آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس برای ایرانیان [صفر تا صد]

آموزش صرافی
نحوه احراز هویت در صرافی bingx

داستان احراز هویت در صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای معامله‌گران ایرانی، همواره کلاف سردرگم بوده است. اولین زخم کاری با اجباری شدن احراز هویت بایننس به‌عنوان بزرگ‌ترین میزبان معامله‌گران ایرانی ارزهای دیجیتال در ۱۹ اکتبر ۲۰۲۱ وارد شد. پس از آن، کاربران ایرانی در جست‌وجوی بهترین صرافی خارجی بدون احراز هویت، به‌سراغ پلتفرم‌هایی مانند کوکوین رفتند. صرافی کوکوین نیز از تاریخ ۱۵ جولای سال ۲۰۲۳ احراز هویت را اجباری کرده است. محدودیت احراز هویت معامله‌گران ایرانی در صرافی‌های خارجی همواره دردسرساز بوده است. در این بین، صرافی معتبری به‌نام BingX وجود دارد که ایرانیان می‌توانند با خاطر آسوده در آن احراز هویت کنند. در این مطلب، آموزش احراز هویت در بینگ ایکس را آماده کرده‌ایم. تا پایان با ما همراه باشید.

bingx logo
صرافی بینگ ایکس
۴.۸
دسترسی به بازار کریپتو و فارکس
اتصال به تریدینگ ویو و متاتریدر ۵
پشتیبانی فارسی
ثبت‌نام به همراه تخفیف کارمزد

احراز هویت در بینگ ایکس؛ آری یا خیر؟

پیش از هر چیز باید به این نکته اشاره کنیم که می‌توانید بدون نیاز به احراز هویت در بینگ ایکس فعالیت کنید. هیچ محدودیتی در دسترسی به قابلیت‌های مختلف این صرافی، مانند کپی تریدینگ، ربات تریدینگ، و معاملات فیوچرز نخواهید داشت. پرسش مهمی که در اینجا پیش می‌آید این است که با وجود اجباری نبودن احراز هویت در BingX، چه لزومی دارد این فرایند را پشت سر بگذاریم.

تنها تفاوت حساب‌های احرازهویت‌شده با دیگر حساب‌ها در بینگ ایکس، سقف برداشت روزانه از صرافی است. برای حساب‌هایی که احراز هویت انجام نداده‌اند، سقف برداشت شبانه‌روزی پنجاه‌هزار دلار (یا پنجاه‌هزار USDT) است. این عدد برای حساب‌هایی که عملیات KYC را در بینگ ایکس پشت سر می‌گذارند، به پنج میلیون دلار (یا پنج میلیون USDT) در شبانه‌روز افزایش پیدا می‌کند. این یعنی سقف برداشت حدود صد برابر بیشتر!

برای اینکه بهتر محدودیت سقف برداشت از BingX را درک کنید، بد نیست مثال ساده‌ای بزنیم. در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین حدود سی هزار دلار است. به ‌این ترتیب، با محاسبه سرانگشتی مشخص می‌شود که در یک حساب بدون احراز هویت، می‌توانید در هر شبانه‌روز ۱/۶۷ بیت کوین برداشت کنید. این عدد برای حساب‌های احراز هویت‌شده به ۱۶۶/۶۷ بیت کوین می‌رسد. کسانی که تجربه فعالیت در بازار رمزارزها را دارند، به‌خوبی می‌دانند که امکان برداشت ۱۶۶/۶۷ بیت کوین در شبانه‌روز، تقریباً پاسخ‌گوی تمام نیازهای معامله‌گران در بازار کریپتوکارنسی است.

آموزش احراز هویت در بینگ ایکس

در این قسمت آموزش احراز هویت در بینگ ایکس را با استفاده از اپلیکیشن موبایل این پلتفرم معاملاتی ارائه می‌کنیم. اگر با نحوه نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل این صرافی آشنایی ندارید، مقاله زیر را مطالعه کنید.

در اولین مرحله برای احراز هویت باید گزینه پروفایل را انتخاب نمایید

پس از ثبت نام در صرافی Bingx وراد اپلیکیشن موبایل صرافی شوید، از گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی روی آیکون پروفایل خود بزنید.

سپس گزینه ی verification در برنامه bingx را انتخاب کنید

سپس منوی کشویی باز می‌شود. در این قسمت، گزینه Verification را انتخاب کنید.

اپلود تصاویر هویتی و گرفتن سلفی برای احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

پس از آن، وارد صفحه جدیدی می‌شوید. در بالای این صفحه ذکر شده است که فرایند KYC در بینگ ایکس تنها دو دقیقه طول می‌کشد. برای این منظور، باید دو مرحله بارگذاری تصویر گواهی هویتی و عکس سلفی را پشت سر بگذارید. در صورت موافقت با این موضوع، برای ادامه دادن فرایند احراز هویت روی گزینه Continue بزنید.

انتخاب کشور و همچنین اپلود یکی از مدارک هویتی مانند کارت ملی یا پاسپورت برای احرازهویت در صرافی بینگ ایکس

در صفحه بعدی، ابتدا باید نام کشوی خود را انتخاب کنید. با خیال راحت و بدون نگرانی از مسدود شدن حساب کاربری، می‌توانید ایران را انتخاب کنید. سه گزینه برای بارگذاری مدرک هویتی وجود دارد که به‌‌‌ترتیب عبارت‌اند از:

  • کارت ملی (ID Card)
  • گواهی‌نامه رانندگی (Driver Licence)
  • گذرنامه (Passpoort)

ممکن است برخی از افراد گواهی‌نامه رانندگی یا پاسپورت نداشته باشند. به‌ همین دلیل، در اینجا برای ادامه آموزش، گزینه ID Card را انتخاب می‌کنیم.

گرفتن عکس از کارت ملی، پاسپورت و یا گواهینامه

پس از آن، وارد صفحه جدیدی می‌شوید. در این قسمت از شما درخواست می‌شود کارت ملی خود را مقابل دوربین قرار دهید و یک عکس از آن تهیه کنید.

تایید تصویر گرفته شده و پایان فرایند احرازهویت bingx

پس از تهیه عکس، پیش‌نمایشی از آن در صفحه به‌نمایش درمی‌آید. سپس از شما خواسته می‌شود که با چک کردن تصویر مطمئن شوید تمام جزئیات کارت ملی در آن قابل مشاهده است. پس از آن، گزینهDocument is readable را انتخاب کنید.

حال نوبت به گرفتن تصویر از پشت کارت ملی می‌رسد. بار دیگر مراحل فوق تکرار می‌شود. در صورت کیفیت مناسب تصویر، گزینه Document is readable را انتخاب کنید. پس از آن، منتظر بمانید تا تصاویر بارگذاری شوند. این فرایند ممکن است چند ثانیه ‌طول بکشد.

در گام دوم، نوبت به ثبت عکس سلفی می‌رسد. برای این منظور دوربین را در محیطی با روشنایی مناسب مقابل چهره خود قرار دهید و عکس سلفی بیندازید. به ‌این ترتیب، عملیات احراز هویت به‌پایان می‌رسد.

نتیجه احراز هویت در بینگ ایکس درنهایت ظرف ۲۴ ساعت از طریق ایمیل یا نوتیفیکیشن اپلیکیشن موبایل به اطلاع شما می‌رسد. در صورت تأیید احراز هویت، سطح کاربری شما از VIP 0 به VIP 1 ارتقا پیدا می‌کند. اگر به‌ هر دلیل درخواست شما رد شود، می‌توانید از طریق پشتیبانی آنلاین صرافی موضوع را پیگیری کنید. چت آنلاین صرافی بینگ ایکس بهترین گزینه برای این کار است، زیرا در هر ساعت از شبانه‌روز در سریع‌ترین زمان پاسخ‌گوی شما هستند.

کلام پایانی

در این مطلب آموزش احراز هویت در بینگ ایکس را بررسی کردیم. تا زمان نگارش این مقاله، صرافی BingX هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر اجباری بودن احراز هویت برای کاربران صادر نکرده است. بنابراین، تصمیم‌گیری در این زمینه بر عهده شماست. اگر سقف برداشت پنجاه هزار تتر در شبانه‌روز پاسخ‌گوی نیاز شماست، می‌توانید بدون طی کردن KYC به‌ فعالیت خود در بینگ ایکس ادامه دهید، اما اگر نیاز شما برای برداشت روزانه بیش از این مقدار است، پیشنهاد می‌کنیم احراز هویت را انجام دهید. فراموش نکنید که بینگ ایکس در ردیف معدود صرافی‌های معتبر خارجی است که به کاربران ایرانی اجازه احراز هویت می‌دهد.

سوالات متداول

1

آیا احراز هویت در بینگ ایکس اجباری است؟

خیر، احراز هویت در صرافی بینگ ایکس کاملاً اختیاری است.

 

2

سقف برداشت از حساب کاربری در صرافی بینگ ایکس بدون احراز هویت چقدر است؟

بدون احراز هویت روزانه می‌توانید معادل پنجاه هزار تتر از حساب خود برداشت کنید. این عدد برای حساب‌های احراز هویت شده در BingX به پنجاه میلیون تتر می‌رسد.

3

مدارک لازم برای احراز هویت در BingX چیست؟

با بارگذاری یک مدرک هویتی (کارت ملی، گذرنامه، یا گواهی‌نامه رانندگی) به‌همراه عکسی سلفی، می‌توانید عملیات KYC را در صرافی بینگ ایکس کامل کنید.

امتیاز شما به این محتوا

5 / 5. 1

میانگین امتیازات: 5/5
تعداد امتیاز: 1
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره