آموزش صرافی بیت برگ (Bitbarg) + بررسی مزایا و معایب آن

آموزش صرافی
آموزش صرافی بیت برگ

صرافی بیت برگ ساده‌ترین رابط کاربری را بین پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال ایرانی دارد. وقتی وارد سایت بیت برگ می‌شوید، با صفحه‌ای شبیه به صفحه جست‌وجوی گوگل روبه‌رو می‌شوید. کافی است نام ارز دیجیتال مدنظر خود را در کادر جست‌وجو وارد کنید. به این ترتیب، وارد صفحه خرید و فروش رمزارز مدنظر می‌شوید و به‌راحتی می‌توانید سفارش خود را در عرض چند ثانیه ثبت کنید. نکته مهم دیگر درباره Bitbarg، تعداد رمزارزهای تحت پشتیبانی آن است. این صرافی با بیش از ۲۵۰۰ ارز دیجیتال، از این حیث بهترین صرافی ایرانی بازار رمزارزهاست. در این مطلب قصد داریم ضمن نقد و بررسی بیت برگ، راهنمای نحوه کار کردن با این صرافی ارز دیجیتال را از نظر بگذرانیم. اگر در جست‌وجوی یک صرافی ایرانی ایده‌آل هستید، تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

لوگو صرافی بیت برگ
صرافی بیت برگ
۳.۵
پشتیبانی ۲۴ ساعته
ساده و کاربردی
خرید و فروش امن
ثبت‌نام به همراه تخفیف کارمزد

معرفی صرافی بیت برگ (Bitbarg)

صرافی بیت برگ با نام تجاری شرکت «تجارت الکترونیک فرداد شریف»، در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. این صرافی با هدف ایجاد بستری مطمئن و سریع برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، فعالیت خود را دنبال می‌کند. دفتر مرکزی این صرافی در خیابان انقلاب شهر تهران قرار دارد. بررسی عملکرد بیت برگ از ابتدا تا امروز نکته مهمی را روشن می‌کند: توسعه‌دهندگان این پلتفرم معاملاتی از ابتدا روی ایجاد بستری ساده برای معامله‌گران ایرانی تمرکز کرده‌اند.

مزایا و معایب صرافی بیت برگ

چرا باید صرافی بیت برگ را انتخاب کنیم؟ درمجموع، چند مزیت قابل توجه در این صرافی وجود دارد که انتخاب آن برای فعالیت در بازار رمزارزها را به تصمیمی هوشمندانه تبدیل می‌کند. مهم‌ترین ویژگی‌های بیت برگ عبارت‌اند از:

  • امکان خرید و فروش بیش از ۲۵۰۰ ارز دیجیتال
  • امکان خرید و فروش توکن‌های NFT
  • تبدیل ارزهای دیجیتال
  • پوشش لحظه‌ای قیمت ارزهای دیجیتال
  • رابط کاربری ساده
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته از کاربران

درعین‌حال، چند نقطه‌ ضعف نیز می‌توان برای بیت برگ برشمرد. اول اینکه این صرافی کیف پول ارز دیجیتال اختصاصی در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. ضمن اینکه توصیه می‌کند کاربران از تراست والت برای نگهداری رمزارزهای خود استفاده کنند. از سوی دیگر، امکان سفارش‌گذاری به روش‌های مختلف در بیت برگ وجود ندارد. تمام سفارش‌ها در این صرافی به‌صورت مارکت و با قیمت لحظه‌ای انجام می‌گیرند؛ حتی تعیین حد سود و ضرر در معاملات این صرافی به‌صورت مستقیم نیز امکان‌پذیر نیست.

معرفی سرویس‌های صرافی بیت برگ

در زمان نگارش این مقاله، صرافی بیت برگ هفت سرویس مختلف را در اختیار کاربران خود قرار داده است که عبار‌ت‌اند از:

۱. سرویس قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال صرافی بیت برگ

بیت برگ نوعی سرویس قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال دارد. این سرویس به‌معنی واقعی کلمه، قیمت لحظه‌ای رمزارزها را رصد می‌کند و به‌صورت تومانی و تتری در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مشاهده تغییرات قیمت رمزارزها در این سرویس، به تازه‌سازی یا بارگذاری مجدد صفحه نیازی ندارید، بلکه تغییرات به‌صورت آنلاین به‌نمایش درمی‌آیند. به‌کمک این سرویس می‌توانید نبض بازار رمزارزها را در اختیار بگیرید. برای دسترسی به آن می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

۲. سرویس گوش‌به‌زنگ 

بیت برگ برای اطلاع از تغییر قیمت ارزهای دیجیتال، نوعی سرویس اختصاصی به‌نام «گوش به زنگ» در نظر گرفته است. برای دسترسی به این سرویس می‌توانید از این لینک استفاده کنید. با ورود به این سرویس گزینه افزودن هشدار را انتخاب کنید. به این ترتیب، پنجره‌ای در صفحه ظاهر می‌شود. ابتدا باید رمزارز مدنظر خود را انتخاب کنید. سپس با پنجره‌ای مشابه تصویر زیر روبه‌رو می‌شوید. 

سرویس گوش به زنگ صرافی بیت برگ

ابتدا مبنای محاسبه قیمت به‌صورت تومان یا تتر را مشخص کنید. سپس تعیین کنید که هشدار مدنظر را برای فروش رمزارز وضع می‌کنید یا خرید. در ادامه، قیمت را وارد و روی گزینه ثبت هشدار کلیک کنید. به ‌این ترتیب، هشدار مدنظر فعال می‌شود. به‌محض رسیدن قیمت رمزارز به عدد انتخاب‌شده، هشداری از سوی بیت برگ برای شما ارسال می‌شود. محدودیتی در تعیین تعداد هشدارهای قیمت در این سرویس وجود ندارد. 

۳. سرویس چرتکه 

سرویس چرتکه صرافی بیت برگ به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی سود و زیان معاملات فعلی و قبلی خود را زیر نظر بگیرید. برای دسترسی به سرویس چرتکه، می‌توانید از این لینک استفاده کنید. سرویس چرتکه تنها ویژه معاملات باز شما در بیت برگ نیست، بلکه می‌توانید سابقه تمام معاملات خود را در این پلتفرم وارد کنید و آن‌ها را زیر نظر بگیرید. کافی است نام ارز دیجیتال و قیمت خرید آن را وارد کنید. پس از آن، میزان سود و زیان خود را به‌صورت لحظه‌ای در سرویس چرتکه زیر نظر بگیرید.

سرویس چرتکه صرافی ارز دیجیتال بیت برگ

۴. سرویس بیت گپ

بیت گپ سرویس فروم پرسش و پاسخ و تبادل‌نظر صرافی بیت برگ است. در قالب این سرویس می‌توانید سؤالات خود را درباره ارزهای دیجیتال مطرح کنید تا دیگران شما را راهنمایی کنند. به ‌سؤالات دیگران پاسخ دهید و درباره موضوعات مختلف مانند تحلیل تکنیکال، فاندامنتال، و پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال با دیگران تبادل‌نظر کنید. بیت گپ دانشگاهی عمومی در بازار رمزارزهاست. برای دسترسی به سرویس بیت گپ از این لینک استفاده کنید. 

۵. سرویس خبر فوری 

در بازار رمزارزها، اخبار نقش تعیین‌کننده‌ای در افزایش یا کاهش قیمت ارزهای دیجیتال ایفا می‌کنند. به‌ همین دلیل، لازم است که همواره به مهم‌ترین اخبار بازار رمزارزها نگاه بیندازید. سرویس خبر فوری بیت برگ برای پوشش مهم‌ترین اخبار بازار کریپتوکارنسی در نظر گرفته شده است. این سرویس اخباری را در موضوعات مختلف نظیر کیف پول، قانون‌گذاری، سیاست، سرمایه‌گذاری، تحلیل، تحلیل، صرافی، و تکنولوژی به‌صورت روزانه در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این لینک می‌توانید به ‌سرویس خبر فوری بیت برگ دسترسی داشته باشید. 

۶. سرویس گنجینه 

گنجینه سرویس اختصاصی صرافی بیت برگ برای جلب مشارکت کاربران در ازای اعطای جایزه به آن‌هاست. با ثبت نام در صرافی بیت برگ، ۲۵ برگ به‌عنوان جایزه دریافت می‌کنید. با ثبت هر سفارش در این صرافی نیز ۱۰ برگ به شما تعلق می‌گیرد. مأموریت‌های مختلف دیگری نیز برای دریافت برگ‌های بیشتر در سرویس گنجینه تعریف شده است که از طریق این لینک می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. 

بخشی به‌نام «جوایز» در سرویس گنجینه بیت برگ وجود دارد؛ جوایزی مانند ساعت هوشند، ایرباد، هارد اکسترنال، اسپیکر بلوتوثی، و سکه پارسیان در این سرویس وجود دارند. برای دریافت هریک از این جوایز به تعداد مشخصی برگ نیاز دارید. علاوه بر آن، بخش قرعه‌کشی نیز در سرویس گنجینه وجود دارد. به‌ازای هر ۱۰۰ برگ می‌توانید یک شانس برای موفقیت در قرعه‌کشی‌های بیت برگ کسب کنید. 

۷. سرویس آموزش 

آخرین سرویس اختصاصی بیت برگ، سرویس آموزش است. در قالب این بخش مقاله‌های آموزشی مختلفی درباره ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دسترسی به آکادمی بیت برگ رایگان است و می‌توانید از طریق این لینک به بخش آموزشی صرافی دسترسی پیدا کنید. 

راهنمای ثبت نام در صرافی بیت برگ

برای ثبت نام در صرافی بیت برگ، ابتدا لازم است وارد سایت اختصاصی آن به نشانی bitbarg.com شوید. سپس در منوی بالای صفحه اصلی، گزینه ورود یا ثبت نام را انتخاب کنید. به این ترتیب، وارد صفحه جدیدی می‌شوید که از شما درخواست می‌شود شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. 

صفحه ورود در صرافی بیت برگ

در ادامه، کدی اختصاصی برای موبایل شما ارسال می‌شود. با وارد کردن کد، صفحه جدیدی باز می‌شود که باید در آن نام و نام‌خانوادگی خود را ثبت کنید. با وارد کردن کد معرف …. در زمان ثبت نام، می‌توانید از تخفیف در پرداخت کارمزد معاملات خود در بیت برگ بهره‌مند شوید. درنهایت، با وارد کردن رمز عبور، ثبت نام خود را در بیت برگ نهایی می‌کنید. 

بیت برگ کاربران خود را بر اساس سقف مجاز خرید روزانه در چهار سطح کلی تقسیم‌بندی می‌کند: 

  • سطح ۱: ۱۰ میلیون تومان سقف خرید مجاز روزانه؛ 
  • سطح ۲:‌ ۲۰ میلیون تومان سقف خرید مجاز روزانه؛ 
  • سطح ۳: ۳۰ میلیون تومان سقف خرید مجاز روزانه؛
  • سطح VIP: سقف خرید روزانه نامحدود.

بعد از تکمیل ثبت نام و احراز هویت، به‌عنوان کاربر سطح یک در صرافی شناخته می‌شوید. تا زمانی که در سطح ۱ حضور داشته باشید، علاوه بر محدود خرید روزانه، ارزهای دیجیتال خریده‌شده نیز به فاصله ۲۴ ساعت به آدرس والت مدنظر شما واریز می‌شوند. با گذشت یک ماه از زمان احراز هویت، به‌صورت خودکار به سطح ۲ انتقال پیدا می‌کنید. برای کاربران سطح ۲ به بالا در بیت برگ، پس از خرید ارز دیجیتال، واریز به والت به‌صورت لحظه‌ای انجام می‌شود. ارتقای سطح کاربری به بالاتر از ۲، بر اساس سنجش عملکرد و حجم معاملات شما در بیت برگ از طریق هوش مصنوعی صورت می‌گیرد. 

راهنمای احراز هویت در صرافی بیت برگ

بعد از ثبت نام، باید عملیات احراز هویت در صرافی بیت برگ را کامل کنید. در غیر این صورت، امکان فعالیت در این صرافی را نخواهید داشت. رسیدگی به درخواست‌های احراز هویت کاربران در صرافی بیت برگ، همه‌روزه، حتی در ایام تعطیل، از ساعت ۸ تا ۱۶ صورت می‌گیرد. 

فرایند احراز هویت در سایت بیت برگ

بعد از ورود به حساب کاربری، می‌توانید عملیات احراز هویت را آغاز کنید. برای این منظور، به کارت ملی هوشمند یا کد رهگیری آن به‌همراه شناسنامه نیاز دارید. همچنین باید ویدئویی سلفی ضبط و در قالب آن، متن مشخص و کوتاهی را بیان کنید. صفر تا صد فرایند احراز هویت در بیت برگ، کمتر از سه دقیقه زمان می‌برد. 

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بیت برگ

خرید، فروش، و تبدیل ارز دیجیتال در بیت برگ به‌راحتی آب‌خوردن انجام می‌گیرد. برای این منظور، پس از ثبت نام و احراز هویت، به صفحه اصلی سایت یا اپلیکیشن صرافی بیت برگ مراجعه کنید. در بالای کادر اختصاصی معامله، یکی از گزینه‌های خرید، فروش، یا تبدیل ارز را انتخاب کنید. 

پس از آن، نوع ارز و مقدار آن را مشخص کنید. به این ترتیب، قیمت خرید یا فروش به‌صورت خودکار توسط صرافی تعیین می‌شود. توجه کنید که بیت برگ کیف پول ارز دیجیتال اختصاصی ارائه نمی‌کند. در عملیات خرید، پس از تکمیل اطلاعات قبلی، پنجره جدیدی باز می‌شود که باید از طریق آن شبکه ارز دیجیتال مدنظر برای انتقال را انتخاب کنید. 

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بیت برگ

در ادامه، مشابه تصویر فوق در قالب پیش‌فاکتور، مبلغ خرید و کارمزد در کنار جمع مبلغ قابل پرداخت به‌نمایش درمی‌آید. روی گزینه ادامه کلیک کنید. در ادامه، آدرس والت مدنظر برای واریز ارز دیجیتال را وارد کنید. پس از آن، به درگاه پرداخت آنلاین بیت برگ هدایت می‌شوید. با تکمیل این عملیات، خرید انجام و سپس از دیجیتال به والت شما واریز می‌شود. 

برای فروش ارز دیجیتال نیز باید مسیر مشابهی را پشت سر بگذارید. پس از فروش، معادل ریالی در اختیار شما قرار می‌گیرد. امکان نگهداری معادل ریالی وجه در کیف پول بیت برگ وجود دارد. همچنین واریز مستقیم وجه به حساب بانکی شما نیز امکان‌پذیر است. عملیات واریز به فاصله پانزده دقیقه از زمان ثبت سفارش صورت می‌گیرد. عملیات خرید و فروش ارز دیجیتال، با توجه به نوع شبکه بلاکچین، ممکن است از ۱ دقیقه تا ۴۸ ساعت طول بکشد. این زمان برای تأیید تراکنش‌ها در شبکه‌های بلاکچین را نودهای اعتبارسنج تعیین می‌کنند. 

برای تبدیل ارز دیجیتال در بیت برگ کافی است که مطابق تصویر زیر، دو ارز دیجیتال مدنظر خود را انتخاب کنید. پس از آن، مقدار یکی از ارزها را وارد کنید. مقدار رمزارز دیگر نیز به‌صورت خودکار تکمیل می‌شود. در ادامه، عملیات تبدیل ارز دیجیتال را با وارد کردن آدرس والت و همچنین انتخاب شبکه بلاک‌چین مناسب تکمیل کنید.

نحوه انجام معامله در صرافی ارز دیجیتال بیت برگ

نحوه واریز و برداشت تومان در صرافی بیت برگ

قبل از آغاز عملیات واریز و برداشت تومان باید اطلاعات حساب بانکی نظیر شماره کارت و شبا را در حساب کاربری خود ثبت کنید. واریز وجه از سوی صرافی به حساب شما، فقط از این طریق امکان‌پذیر است. برای این منظور، باید وارد پروفایل اختصاصی خود شوید. از منوی سمت راست، به‌ترتیب گزینه کارت بانکی و شبای بانکی را انتخاب کنید. سپس اطلاعات بانکی خود را درج کنید. دقت کنید که تنها امکان وارد کردن اطلاعات حساب بانکی به‌نام شخص صاحب اکانت در بیت برگ وجود دارد. 

برای واریز یا برداشت تومان در بیت برگ، وارد پروفایل اختصاصی خود شوید. در ادامه، از منوی سمت راست گزینه کیف پول را انتخاب کنید. در ادامه، صفحه جدیدی باز می‌شود. می‌توانید یکی از دو گزینه واریز یا برداشت وجه را انتخاب کنید. سپس با وارد کردن مبلغ مدنظر عملیات واریز یا برداشت را انجام دهید. شایان ذکر است که از هر کارت بانکی در شبانه‌روز تنها امکان واریز ۲۵ میلیون تومان به کیف پول بیت برگ وجود دارد.

نحوه واریز و برداشت تومان در صرافی بیت برگ

کارمزد صرافی بیت برگ 

صرافی بیت برگ برای معاملات خود از نرخ کارمزد ثابت استفاده می‌کند. برای خرید تومانی ارز دیجیتال در این صرافی، بیت برگ مبلغ ۰/۲ درصد به‌علاوه کارمزد شبکه انتقال را دریافت می‌کند. درحالی‌که طرف فروشنده تومانی ارز دیجیتال هیچ‌گونه کارمزدی پرداخت نمی‌کند. 

علاوه بر این، بیت برگ برای تبدیل مستقیم ارزهای دیجیتال به یکدیگر نیز مبلغ ۰/۲ درصد به همراه کارمزد شبکه انتقال دریافت می‌کند. کارمزد انتقال شبکه‌های بلاکچین ارتباطی با بیت برگ ندارد و از سوی شبکه‌ها تعیین می‌شود. برای مشاهده کارمزد شبکه‌ها می‌توانید از این لینک استفاده کنید. در اینجا کارمزد انتقال تتر را در شبکه‌های بلاکچین مختلف از طریق بیت برگ مرور می‌کنیم:

کارمزد به تتر شبکه
۵/۱۱۰۹۹۳ ERC20
۰/۸ BEP2
۱ TRC20
۲ Algorand
۱ EOS
۱ Tezos
۱/۵ Solana
۰/۲۹ BEP20
۱ NEAR
۰/۸ Pplygon
۰/۸ Avaxc
۰/۱ Arbitrum One
۱ Optimism
۰/۰۲۱۰۹۱۰۷ HECO

دانلود اپلیکیشن موبایل صرافی بیت برگ

صرافی بیت برگ اپلیکیشن موبایل اختصاصی خود را در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه کرده است. در زمان نگارش این مقاله، بیش از بیست هزار نصب فعال این اپلیکیشن در کافه بازار ثبت شده است. همچنین نمره ۳.۴ از ۵ ستاره را از نظرهای کاربران دریافت کرده است. آمار نصب این اپلیکیشن در گوگل‌پلی نیز بیش از ده هزار است و نمره ۴.۵ از ۵ را هم دریافت کرده است. 

اپلیکیشن موبایل بیت برگ بسیار کم‌حجم است. این اپلیکیشن کمتر از چهار مگابایت فضای تلفن همراه شما را اشغال می‌کند. کار کردن با اپلیکیشن موبایل صرافی بیت برگ نیز دقیقاً مانند سایت آن است. به ‌همین دلیل، نیازی نیست به‌صورت جداگانه نحوه کار کردن با این اپلیکیشن موبایل را بررسی کنیم. 

پشتیبانی و راه‌های ارتباطی صرافی بیت برگ

صرافی بیت برگ خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت‌روز هفته را به کاربران خود ارائه می‌کند. برای این منظور، سه راه برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی صرافی وجود دارد که عبارت‌اند از: 

  • تماس با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۷۹۶۷۷
  • ارسال تیکت در پروفایل اختصاصی 
  • چت آنلاین سایت صرافی 

مقایسه صرافی بیت برگ با دیگر صرافی‌های ایرانی

بدون تردید، بیت برگ ساده‌ترین رابط کاربری را در مقایسه با دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی دارد. تنها نقطه ضعف بیت برگ در مقایسه با صرافی‌هایی نظیر تبدیل و نوبیتکس را می‌توان عدم ارائه کیف پول ارز دیجیتال اختصاصی عنوان کرد. ضمن اینکه روش‌های سفارش‌گذاری در این صرافی نیز محدود به‌روش مارکت با قیمت لحظه‌ای است. در‌حالی‌که دیگر صرافی‌های ایرانی امکان سفارش‌گذاری به‌صورت لیمیت، استاپ لیمیت و همچنین تعیین حد سود و ضرر را فراهم می‌کنند. 

مهم‌ترین نکته‌ای که در مقایسه صرافی‌های ایرانی باید مدنظر قرار دهید، نرخ کارمزد معاملات است. کارمزد صرافی بیت برگ را بررسی کردیم. برای اطلاع از کارمزد سایر صرافی‌های ایرانی مقاله مقایسه کارمزد صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی را مطالعه کنید. 

کلام پایانی

در این مطلب به معرفی صرافی بیت برگ پرداختیم. همچنین نحوه کار کردن با این پلتفرم معاملاتی را بررسی کردیم. رابط کاربری ساده، این صرافی را برای معامله‌گران ایرانی‌ای که قصد دارند به بازار رمزارزها وارد شوند، به بهترین گزینه تبدیل کرده است. درعین‌حال، می‌توانید بیش از ۲۵۰۰ ارز دیجیتال را در این صرافی معامله کنید. آیا تجربه کار کردن با بیت برگ را دارید؟ نظرات و تجربیات خود را درباره این صرافی در کامنت‌ها با ما در میان بگذارید تا تصمیم‌گیری درباره انتخاب این صرافی برای معامله‌گران دیگر آسان‌تر شود. 

سوالات متداول

1

آیا صرافی بیت برگ کلاهبرداری است؟

خیر؛ بیت برگ با بیش از یک میلیون حساب کاربری فعال، از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است.

2

صرافی بیت برگ از کدام ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند؟

بیت برگ بیش از 2500 ارز دیجیتال را برای معامله در اختیار کاربران قرار می‌دهد که فهرست کامل آن‌ها از اینجا قابل مشاهده است.

3

آیا صرافی بیت برگ کیف پول اختصاصی به کاربران ارائه می‌کند؟

خیر. صرافی بیت برگ در حال حاضر کیف پول اختصاصی ندارد و باید از کیف پول‌های دیگر مانند تراست والت، کوینومی و … برای نگهداری دارایی خود استفاده کنید.

4

مرجع قیمت‌گذاری در صرافی bitbarg کجا است؟

در این صرافی از داده‌های موجود در صرافی بایننس به عنوان مرجع قیمت‌گذاری استفاده می‌شود.

5

تایید سفارش فروش در بیت برگ چقدر به طول می‌انجامد؟

بعد از ثبت سفارش بین 1 دقیقه تا 48 ساعت زمان نیاز است تا کار سفارش به طور نهایی تایید شود. در واقع این زمان بسته به میزان شلوغی که شبکه بلاک‌چین دارد، به طول می‌انجامد و تقریبا ربطی به بیت برگ ندارد.

6

کیفیت پشتیبانی بیت برگ در چه سطحی ارزیابی می‌شود؟

علاوه بر پشتیبانی آنلاین صرافی بیت برگ در قالب سایت این صرافی، از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر، تلگرام و همچنین ایمیل و شماره تلفن ثابت به طور دائمی آماده پاسخ‌گویی به سوالات کاربران و مشتریان هستند.

امتیاز شما به این محتوا

3.5 / 5. 8

میانگین امتیازات: 3.5/5
تعداد امتیاز: 8
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهناز فرجی

    سلام من ٦٢ سال دارم چرا به من اجازە ورود نمیدین سن چە اهمیتی دارد شایدمن ٣٠ سال دیگە زندگی کردم . چرااز الان مرا منسوخ کردە اید؟

    ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ پاسخ
    • لوگو کامنت کلینیک سرمایه

      سلام وقت بخیر خانم فرچی
      صرافی بیت برگ اجازه ثبت نام نداده ؟

      ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ پاسخ
      • مهناز فرجی

        بلە من چندماە پیش اقدام کردم وپیام دادن کە شما بالای ٥٠ سال هستید وامکان ندار

        ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ پاسخ
منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره