صرافی رابین کش؛ آموزش ثبت نام و بررسی صرافی rabincash

آموزش صرافی
آموزش ثبت نام و بررسی صرافی رابین کش

با وجود اینکه صرافی ارز دیجیتال رابین کش کمتر شناخته شده است، هفت سال سابقه فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را دارد. در این مقاله به سراغ صرافی رابین کش رفته‌ایم و آن را به‌طور کامل بررسی کرده‌ایم. در ادامه، با بررسی صرافی rabincash و آموزش نحوه ثبت نام، احراز هویت و خرید و فروش رمزارزها در این پلتفرم با ما همراه باشید.

معرفی صرافی رابین کش

صرافی رابین کش در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را به‌عنوان بستری برای خرید و فروش ارز دیجیتال آغاز کرد. در ابتدا، فعالیت این شرکت به خرید و فروش و تجارت رمزارز محدود بود، اما پس از مدتی، ورود به حوزه تحقیقات و توسعه‌ تکنولوژی بلاک‌چین نیز در دستور کار شرکت قرار گرفت.

این صرافی ارز دیجیتال بخش فروشگاهی دارد و کاربران می‌توانند در آن ۵۵ ارز دیجیتال را ترید کنند. صرافی rabincash برای نگهداری امن ارزهای دیجیتال، کیف پول اختصاصی دارد.

نقد و بررسی صرافی رابین کش

یکی از ضعف‌های صرافی رابین کش، پاسخ‌گونبودن چت آنلاین سایت است. پس از ارسال اولین پیام به پشتیبانی، پیغام «ما آنلاین نیستیم» ظاهر می‌شود و از کاربران می‌خواهد برای رفع مشکل، تماس تلفنی برقرار کنند.

پشتیبانی از طریق تماس تلفنی نیز فقط در روزهای کاری و از ساعت ۸ تا ۱۶ پاسخ‌گوی کاربران است. بازار ارزهای دیجیتال به‌دلیل پیچیدگی‌هایی که دارد، به پشتیبانی ۲۴ ساعته و هفت روز در هفته نیاز دارد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکل کاربران رفع شود.

با کلیک روی منوی بلاگ یا آموزش، به صفحه اول سایت برمی‌گردید. صرافی Rabincash در حال حاضر، هیچ برنامه‌ای برای آموزش کاربران ندارد. البته ویدئوهایی برای آموزش معامله در پلتفرم تهیه شده است که کیفیت آموزشی خوبی ندارند.

علاوه‌بر این موارد، این پلتفرم اپلیکیشن موبایل ندارد و تنها امکان معامله در بازار مستقیم را فراهم می‌کند. در واقع، دو بازار اکسپرس و برخط هنوز در دسترس کاربران قرار ندارند. کاربران برای معامله در بازار مستقیم نیز باید منتظر شوند کارشناسان، معامله را تأیید کنند که فرایندی زمان‌بر است.

نام صرافی رابین کش (Rabincash)
نوع صرافی فروشگاهی (OTC)
سال راه‌اندازی ۱۳۹۵
تعداد ارزهای دیجیتال تحت پوشش بیش از ۵۵ ارز دیجیتال
حجم معاملات نامشخص
پشتیبانی صرافی چت آنلاین

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۷۰۷۷۹

ایمیل: [email protected]

شبکه‌های اجتماعی صرافی اینستاگرام: https://instagram.com/rabincash

تلگرام: https://t.me/rabincash

آپارات: https://www.aparat.com/RabinCash

آموزش ثبت نام در صرافی رابین کش

برای ثبت نام در صرافی رابین کش، از صفحه اصلی سایت به آدرس rabincash.com اقدام کنید. در ادامه، آموزش ثبت نام در این پلتفرم را توضیح می‌دهیم.

ثبت نام با شماره موبایل در صرافی رابین کش

در صفحه اصلی سایت، شماره همراه خود را در قسمت مشخص‌شده وارد کنید و دکمه ورود به سامانه را بفشارید.

تایید شماره موبایل

در صفحه بعد، کد ارسال‌شده به شماره همراه را وارد و دکمه ورود را کلیک کنید.

تکمیل پروفایل کاربری برای احراز هویت در صرافی رابین کش

پس از تأیید شماره موبایل، وارد پروفایل کاربری می‌شوید. برای دسترسی به خدمات صرافی رابین کش، روی دکمه تکمیل پروفایل کلیک کنید. با کلیک روی دکمه تکمیل پروفایل، به بخش احراز هویت و تکمیل اطلاعات هویتی منتقل خواهید شد.

آموزش احراز هویت در صرافی رابین کش

همان‌طور که در بخش قبلی مطالعه کردید، برای دسترسی به بخش احراز هویت، در پروفایل کاربری روی گزینه تکمیل پروفایل کلیک کنید و به بخش احراز هویت وارد شوید.

فرم اطلاعات هویتی برای احراز هویت در صرافی رابین کش

در اولین مرحله، نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه، تاریخ تولید، و آدرس خود را وارد کنید. در انتها، روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

احراز هویت در صرافی رابین کش از طریق ویدیو کال واتس آپ

در مرحله بعد احراز هویت، شماره واتساپ خود را وارد کنید و با پشتیبانی تماس تصویری برقرار کنید تا احراز هویت شما تأیید شود.

فرم وارد کردن شماره حساب، شبا و کارت برای احراز هویت در صرافی رابین کش

در مرحله مربوط به اطلاعات کارت، شماره کارت، شماره شبا و شماره حساب خود را وارد و روی دکمه مرحله بعد کلیک کنید.

آپلود تصویر کارت ملی و عکس سلفی برای احراز هویت در صرافی رابین کش

در صفحه بعد، تصویر اسکن‌شده کارت ملی و عکس سفلی به همراه کارت بانکی، کارت ملی و فرم احراز هویت را در سایت بارگذاری کنید. متن فرم را می‌توانید از قسمت مشاهده نمونه دریافت کنید. پس از بارگذاری این تصاویر، منتظر تأیید احراز هویت خود باشید که معمولاً به یک روز زمان نیاز دارد.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی رابین کش

در بخش «درباره ما» صرافی رابین کش، درباره سه نوع بازار شامل بازار برخط، بازار اکسپرس و بازار مستقیم صحبت شده است، اما براساس بررسی‌های انجام‌شده، این صرافی در حال حاضر تنها بازار مستقیم (OTC) را در اختیار کاربران قرار داده است و با کلیک روی بازار اکسپرس و برخط، با پیام خطای ۴۰۴ مواجه می‌شوید.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی رابین کش

در پروفایل کاربری و در ستون سمت راست، روی گزینه خرید و فروش کلیک کنید. در تب بازشده روی تنها گزینه موجود، یعنی بازار مستقیم، کلیک کنید تا به بخش خرید و فروش وارد شوید.

لیست قیمت رمز ارزها در صرافی رابین کش

در بخش بازار مستقیم، فهرست رمزارزهای پشتیبانی‌شده قرار دارد. روبه‌روی هر رمزارز، گزینه خرید و فروش مشخص شده است. برای خرید یا فروش روی گزینه مربوطه کلیک کنید.

ثبت سفارش خرید در صرافی رابین کش

به‌وسیله دکمه خرید و فروش، می‌توانید وضعیت معامله را تعیین کنید. مقدار بیت کوین قابل خرید را تعیین و روی دکمه ثبت سفارش خرید کلیک کنید. شایان ذکر است تبادل رمزارز در این صرافی، توسط کارشناسان انجام می‌شود و همین موضوع، فرایند خرید و فروش را زمان‌بر می‌کند.

کارمزد معاملات صرافی رابین کش

کارمزدها در صرافی رابین کش براساس حجم معاملات تعیین می‌شود. در جدول زیر، فهرست کارمزدهای این پلتفرم به‌صورت کامل بررسی شده است.

حجم معاملات یک ماهه میکر تیکر
۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان ۰/۳ درصد ۰/۳۲ درصد
۱۵۰ میلیون به بالا ۰/۲۸ درصد ۰/۳ درصد
بالاتر از یک میلیارد تومان ۰/۲۶ درصد ۰/۲۸ درصد

کلام پایانی

در این مقاله، به بررسی کامل صرافی Rabincash پرداختیم و نحوه ثبت نام، احراز هویت و خرید و فروش را در این پلتفرم آموزش دادیم. در این صرافی، کاربران به بازار اکسپرس و برخط صرافی دسترسی ندارند و برای خرید مستقیم نیز باید منتظر تأیید کارشناسان شوند؛ فرایندی که می‌تواند به‌صورت خودکار صورت گیرد.

بنابراین، کاربران برای خرید مستقیم باید زمان زیادی را منتظر بمانند. پشتیبانی نیز اصلاً پاسخ‌گو نیست و کاربران برای رفع مشکل، باید چند روز منتظر پاسخ کارشناسان پشتیبانی بمانند.

سوالات متداول

1

آیا صرافی رابین کش معتبر است؟

این صرافی از سال 1395 تا به امروز، بدون مشکل مشغول فعالیت است.

2

صرافی رابین کش از کدام ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند؟

این پلتفرم از بیش از 55 ارز دیجیتال در بازار OTC پشتیبانی می‌کند.

3

کارمزد معاملات صرافی رابین کش چقدر است؟

صرافی رابین کش براساس حجم معاملات کاربران در ماه، کارمزدهایی بین 0/26 تا 0/32 درصد در نظر گرفته است.

امتیاز شما به این محتوا

0 / 5. 0

میانگین امتیازات: 0/5
تعداد امتیاز: 0
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره