کارمزد صرافی کوین لوکالی؛ بررسی کارمزد اسپات و فیوچرز

آموزش صرافی
کارمزد صرافی کوین لوکالی

صرافی کوین لوکالی یکی از پلتفرم‌های معاملاتی خارجی است که کاربران ایرانی می‌توانند با آن کار کنند. هرچند این صرافی به‌ کاربران ایرانی اجازة احراز هویت نمی‌دهد، اما می‌توانید بدون احراز هویت و با استفاده از فیلترشکن در آن حساب کاربری ایجاد و معاملات خود را دنبال کنید. یکی از عوامل مهم برای ارزیابی صرافی‌های ارز دیجیتال، کارمزد آن‌هاست. در این مطلب، قصد داریم میزان کارمزد صرافی کوین لوکالی برای معاملات اسپات و فیوچرز را بررسی ‌کنیم. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

صرافی کوین لوکالی
۴
دسترسی به بازار کریپتو و فارکس
ربات معامله گر
حساب دمو
ثبت‌نام به همراه تخفیف کارمزد

کارمزد صرافی کوین لوکالی؛ معاملات اسپات

صرافی کوین لوکالی امکان معامله بیش از ششصد ارز دیجیتال در قالب معاملات اسپات را برای کاربران خود فراهم کرده است. نرخ کارمزد صرافی Coinlocally در معاملات اسپات برای کاربران عادی (Regular User) برابر ۰/۱ درصد است. این کارمزد از خریدار و فروشنده به‌صورت یکسان در معاملات دریافت می‌شود.

منظور از کاربران عادی آن دسته از افرادی است که حجم معاملات سی‌روزه آن‌ها در این صرافی کمتر از دو میلیون تتر (USDT) است. اگر حجم معاملات ماهانه شما در این صرافی بیشتر از این مقدار باشد، به‌عنوان کاربر VIP شناخته می‌شوید. نرخ کارمزد اسپات معامله‌گران VIP در کوین لوکالی صفر در نظر گرفته می‌شود.

کارمزد صرافی کوین لوکالی؛ معاملات فیوچرز

صرافی کوین لوکالی امکان معاملات فیوچرز را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. کارمزد صرافی کوین لوکالی در معاملات فیوچرز برای کاربران عادی به‌شرح زیر است:

  • کارمزد میکر: ۰/۰۲ درصد
  • کارمزد تیکر: ۰/۰۵ درصد

میکر و تیکر به‌ترتیب معنای سفارش‌گذار و سفارش‌بردار را دارد. میکر و تیکر را نباید با خریدار و فروشنده اشتباه بگیرید. اگر مایل‌اید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید، مقاله میکر و تیکر در بازار ارز دیجیتال را مطالعه کنید.

صرافی کوین لوکالی کاربرانی را که حجم معاملات آن‌ها در ماه بیش از دو میلیون تتر است، در هشت سطح VIP دسته‌بندی می‌کند. این دسته از معامله‌گران به‌انتخاب خود، می‌توانند از تخفیف در پرداخت کارمزد یا برگشت بخشی از کارمزدهای معاملات خود در پایان هر ماه بهره‌مند شوند. در جدول زیر می‌توانید جزئیات مربوط به تخفیف کارمزد‌ها یا بازگشت آن‌ها به حساب کاربری خود را مشاهده کنید.

سطح حساب کاربری حجم معاملات ماهانه کارمزد میکر (درصد) کارمزد تیکر (درصد) میزان بازگشت کارمزد (درصد)
VIP 1 بین ۲ تا ۱۰ میلیون تتر ۰/۰۲ ۰/۰۴۷ ۵
VIP 2 بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تتر ۰/۰۱۸ ۰/۰۴۵ ۱۰
VIP 3 بین ۳۰ تا ۶۰ میلیون تتر ۰/۰۱۸ ۰/۰۴۳ ۱۵
VIP 4 بین ۶۰ تا ۱۰۰ میلیون تتر ۰/۰۱۶ ۰/۰۴ ۲۰
VIP 5 بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تتر ۰/۰۱۶ ۰/۰۳۷ ۲۵
VIP 6 بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تتر ۰/۰۱۴ ۰/۰۳۵ ۳۰
VIP 7 بین ۵۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد تتر ۰/۰۱۲ ۰/۰۳۲ ۳۵
VIP 8 بیش از ۱ میلیارد تتر ۰/۰۱ ۰/۰۳ ۴۰

محاسبه سطح کاربری افراد ابتدای هر ماه میلادی صورت می‌گیرد. پس از آن، در طول یک ماه نرخ کارمزد معاملات فیوچرز محاسبه می‌شود. اگر در پایان هر ماه نتوانید شرایط باقی ماندن در یک سطح کاربری را احراز کنید، صرافی کوین لوکالی سطح VIP حساب شما را یک پله کاهش می‌دهد.

راهنمای دریافت تخفیف در کارمزد صرافی Coinlocally

اگر کنجکاوید که وضعیت کارمزد صرافی کوین لوکالی را در مقایسه با سایر پلتفرم‌های معاملاتی ارزیابی کنید، حتماً مقاله مقایسه کارمزد صرافی‌های ارز دیجیتال را مطالعه کنید. در‌عین‌حال، راهکاری برای بهره‌مندی از تخفیف بیشتر در معاملات اسپات و فیوچرز این صرافی وجود دارد.

تخفیف کارمزد در صرافی کوین لوکالی با فعال کردن پرداخت با bnb

در صورت پرداخت کارمزد معاملات خود در Coinlocally با استفاده از توکن بایننس کوین (BNB)، می‌توانید از ۲۵ درصد تخفیف بهره‌مند شوید. برای فعال‌سازی این قابلیت پس از خرید یا واریز مقدار کافی توکن BNB در حساب کاربری خود، باید به پروفایل اختصاصی‌تان در صرافی کوین لوکالی مراجعه کنید. مطابق تصویر بالا گزینه using BNB to pay for fees را فعال کنید. به ‌این ترتیب، می‌توانید کارمزد معاملات خود را با استفاده از بایننس کوین پرداخت کنید تا مشمول تخفیف شوید.

نحوه مشاهده مقدار فعلی کارمزد معاملات در صرافی کوین لوکالی

مشاهده نرخ کارمزد فعلی در صرافی coinlocally

با توجه به‌ نکاتی که تا اینجا اشاره کردیم، برای مشاهده مقدار فعلی کارمزد صرافی کوین لوکالی برای حساب کاربری خود، باید ابتدا وارد پروفایل اختصاصی‌تان در این صرافی شوید. سپس، مطابق تصویر زیر از پنل سمت چپ گزینه Fee Rates را انتخاب کنید. به ‌این ترتیب، می‌توانید در بخش My Fee Rates، سطح فعلی حساب کاربری و نرخ کارمزدهای اسپات و فیوچرز خود را مشاهده کنید.

کارمزد صرافی کوین لوکالی؛ واریز و برداشت ارزهای دیجیتال

برای واریز ارز دیجیتال به صرافی کوین لوکالی هیچ‌گونه کارمزدی دریافت نمی‌شود، اما برای برداشت ارز دیجیتال با توجه به نوع رمزارز، کارمزد و همچنین حداقل مقدار برداشت در نظر گرفته شده است. برای مشاهده کارمزد برداشت رمزارزها در صرافی کوین لوکالی، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. در جدول زیر نرخ کارمزد و حداقل مقدار برداشت تتر در صرافی کوین لوکالی را بر اساس شبکه‌های بلاک‌چین مختلف مشاهده می‌کنید.

شبکه بلاک‌چین حداقل مقدار برداشت (تتر) کارمزد برداشت (تتر)
MANTLE ۰/۶ ۰/۳
CAVAX ۱۰/۳ ۰/۳
TRX ۳/۲ ۱/۶
OP ۰/۶ ۰/۳
ZKSYNC ۰/۶ ۰/۳
SOL ۱۰/۳ ۰/۳
MATIC ۰/۴ ۰/۲
BSC ۱۰/۳ ۰/۳
ETH ۱۰ ۵
ARBI ۰/۶ ۰/۳

کلام پایانی

در این مطلب نرخ کارمزد معاملات اسپات، فیوچرز، واریز، و برداشت ارزهای دیجیتال در صرافی کوین لوکالی را بررسی کردیم. کارمزد صرافی کوین لوکالی در معاملات اسپات و فیوچرز تقریباً معادل معروف‌ترین صرافی‌های خارجی بازار رمزارزهاست. کاربران ایرانی بدون احراز هویت می‌توانند روزانه تا سقف ۱/۵ بیت کوین از حساب کاربری خود برداشت کنند. ضمن اینکه هیچ‌گونه محدودیتی در استفاده از امکانات دیگر صرافی وجود ندارد.

سوالات متداول

1

نرخ کارمزد معاملات اسپات صرافی کوین لوکالی چقدر است؟

صرافی MEXC برای معاملات اسپات کارمزد 0/1 درصدی را از خریدار و فروشنده دریافت می‌کند.

2

نرخ کارمزد معاملات فیوچرز صرافی کوین لوکالی چقدر است؟

در معاملات فیوچرز صرافی کوین لوکالی، کارمزد میکر و تیکر به‌ترتیب 0/02 و 0/05 درصد در نظر گرفته شده است.

امتیاز شما به این محتوا

3.6 / 5. 5

میانگین امتیازات: 3.6/5
تعداد امتیاز: 5
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره