صرافی بیت ایمن؛ آموزش ثبت نام و بررسی صرافی Bitimen

آموزش صرافی
آموزش ثبت نام و بررسی صرافی بیت ایمن

بیت ایمن یکی از صرافی‌های ایرانی فعال در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال است که از سال ۱۳۹۸ با هدف ارائه خدمات به کاربران ایرانی آغاز به کار کرد. در این مقاله از کلینیک سرمایه، قصد داریم صرافی بیت ایمن و نحوه ثبت نام در آن را بررسی کنیم. اگر دوست دارید بیشتر با بیت ایمن و ویژگی‌های آن آشنا شوید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی صرافی بیت ایمن (Bitimen)

صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن از حدود پنج سال پیش فعالیت خود را در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال آغاز کرد. این صرافی در حال حاضر بیش از ۲۵۰ هزار کاربر دارد و حجم کل معاملات آن از ۱۵۰ میلیارد تومان هم فراتر رفته است. یکی از اهداف اصلی بیت ایمن بهبود تجربه کاربری تریدرهای ایرانی برای فعالیت در زمینه ارز دیجیتال است و در همین زمینه، اپلیکیشن موبایل خود را ارائه کرده است تا کاربران روی گوشی موبایل نیز به خدمات صرافی دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر، صرافی بیت ایمن امکان خرید و فروش بیش از ۴۵ ارز دیجیتال مشهور بازار را برای کاربران خود فراهم کرده است که بسته به نیاز مشتریان، به‌تدریج به تعداد آن‌ها اضافه می‌کند. از آنجا که حفظ امنیت دارایی کاربران، اهمیت زیادی دارد، این صرافی تمام فعالیت‌ها را با تأیید دومرحله‌ای انجام می‌دهد و دارایی کاربران را روی کیف پول سرد (Cold Storage) نگهداری می‌کند.

نقد و بررسی صرافی بیت ایمن

صرافی بیت ایمن امکان شروع خرید و فروش ارز دیجیتال را با احراز هویت آنی فراهم کرده است. این صرافی در حال حاضر از خرید و فروش بیش از ۴۵ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که در مقایسه با دیگر صرافی‌های ایرانی، رقم کمی محسوب می‌شود.

تسویه‌های ریالی و ارزی در صرافی Bitimen به‌صورت آنی انجام می‌شود تا کاربران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان دارایی خود را از صرافی برداشت کنند. معاملات بیت ایمن هم به‌صورت همتا به همتا (P2P) با امکانات حرفه‌ای انجام می‌شود و هم امکان ثبت سفارش سریع وجود دارد.

اپلیکیشن اندروید بیت ایمن در پلتفرم بازار، تاکنون بیش از دو هزار نصب داشته و امتیاز ۴.۸ را از کاربران دریافت کرده است. علاوه بر این، کاربران iOS نیز می‌توانند با نصب اپلیکیشن اختصاصی این صرافی، به خدمات آن روی گوشی همراه خود دسترسی داشته باشند. پشتیبانی این صرافی خدمات خود را به‌صورت شبانه‌روزی در تمام روزهای هفته به کاربران ارائه می‌کند.

نام صرافی بیت ایمن (Bitimen)
نوع صرافی متمرکز
سال راه‌اندازی ۱۳۹۸
تعداد ارزهای دیجیتال تحت پوشش ۴۵
حجم معاملات ۱۵۰+ میلیارد تومان
پشتیبانی صرافی پشتیبانی آنلاین در پنل کاربری

تلفن:

۰۲۱۹۱۳۰۲۹۳۹

ایمیل:

[email protected]

شماره تماس در واتساپ:

۰۹۳۹۸۸۵۵۹۹۳

تماس مستقیم با مدیریت صرافی:

https://bitimen.com/contactManager

شبکه‌های اجتماعی صرافی تلگرام:

https://t.me/bitimen

توییتر:

اینستاگرام:

https://instagram.com/bitimenex

لینکدین:

https://www.linkedin.com/in/bit-imen-39b6a21b4/

آموزش ثبت نام در صرافی بیت ایمن

ثبت نام اولیه در صرافی بیت ایمن به‌راحتی با یک شماره موبایل انجام می‌شود. برای ثبت نام در این صرافی، به صفحه اصلی سایت به آدرس «bitimen.com» وارد شوید و در بالای صفحه، روی دکمه «ثبت نام» کلیک کنید.

ثبت نام در صرافی بیت ایمن

در صفحه بعد، شماره موبایل خود را در کادر مربوط به آن وارد کنید (هنگام وارد کردن تلفن، زبان کیبورد خود را روی انگلیسی قرار دهید). سپس رمز عبوری قوی، حداقل هشت کاراکتری حاوی حروف کوچک و بزرگ، اعداد، و علائم ویژه، انتخاب کنید. کد امنیتی را در کادر آن وارد کنید و پس از زدن تیک پذیرش قوانین، روی دکمه «ثبت نام در بیت ایمن» کلیک کنید.

فرم ثبت نام در صرافی بیت ایمن

کد تأییدی برای شما ارسال می‌شود. آن را در کادر مربوطه وارد کنید و دکمه «تأیید» را بزنید.

تایید شماره موبایل

ثبت نام اولیه انجام می‌شود و در مرحله بعد، باید احراز هویت خودکار را انجام دهید.

آموزش احراز هویت در صرافی بیت ایمن

پس از تأیید موبایل، برای دسترسی به امکانات و خدمات صرافی، باید فرایند احراز هویت را انجام دهید. در فرمی که نمایش داده می‌شود، اطلاعات فردی خود شامل نام و نام‌خانوادگی،‌ کد ملی، جنسیت، و تاریخ تولدتان را وارد کنید و دکمه «تأیید» را بزنید.

فرم احراز هویت در صرافی بیت ایمن

سپس یک شماره کارت بانکی به نام خود وارد کنید و دکمه «تأیید» را بزنید.

اضافه کردن شماره کارت برای احراز هویت در صرافی بیت ایمن

احراز هویت نقره‌ای شما تأیید می‌شود و می‌توانید به‌صورت محدود، به امکانات صرافی دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل به افزایش سقف واریز و برداشت، می‌توانید احراز هویت طلایی را نیز انجام دهید. در غیر این صورت، وارد پنل کاربری شوید و معاملات خود را آغاز کنید.

تأیید احراز هویت نقره‌ای

دانلود اپلیکیشن موبایل صرافی بیت ایمن

یکی از مزایای صرافی بیت ایمن، ارائه اپلیکیشن موبایل برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS است که به کاربران اجازه می‌دهد تا روی گوشی همراه خود نیز به خدمات و امکانات صرافی دسترسی داشته باشند. تمام امکانات صرافی ازجمله خرید و فروش، مشاهده قیمت‌ها، واریز و برداشت، و… از طریق اپلیکیشن موبایل نیز در دسترس است. برای دانلود اپلیکیشن این صرافی، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

دانلود نسخه اندروید از بازار:

https://cafebazaar.ir/app/com.example.bitimen

دانلود نسخه اندروید از مایکت:

https://myket.ir/app/com.example.bitimen

دانلود مستقیم نسخه اندروید:

https://cdn.bitimen.com/app/app-release_Bitimen.apk

دانلود نسخه iOS از سیبچه:

https://sibche.com/applications/bitimen

آموزش معاملات در صرافی بیت ایمن

معامله در صرافی بیت ایمن به دو صورت آسان و حرفه‌ای انجام می‌شود. برای معامله آسان، کافی است در پنل کاربری خود، از منوی سمت راست، در قسمت «معاملات»، گزینه «معامله آسان» را انتخاب کنید.

معامله آسان در صرافی بیت ایمن

در صفحه معامله آسان، ابتدا واحد پولی (تومان یا تتر) و نوع معامله (خرید یا فروش) را انتخاب کنید. سپس با انتخاب ارز دیجیتال و وارد کردن مقدار آن، سفارش خرید یا فروش را با قیمت لحظه‌ای بازار ثبت کنید.

صفحه معامله آسان در صرافی بیت ایمن

برای معامله حرفه‌ای، در پنل کاربری خود، گزینه «معامله حرفه‌ای» را از منوی سمت راست انتخاب کنید.

معامله حرفه‌ای در صرافی بیت ایمن

در صفحه‌ای که باز می‌شود، از بالای صفحه در قسمت بازارها، می‌توانید ارز دلخواه خود را بر پایه تومان یا تتر انتخاب کنید تا چارت قیمت به‌همراه اطلاعات بازار آن نمایش داده شود.

صفحه معامله حرفه‌ای در صرافی بیت ایمن

سپس می‌توانید سفارش خرید یا فروش خود را در پایین چارت به دو صورت عادی (قیمت دلخواه) یا فوری (قیمت بازار) ثبت کنید. سوابق سفارش‌های شما نیز در زیر همین قسمت نمایش داده می‌شود.

کارمزد معاملات صرافی بیت ایمن

کارمزد معاملات در صرافی بیت ایمن به‌صورت متغیر و برحسب سطوح کاربری و حجم معاملات سی روز اخیر تعیین شده است و از هر دو طرف معامله کسر می‌شود. جدول زیر میزان کارمزد هریک از سطوح کاربری صرافی بیت ایمن را نشان می‌دهد:

سطح کاربری حجم معاملات ۳۰ روز اخیر کارمزد
سطح ۱ کمتر از ۵۰ میلیون تومان ۰/۳۴ درصد
سطح ۲ بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان ۰/۲۹ درصد
سطح ۳ بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان ۰/۲۴ درصد
سطح ۴ بیشتر از ۵۰۰ میلیون تومان ۰/۱۹ درصد

بازار آزمایشی صرافی بیت ایمن

یکی از قابلیت‌های صرافی بیت ایمن امکان معامله در بازار آزمایشی آن است که عملکردی مشابه با حساب دمو دارد. بازار آزمایشی به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از پول مجازی، معاملات خود را انجام دهند و از آن برای یادگیری و تست استراتژی استفاده کنند.

صرافی بیت ایمن در بازار آزمایشی خود به مناسبت‌های مختلف مسابقاتی را برگزار می‌کند تا تریدرهای ارز دیجیتال بتوانند مهارت‌ها و استراتژی‌های خود را به چالش بکشند. به کاربرانی که در رقابت‌ها شرکت می‌کنند و در رتبه‌های برتر قرار می‌گیرند، جوایزی نیز پرداخت می‌شود.

کلام پایانی

در این مقاله، با امکانات و ویژگی‌های صرافی بیت ایمن و نحوه ثبت نام در آن آشنا شدیم. صرافی بیت ایمن با حدود چهار سال سابقه فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، امکان خرید و فروش بیش از ۴۵ ارز دیجیتال مختلف را برای کاربران فراهم کرده است. کارمزدهای این صرافی بسته به حجم معاملات سی روز اخیر کاربران متغیر است و از هر دو طرف معامله کسر می‌شود. صرافی بیت ایمن با ارائه اپلیکیشن‌های اندروید و iOS، امکان دسترسی به خدمات خود را روی گوشی موبایل نیز فراهم کرده است و پشتیبانی آن به‌صورت شبانه‌روزی در تمام روزهای هفته پاسخ‌گوی سؤالات کاربران است.

سوالات متداول

1

آیا صرافی بیت ایمن معتبر است؟

بله؛ دفتر مرکزی صرافی بیت ایمن در شهر تهران قرار دارد و این صرافی تحت قوانین بانک مرکزی ایران فعالیت می‌کند.

2

صرافی بیت ایمن از کدام ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند؟

صرافی بیت ایمن در حال حاضر امکان معامله بیش از ۴۵ ارز دیجیتال مشهور بازار ازجمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، دوج کوین (DOGE)، شیبا (SHIB)، و غیره را دارد.

3

کارمزد معاملات صرافی بیت ایمن چقدر است؟

کارمزد معاملات در صرافی بیت ایمن برحسب سطوح کاربری (حجم معاملات سی روز اخیر) از ۰/۱۹ تا ۰/۳۴ درصد محاسبه می‌شود که جزئیات آن در همین مقاله آورده شده است.

امتیاز شما به این محتوا

5 / 5. 1

میانگین امتیازات: 5/5
تعداد امتیاز: 1
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره