چگونه از صرافی بینگ ایکس جایزه بگیریم + انواع بونوس Bingx

آموزش صرافی
بونوس و هدایای صرافی بینگ ایکس

هر صرافی ارز دیجیتال برای تشویق معامله‌گران به ثبت‌نام، پاداش‌هایی در نظر می‌گیرد. همچنین، صرافی‌ها بونوس‌هایی را برای معامله‌گران، بسته به حجم معاملات‌شان، اختصاص می‌دهند. البته گاهی شرایط پیچیده‌ای را برای این منظور وضع می‌کنند تا در عمل بسیاری از معامله‌گران مشمول دریافت پاداش‌ها و بونوس‌ها نشوند؛ موضوعی که معمولاً گلایه تریدرها را بعد از ثبت نام به‌همراه می‌آورد. در این مطلب قصد داریم پاداش صرافی BingX برای ثبت نام و همچنین معامله در آن را ‌بررسی کنیم. اگر قصد دارید در بینگ ایکس ثبت نام کنید، تا پایان این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

bingx logo
صرافی بینگ ایکس
۴.۸
دسترسی به بازار کریپتو و فارکس
اتصال به تریدینگ ویو و متاتریدر ۵
پشتیبانی فارسی
ثبت‌نام به همراه تخفیف کارمزد

چرا بینگ ایکس بهترین صرافی خارجی ارز دیجیتال برای ایرانی‌هاست؟

فارغ از اینکه میزان پاداش صرافی BingX چقدر است، بد نیست به نکته مهمی درباره آن اشاره کنیم. در حال حاضر، بینگ ایکس بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان است. می‌توانید بدون نیاز به احراز هویت، در این صرافی فعالیت کنید. ضمن اینکه احراز هویت در بینگ ایکس برای کاربران ایرانی هم امکان‌پذیر است. به این ترتیب، می‌توانید سقف برداشت روزانه از حساب کاربری خود را در این پلتفرم تا پنج میلیون تتر افزایش دهید.

درعین‌حال، بینگ ایکس امکان دمو ترید و کپی تریدینگ را نیز برای معامله‌گران فراهم کرده است. همچنین، می‌توانید از ربات تریدر اختصاصی بینگ ایکس برای خودکارسازی معاملات خود در این صرافی استفاده کنید. از همه مهم‌تر، BingX پشتیبانی فارسی نیز دارد و به‌راحتی می‌توانید مشکلات خود را از طریق آن پیگیری کنید. درمجموع، می‌توان ادعا کرد که بینگ ایکس یکی از بهترین صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال برای ایرانی‌هاست.

انواع بونوس پاداش صرافی BingX

پاداش و هدایای ورود و معامله در صرافی Bingx

قبل از اینکه پاداش صرافی BingX را بررسی کنیم، لازم است به نکته مهمی اشاره کنیم. بونوس‌های این صرافی همواره ثابت نیستند. بلکه ممکن است در شرایط مختلف، در قالب برنامه‌های مختلف این صرافی تغییر کنند. بر این اساس، می‌توانید برای مشاهده برنامه‌های پاداش فعال این صرافی به صفحه New User Rewards در سایت یا اپلیکیشن بینگ ایکس مراجعه کنید. ضمن اینکه واریز پاداش‌ها در این صرافی از طریق نوتیفیکیشن اپلیکیشن بینگ ایکس و ایمیل به‌ شما اطلاع‌رسانی می‌شود. در این قسمت، انواع پاداش و بونوس صرافی بینگ ایکس را در زمان نگارش این مقاله بررسی می‌کنیم.

۱. پاداش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

پاداش ورود به صرافی bingx

با ثبت نام در صرافی بینگ ایکس، صد هزار توکن تتر مجازی با نماد VST دریافت خواهید کرد. با استفاده از این توکن، می‌توانید در پلتفرم دمو ترید بینگ ایکس معامله اسپات و فیوچرز را تمرین کنید. همچنین، می‌توانید کپی تریدینگ و ربات تریدر این صرافی را به‌صورت آزمایشی تجربه کنید. دقت کنید که توکن VST ارزش ندارد و حتی اگر در پوزیشن‌های معاملاتی‌ای که باز می‌کنید، به سود برسید هم نمی‌توانید آن را برداشت کنید.

پاداش دیگری که صرافی BingX برای ثبت نام در نظر گرفته، کوپن تخفیف (Rebate Voucher) پنج دلاری است. کوپن تخفیف قابلیت برداشت ندارد، بلکه فقط از تخفیف پنج دلاری در کارمزد معاملات خود بهره‌مند خواهید شد. این تخفیف به‌صورت خودکار روی معاملات شما اعمال می‌شود و نیازی نیست برای بهره‌مندی از آن کار خاصی انجام دهید.

۲. بونوس واریز وجه به صرافی بینگ ایکس

پاداش واریز و معامله در صرافی بینگ ایکس

اصلی‌ترین پاداش صرافی BingX برای واریز وجه به آن در نظر گرفته می‌شود. برای بهره‌مندی از بونوس واریز وجه باید حداکثر هفت روز پس از ایجاد حساب کاربری به‌شرایطی برسید که در ادامه مطرح می‌کنیم. معمولاً مدتی هم طول می‌کشد تا فرایند محاسبه و واریز بونوس‌ها انجام بگیرد. در سایت بینگ ایکس، این مدت بیست روز اعلام شده است. یکی دیگر از شرایط بهره‌مندی از بونوس این است که تا قبل از واریز پاداش، به‌هیچ‌وجه نباید وجهی را از حساب خود برداشت کنید.

نکته بسیار مهم دیگری هم وجود دارد که باید در اینجا به آن اشاره کنیم. منظور از بونوس (Bonus) چیست؟ بونوس در صرافی بینگ ایکس وجهی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید به‌عنوان مارجین در معاملات فیوچرز از آن استفاده کنید. توجه کنید که امکان برداشت بونوس از صرافی را ندارید. فقط می‌توانید سود حاصل از معاملاتی را که با بونوس انجام می‌دهید، دریافت و برداشت کنید.

میزان بونوس بر اساس مقدار واریز وجه در صرافی بینگ ایکس متغیر است. بر همین اساس در جدول زیر می‌توانید بونوس واریز وجه در صرافی BingX را مشاهده کنید. لازم نیست واریز وجه را حتماً در یک مرتبه انجام دهید.

میزان واریز وجه میزان بونوس
۲۰۰ تتر ۱۰ تتر
۱۰۰۰ تتر ۲۰ تتر
۱۰۰۰۰ تتر ۲۰۰ تتر
۱۵۰۰۰۰ تتر ۲۰۰۰ تتر
۵۰۰۰۰۰ تتر ۵۰۰۰ تتر

۳. پاداش معامله در پلتفرم کپی تریدینگ بینگ ایکس

پلتفرم کپی تریدینگ از مهم‌ترین دلایل محبوبیت بینگ ایکس بین معامله‌گرانی است که به‌تازگی فعالیت خود را در بازار رمزارزها آغاز می‌کنند. این صرافی برای کاربران جدید خود، که برای اولین بار فعالیت‌شان را در پلتفرم کپی تریدینگ بینگ ایکس آغاز می‌کنند، نوعی بیمه در نظر گرفته است. بر این اساس، تا سقف ۱۰ تتر هر گونه ضرر و زیان معامله‌گران تازه‌وارد در کپی تریدینگ بینگ ایکس از بیمه برخوردار می‌شود. این بیمه تنها برای یکبار قابل استفاده است.

۴. پاداش حجم معاملات در صرافی بینگ ایکس

پاداش صرافی BingX تنها برای معامله‌گران تازه‌وارد نیست، بلکه این صرافی برنامه‌های بونوس جداگانه‌ای نیز برای تشویق معامله‌گران به معامله بیشتر در نظر گرفته است. این برنامه به‌ازای واریز وجه و همچنین حجم معامله در صرافی بینگ ایکس تعریف می‌شود. پاداش‌ها نیز به‌صورت بونوس پرداخت می‌شوند که توضیحات لازم را درباره آن ارائه کردیم. در جدول زیر می‌توانید بونوس‌های صرافی بینگ ایکس را در شرایط مختلف مشاهده کنید.

واریز تتر یا سایر رمزارزها معادل حداقل ۲۰۰ تتر ۲ تتر بونوس (قابل استفاده در معاملات فیوچرز با اهرم ۵X)
حجم معاملات اسپات حداقل ۳۰۰ تتر ۳ تتر بونوس (قابل استفاده در معاملات فیوچرز با اهرم ۵X)
حجم معاملات اسپات حداقل ۲۰۰۰ تتر ۱۰ تتر بونوس (قابل استفاده در معاملات فیوچرز با اهرم ۵X)
حجم معاملات فیوچرز حداقل ۱۰۰۰۰ تتر ۱۰ تتر بونوس (قابل استفاده در معاملات فیوچرز با اهرم ۵X)
حجم معاملات فیوچرز حداقل ۲۰۰۰۰۰ تتر ۱۰۰ تتر بونوس (قابل استفاده در معاملات فیوچرز با اهرم ۵X)

کلام پایانی

در این مطلب بونوس و پاداش صرافی BingX را بررسی کردیم. پیشنهاد می‌کنیم هیچ‌گاه میزان پاداش‌های یک صرافی را مبنای انتخاب خود قرار ندهید؛ عوامل به‌مراتب مهم‌تری وجود دارند که باید در مقایسه صرافی‌های مختلف در نظر بگیرید. ضمن اینکه پاداش‌ها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند و در عمل، چیز زیادی دست شما را نخواهد گرفت. اگر در زمینه دریافت بونوس صرافی بینگ ایکس با مشکل روبه‌رو شدید، حتماً با پشتیبانی فارسی آن ارتباط بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

سوالات متداول

1

چگونه از صرافی بینگ ایکس 120 دلار جایزه بگیریم؟

در متن مقاله انواع پاداش صرافی BingX و نحوه دریافت آن را به‌طور مفصل توضیح دادیم. با احراز شرایط خاصی، می‌توانید حتی جوایز با مبلغ بالاتری را از صرافی بینگ ایکس به‌عنوان بونوس و پاداش دریافت کنید.

 

 

2

آیا صرافی بینگ ایکس در ازای معامله به تریدرها پاداش می‌دهد؟

بله، می‌توانید در متن مقاله جدول بونوس صرافی بینگ ایکس در ازای حجم مشخصی از معاملات اسپات و فیوچرز را مشاهده کنید.

امتیاز شما به این محتوا

4 / 5. 1

میانگین امتیازات: 4/5
تعداد امتیاز: 1
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره