در کدام صرافی ارز feg لیست شده است؟ ارز دیجیتال فگ یکی از رمزارزهایی است که در سال ۲۰۲۱ رونمایی شده است. این ارز دیجیتال در حال حاضر (آذر ماه ۱۴۰۰) در جایگاه ۳۰۹۵ در بین تمام ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. پروژه FEG بر تغییر شکل و تکامل نحوه عملکرد مالی غیرمتمرکز (دیفای) است. در عین حال توسعه‌دهندگان این پروژه مدعی هستند که قوی‌ترین اکوسیستمی را که تاکنون برای پشتیبانی از پیشرفت‌های بسیار مورد نیاز DeFi طراحی شده است، ارائه می‌کند.

در مقاله جداگانه‌ای به معرفی ارز FEG پرداخته‌ایم که برای مطالعه بیشتر می‌توانید به آن مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم به این سؤال پاسخ دهیم که در کدام صرافی ارز feg لیست شده است؟ برای اطلاع از پاسخ این سؤال تا انتهای مطلب حاضر با ما همراه باشید.

مقدمه‌ای درباره توکن FEG

ایده اصلی پشت توکن FEG ارائه یک شبکه تراکنش غیرمتمرکز است که بر روی بلاک‌چین اتریوم (ERC-20) و زنجیره هوشمند بایننس (BEP-20) عمل می‌کند. توکن FEG ماهیت ضد تورم دارد و حداکثر تعداد ارز قابل عرضه آن برابر ۱۰۰ کوادریلیون تعیین شده است. طرفی هیچ سقفی برای توکن‌سوزی در این پروژه منظور نشده است و ۲ درصد از ارزش تراکنش‌های این ارز دیجیتال به عنوان کارمزد دریافت شده و بین هولدرها توزیع می‌شود. به این ترتیب امکان کسب سود غیرفعال دائمی برای هولدرهای این ارز دیجیتال وجود دارد. با این مقدمه در ادامه بررسی می‌کنیم که در کدام صرافی ارز feg لیست شده است.

ارز feg در کدام صرافی لیست شده

در کدام صرافی ارز feg لیست شده است؟

ارزهای دیجیتال بسته به میزان محبوبیت یا اعتباری که برای خود دست و پا می‌کنند، می‌توانند صرافی‌های بیشتری را متقاعد کنند که آن‌ها را در لیست معاملاتی خود قرار دهند. ارز دیجیتال فگ به عنوان یکی از رمزارزهایی است که به تازگی فعالیت خود را در سال ۲۰۲۱ آغاز کرده است. با این وجود موفق شده است که نام خود را در لیست برخی از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز مطرح در بازار قرار دهد. در همین راستا برای خرید این ارز دیجیتال می‌توانید از طریق صرافی‌های زیر اقدام کنید:

  • صرافی پنکیک سواپ
  • صرافی یونی سواپ
  • صرافی اوکی اکسچنج
  • صرافی وان اینچ
  • صرافی سی ام سی (CMC)
  • صرافی COINGECKO
  • صرافی DEXTOOLS
  • صرافی io
  • صرافی Decoin

برای ذخیره ارز دیجیتال فگ نیز می‌توانید از کلیه کیف پول‌هایی استفاده کنید از استاندارد BEP-20 و ERC-20 پشتیبانی می‌کنند. در همین راستا کیف پول‌هایی مانند تراست ولت، متامسک، ترزور و لجر را می‌توانید برای ذخیره این ارز دیجیتال استفاده کنید.

ارز FEG در کدام صرافی ایرانی است؟

صرافی‌های ایرانی نیز در سال‌های اخیر حضور فعالی را در بازار رمزارزها داشته‌اند. شاید این سؤال برای شما نیز ایجاد شده است که ارز feg در کدام صرافی ایرانی است؟ در پاسخ باید بگوییم که در حال حاضر می‌توانید از صرافی‌هایی مانند کیف پول من و بیت پین برای خرید این ارز دیجیتال اقدام کنید.

کلام پایانی

در این مقاله بررسی کردیم که در کدام صرافی ارز feg لیست شده است. ارز دیجیتال فگ یکی از پروژه‌هایی است که به تازگی در بازار رمزارزها عرضه شده است. با نگاهی به نقشه راه این پروژه مشخص می‌شود که بسیاری از اهدافی که تعریف شده است را محقق نموده است. با این وجود برای تثبیت این پروژه و توکن اختصاصی آن در بازار مسیر نسبتا طولانی وجود دارد. نمودار قیمت این ارز دیجیتال نیز گواه روشنی از این مسئله است که هنوز تا شیرین کردن کام خریداران خود فاصله زیادی دارد. توصیه کلی ما برای خرید ارز دیجیتال پروژه‌هایی که به تازگی در بازار عرضه شده‌اند، این است که حتما با احتیاط بیشتر اقدام کنید. برای سرمایه‌گذاری‌های سنگین باید منتظر بمانید تا بخش عمده برنامه‌های توسعه پروژه عملیاتی شود. قیمت این ارز دیجیتال محدود است و می‌توانید با سرمایه‌گذاری کمی، تعداد قابل توجهی از این توکن‌ها را تهیه کنید.