صرافی بیت ۲۴؛ آموزش ثبت نام و بررسی صرافی Bit24

آموزش صرافی
آموزش ثبت نام و بررسی صرافی بیت 24

بیت ۲۴ یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که امکان خرید و فروش بیش از شش‌صد ارز دیجیتال مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در حال حاضر، بیش از هشت‌صد هزار نفر از خدمات صرافی Bit24 استفاده می‌کنند. در این مقاله از کلینیک سرمایه، قصد داریم نحوه ثبت نام و استفاده از خدمات صرافی بیت ۲۴ را به‌طور کامل بررسی کنیم. اگر دوست دارید بیشتر با ویژگی‌های Bit24 و نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در آن آشنا شوید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

لوگو صرافی بیت24
صرافی بیت ۲۴
۴.۵
برداشت آنی
ساده و کاربردی
پرتفو سود و زیان
ثبت‌نام به همراه تخفیف کارمزد

معرفی صرافی بیت ۲۴

صرافی بیت ۲۴ از تابستان سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف حذف واسطه‌ها و تسهیل خرید و فروش ارزهای دیجیتال آغاز کرد. این صرافی ارز دیجیتال امکان معامله در بازار رمزارزها را با امکان واریز و برداشت ریالی و بدون نگرانی درباره تحریم‌ها در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد.

بیت ۲۴ با دریافت مجوز از معاونت علمی ریاست جمهوری، به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان فعالیت می‌کند. صرافی Bit24 در حال حاضر از بیش از شش‌صد ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند و تیم پشتیبانی آن نیز به‌صورت شبانه‌روزی، در تمام روزهای هفته پاسخ‌گوی مشکلات و سؤالات کاربران است.

صرافی ارز دیجیتال بیت ۲۴ در یک نگاه

نام صرافی بیت ۲۴ (Bit24)
سال تأسیس ۱۳۹۸
اپلیکیشن موبایل اندروید

iOS

تعداد کاربران ۸۰۰٫۰۰۰+
تعداد ارزهای دیجیتال تحت پشتیبانی ۶۱۳+
نرخ کارمزد معاملات متغیر – تا حداکثر ۰/۲ درصد
امکانات خرید و فروش ارز دیجیتال، برداشت آنی، سیستم معرفی دوستان
پشتیبانی چت زنده در تمام صفحات سایت

تلفن پشتیبانی:

۰۲۱۹۱۰۷۰۳۹۴

ایمیل پشتیبانی:

[email protected]

شبکه‌های اجتماعی تلگرام:

https://t.me/bit24cash

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/bit24cash/

توییتر:

کانال آپارات:

https://www.aparat.com/bit24

نقد و بررسی صرافی Bit24

بیت ۲۴ یکی از صرافی‌های شناخته‌شده ایرانی است که بیش از چهار سال از تأسیس آن می‌گذرد، اما در همین مدت کوتاه، توانسته است خدمات خود را به بیش از هشت‌صد هزار کاربر ارائه کند. در حال حاضر، امکان معامله بیش از ۶۱۳ ارز دیجیتال مختلف در این صرافی وجود دارد و کارمزد معاملات آن نیز بر اساس سطوح کاربری و برمبنای حجم معاملات سی روز اخیر، تا حداکثر ۰/۲ درصد محاسبه می‌شود.

صرافی بیت ۲۴ علاوه بر خرید و فروش ارز دیجیتال امکان کسب درآمد از طریق معرفی دوستان و همکاری در فروش را هم فراهم کرده است. برخلاف بسیاری از صرافی‌های ایرانی، صرافی بیت ۲۴ برای سیستم‌عامل iOS نیز اپلیکیشن اختصاصی خود را ارائه کرده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا در گوشی موبایل نیز معاملات خود را به‌راحتی انجام دهند.

مزایای صرافی بیت ۲۴

  • امکان معامله بیش از شش‌صد ارز دیجیتال مختلف؛
  • ارائه کیف پول اختصاصی برای ارزهای مختلف؛
  • احراز هویت سریع در کمتر از پانزده دقیقه؛
  • برداشت ریالی فوری؛
  • ارائه اپلیکیشن موبایل برای اندروید و iOS؛
  • ارائه خدمات پشتیبانی به‌صورت شبانه‌روزی؛
  • سیستم کسب درآمد با دعوت از دوستان.

معایب صرافی بیت ۲۴

  • ارائه‌نکردن سرویس استیکینگ؛
  • پشتیبانی‌نکردن از معامله تعهدی.

آموزش ثبت نام در صرافی بیت ۲۴

ثبت نام اولیه در صرافی Bit24 به‌راحتی با یک شماره موبایل قابل انجام است. برای شروع ثبت نام در صرافی بیت ۲۴، وارد صفحه اصلی سایت به آدرس «bit24.cash» شوید و در بالای صفحه، روی دکمه «ورود یا ثبت نام» کلیک کنید.

صفحه اصلی سایت صرافی بیت 24

در صفحه بعد، شماره موبایل خود را در کادر مربوطه وارد کنید و دکمه «ثبت و ادامه» را بزنید. با زدن این دکمه، کد تأییدی به موبایل شما ارسال می‌شود. کد را وارد کنید و دکمه «تأیید کد» را بزنید. دقت کنید که هنگام وارد کردن کد، زبان صفحه کلید شما روی انگلیسی قرار داشته باشد.

ثبت نام با شماره موبایل در صرافی بیت 24

سپس رمز عبوری قوی برای حساب خود انتخاب کنید و دکمه «ثبت و ادامه» را بزنید. رمز انتخابی باید حداقل هشت کاراکتر داشته باشد و حداقل یک عدد و یک نماد یا حرف بزرگ انگلیسی نیز در آن گنجانده شود.

ایجاد رمز عبور برای ثبت نام در صرافی بیت 24

پس از آن، اطلاعات هویتی خود شامل نام و نام‌خانوادگی، کد ملی، نام پدر، تاریخ تولد، ایمیل، آدرس محل سکونت، و همچنین شماره تلفن ثابت خود را در قسمت‌های مربوطه وارد کنید و دکمه «تأیید و ثبت اطلاعات» را بزنید.

ثبت اطلاعات هویتی برای ثبت نام در صرافی بیت 24

ثبت نام و مرحله اول احراز هویت با موفقیت انجام می‌شود و می‌توانید به امکاناتی مثل واریز ریالی یا ارز دیجیتال و همچنین خرید و فروش دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به امکانات برداشت، باید فرایند احراز هویت خود را مطابق با توضیحاتی که در ادامه آورده‌ایم، تکمیل کنید.

آموزش احراز هویت در صرافی بیت ۲۴

احراز هویت اولیه که هنگام ثبت نام انجام می‌شود، فقط امکان واریز و معامله را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای افزایش امکانات و همچنین قابلیت برداشت ریالی و ارز دیجیتال، دکمه «تکمیل احراز هویت» را بزنید.

احراز هویت در صرافی بیت 24

در صفحه احراز هویت، متنی نمایش داده می‌شود که باید آن را به‌صورت خوانا روی کاغذ بنویسید و با در دست گرفتن آن، مطابق با توضیحات صرافی، به همراه کارت ملی یک عکس سلفی بگیرید و در کادر مربوطه بارگذاری کنید. پس از بارگذاری عکس، دکمه «تأیید و ثبت اطلاعات» را بزنید تا تصویرتان برای صرافی ارسال شود.

آپلود تصویر سلفی برای احراز هویت در صرافی بیت 24

سپس منتظر بمانید تا تصویرتان بررسی شود. تأیید احراز هویت از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد و پس از آن، می‌توانید از تمام امکانات صرافی بیت ۲۴ استفاده کنید.

آموزش واریز و برداشت ریالی در صرافی بیت ۲۴

پس از تکمیل ثبت نام و احراز هویت، می‌توانید به امکان واریز و برداشت ریالی دسترسی داشته باشید. برای واریز ریالی در صرافی بیت ۲۴، کافی است در پنل کاربری خود گزینه «واریز تومان» را در قسمت وضعیت دارایی‌ها انتخاب کنید.

واریز و برداشت ریالی در صرافی بیت 24

در صفحه واریز تومان، باید کارت بانکی خود را انتخاب و مبلغ واریز را نیز وارد کنید. سپس دکمه «تأیید و انتقال به درگاه پرداخت» را بزنید و مراحل پرداخت را تکمیل کنید تا وجه مدنظر به حسابتان در صرافی واریز شود.

واریز وجه از طریق کارت بانکی به صرافی بیت 24

فرایند برداشت نیز روال مشابهی دارد و گزینه برداشت ریالی پس از واریز وجه به صرافی، برای شما فعال می‌شود. کافی است حساب مدنظر را به همراه مبلغ برداشت وارد کنید تا وجه مدنظر از حسابتان برداشت شود.

آموزش واریز و برداشت ارز دیجیتال در صرافی بیت ۲۴

برای واریز ارز دیجیتال در صرافی بیت ۲۴، در پنل کاربری خود، گزینه «واریز ارز دیجیتال» را انتخاب کنید.

واریز و برداشت ارز دیجیتال در صرافی بیت 24

در صفحه‌ای که باز می‌شود، فهرست ارزهای دیجیتال قابل واریز به صرافی قابل مشاهده است. برای واریز، روی ارز دیجیتال مدنظرتان کلیک کنید.

انتخاب ارز دیجیتال برای انتقال به صرافی بیت 24

در صفحه بعد، شبکه کیف پول خود را انتخاب کنید.

انتخاب شبکه کیف پول برای انتقال به صرافی بیت 24

پس از انتخاب شبکه، آدرس کیف پول مدنظر برای واریز نمایش داده می‌شود. مبلغ مدنظر را به این آدرس واریز کنید تا پس از دریافت تأییدیه‌های لازم از شبکه، ارز دیجیتال به حساب شما در صرافی بیت ۲۴ واریز شود.

فرایند برداشت ارز دیجیتال نیز روال مشابهی دارد و پس از واریز، برای شما فعال می‌شود. کافی است برداشت ارز دیجیتال را انتخاب کنید و با وارد کردن کیف پول مقصد و مبلغ مدنظر، فرایند برداشت ارز دیجیتال خود را نهایی کنید.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی Bit24

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بیت ۲۴ به دو روش آنی و حرفه‌ای قابل انجام است. برای معامله سریع، کافی است در پنل کاربری خود، از میان گزینه‌های بالای صفحه یا از منوی سمت راست، گزینه «خرید و فروش آنی» را انتخاب کنید.

خرید و فروش آنی ارز دیجیتال در صرافی بیت 24

در صفحه خرید و فروش آنی، ارز دیجیتال مدنظرتان را انتخاب کنید. سپس مبلغ معامله را وارد کنید و با زدن گزینه خرید یا فروش، سفارش خود را انجام دهید.

خرید و فروش حرفه ای ارز دیجیتال در صرافی بیت 24

در روش حرفه‌ای، می‌توانید به امکانات بیشتری برای معامله دسترسی داشته باشید. برای معامله حرفه‌ای در صرافی بیت ۲۴، کافی است در پنل کاربری خود، از منوی بالای صفحه، گزینه «معامله حرفه‌ای» را انتخاب کنید.

خرید و فروش حرفه ای ارز دیجیتال در صرافی بیت 24

در صفحه بعد، می‌توانید ارز دیجیتال دلخواه خود را از گوشه سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید تا چارت قیمت آن به‌همراه اطلاعات بازار نمایش داده شود.

چارت و نمودار قیمت ارز در صرافی بیت 24

گزینه‌های خرید و فروش در پایین چارت نمایش داده می‌شود. قیمت و مقدار ارز را وارد کنید و با زدن دکمه خرید یا فروش، سفارش خود را کامل کنید. امکان استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال روی چارت نیز در همین صفحه وجود دارد.

دکمه های خرید و فروش در صرافی بیت 24

پس از ثبت سفارش، می‌توانید سفارش‌های باز و تاریخچه سفارش‌ها و معاملات انجام‌شده را نیز در پایین صفحه مشاهده کنید.

کارمزد معاملات صرافی ارز دیجیتال بیت ۲۴

صرافی Bit24 کارمزد معاملات خود را برمبنای حجم معاملات سی روز اخیر تعیین می‌کند و هر سطح کاربری کارمزد متفاوتی دارد. جدول زیر میزان کارمزد سطوح کاربری مختلف بیت ۲۴ را نشان می‌دهد.

سطح کاربری حجم معاملات سی روزه کارمزد میکر کارمزد تیکر
VIP 0 کمتر از ۱‍۰۰ میلیون تومان ۰/۲ درصد ۰/۲ درصد
VIP 1 بین ۱۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد تومان ۰/۱۵ درصد ۰/۱۵ درصد
VIP 2 بین ۱ میلیارد تا ۱۰ میلیارد تومان ۰/۱ درصد ۰/۱ درصد
VIP 3 بین ۱۰ تا ۲۰ میلیارد تومان ۰/۰۹ درصد ۰/۱ درصد
VIP 4 بین ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان ۰/۰۸ درصد ۰/۱ درصد
VIP 5 بیشتر از ۳۰ میلیارد تومان ۰/۰۷ درصد ۰/۱ درصد

پشتیبانی صرافی Bit24

صرافی بیت ۲۴ خدمات پشتیبانی خود را به‌صورت شبانه‌روزی و در هفت روز هفته به کاربران ارائه می‌کند. برای دریافت پشتیبانی، علاوه بر چت زنده در پنل کاربری، می‌توانید مشکل یا سؤال خود را از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۷۰۳۹۴ یا ایمیل [email protected] با کارشناسان پشتیبانی این صرافی مطرح کنید و در کوتاه‌ترین زمان جواب بگیرید.

کلام پایانی

در این مقاله با نحوه ثبت نام و استفاده از امکانات صرافی بیت ۲۴ آشنا شدیم. صرافی Bit24، که از سال ۱۳۹۸ در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت می‌کند، امکان معامله ارزهای دیجیتال را هم به‌صورت سریع و هم به‌روش حرفه‌ای در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این صرافی، می‌توانید با واریز حداقل صد هزار تومان، معاملات خودتان را شروع کنید.

بیش از شش‌صد ارز دیجیتال مختلف در صرافی بیت ۲۴ قابل معامله است و اپلیکیشن‌های اندروید و iOS این صرافی امکان خرید و فروش ارز دیجیتال روی موبایل را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند. کارمزدهای این صرافی بر مبنای حجم معاملات تعیین می‌شود و امکان دسترسی به خدمات پشتیبانی صرافی نیز به‌صورت شبانه‌روزی در تمام روزهای هفته وجود دارد.

سوالات متداول

1

آیا صرافی ارز دیجیتال بیت 24 معتبر است؟

بله؛ دفتر صرافی بیت 24 در شهر تهران قرار دارد و این صرافی به‌عنوان شرکتی دانش‌بنیان در ایران و تحت قوانین بانکی کشور فعالیت می‌کند.

2

آیا صرافی بیت 24 اپلیکیشن موبایل دارد؟

بله؛ بیت 24 برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS اپلیکیشن موبایل ارائه کرده است که با استفاده از لینک‌های ارائه‌شده در همین مقاله، می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید.

3

کدام ارزهای دیجیتال در صرافی Bit24 قابل معامله هستند؟

صرافی بیت 24 امکان خرید و فروش بیش از شش‌صد ارز دیجیتال را فراهم کرده است که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، ریپل (XRP)، لایت کوین (LTC)، بیت کوین کش (BCH)، و… اشاره کرد.

امتیاز شما به این محتوا

0 / 5. 0

میانگین امتیازات: 0/5
تعداد امتیاز: 0
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره