صرافی ارزپایا؛ آموزش ثبت نام و بررسی صرافی arzpaya

آموزش صرافی
آموزش ثبت نام و بررسی صرافی ارز پایا

ارزپایا از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که از سال ۱۳۹۶، فعالیت خود را آغاز کرد. این صرافی از تعداد محدودی ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و خدمات خرید و فروش رمزارزها به‌صورت فروشگاهی و بازار معاملاتی ارائه می‌دهد. در این مقاله، یکی از این استارتاپ‌ها، یعنی صرافی ارزپایا را، معرفی خواهیم پرداخت و نحوه ثبت نام و احراز هویت در این پلتفرم را آموزش می‌دهیم.

معرفی صرافی ارزپایا

صرافی ارزپایا در سال ۱۳۹۶ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر تهران قرار دارد. این صرافی امکان خرید و فروش ارز دیجیتال به‌صورت فروشگاهی و بازار معاملاتی حرفه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند.

این صرافی ارز دیجیتال امکان معامله ۶۷ رمزارز را مهیا کرده است و برای معاملات ۰/۲ درصد از حجم معاملات را دریافت می‌کند. صرافی Arzpaya پشتیبانی ۲۴/۷ را از طریق چت آنلاین سایت مهیا کرده است.

نقد و بررسی صرافی ارزپایا

صرافی arzpaya امکان معامله ۶۷ ارز دیجیتال را در بازار معاملاتی و فروشگاهی فراهم کرده است. پلتفرم ارزپایا اپلیکیشن موبایل نسخه اندروید و IOS دارد و کاربران برای استفاده از این پلتفرم، می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

اپلیکیشن نسخه اندروید در پلتفرم بازار، پنج هزار بار و در گوگل پلی هزار بار دانلود شده است. با توجه به نظرهای درج‌شده در این دو استور اندرویدی، عملکرد فنی این پلتفرم چندان مناسب نیست و بیشتر کاربران درباره فرایند واریز و برداشت ریالی شکایت دارند.

از نکات مثبت این پلتفرم، می‎توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته به‌صورت چت آنلاین اشاره کرد. البته دریافت پشتیبانی از طریق ارسال تیکت، ایمیل، و تماس تلفنی نیز ممکن است. کارمزد دریافتی صرافی ارزپایا برای معامله در این پلتفرم، ۰/۲ درصد از حجم معاملات است.

نام صرافی ارزپایا (Arzpaya)
نوع صرافی فروشگاهی و بازار معاملاتی
سال راه‌اندازی ۱۳۹۶
تعداد ارزهای دیجیتال تحت پوشش ۶۷ ارز دیجیتال
حجم معاملات نامشخص
پشتیبانی صرافی چت آنلاین

ارسال تیکت

شماره تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۷۲۵۰

ایمیل: [email protected]

شبکه‌های اجتماعی صرافی اینستاگرام: https://instagram.com/arzpaya

لینکدین: https://www.linkedin.com/company/arzpaya

ایکس: https://twitter.com/ArzPaya

آپارات: https://www.aparat.com/arzpaya

تلگرام: https://t.me/arzpaya

آموزش ثبت نام در صرافی ارزپایا

برای ثبت نام در صرافی ارزپایا، از صفحه اصلی سایت به‌ نشانی arzpaya.com اقدام کنید. در ادامه، آموزش ثبت نام در این پلتفرم را آموزش می‌دهیم.

صفحه اصلی سایت صرافی ارزپایا

در صفحه اصلی سایت، روی دکمه «ثبت نام» کلیک کنید.

فرم ثبت نام در صرافی ارزپایا

در صفحه بعد، موارد لازم را پر کنید. ایمیل یا شماره موبایل و رمز عبور خود را وارد و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. سپس کد ارسالی به شماره موبایل یا ایمیل خود را در کادر مربوط وارد و روی گزینه تأیید، کلیک کنید.

در انتها، در صفحه جدید، ایمیل یا شماره موبایل خود و رمز عبور تأییدشده را وارد کنید و به حساب کاربری وارد شوید.

آموزش احراز هویت در صرافی ارزپایا

پس از تکمیل مراحل ثبت نام و ورود به حساب کاربری، به‌صورت مستقیم به بخش احراز هویت در پروفایل کاربری وارد خواهید شد.

فرم اطلاعات فردی برای احراز هویت در صرافی ارزپایا

در این بخش، نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن ثابت، و ایمیل خود را وارد کنید و از خودتان به‌همراه متن توافق‌نامه و کارت ملی، عکس سلفی بیندازید و در سایت بارگذاری کنید. در انتها، روی دکمه «ثبت تغییرات» کلیک کنید. سپس، منتظر تأیید اطلاعات ارسالی شوید تا مراحل احراز هویت شما تکمیل و تأیید شود.

دانلود اپلیکیشن موبایل صرافی ارزپایا

برای دسترسی به بخش دانلود اپلیکیشن صرافی arzpaya، در صفحه اصلی سایت به سمت انتهای صفحه اسکرول کنید. در گوشه پایین سمت چپ، روی دکمه «اپلیکیشن ارزپایا» کلیک کنید.

در این صفحه، لینک‌های دانلود اندروید و IOS قرار داده شده است. در ادامه، لینک‌های دانلود اپلیکیشن ارزپایا را مشاهده می‌کنید.

آموزش واریز و برداشت تومان و ارز دیجیتال در صرافی ارزپایا

برای دسترسی به بخش واریز و برداشت تومان و ارز دیجیتال در صرافی arzpaya، از بخش پروفایل کاربری اقدام کنید.

در ستون سمت راست در پروفایل کاربری، روی گزینه «واریز به حساب» کلیک کنید.

واریز ریالی به صرافی ارزپایا

پس از ورود به بخش واریز به حساب، به صفحه واریز ریالی منتقل می‌شوید. در این صفحه، شماره حساب و شماره شبا برای پرداخت و شارژ حساب نمایش داده می‌شود. پیش از اقدام به پرداخت، حتماً راهنمای موجود در این صفحه را کامل و با دقت مطالعه کنید.

کیف پول در صرافی ارزپایا

با کلیک روی گزینه «کیف پول (واریز – برداشت)» به بخش واریز و برداشت ریالی و ارز دیجیتال دسترسی خواهید داشت. در این بخش، دکمه واریز و برداشت روبه‌روی هر ارز وجود دارد که می‌توان به کمک آن‌ها، عملیات واریز و برداشت را انجام داد.

واریز ریالی به صرافی ارزپایا

با کلیک روی دکمه واریز ریال، صفحه بالا نمایش داده می‌شود. مبلغ و شماره کارت را مشخص کنید و دکمه «انتقال به درگاه» را بفشارید.

برداشت ریالی از صرافی ارزپایا

با فشردن دکمه برداشت در ردیف ریال، صفحه بالا نشان داده می‌شود. مبلغ قابل برداشت و شماره شبا برای واریز وجه را انتخاب و روی دکمه «برداشت» کلیک کنید.

واریز ارز دیجیتال به صرافی ارزپایا

برای واریز ارز دیجیتال، روی دکمه واریز، روبه‌روی رمزارز مدنظر، کلیک کنید و به صفحه مدنظر وارد شوید. با فشردن دکمه واریز بیت کوین، صفحه بالا نمایش داده می‌شود. آدرس درج‌شده را کپی کنید و در کیف پول قرار دهید و عملیات واریز را در کیف پول تکمیل کنید.

برداشت ارز دیجیتال از صرافی ارزپایا

برای برداشت روی گزینه برداشت روبه‌روی رمزارز مدنظر کلیک کنید. در صفحه نمایش‌داده‌شده، مقدار و آدرس کیف پول را مشخص کنید و دکمه «برداشت» را بفشارید.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ارزپایا

معامله در صرافی ارزپایا به دو طریق «خرید و فروش حرفه‌ای» و «خرید و فروش سریع» امکان‌پذیر است. برای دسترسی به این دو بخش، از ستون سمت راست در پروفایل کاربری اقدام کنید.

خرید و فروش آسان در صرافی ارزپایا

با کلیک روی گزینه «خرید و فروش آسان»، به صفحه OTC منتقل خواهید شد. در این صفحه، امکان خرید و فروش وجود دارد. مقدار و ارزش (مقدار وجهی که قصد دارید با آن خرید کنید) را مشخص و روی دکمه‌های «خرید بیت‌کوین» یا «فروش بیت‌کوین» کلیک کنید.

خرید و فروش حرفه ای در صرافی ارزپایا

برای دسترسی به بخش بازار معاملاتی، روی گزینه «خرید و فروش حرفه‌ای» در ستون سمت راست داشبورد کلیک کنید. در این بخش، امکان انتخاب بازار معاملاتی از ستون سمت چپ وجود دارد. در بخش‌های آبی (برای خرید) و قرمز (برای فروش) نیز می‌توانید عملیات خرید و فروش را انجام دهید.

کارمزد معاملات صرافی ارزپایا

صرافی ارزپایا برای بخش معاملات حرفه‌ای خود، کارمزد ۰/۲ درصد را برای تمامی بازارها و کاربران در نظر گرفته است. البته برای بخش خرید و فروش آسان، هیچ کارمزدی مشخص نشده است. در صفحه کارمزد، که در صفحه اصلی سایت قابل دسترسی است، اطلاعاتی مربوط به کارمزد خرید و فروش OTC درج نشده است.

کلام پایانی

در این مقاله، به صورت کامل با صرافی ارز دیجیتال ارز پایا آشنا شدیم و نحوه ثبت نام و احراز هویت در این پلتفرم را آموزش دادیم. صرافی ارزپایا امکان معامله در بازار حرفه‌ای و OTC را برای کاربران مهیا کرده است. این پلتفرم به‌صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته، به مشکلات و سؤالات کاربران رسیدگی می‌کند و تیم پشتیبانی از طریق چت آنلاین همیشه در دسترس است. علاوه‌ بر این، صرافی arzpaya اپلیکیشن اندروید و IOS نیز دارد.

سوالات متداول

1

آیا صرافی ارزپایا معتبر است؟

با توجه‌ به کارکرد بدون مشکل این پلتفرم از سال 1396، تاکنون می‌توان نتیجه گرفت که اعتبار صرافی ارزپایا قابل قبول است.

2

صرافی ارزپایا از کدام ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند؟

صرافی ارزپایا امکان معامله 67 ارز دیجیتال را به‌صورت بازار معاملاتی و فروشگاهی مهیا کرده است.

3

کارمزد معاملات صرافی ارزپایا چقدر است؟

کارمزد معاملات در بازار حرفه‌ای این پلتفرم، 0/2 درصد از حجم معاملات است.

امتیاز شما به این محتوا

0 / 5. 0

میانگین امتیازات: 0/5
تعداد امتیاز: 0
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره