صرافی ارز پلاس؛ آموزش ثبت نام و بررسی صرافی arzplus

آموزش صرافی
آموزش ثبت نام و بررسی صرافی ارز پلاس

حدود سه سال از زمان شروع به‌ کار صرافی ارز پلاس سپری شده است. این صرافی خدمات معامله ارز دیجیتال را به‌صورت فروشگاهی و همتا‌به‌همتا ارائه می‌کند. ضمن اینکه بیش از سیصد رمزارز در آن قابل معامله هستند. در این مقاله، صرافی ارز پلاس را معرفی و بررسی می‌کنیم و نحوه ثبت نام و احراز هویت در این پلتفرم را آموزش می‌دهیم.

معرفی صرافی ارز پلاس

صرافی ارز دیجیتال ارز پلاس فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ شروع کرده و توانسته است توجه کاربران ارز دیجیتال را به خود جلب کند. دفتر مرکزی این صرافی در شهر قم واقع شده است و شعبه دفتر فنی این اکسچنج در شهر تهران قرار دارد. این پلتفرم از انواع معاملات حرفه‌ای و فروشگاهی پشتیبانی می‌کند و امکان معامله بیش از سیصد ارز دیجیتال را فراهم کرده است.

نقد و بررسی صرافی ارز پلاس

صرافی arzplus امکان معامله به‌صورت بازار معاملاتی و فروشگاهی را برای کاربران فراهم کرده است. این صرافی بیش از سیصد ارز دیجیتال را در پلتفرم خود فهرست کرده است. یکی از قابلیت‌های جالب صرافی ارز پلاس، امکان خرید آنی است. در این حالت، با وارد کردن شماره کارت خود، به‌صورت مستقیم و بدون واریز وجه به صرافی، می‌توان رمزارزها را خرید.

این پلتفرم در دو نسخه اندروید و IOS اپلیکیشن موبایل دارد و دسترسی کاربران به صرافی arzplus را افزایش می‌دهد. تعداد دانلودهای نسخه اندروید در استور بازار، بیش از بیست هزار دانلود و در گوگل پلی بیش از پنج هزار دانلود است. نظر کاربران نیز در این دو استور مطرح، معمولاً مثبت بوده است.

علاوه‌ بر این، پیش از ثبت نام، به بازار معاملاتی حرفه‌ای دسترسی دارید تا بتوانید بررسی‌های لازم را درباره وضعیت معاملات پلتفرم انجام دهید. مراحل ثبت نام و احراز هویت به‌آسانی انجام می‌شود و تأیید احراز هویت به زمان زیادی نیازی ندارد. علاوه‌ بر این موارد، این پلتفرم سرویس‌های استیکینگ و ربات معامله‌گر نیز دارد که می‌تواند در کسب سود کاربران تأثیرگذار باشد.

نام صرافی ارز پلاس (Arzplus)
نوع صرافی بازار معاملاتی و  فروشگاهی
سال راه‌اندازی ۱۴۰۰
تعداد ارزهای دیجیتال تحت پوشش بیش از سیصد رمزارز
حجم معاملات نامشخص
پشتیبانی صرافی چت آنلاین

شماره تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۰۹۵۵

ایمیل: [email protected]

شبکه‌های اجتماعی صرافی تلگرام: https://t.me/arzplus_exchange

اینستاگرام: https://www.instagram.com/arzplus_net

آموزش ثبت نام در صرافی ارز پلاس

برای ثبت نام در صرافی ارز پلاس، از صفحه اصلی سایت به آدرس arzplus.net اقدام کنید. در ادامه، نحوه ثبت نام در این اکسچنج را آموزش می‌دهیم.

صفحه اصلی سایت صرافی ارز پلاس

در صفحه اصلی سایت، روی دکمه زرد رنگ «ثبت نام» کلیک کنید.

ثبت نام با شماره موبایل در صرافی ارز پلاس

در صفحه جدید، شماره موبایل خود را وارد و روی دکمه «ثبت نام» کلیک کنید.

تایید شماره موبایل برای ثبت نام در صرافی ارز پلاس

کد ارسال‌شده به شماره موبایل را در کادر مربوط وارد کنید و دکمه «تأیید» را بفشارید. در انتها، به حساب کاربری وارد شوید و در پروفایل کاربری، اطلاعات خود را کامل کنید.

آموزش احراز هویت در صرافی ارز پلاس

برای تکمیل احراز هویت در صرافی arzplus، از صفحه پروفایل کاربری اقدام کنید. در ادامه، نحوه احراز هویت در این پلتفرم را آموزش می‌دهیم.

احراز هویت در صرافی ارز پلاس

در صفحه اصلی پروفایل کاربری، روی منوی حساب کاربری کلیک و در تب بازشده، روی گزینه «احراز هویت» کلیک کنید.

ارتقا به سطح کاربری دو در صرافی ارز پلاس

با تکمیل مراحل ثبت نام و تأیید شماره موبایل، به کاربر سطح یک تبدیل می‌شوید و به امکانات صرافی ارزپلاس، مانند واریز و برداشت نامحدود ارز دیجیتال، دسترسی خواهید داشت، اما در سطح یک کاربری، امکان واریز و برداشت ریالی برای کاربران میسر نیست و برای دسترسی به این قابلیت، باید مراحل احراز هویت سطح دو را پشت سر بگذارید. برای این کار، روی دکمه «ارتقا به سطح دو» کلیک کنید.

اضافه کردن کد ملی و تاریخ تولد و شماره کارت بانکی

در این مرحله، کد ملی، تاریخ تولید، و شماره کارت بانکی را وارد کنید. در ادامه، روی دکمه «ثبت اطلاعات» کلیک کنید. با ثبت اطلاعات و تأیید آن، به کاربر سطح دو ارتقا پیدا می‌کنید و به واریز نامحدود و برداشت دویست میلیون تومانی روزانه دسترسی خواهید داشت.

ارتقا به سطح سه کاربری در صرافی ارز پلاس

اگر قصد دارید با برداشت ریالی نامحدود معامله کنید، باید مراحل احراز هویت سطح سه را نیز تکمیل کنید. برای این کار، روی دکمه «ارتقا به سطح سه» کلیک کنید.

آپلود سلفی برای احراز هویت در صرافی ارز پلاس

در این مرحله، با متن نوشته‌شده در صفحه و کارت ملی، عکس سلفی بگیرید و در سایت بارگذاری کنید.

دانلود اپلیکیشن موبایل صرافی ارز پلاس

صرافی ارز پلاس دو نسخه اندروید و IOS را برای راحتی فعالیت کاربران توسعه داده است. البته نسخه IOS وب‌اپلیکیشن است. می‌توانید از صفحه اصلی سایت، به لینک‌های دانلود نسخه اندروید دسترسی داشته باشید. امکان دانلود گوگل پلی و بازار نیز وجود دارد. در ادامه، لینک‌های دانلود اپلیکیشن ارز پلاس را قرار داده‌ایم.

آموزش واریز و برداشت تومان و ارز دیجیتال در صرافی ارز پلاس

برای واریز و برداشت تومان و ارز دیجیتال، از طریق پروفایل کاربری اقدام کنید. برای این کار، طبق مراحل زیر پیش بروید.

واریز تومان و ارز دیجیتال در صرافی ارز پلاس

در پروفایل کاربری، روی منوی «کیف پول» کلیک و در تب بازشده، روی گزینه واریز کلیک کنید.

واریز ریالی از صرافی ارز پلاس

در این بخش، واریز ریالی و واریز ارز دیجیتال در دسترس است. برای واریز ریالی، کارت بانکی را انتخاب و مبلغ را وارد کنید. با فشردن دکمه «ورود به درگاه بانکی»، صفحه پرداخت بانکی باز می‌شود و مبلغ را به حساب خود در ارز پلاس واریز می‌کنید.

واریز ارز دیجیتال از صرافی ارز پلاس

برای واریز ارز دیجیتال، روی تب «واریز ارز دیجیتال» کلیک و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید. در باکس اول، رمزارز خود را انتخاب و در باکس دوم، شبکه انتقال را مشخص کنید. در انتها، روی دکمه «ایجاد آدرس» کلیک کنید.

آدرس کیف پول جهت واریز به  صرافی ارز پلاس

در ادامه، آدرس نمایش‌داده‌شده را در کیف پول وارد و رمزارز مدنظر را به صرافی واریز کنید.

برداشت تومان و ارز دیجیتال در صرافی ارز پلاس

برای برداشت نیز در صفحه اصلی پروفایل کاربری، روی منوی کیف پول کلیک و در تب بازشده، گزینه «برداشت» را انتخاب کنید.

برداشت ریالی از صرافی ارز پلاس

برای برداشت ریالی، ابتدا باید شماره شبا کارت بانکی ثبت‌شده را تأیید کنید. سپس، روی گزینه «افزودن» کلیک کنید.

اضافه کردن شماره کارت بانکی

در صفحه جدید و در بخش مربوط به شماره‌های شبا، روی گزینه «افزودن» کلیک کنید.

اضافه کردن شماره شبا بانکی

در صفحه بازشده، شماره شبای خود را وارد و دکمه «تأیید» را انتخاب کنید.

ثبت درخواست برداشت از صرافی ارز پلاس

پس از تأیید شماره شبا، به صفحه برداشت بازگردید. در این صفحه، در باکس اول، شماره شبای خود را انتخاب و در باکس دوم، مبلغ برداشتی را مشخص کنید. در ادامه، روی گزینه «ثبت درخواست» کلیک کنید. پس از تأیید درخواست برداشت، مبلغ مدنظر به حسابتان واریز می‌شود. برای برداشت ریالی، هزار تومان کارمزد دریافت می‌شود.

برداشت ارز دیجیتال از صرافی ارز پلاس

اگر قصد دارید به‌صورت رمزارز برداشت کنید، روی تب «برداشت ارز دیجیتال» کلیک کنید. در این قسمت، رمزارز مدنظر را انتخاب کنید. در ادامه، شبکه انتقال را مشخص و آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید. در انتها، میزان رمزارزی را که قصد دارید انتقال دهید، مشخص کنید. در انتها، پس از تأیید انتقال در شبکه بلاکچین، مقدار رمزارز به کیف پول منتقل می‌شود.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ارز پلاس

امکان خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ارز پلاس از سه راه معامله سریع، خرید آنی، و معامله حرفه‌ای امکان‌پذیر است. در ادامه، روش‌های معامله در این بازارها را آموزش می‌دهیم.

خرید آنی ارز دیجیتال در صرافی ارز پلاس

در داشبورد پروفایل کاربری، دسترسی به هر سه روش معامله امکان‌پذیر است. برای شروع، روی گزینه خرید آنی کلیک می‌کنیم.

فرم خرید آنی ارز دیجیتال در صرافی ارز پلاس

در بخش خرید آنی، امکان خرید مستقیم ارز دیجیتال با کارت بانکی فراهم شده است. در باکس اول، شماره کارتی را که قصد دارید با آن خرید کنید، مشخص کنید. سپس مبلغ پرداختی را مشخص و رمزارز مدنظر را تعیین کنید. در انتها، روی گزینه خرید کلیک کنید تا به درگاه پرداخت بانکی منتقل شوید.

فرم خرید آنی ارز دیجیتال در صرافی ارز پلاس

برای دسترسی به معامله سریع، از داشبورد روی گزینه «معامله سریع» کلیک کنید. در باکس مربوط به «پرداخت می‌کنم» مقداری وجه پرداختی به ریال را وارد کنید. البته با انتخاب رمزارزها در این باکس، امکان تبادل ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد. در باکس بعدی، رمزارزی را که قصد دارید دریافت کنید، مشخص کنید. در انتها، روی دکمه «تأیید» کلیک کنید.

داشبورد معامله حرفه ای در صرافی ارز پلاس

در انتها، برای انجام معامله حرفه‌ای، روی گزینه «معامله حرفه‌ای» کلیک کنید. در این بخش، امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال با قیمت ثابت و قیمت بازار مهیا شده است. در قسمت معامله حرفه‌ای، کاربران می‌توانند حد سود و حد ضرر را برای معاملات خود مشخص کنند.

ربات معامله‌گر صرافی ارز پلاس

صرافی arzplus برای افزایش کارایی پلتفرم خود، ربات معامله‌گر را توسعه داده است. این ربات‌ها وظیفه دارند معاملات را به‌صورت خودکار انجام دهند. در واقع، کاربر با تنظیم ربات معامله‌گر، تریدهای خود را به این ربات هوشمند واگذار می‌کند تا در زمانی که به اینترنت و بازار دسترسی ندارد، از سود بازار عقب نماند. البته، استفاده از این ربات‌ها، به تخصص نیاز دارد. برای دسترسی به ربات معامله‌گر ارز پلاس، باید از صفحه پروفایل کاربری اقدام کنید.

ربات معامله‌گر صرافی ارز پلاس

در داشبورد پروفایل کاربری، روی آیکون «ربات معامله‌گر» کلیک کنید.

فهرست ربات های معامله گر صرافی ارز پلاس

در این صفحه، فهرست کاملی از ربات‌ها در بازارهای مختلف نمایش داده می‌شود. کاربر با بررسی ربات‌ها، می‌تواند ربات مدنظر را انتخاب و از آن استفاده کند.

سرویس استیکینگ در صرافی ارز پلاس

صرافی ارز پلاس به‌تازگی قابلیت استیکینگ را به پلتفرم خود اضافه کرده است. برای دسترسی به این قابلیت، می‌توانید به پروفایل کاربری وارد شوید و از منوهای نمایش‌داده‌شده، گزینه «استیکینگ» را انتخاب کنید.

سرویس استیکینگ در صرافی ارز پلاس

در حال حاضر، امکان استیکینگ رمزارزهایی مانند اکسی اینفینیتی (AXS)، اتم (ATOM)، اینجکتیو پروتکل (INJ)، کاوا (KAVA)، لونا کلاسیک (LUNC) و پولکادات (DOT) وجود دارد.

کارمزد معاملات صرافی ارز پلاس

کارمزد معاملات در بازارهای مختلف صرافی ارز پلاس متفاوت است. در بازار حرفه‌ای، کارمزد مشخص‌شده برای سفارش‌های میکر، صفر و برای سفارش‌های تیکر، ۰/۲ درصد است. کارمزد معاملات سریع نیز ۰/۲ درصد تعیین شده است.

میزان کارمزد برای هر واریز یا خرید آنی، ۰/۰۲ درصد از مبلغ تراکنش (حداقل ۱۲۰ تومان و حداکثر ۴۰۰۰ تومان) مشخص شده است. کارمزد برداشت ریالی نیز حدود هزار تا پنج هزار تومان تعیین شده است.

کلام پایانی

صرافی ارز پلاس طیف گسترده‌ای از خدمات، مانند معاملات حرفه‌ای، خرید مستقیم ارز دیجیتال با کارت بانکی، ربات معامله‌گر، و استیکینگ را برای کاربران فراهم کرده است. این امکانات در کنار کارمزدهای معقول، می‌تواند توجه فعالان ارز دیجیتال را به خود جلب کند. البته باید به مراحل ساده و سریع احراز هویت و ثبت نام نیز اشاره کرد. عملکرد اپلیکیشن نیز طبق نظرهای کاربران، مناسب است. برای نتیجه‌گیری نهایی درباره عملکرد صرافی arzplus، باید مدتی در این پلتفرم معامله انجام داد تا بتوان موارد مختلف را به‌صورت دقیق ارزیابی کرد.

سوالات متداول

1

آیا صرافی ارز پلاس معتبر است؟ 

با وجود تازه‌تأسیس‌بودن این پلتفرم، در حال حاضر، این پلتفرم بدون مشکل در حال فعالیت است و کاربران نیز از عملکرد آن راضی هستند.

2

صرافی ارز پلاس از کدام ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند؟ 

صرافی arzplus از بیش از سیصد ارز دیجیتال برای خرید و فروش پشتیبانی می‌کند.

3

کارمزد معاملات صرافی ارز پلاس چقدر است؟ 

کارمزد معاملات در صرافی ارز پلاس به بازار معاملاتی بستگی دارد، ولی کارمزدها در بازار حرفه‌ای برای میکرها، صفر و برای تیکرها، 0/2 درصد است.

امتیاز شما به این محتوا

0 / 5. 0

میانگین امتیازات: 0/5
تعداد امتیاز: 0
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره