صرافی پی ۹۸؛ آموزش ثبت نام و بررسی صرافی py98

آموزش صرافی
آموزش ثبت نام و بررسی صرافی py98

صرافی پی ۹۸ در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این صرافی قدیمی، امکان خرید و فروش ارز دیجیتال به‌صورت فروشگاهی (OTC) را فراهم می‌کند که طرفداران کمتری دارد. البته بیش از هزار ارز دیجیتال در فهرست معاملات این صرافی قرار دارد که در نوع خود، جالب توجه است. در این مقاله، صرافی پی ۹۸ را معرفی می‌کنیم.

معرفی صرافی پی ۹۸

مجموعه ۹۸ از سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرد و در آغاز، تنها به فعالیت در زمینه دریافت پروژه‌های خارجی برای فریلنسرها اختصاص داشت. در ادامه، امکانات دیگر مانند خرید و فروش ارز دیجیتال، خرید از سایت‌های خارجی، خرید گیفت کارت، و نقد کردن درآمدهای دلاری را به پلتفرم خود اضافه کرد.

این صرافی ارز دیجیتال در حال حاضر تنها امکان خرید و فروش به‌صورت فروشگاهی را برای کاربران مهیا کرده است. البته تنوع رمزارزهای این صرافی مناسب است و به بیش از هزار ارز دیجیتال می‌رسد.

نقد و بررسی صرافی پی ۹۸

بزرگ‌ترین ضعف صرافی پی ۹۸ برای کاربران ارزهای دیجیتال، نبود بازارهای معاملاتی حرفه‌ای است. کاربران صرافی py98 تنها می‌توانند به‌صورت OTC خرید و فروش کنند.

نکته بعدی، تخصصی‌نبودن این پلتفرم است. خدمات صرافی پی ۹۸ فقط به خرید و فروش ارزهای دیجیتال محدود نمی‌شود و طیف گسترده‌ای از خدمات را شامل می‌شود. همین عامل سبب کمبود تمرکز لازم برای بهبود بخش خرید و فروش رمزارزها شده است.

در ضمن، این پلتفرم اپلیکیشن موبایل ندارد. بنابراین، تنها از طریق مرورگر وب در کامپیوتر و موبایل در دسترس خواهد بود.

نام صرافی پی ۹۸ (Pay98)
نوع صرافی فروشگاهی (OTC)
سال راه‌اندازی ۱۳۹۵ مشهد
تعداد ارزهای دیجیتال تحت پوشش بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال
حجم معاملات نامشخص
پشتیبانی صرافی چت آنلاین

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۳۳۹۲۹۸ از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر

ایمیل: [email protected]

شبکه‌های اجتماعی صرافی آپارات: https://www.aparat.com/Pay98.app

یوتیوب: https://www.youtube.com/@pay98_app

فیس بوک: https://www.facebook.com/pay98app

تلگرام: https://t.me/pay98_net

اینستاگرام: https://www.instagram.com/pay98.app

آموزش ثبت نام در صرافی پی ۹۸

برای ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال پی ۹۸، از صفحه اصلی سایت به‌ نشانی py98.ir اقدام کنید. در ادامه، نحوه ثبت نام در صرافی py98 را آموزش می‌دهیم.

صفحه اصلی سایت صرافی پی 98

در صفحه اصلی سایت، روی دکمه سبز رنگ “ورود” کلیک کنید.

فرم ورود به صرافی پی 98

در صفحه جدید، برای ورود به صفحه ثبت نام، روی گزینه «ثبت نام کنید» کلیک کنید.

فرم ثبت نام در صرافی پی 98

در صفحه ثبت نام، شماره تلفن خود را در بخش مربوط وارد و کلمه عبوری ایمن برای خود تعیین کنید. در انتها، روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. البته امکان ورود به حساب گوگل نیز وجود دارد.

تایید شماره موبایل در صرافی پی 98

کد ارسال‌شده به شماره موبایل را در کادر مشخص‌شده وارد کنید. در ادامه، روی دکمه «بررسی و تأیید» کلیک کنید. پس از ارسال کد و تأیید شماره تلفن، حساب کاربری ساخته می‌شود و به پروفایل کاربری دسترسی خواهید داشت. در زمان انجام مراحل مذکور، مشکلاتی مانند ارسال‌نشدن کد به موبایل پیش آمد که برای حل آن، مجبور شدیم با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

پشتیبانی آنلاین صرافی پی 98

البته طبق گفته پشتیبانی، در ساعاتی از روز ممکن است ارسال کد به موبایل با مشکل مواجه شود که تنها راه‌حل، صبر کردن و تلاش مجدد خواهد بود. در ادامه، مسئول پشتیبانی برای رفع مشکل، پیشنهاد داد از مرورگر فایرفاکس استفاده کنیم که در زمان ثبت نام ما، مشکل با فایرفاکس نیز حل نشد.

البته با بررسی‌های بسیار، متوجه شدیم بعد از یک ساعت تلاش، کد ارسالی به پوشه پیامک‌های اسپم تلفن همراه ارسال می‌شود. شایان ذکر است دریافت این کد و تأیید شماره موبایل برای تکمیل مراحل احراز هویت سطح یک، ضروری خواهد بود و در صورت دریافت‌نکردن کد، امکان دسترسی به امکانات پلتفرم وجود نخواهد داشت.

آموزش احراز هویت در صرافی پی ۹۸

احزار هویت در صرافی پی ۹۸ شامل دو سطح می‌شود. در مرحله بعد از ثبت نام، کاربران در سطح صفر خواهند بود و باید مراحل احراز هویت اولیه را پشت سر بگذارند. در ادامه، برای واریز و برداشت با مبالغ بیشتر، نیاز است احراز هویت سطح دو را، که شامل ارسال مدارک شناسایی و تصویر سلفی می‌شود، نیز تکمیل کنند.

احراز هویت در صرافی پی 98

در صفحه اصلی پروفایل کاربری، روی تصویر پروفایل کلیک و در منوی بازشده، گزینه احراز هویت را انتخاب کنید.

تکمیل اطلاعات هویتی برای احراز هویت در صرافی پی 98

برای تکمیل احراز هویت سطح یک، تلفن همراه، نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره کارت بانکی و تاریخ تولد را در بخش‌های مشخص‌شده وارد کنید. در ادامه، روی دکمه «بررسی» کلیک کنید. در انتها، اطلاعات شما بررسی می‌شود و در صورت صحت، به کاربر سطح یک ارتقا پیدا می‌کنید.

آپلود تصویر کارت شناسایی و ویدیو سلفی برای ارتقا سطح کاربری در صرافی پی 98

برای تکمیل مرحله دوم احراز هویت و ارتقا به حساب سطح دو، تصویر کارت شناسایی (کارت ملی) خود را در سایت بارگذاری کنید. در ادامه، ویدئویی از خود بگیرید و متن قرمز رنگ را در آن بخوانید. ویدئو ضبط‌شده را به شماره‌ مشخص‌شده در تلگرام یا ایتا ارسال کنید. در انتها، روی دکمه «ثبت درخواست» کلیک کنید.

آموزش واریز و برداشت تومان و ارز دیجیتال در صرافی پی ۹۸

در ادامه واریز و برداشت تومان و ارز دیجیتال به صرافی پی ۹۸ را آموزش می‌دهیم. برای دسترسی به گزینه واریز و برداشت، باید از طریق پروفایل کاربری اقدام کنید.

واریز و برداشت تومان و ارز دیجیتال در صرافی پی 98

در صفحه اصلی پروفایل کاربری و با اسکرول‌کردن به سمت پایین، به بخش واریز و برداشت خواهید رسید. برای واریز، روی دکمه سبزرنگ «واریز» و برای برداشت، روی دکمه قرمزرنگ «برداشت» کلیک کنید.

واریز تومانی به صرافی پی 98

با فشردن دکمه واریز، صفحه مربوط به واریز ریالی به شما نمایش داده می‌شود. در کادر بالا، مبلغ مدنظر را وارد و در کادر پایین، درگاه پرداخت را انتخاب کنید. در انتها، ثبت و واریز را بزنید تا به درگاه پرداخت منتقل شوید.

ثبت شماره شبا جهت برداشت از صرافی پی 98

برای انجام عملیات برداشت، روی دکمه «برداشت» کلیک کنید. در ادامه، پیامی نمایش داده می‌شود که باید شماره شبا کارت بانکی را در پلتفرم ثبت کنید. روی دکمه «ثبت شماره شبا» کلیک کنید.

در ادامه و پس از ثبت شماره شبا، مبلغ مورد نیاز برای برداشت را تعیین و کد ارسالی به موبایل را وارد کنید. در ادامه، روی دکمه «تأیید و برداشت» کلیک کنید.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی پی ۹۸

برای خرید و فروش ارز دیجیتال باید از پروفایل کاربری اقدام کنید. در ادامه، نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال را در صرافی پی ۹۸ آموزش می‌دهیم.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی پی 98

در صفحه اصلی پروفایل کاربری، روی آیکون سه خط کنار تصویر پروفایل کلیک کنید. در ستون بازشده، روی گزینه «خرید و فروش رمزارز» کلیک کنید.

فرم ثبت سفارش خرید در صرافی پی 98

در صفحه خرید و فروش، در بالای کادر مربوطه برای خرید، دکمه سبزرنگ «خرید» و برای فروش، تب کناری، یعنی «فروش» را، انتخاب کنید. میزان رمزارزی را که قصد دارید بخرید، تعیین و روی دکمه معامله کلیک کنید.

فرم ثبت سفارش فروش در صرافی پی 98

برای فروش نیز مانند فرایند خرید، مقدار رمزارزی را که قصد دارید بفروشید، تعیین و در ادامه، روی گزینه معامله کلیک کنید.

کارمزد معاملات صرافی پی ۹۸

برای اطلاع از میزان کارمزد دریافتی صرافی پی ۹۸، به بخش سؤالات متداول مراجعه کنید. میزان کارمزدی که این پلتفرم برای خرید و فروش ارز دیجیتال در نظر گرفته، ۱ درصد از حجم معامله است. برای مثال، اگر صد تتر از این صرافی خرید کنید، یک تتر به‌عنوان کارمزد کم می‌شود و ۹۹ تتر به کیف پول‌ شما منتقل می‌شود.

کلام پایانی

در این مقاله، صرافی py98 را به‌طور کامل بررسی کردیم و نحوه ثبت نام و احراز هویت در این پلتفرم را آموزش دادیم. صرافی ارز دیجیتال پی ۹۸ فقط امکان معامله ارزهای دیجیتال به صورت فروشگاهی را فراهم می‌کند. از مزایای این صرافی می‌توان به تنوع زیاد رمزارزها، فرایند احراز هویت سریع و پشتیبانی مناسب اشاره کرد. اگر با پی ۹۸ کار کرده‌اید، نظرهای خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

1

آیا صرافی پی 98 معتبر است؟ 

در حال حاضر، این پلتفرم بدون مشکل در حال فعالیت است و می‌توان از اعتبار صرافی پی 98 تاحدودی مطمئن بود.

 

 

2

صرافی پی 98 از کدام ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند؟ 

صرافی ارز دیجیتال پی 98 از بیش از هزار ارز دیجیتال برای معامله پشتیبانی می‌کند.

3

کارمزد معاملات صرافی پی 98 چقدر است؟ 

کارمزد تعیین‌شده برای خرید و فروش ارز دیجیتال در این پلتفرم، یک درصد از حجم معامله است.

امتیاز شما به این محتوا

5 / 5. 1

میانگین امتیازات: 5/5
تعداد امتیاز: 1
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره