کارمزد صرافی MEXC؛ کم‌کارمزد‌ترین صرافی خارجی ارزهای دیجیتال

آموزش صرافی
کارمزد صرافی مکسی mexc

مکسی (MEXC) کم‌کارمزدترین صرافی خارجی ارزهای دیجیتال است. خوشبختانه، این صرافی با ایرانی‌ها کار می‌کند. بدون نیاز به احراز هویت و همچنین فیلترشکن، می‌توانید در صرافی مکسی حساب کاربری ایجاد کنید. اپلیکیشن موبایل صرافی MEXC نیز در کنار سایت آن در دسترس شما قرار دارد. نرخ کم کارمزد این صرافی مهم‌ترین دلیل جلب توجه معامله‌گران بازار رمزارزهاست. در حال حاضر، بیش از ده میلیون نفر با این صرافی کار می‌کنند و حضور کاربرانی ایرانی هم در آن پررنگ است. در این مطلب نرخ کارمزد صرافی MEXC را بررسی می‌کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.

mexc logo
صرافی مکسی
۴
کارمزد صفر برای معاملات اسپات
کپی ترید
نیاز به احراز هویت
ثبت‌نام به همراه تخفیف کارمزد

کارمزد صرافی MEXC؛ معاملات اسپات

اگر جزء آن دسته از تریدرهایی هستید که معاملات اسپات را دنبال می‌کنید، صرافی MEXC بهترین گزینه برای شماست. این صرافی هیچ‌گونه کارمزدی برای معاملات اسپات از خریدار و فروشنده دریافت نمی‌کند. ضمن اینکه امکان خرید و فروش بیش از ۱۶۶۰ ارز دیجیتال در قالب معاملات اسپات صرافی مکسی فراهم شده است.

شاید فکر کنید که این صرافی با وجود صفر کردن کارمزد معاملات اسپات، قیمت خرید و فروش رمزارزها را دستکاری می‌کند. ما در کلینیک سرمایه، برای دوره‌ای طولانی قیمت خرید و فروش رمزارزها در این صرافی را زیر نظر گرفتیم. هیچ‌گونه تفاوتی بین معاملات این پلتفرم با دیگر صرافی‌های معتبر بازار رمزارزها وجود ندارد.

کارمزد صرافی MEXC؛ معاملات فیوچرز

صرافی مکسی برای معاملات فیوچرز نیز کارمزد رقابتی تعیین کرده است. می‌توانید با خاطری آسوده معاملات فیوچرز خود را از طریق این صرافی دنبال کنید. کارمزد میکر در معاملات فیوچرز صرافی MEXC صفر است. معامله‌گران تیکر نیز باید تنها ۰/۰۱ درصد به‌عنوان کارمزد برای سفارش خود بپردازند. میکر و تیکر به‌ترتیب به‌معنای سفارش‌گذار و سفارش‌بردار است. دقت کنید که میکر و تیکر را با خریدار و فروشنده اشتباه نگیرید. اگر مایل‌اید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید، مقاله میکر و تیکر در بازار ارز دیجیتال را مطالعه کنید.

راهنمای دریافت تخفیف در کارمزد معاملات فیوچرز صرافی MEXC

کارمزد صرافی MEXC برای معاملات فیوچرز در حالت عادی نیز در مقایسه با صرافی‌های خارجی دیگر کمتر است. برای درک بهتر این موضوع می‌توانید مقاله مقایسه کارمزد صرافی‌های ارز دیجیتال را مطالعه کنید. درعین‌حال، راهکاری برای بهره‌مندی از تخفیف بیشتر در معاملات فیوچرز این صرافی وجود دارد.

مکسی ارز دیجیتال اختصاصی‌ای به‌نام توکن MX دارد. با استفاده از این توکن برای پرداخت کارمزد معاملات فیوچرز خود می‌توانید از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوید. این توکن را می‌توانید از طریق صرافی مکسی بخرید و برای پرداخت کارمزدهای خود استفاده کنید.

کارمزد معامله‌گران VIP صرافی مکسی

صرافی مکسی سه سطح VIP برای معامله‌گران خود در نظر گرفته است که عبارت‌اند از:

  • Gold: موجودی حساب بیش از ۳۰۰ هزار تتر در عرض ۲۰ روز
  • Diamond: موجودی حساب بیش از ۱ میلیون تتر در عرض ۴۰ روز
  • Premium: موجودی حساب بیش از ۲ میلیون تتر در عرض ۶۰ روز

اگر مشمول هریک از شرایط نام‌برده شوید، صرافی به‌صورت خودکار سطح VIP حساب کاربری شما را تغییر می‌دهد. هریک از کاربران سطوح VIP صرافی مکسی از تخفیف در پرداخت کارمزد معاملات بهره‌مند می‌شوند. اطلاعات بیشتر در این زمینه را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

کارمزد صرافی MEXC؛ واریز و برداشت ارزهای دیجیتال

برای واریز و برداشت ارزهای دیجیتال در صرافی MEXC نیز باید کارمزد پرداخت کنید. جزئیات مربوط به کارمزد واریز و برداشت هریک از ارزهای دیجیتال در صرافی مکسی را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید. در اینجا کارمزد واریز و برداشت تتر در شبکه‌های مختلف در صرافی مکسی را بررسی می‌کنیم.

شبکه بلاک‌چین کارمزد واریز (تتر) حداقل مقدار برداشت (تتر) کارمزد برداشت (تتر)
OMNI ۵ ۳۰ ۲۰
ALGO رایگان ۳ ۲
EOS رایگان ۳۰ ۱
TRX رایگان ۳ ۱
OP رایگان ۱۰ ۱
OKT رایگان ۲ ۱
SOL رایگان ۲۵ ۱.۵
MATIC رایگان ۲۰ ۰/۸
BSC رایگان ۱۰ ۱
ETH رایگان ۵۰ ۴
ARB رایگان ۴ ۱

کلام پایانی

در این مطلب، نرخ کارمزد معاملات اسپات، فیوچرز، واریز، و برداشت ارزهای دیجیتال در صرافی MEXC را بررسی کردیم. نرخ کارمزد صرافی MEXC در مقایسه با بسیاری دیگر از صرافی‌های خارجی کمتر است. به‌ همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم اگر تعداد معاملات زیادی در شبانه‌روز انجام می‌دهید، حتماً روی صرافی مکسی حساب ویژه‌ای باز کنید. این موضوع در کاهش هزینه‌های جاری معاملات شما نقش بسزایی دارد.

سوالات متداول

1

نرخ کارمزد معاملات اسپات صرافی مکسی چقدر است؟

صرافی MEXC برای معاملات اسپات هیچ کارمزدی از خریدار و فروشنده دریافت نمی‌کند.

 

2

نرخ کارمزد معاملات فیوچرز صرافی مکسی چقدر است؟

در معاملات فیوچرز صرافی MEXC، کارمزد میکر و تیکر به ترتیب برابر با 0 و 0/01 درصد در نظر گرفته شده است.

امتیاز شما به این محتوا

3.4 / 5. 5

میانگین امتیازات: 3.4/5
تعداد امتیاز: 5
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره