آموزش تبدیل ارز در تراست ولت به‌صورت سواپ

آموزش کیف پول ها
سواپ یا تبدیل ارز در کیف پول تراست ولت

تراست ولت بیش از شصت میلیون کاربر فعال دارد و بدون تردید، یکی از سه کیف پول برتر نرم‌افزاری حال حاضر در بازار رمزارزهاست. تراست ولت را می‌توانید در نسخه اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) و افزونه مرورگر دانلود و استفاده کنید. از قابلیت‌های ویژه این کیف پول ارز دیجیتال امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر است. به زبان ساده، می‌توانید بدون نیاز به انتقال دارایی خود به حساب صرافی‌های ارز دیجیتال، مبادله ارزهای دیجیتال را مستقیم در Trust Wallet انجام دهید. در این مطلب،‌ آموزش تبدیل ارز در تراست ولت را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. تا پایان با ما همراه باشید. 

روش‌های مختلف تبدیل ارز در تراست ولت

دو روش اصلی برای تبدیل ارز در تراست ولت وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای مبادله رمزارزها استفاده کنید. البته در گذشته امکان معامله اسپات نیز در تراست ولت فراهم شده بود، اما مدتی است که این قابلیت را حذف کرده‌اند. در این قسمت هر یک از آن‌ها را بررسی می‌کنیم. توجه کنید که آموزش تبدیل ارز در تراست ولت را در این مطلب بر اساس نسخه اپلیکیشن اندروید این ولت ارائه می‌کنیم. البته تبدیل ارز در نسخه‌های دیگر تراست والت نیز تقریباً به همین صورت است.

۱. آموزش تبدیل ارز در تراست ولت به‌صورت سواپ (Swap)

آموزش تبدیل ارز در تراست ولت را با مبادله به‌صورت سواپ (Swap) آغاز می‌کنیم. در این روش، درگیر تعیین قیمت برای مبادله ارزهای دیجیتال نمی‌شوید، بلکه صرفاً نوع ارزهای دیجیتال و همچنین تعداد آن‌ها را مشخص می‌کنید. قیمت تبادل رمزارزها بر اساس نرخ لحظه‌ای صرافی غیرمتمرکز بایننس به‌صورت خودکار تعیین می‌شود.

تبدیل ارز یا سواپ در تراست ولت

برای این منظور، پس از ورود به کیف پول، گزینه Swap را در پایین صفحه اصلی انتخاب کنید. در صفحه جدید از کادر اول، نام ارز دیجیتال مدنظر برای پرداخت را انتخاب کنید. در کادر بعدی نیز نام ارز دیجیتال مدنظر برای دریافت را مشخص کنید. سپس کافی است تا مقدار یکی از آن دو را وارد کنید. چنانکه اشاره کردیم، بر اساس نرخ لحظه‌ای تعداد توکن بعدی مشخص می‌شود.

در پایین صفحه، در مقابل عبارت Quote نرخ تبدیل لحظه‌ای دو ارز دیجیتال انتخاب‌شده را مشاهده می‌کنید. علاوه بر آن، در بخش Max Slippage نیز باید حداکثر لغزش معامله را به‌صورت درصد انتخاب کنید. منظور از اسلیپیج، حداکثر تغییر قیمت معامله در فاصله زمان ثبت تا اجرای سفارش است. با زدن روی این گزینه می‌توانید مقدار اسلیپیج را به‌صورت دستی تغییر دهید.

تغییر لغزش یا اسلیپیج در تراست ولت

می‌توانید عددی بین ۰/۰۱ تا ۳ درصد را در کادر مشابه تصویر زیر وارد کنید. نرم‌افزار به‌صورت پیش‌فرص عدد مناسبی را به‌عنوان اسلیپیج پیشنهاد می‌کند. اگر اسلیپیج را خیلی کم در نظر بگیرید، به‌احتمال زیاد معامله انجام نمی‌شود.

بعد از تکمیل اطلاعات مربوط به مبادله ارزهای دیجیتال، در پایین صفحه در مقابل بخش Provider Fee نیز مقدار کارمزد تبادل ارزهای دیجیتال به‌نمایش درمی‌آید. روی گزینه Preview Swap بزنید. وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در آن جزئیات سفارش بار دیگر به‌نمایش درمی‌آید. با انتخاب گزینه Confirm Swap، سفارش شما انجام می‌شود. به این ترتیب، با مراجعه به صفحه اصلی نرم‌افزار مشاهده خواهید کرد که موجودی شما متناسب با معامله انجام‌شده، به‌روزرسانی می‌شود. از مزیت‌های روش مبادله Swap این است که در لحظه انجام می‌شود.

۲. آموزش تبدیل ارز در تراست ولت با استفاده از صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX)

تبدیل ارز یا Swap در تراست ولت با اتصال به پنکیک سواپ

آموزش تبدیل ارز در تراست ولت را با روش معامله از طریق صرافی‌ های غیرمتمرکز پی می‌گیریم. در صفححه اصلی نرم‌افزار تراست ولت، گزینه Browser در پایین صفحه را انتخاب کنید. وارد صفحه جدیدی می‌شوید که فهرستی از برنامه‌های غیرمتمرکز در آن وجود دارد. از کادر جست‌وجوی بالای صفحه نام صرافی غیرمتمرکزی را جست‌وجو کنید. برای مثال، پنکیک سواپ (Pancake Swap) و یونی سواپ (Uniswap) دو مورد از بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز حال حاضرند. روی پنکیک سواپ بزنید.

به این ترتیب، وارد سایت صرافی پنکیک سواپ می‌شوید. صفحه‌ای ظاهر می‌شود که از شما می‌خواهد اتصال صرافی پنکیک سواپ به کیف پول تراست ولت خود را تأیید کنید. برای این منظور گزینه Connect را بزنید. پس از آن صفحه Exchange پنکیک سواپ باز می‌شود که کاملاً شبیه به صفحه سواپ تراست ولت است.

اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ و تبدیل ارز

در این صفحه نیز باید نام دو ارز دیجیتال مدنظر را به‌همراه مقدار یکی از آن‌ها وارد کنید. به این ترتیب، مقدار دیگری به‌صورت خودکار مشخص می‌شود. درنهایت، گزینه Swap را انتخاب کنید.

تایید اطلاعات swap و انجام تبدیل ارزوارد صفحه جدیدی می‌شوید که در آن جزئیات تراکنش به‌همراه میزان کارمزد مشخص می‌شود. در صورت تأیید باید گزینه Confirm Swap را انتخاب کنید. اگر برای انجام تراکنش و پرداخت کارمزد موجودی کافی در تراست ولت داشته باشید، تراکنش ظرف چند ثانیه انجام می‌شود و موجودی کیف پول تراست ولت شما به‌روزرسانی می‌شود.

کلام پایانی

در این مطلب، آموزش تبدیل ارز در تراست ولت را با هم بررسی کردیم. تراست ولت امکان تبادل ارزهای دیجیتال بدون نیاز به صرافی‌ها را برای شما فراهم می‌کند. به این ترتیب، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن معاملات خود را انجام دهید. پیشنهاد ما انتخاب روش سواپ برای تبدیل ارزها در تراست ولت است. با استفاده از این روش کنترل بیشتری روی قیمت معامله ارزهای دیجیتال خواهید داشت. درنتیجه، می‌توانید معاملات خود را با قیمت بهتری انجام دهید. آیا تجربه تبدیل ارزهای دیجیتال در کیف پول تراست ولت را دارید؟ سؤالات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها پاسخ دهیم.

سوالات متداول

1

کارمزد تبدیل ارز در تراست ولت چقدر است؟

تراست ولت صرافی ارز دیجیتال نیست، بلکه صرفاً با استفاده از API صرافی‌ها امکان مبادله مستقیم ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم می‌کند. به ‌همین دلیل، تراست ولت کارمزدی برای معاملات دریافت نمی‌کند. کارمزدهای دریافت‌شده مستقیم به حساب صرافی‌های ارز دیجیتال میزبان معاملات انتقال می‌یابد.

 

2

آیا ایرانیان می‌توانند برای تبدیل ارز دیجیتال از تراست ولت استفاده کنند؟

بله، هرچند برای استفاده از تراست ولت باید از فیلترشکن استفاده کنید، اما به‌دلیل عدم نیاز به احراز هویت، می‌توانید به‌راحتی معاملات ارز دیجیتال را از طریق این کیف پول انجام دهید.

امتیاز شما به این محتوا

3.7 / 5. 3

میانگین امتیازات: 3.7/5
تعداد امتیاز: 3
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره