/ausglobal/?viewAsMember=true

https://www.instagram.com/aus_global/

پشتیبانی ارسال پیام از سایت

[email protected]

آیا بروکر ای یو اس گلوبال برای ایرانیان در دسترس است؟

بروکر ای یو اس گلوبال از بروکرهایی است که خدمات خود را به ایرانیان ارائه می‌کند. این بروکر پشتیبانی فارسی نیز دارد.

علاوه بر این، سایت بروکر نیز زبان فارسی دارد و این نیز امتیاز ویژه‌ای برای استفاده از خدمات این بروکر برای کاربران ایرانی است. تنها نکته منفی، نبود روش واریز یا برداشت به ریال است.

رگولاتور بروکر ای یو اس گلوبال

بروکر ای یو اس گلوبال از مجموعه‌های مالی معتبری است که تعداد زیادی رگوله دارد. رگوله ASIC، که از کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا اخذ شده است، در ردیف رگوله‌های سطح ۱ در دنیا قرار دارد و مختص کاربران استرالیایی این بروکر است.

دومین رگوله مربوط به MU FSC است که با عنوان کمیسیون خدمات مالی موریس شناخته می‌شود. این رگوله برای تمام کاربران قابل استفاده است.

دیگر رگوله‌ موجود در این بروکر، FSCA است که به اداره رفتار بخش مالی مربوط می‌شود. این رگوله آفشور به‌عنوان رگوله سطح ۳ شناخته می‌شود و برای کاربران ساکن آفریقا قابل استفاده است.

رگوله CySEC رگوله معتبری در کشور قبرس است که خدمات خود را به کاربران ارائه می‌کند. معمولاً بروکرهایی که به این رگوله مجهزند، بین کاربران و تریدرها اعتبار زیادی دارند.

نقد و بررسی بروکر AUS Global

برای بررسی مختصر بروکر ای یو اس گلوبال، مزایا و معایب کلی این بروکر را برمی‌شماریم. قطعاً این موارد می‌توانند در انتخاب این بروکر، به ما کمک‌ کنند.

مزایای بروکر ای یو اس گلوبال

  • داشتن رگوله‌های معتبر؛
  • ارائه خدمات مالی به کاربران ایرانی؛
  • پشتیبانی از زبان فارسی؛
  • حساب‌های معاملاتی متعدد و کاربردی؛
  • تنوع نمادهای معاملاتی؛
  • بونوس‌های تشویقی.

معایب بروکر ای یو اس گلوبال

  • نداشتن روشی برای واریز و برداشت ریالی؛
  • پشتیبانی‌نکردن از معامله ارز دیجیتال.

آموزش ثبت نام در بروکر ای یو اس گلوبال

برای ثبت نام در بروکر ای یو اس گلوبال، ابتدا به سایت این مجموعه به آدرس fa.ausglobaluk.com مراجعه کنید.

صفحه اصلی سایت بروکر ای یو اس گلوبال

در این مرحله، روی گزینه «یک حساب کاربری باز کنید» کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت‌نام شوید.

فرم ثبت نام در بروکر ای یو اس گلوبال

در این صفحه، ابتدا نام و نام‌خانوادگی خود را وارد کنید. در مرحله بعدی، ایمیل خود را وارد و تاریخ تولدتان را مطابق نمونه نوشته‌شده وارد کنید. حال کشور را انتخاب کنید. در بخش پایین، روی گزینه Get Code کلیک کنید. در این مرحله، کدی برای تأیید به ایمیل شما ارسال می‌شود. این کد را در بخش مدنظر وارد کنید.

فرم اطلاعات تماس در بروکر ای یو اس گلوبال

سپس مشخصات مربوط به هویت خود را در بروکر AUS Global وارد کنید. در بخش اول، نوع مدرک خود را انتخاب کنید. این مدرک می‌تواند کارت ملی، گواهی‌نامه رانندگی، پاسپورت، و … باشد. پس از بارگذاری مدرک، روی گزینه NEXT کلیک کنید.

فرم آپلود مدارک هویتی در بروکر ای یو اس گلوبال

در مرحله چهارم، مشخصات مربوط به حساب کاربری و معاملاتی خود را وارد کنید. برای مثال، باید بگویید قصد دارید از کدام حساب معاملاتی استفاده کنید، چه پلتفرمی را برای استفاده مدنظر دارید، و از چه اهرمی استفاده می‌کنید.

انتخاب نوع حساب معاملاتی در بروکر ای یو اس گلوبال

پس از پایان این مرحله، پیامی مبنی بر ثبت نام موفقیت‌آمیز شما در این بروکر به نمایش درمی‌آید. در این پیام نوشته شده است که باید منتظر تأیید حساب توسط کارشناسان این بروکر باشید، تا بتوانید به حساب معاملاتی و ترید دسترسی داشته باشید.

انواع حساب‌های معاملاتی بروکر AUS Global

برای انجام معاملات در بروکر ای یو اس گلوبال، می‌توانید از میان چهار حساب معاملاتی، حساب مدنظر را انتخاب کنید. هرکدام از این حساب‌ها، ویژگی‌های خاص و متمایز خود را دارند. در ادامه، با ویژگی‌های هریک از این حساب‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

حساب استاندارد (Standard Account)

در این حساب معاملاتی، می‌توانید دارایی‌های متنوعی ازجمله سهام بورس آمریکا، جفت ارزهای بازار فارکس، فلزات گران‌بها، شاخص‌ها، و … را مبادله کنید. برای افتتاح این حساب، به حداقل ۵۰ دلار نقدینگی نیاز دارید. همچنین در این حساب معاملاتی، اهرم ۱:۵۰۰ به کاربران ارائه و اسپرد آن نیز از ۱/۵ پیپ به‌صورت متغیر آغاز می‌شود.

حساب ECN

دیگر حساب موجود در این بروکر، ECN است. حداقل واریزی برای افتتاح این حساب نیز ۵۰ دلار است و اهرم موجود در آن نیز حداکثر ۱:۵۰۰ است. اسپرد متغیر این حساب از ۰/۲ پیپ آغاز می‌شود. البته این حساب کمیسیون دارد و کاربر به‌ازای معامله در هر لات، باید ۱۰ دلار پرداختی داشته باشد.

حساب کلاسیک (Classic Account)

حساب کلاسیک نیز در بروکر ای یو اس گلوبال با مبلغ ۵۰ دلار افتتاح می‌شود. این حساب معاملاتی اهرم ۱:۵۰۰ دارد و اسپرد آن از ۰/۹ پیپ آغاز می‌شود. در این حساب معاملاتی، کاربران می‌توانند دارایی‌های عنوان‌شده در حساب‌های دیگر را نیز معامله کنند. به این حساب کمیسیونی تعلق نمی‌گیرد.

حساب معاملاتی VIP

حساب ویژه‌ای که در این بروکر برای کاربران وجود دارد، حساب VIP است. در این حساب معاملاتی، کاربران باید حداقل ده هزار دلار واریز کنند تا حساب مدنظر برای آن‌ها باز شود. در این حساب، تریدر می‌تواند به اهرم ۱:۵۰۰ دسترسی داشته باشد. همچنین اسپرد موجود برای این حساب، از ۰/۲ پیپ به‌صورت متغیر آغاز می‌شود. این حساب کمیسیون ندارد.

راهنمای واریز و برداشت در بروکر ای یو اس گلوبال

برای واریز و برداشت در بروکر AUS Global، باید از داشبورد معاملاتی، روی گزینه FUND کلیک کنید. در این بخش، دو گزینه واریز و برداشت، یعنی Deposit و Withdraw، مشاهده می‌شود. برای واریز، ابتدا گزینه Deposit را انتخاب کنید.

در این بخش، می‌توانید از سه روش برای واریز وجه استفاده کنید. در بخش نخست، نقل و انتقالات بانکی را شاهد هستیم. در بخش دوم، می‌توانید با رمز ارز یا ارز دیجیتال، حساب خود را شارژ کنید.

سرانجام در مرحله آخر، می‌توانید با EWallet برای این کار اقدام کنید. با کلیک روی هر گزینه، روش‌هایی که برای واریز وجه وجود دارد، به شما نمایش داده می‌شود.

بخش واریز به بروکر ای یو اس گلوبال

در ادامه، مشخصات واریزی را در کادرهای مدنظر وارد کنید. مشخصات حساب معامله‌گری، مقدار مبلغ برای واریز و … را باید در این بخش تکمیل کنید. پس از آن، روی گزینه NEXT کلیک کنید.

فرم مشخصات حساب معامله‌گری، مقدار مبلغ برای واریز

در ادامه، از شما خواسته می‌شود مشخصات واریز و نقل و انتقال را بررسی و موارد لازم را برای انجام این کار، ارائه کنید.

تایید مشخصات کیف پول برای انتقال وجه

در این مرحله، مشخصات کیف پول را برای انتقال وجه از طریق ارز دیجیتال، نمایش می‌دهد. می‌توانید با این روش، حساب خود را شارژ کنید.

آدرس کیف پول جهت وارید

برای برداشت وجه نیز می‌توانید از طریق منوی Withdraw اقدام کنید. بدین منظور، ابتدا باید در بخش Account و سپس Receipt Accounts کیف پول خود را وارد کنید تا بتوانید از طریق بروکر، برداشت وجه داشته باشید.

انواع نمادهای معاملاتی بروکر AUS Global

دارایی‌های مختلف و متنوعی در بروکر ای یو اس گلوبال قابل مبادله است. با بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که تریدرها می‌توانند به بیش از دویست نماد معاملاتی برای انجام ترید دسترسی داشته باشند.

جفت‌ارزها، شاخص‌ها، فلزات گران‌بها، سهام شرکت‌ها و کالا و کامودیتی، از این موارد هستند. از موارد جالبی که در این بروکر وجود دارد، پشتیبانی‌نکردن از معامله ارز دیجیتال است که از نقاط ضعف آن به حساب می‌آید.

انواع پلتفرم‌های معاملاتی بروکر AUS Global

در بروکر ای یو اس گلوبال، سه پلتفرم معاملاتی برای تریدرها ارائه شده است. این پلفترم‌ها، که محبوبیت زیادی دارند، امکانات فوق‌العاده‌ای به کاربران ارائه می‌کنند.

متاتریدر ۴، متاتریدر ۵، و سی تریدر این پلتفرم‌ها هستند. ابزارهای تحلیلی بسیار مناسبی در این پلتفرم‌ها وجود دارد تا تریدرهای موجود در این بروکر از هرگونه ابزار اضافی، بی‌نیاز باشند. این برنامه‌ها برای سیستم‌عامل‌های مختلفی مانند اندروید، iOS، ویندوز، و مک قابل دریافت هستند.

پلتفرم سوشال تریدینگ بروکر ای یو اس گلوبال

پلتفرم سوشال تریدینگ از محبوب‌ترین سرویس‌های بروکر ای یو اس گلوبال است. کاربران می‌توانند با استفاده از این پلتفرم، نظرها، تحلیل، و سبک معاملاتی اشخاص دیگر را مشاهده و در صورت تمایل، برای معاملات خود از آن‌ها استفاده کنند.

کارمزدها، اسپرد و کمیسیون معاملات بروکر ای یو اس گلوبال

کارمزد یا کمیسیون از مواردی است که بسیاری از کاربران و تریدرها قبل از ثبت‌نام در یک بروکر، آن را بررسی می‌کنند. هرچه سطح این هزینه‌ها کمتر باشد، احتمال عضویت در مجموعه‌ بیشتر خواهد بود.

در بروکر ای یو اس گلوبال، هرکدام از این حساب‌ها کارمزد خاص خود را دارند. این موارد به‌اختصار در جدول زیر آمده است.

مشخصات حساب VIP حساب کلاسیک حساب ECN حساب استاندارد
حداقل واریزی ۱۰ هزار دلار ۵۰ دلار ۵۰ دلار ۵۰ دلار
اسپرد از ۰/۲ پیپ از ۰/۹ پیپ از ۰/۲ پیپ از ۱/۵ پیپ
کمیسیون ندارد ندارد ۱۰ دلار در هر لات ندارد

بونوس‌های بروکر AUS Global

در بروکر ای یو اس گلوبال نیز تعدادی بونوس‌های تشویقی جذاب وجود دارد که تریدرها می‌توانند متناسب با دستورالعمل‌های خاص آن، این جایزه‌ها را کسب کنند.

برای مثال، این بروکر برای خوشامدگویی به کاربران خود، یک نوع بونوس ارائه می‌کند. با استفاده از این بونوس، کاربر می‌تواند به‌ازای هر واریزی که به حساب خود انجام می‌دهد، ۲۰ درصد جایزه نیز دریافت کند.

این بروکر به‌ازای مناسبت‌ها و شرایط خاص دیگر نیز بونوس‌های مختلفی ارائه می‌کند. برای اینکه بتوانید از این جایزه‌ها و طرح‌های تشویقی بهره‌مند و مطلع شوید، سایت یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید.

پشتیبانی بروکر ای یو اس گلوبال

بروکر ای یو اس گلوبال نیز مانند بسیاری از بروکرهای پیشتاز، سعی کرده است سطح پشتیبانی خوبی را به کاربران ارائه کند. ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت، و تلفن تماس از روش‌هایی است که این بروکر خدمات خود را از طریق پشتیبان به کاربران ارائه می‌کند.

کاربران می‌توانند از طریق ایمیل به آدرس [email protected]، با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنند و سؤالات خود را در زمینه‌های مالی، با کارشناسان مربوطه مطرح کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از طریق پر کردن فرم تماس با ما در سایت، برای کارشناسان این بروکر پیام ارسال کنند و منتظر پاسخ باشند.

کلام پایانی

در این مقاله بروکر یو اس گلوبال را بررسی کردیم. حساب‌های معاملاتی متنوع، نمادهای معاملاتی پرشمار، ارائه خدمات به ایرانیان، و محیط کاربری آسان، از مواردی هستند که این بروکر را به مجموعه مناسبی برای انجام معاملات تبدیل می‌کنند. اگر با بروکر AUS Global کار کرده‌اید، نظر خود را درباره آن با ما در میان بگذارید.