صرافی هلواکس؛ آموزش ثبت نام و بررسی صرافی huluex

آموزش صرافی
آموزش ثبت نام و بررسی صرافی هلواکس

صرافی هلواکس از پلتفرم‌های تازه‌تأسیسی است که امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را به‌صورت فروشگاهی (OTC) فراهم کرده است. این صرافی در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد. بیش از هر چیز، نرخ کم کارمزد آن توجه معامله‌گران ایرانی را به خود جلب کرده است. در این مقاله، صرافی Huluex را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم و نحوه ثبت نام و احراز هویت در آن را آموزش می‌دهیم.

معرفی صرافی هلواکس

صرافی هلواکس زیرمجموعه‌ای از شرکت داده‌پردازی پارا سامانه پارس، با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در عرصه خدمات انفورماتیک، پلتفرمی ایمن، سریع و آسان را در زمینه خرید و فروش بیش از ۴۳۰ رمزارز به‌صورت شبانه‌روزی برای کاربران فراهم کرده است.

این صرافی ارز دیجیتال، که در بین کاربران ایرانی کمتر شناخته شده، در سال ۱۴۰۰ تأسیس شده است و به‌صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته به کاربران خود پشتیبانی ارائه می‌دهد. براساس اطلاعات درج‌شده در صفحه اصلی اکسچنج، این پلتفرم کارمزد بسیار کمی (۰/۱۶ درصد) را برای خرید و فروش ارز دیجیتال دریافت می‌کند.

نقد و بررسی صرافی هلواکس

از آنجا که صرافی هلواکس به‌صورت فروشگاهی فعالیت می‌کند، کاربران ملزم به خرید و فروش از صرافی هستند. در واقع، صرافی براساس نرخ‌های لحظه‌ای جهانی، برای رمزارزها قیمت تعیین می‌کند و کاربران براساس آن قیمت، خرید و فروش خود را انجام می‌دهند.

از مزیت‌های این صرافی، تعداد زیاد رمزارزهای فهرست‌شده است که در حال حاضر، این تعداد به ۴۳۰ ارز دیجیتال می‌رسد. البته تعداد زیاد ارز دیجیتال در پلتفرم‌های فروشگاهی موضوعی معمول است. علاوه‌ بر این، صرافی Huluex بخش خرید گیفت کارت نیز دارد که امکان خرید این نوع کارت‌ها به‌صورت ریالی و ارز دیجیتال فراهم شده است.

از بزرگ‌ترین معایب این صرافی، نبود اپلیکیشن موبایل اختصاصی است. بنابراین، کاربران برای استفاده باید حتماً از کامپیوتر یا مرورگر موبایل استفاده کنند که رابط کاربری آن‌چنان مناسبی ندارد.

نام صرافی هلواکس (Huluex)
نوع صرافی فروشگاهی (OTC)
سال راه‌اندازی ۱۴۰۰
تعداد ارزهای دیجیتال تحت پوشش ۴۳۰ ارز دیجیتال
حجم معاملات نامشخص
پشتیبانی صرافی چت آنلاین

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۹۱۵۳۶

شبکه‌های اجتماعی صرافی اینستاگرام: https://www.instagram.com/huluex

ایکس: https://x.com/hulu_ex

آپارات: https://www.aparat.com/huluex

آموزش ثبت نام در صرافی هلواکس

برای ثبت نام در صرافی هلواکس، باید از طریق صفحه اصلی سایت به نشانی huluex.com اقدام کنید. در ادامه، آموزش ثبت نام در این پلتفرم را به‌صورت تصویری ارائه می‎کنیم.

صفحه اصلی سایت صرافی هلواکس

در صفحه اصلی سایت، روی دکمه ورود | ثبت نام کلیک کنید و وارد بخش ثبت نام شوید.

فرم ثبت نام در صرافی هلواکس

در ادامه، شماره موبایل خود را وارد و روی دکمه دریافت کد تأیید کلیک کنید.

تایید شماره موبایل

کد تأیید ارسال‌شده به موبایل را در کادر مدنظر وارد کنید. سپس روی دکمه ورود | ثبت نام کلیک کنید.

فرم آپلود تصویر سلفی و کارت شناسایی و کد ملی برای ثبت نام در صرافی هلواکس

در صرافی هلواکس، پس از ثبت نام، برای دسترسی به پروفایل کاربری باید مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارید. در این مرحله، از خودتان به همراه کارت ملی، تصویر سلفی بگیرید و در سایت بارگذاری کنید. سپس کد ملی را وارد کنید و تیک قبول قوانین را بزنید. در انتها، روی دکمه ثبت اطلاعات کلیک کنید.

فرم اطلاعات بانکی برای ثبت نام در صرافی هلواکس

در صفحه بعد، نام و نام خانوادگی و شماره کارت خود را وارد کنید و دکمه ثبت اطلاعات را بفشارید.

ضبط فیلم برای ثبت نام در صرافی هلواکس

در انتها، ویدئویی از خود ضبط کنید و جمله درج‌شده در صفحه را بخوانید. پس از ضبط، ویدئو را بارگذاری و ارسال اطلاعات را انتخاب کنید. پس از بارگذاری ویدئو، منتظر تأیید هلواکس باشید تا مراحل احراز هویتتان تکمیل شود.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی هلواکس

پس از ثبت نام و احراز هویت، به بخش خرید و فروش در پروفایل کاربری دسترسی خواهید داشت. برای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی هلواکس، طبق مراحل زیر اقدام کنید.

از ستون سمت راست، در پروفایل کاربری، گزینه لیست ارزها را انتخاب کنید.

لیست ارزها در صرافی هلواکس

در صفحه لیست ارزها، می‌توانید ارزی را که قصد دارید بخرید، انتخاب کنید. برای مثال، ما تتر را برای خرید انتخاب می‌‎کنیم. در ردیف مربوط به تتر، روی گزینه خرید کلیک کنید.

فرم ثبت سفارش برای خرید ارز از صرافی هلواکس

در صفحه مربوط به خرید و فروش تتر، مقدار مورد نیاز تتر یا مبلغ مدنظر برای خرید را انتخاب کنید. در انتها، روی دکمه ثبت سفارش خرید USDT کلیک کنید. پس از تکمیل سفارش، مقدار تتر خریده‌شده به کیف پول صرافی ارسال می‌شود.

برای فروش تتر نیز طبق مراحل بالا اقدام کنید. در لیست ارزها و در ستون مختص به تتر، روی دکمه فروش کلیک کنید.

فرم فروش ارز از صرافی هلواکس

مقدار تتری را که قصد دارید به صرافی بفروشید، وارد کنید و سپس دکمه ثبت سفارش فروش USDT را بفشارید. پس از تکمیل سفارش، مبلغ مدنظر به کیف پول صرافی واریز می‌شود. امکان واریز مستقیم به حساب بانکی پس از فروش نیز وجود دارد.

کارمزد معاملات صرافی هلواکس

طبق آخرین اعلام سایت صرافی هلواکس، کارمزد تمام معاملات به‌تازگی ۲۰ درصد تخفیف دارد و ۰/۱۶ درصد از کل حجم معامله است. البته صرافی هلواکس برای خرید و فروش تتر، کارمزد دریافت نمی‌کند، بلکه از مابه‌التفاوت قیمت خرید و فروش آن سود کسب می‌کند.

کلام پایانی

در این مقاله صرافی Huluex را به‌طور کامل معرفی و بررسی کردیم و نحوه ثبت نام و احراز هویت در این پلتفرم را آموزش دادیم. این پلتفرم تنها به‌صورت فروشگاهی (OTC) امکان خرید و فروش رمزارزها را فراهم می‌کند. البته برای رقابت با دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال برتر ایرانی، هلواکس باید خدمات بیشتری به‌ کاربران ارائه کند.

سوالات متداول

1

آیا صرافی هلواکس معتبر است؟

بله، صرافی ارز دیجیتال هلواکس از سیاست‌های اعتباری و امنیتی‌ای بهره می‌برد که امروزه بیشتر صرافی‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند.

2

صرافی هلواکس از کدام ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند؟

در این صرافی، امکان معامله 430 ارز دیجیتال فراهم شده است.

3

کارمزد معاملات صرافی هلواکس چقدر است؟

صرافی Huluex در حال حاضر 0/16 درصد کارمزد روی حجم معاملات دریافت می‌کند.

امتیاز شما به این محتوا

5 / 5. 1

میانگین امتیازات: 5/5
تعداد امتیاز: 1
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره