۴ صرافی با حساب دمو ارز دیجیتال برای یادگیری ترید

آموزش صرافی
صرافی ارز دیجیتال با حساب دمو

معامله کردن در بازارهای مالی اصلاً کار ساده‌ای نیست. علاوه بر دانش فنی در زمینه تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، باید در عمل نیز مهارت استفاده از آن را داشته باشید. بسیاری از افراد با مفاهیم مورد نیاز برای معامله‌گری به‌خوبی آشنایی دارند؛‌ اما در به‌کارگیری آن‌ها با مشکل روبه‌رو می‌شوند. این معضل فقط با کسب تجربه از طریق معامله کردن برطرف می‌شود؛ اما معمولاً دغدغه از دست دادن سرمایه، تریدرهای تازه‌کار را برای ورود به بازارهای مالی مانند ارزهای دیجیتال دچار تردید می‌کند. برخی از صرافی‌ها برای برطرف کردن این مانع از پیش روی معامله‌گران تازه‌کار، پلتفرم دمو تریدینگ را راه‌اندازی کرده‌اند. در ادامه، بهترین صرافی ارز دیجیتال با حساب دمو را معرفی می‌کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.

دمو تریدینگ چیست؟

در حالت عادی، برای معامله کردن در صرافی‌های ارز دیجیتال باید حتماً حساب خود را شارژ کنید؛ اما تعداد محدودی از صرافی‌های ارز دیجیتال هستند که حساب دمو تریدینگ را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند. شما بدون نیاز به سرمایه حقیقی می‌توانید در این پلتفرم‌ها معاملات آزمایشی انجام دهید. معمولاً دارایی‌های مجازی در حساب‌های دمو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. حساب دمو تمام قابلیت‌های حساب واقعی را دربرمی‌گیرد. تنها تفاوت این است که خبری از سود و زیان حقیقی در معاملات نیست و همه‌چیز جنبه آزمایشی دارد.

درباره مزایای کار کردن با حساب دمو صرافی‌های ارز دیجیتال، باید به دو نکته اصلی اشاره کنیم. در وهله اول، تریدرهای تازه‌کار می‌توانند به کمک حساب دمو بدون به خطر انداختن سرمایه خود، راه و رسم معامله‌گری را یاد بگیرند؛ به‌ویژه معاملات فیوچرز در صرافی‌ها که در مقایسه با معاملات اسپات، به‌مراتب حساسیت‌های بیشتری دارند. تمرین کردن معاملات آزمایشی در حساب دمو بهترین راه برای تسلط به آموخته‌ها در دوره‌های آموزشی معامله‌گری است.

حساب دمو تریدینگ صرافی‌های ارز دیجیتال کاربرد دیگری نیز دارد. شما به‌عنوان تریدر برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال، قطعاً کار آسانی نخواهید داشت. تعداد زیادی گزینه موجود است که هریک از آن‌ها خصوصیات خاصی دارند. شاید بهترین راه برای انتخاب صرافی‌ها علاوه بر بررسی‌های مرسوم، کار کردن با پلتفرم‌های معاملاتی باشد. برای این منظور، می‌توانید با حساب دموی صرافی‌ها معامله کنید تا از کم‌وکیف خدمات آن‌ها مطلع شوید. به این ترتیب، می‌توانید در انتخاب صرافی مناسب تصمیم بهتری بگیرید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال با حساب دمو کدام است؟

حال که با مزایای کار کردن با حساب دمو آشنا شدیم، نوبت به معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال با حساب دمو می‌رسد. صرافی‌های مختلفی چنین قابلیتی را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند؛ اما خیلی از آن‌ها به کاربران ایرانی خدمات نمی‌دهند؛ به همین دلیل، در این مطلب به آن‌ها اشاره نمی‌کنیم. در بررسی‌های تیم کارشناسی «کلینیک سرمایه» به چهار صرافی با حساب دمو تریدینگ مناسب رسیدیم که سه تا از آن‌ها خارجی و یکی ایرانی است. در این قسمت، این چهار صرافی را معرفی می‌کنیم.

۱. صرافی بینگ ایکس (BingX) صرافی bingx دارای حساب دمو می باشد.

صرافی BingX یکی از بهترین صرافی خارجی ارز دیجیتال برای ایرانیان در سال ۲۰۲۳ است. این پلتفرم معاملاتی امکانات پیشرفته‌ای دارد که آن را به گزینه معتبر و مطمئنی برای تریدرهای بازار کریپتوکارنسی تبدیل کرده است. یکی از این امکانات، حساب دمو تریدینگ است. حساب دموی صرافی بینگ ایکس برای معاملات فیوچرز و کپی تریدینگ در اختیار کاربران قرار دارد. با استفاده از لینک زیر می‌توانید ضمن ثبت نام در صرافی بینگ ایکس، از تخفیف دائمی در پرداخت کارمزد معاملات خود بهره‌مند شوید.

bingx logo
صرافی بینگ ایکس
۴.۸
دسترسی به بازار کریپتو و فارکس
اتصال به تریدینگ ویو و متاتریدر ۵
پشتیبانی فارسی
ثبت‌نام به همراه تخفیف کارمزد

نوعی توکن مجازی با نام VST در حساب دمو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که به کمک آن می‌توانند ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند. برای آشنایی با این بخش، پیشنهاد می‌کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.

۲. صرافی مکسی (MEXC)

صرافی mexc جز صرافی هایی است که اکانت دمو در اختیاران کاربران قرار می دهد.

صرافی MEXC یکی دیگر از پلتفرم‌های معاملاتی خارجی است که خدمات خود را در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد. این صرافی نیز از حساب دمو برای معاملات فیوچرز پشتیبانی می‌کند. در صرافی مکسی، ۱۰ بیت کوین، ۱۰ اتریوم یا ۵۰ هزار تتر مجازی به انتخاب کاربر در اختیار او قرار می‌گیرد. همچنین این موجودی قابلیت شارژ مجدد را دارد و برای استفاده از توکن‌های مجازی جای نگرانی وجود ندارد.

mexc logo
صرافی مکسی
۴
کارمزد صفر برای معاملات اسپات
کپی ترید
نیاز به احراز هویت
ثبت‌نام به همراه تخفیف کارمزد

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با این بخش، مقاله زیرا را مطالعه کنید. همچنین با استفاده از لینک زیر می‌توانید ضمن ثبت نام در صرافی مکس، از تخفیف دائمی در پرداخت کارمزد معاملات خود بهره‌مند شوید.

۳. صرافی کوکوین (Kucoin)

صرافی کوکوین نیز اکانت دمو دارد.

دیگر صرافی ارز دیجیتال با حساب دمو، صرافی کوکوین است که امکان معاملات آزمایشی را برای کاربران خود فراهم کرده است. در این صرافی تا سقف ۵۰ هزار دلار موجودی مجازی در اختیار شما قرار می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توانید برای تمرین کردن معامله‌گری، ارزهای دیجیتال را به صورت آزمایشی خرید و فروش کنید. برای دسترسی به پلتفرم دموی صرافی کوکوین، باید در این صرافی ثبت نام کنید.

۴. صرافی او ام پی فینکس (OMP Finex)

صرافی ایرانی omp finex نیز امکان استفاده از اکانت دمو را فراهم کرده است.

اگر به دنبال صرافی ارز دیجیتال با حساب دموی ایرانی هستید، پیشنهاد ما پلتفرم معاملاتی او ام پی فینکس است. این صرافی پلتفرم معاملات آزمایشی را برای تمرین خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران خود قرار داده است. برای استفاده از این پلتفرم به احراز هویت در او ام پی فینکس نیازی ندارید. صرفاً با ثبت نام در این صرافی می‌توانید از حساب دمو استفاده کنید. با توجه به اینکه سه پلتفرم پیشین از معاملات اسپات پشتیبانی نمی‌کردند، می‌توانید این دسته از معاملات را در صرافی او ام پی فینکس تجربه کنید.

کلام پایانی

در این مطلب بهترین صرافی ارز دیجیتال با حساب دمو را معرفی کردیم. اگر به‌تازگی وارد معاملات بازار ارزهای دیجیتال شده‌اید یا قصد دارید کیفیت خدمات یک صرافی را ارزیابی کنید، کار کردن با حساب دمو تریدینگ در پلتفرم‌های معاملاتی بهترین گزینه است. به این ترتیب، می‌توانید بدون نیاز به وارد کردن سرمایه حقیقی خود، راه و رسم معامله‌گری را یاد بگیرید. آیا تاکنون با حساب دمو در صرافی‌های ارز دیجیتال کار کرده‌اید؟ اگر قرار باشد گزینه دیگری را به فهرست معرفی‌شده در این مطلب اضافه کنید، پیشنهاد شما کدام صرافی است؟ نظرات و پیشنهادهای خود را در این زمینه با در میان بگذارید.

سوالات متداول

1

آیا ایجاد حساب دمو در صرافی‌های ارز دیجیتال رایگان است؟

بله؛ پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در صرافی‌های ارز دیجیتال، می‌توانید به صورت رایگان از حساب دموی آن‌ها برای معامله‌گری استفاده کنید.

 

 

2

از کدام صرافی ارز دیجیتال با حساب دمو استفاده کنیم؟

پیشنهاد کلینیک سرمایه انتخاب حساب دمو تریدینگ صرافی BingX است.

امتیاز شما به این محتوا

3.1 / 5. 9

میانگین امتیازات: 3.1/5
تعداد امتیاز: 9
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جلیل

    سایت بینگیکس.پرو همون سایت بینگیکس.کامه؟..اگه آره الان باهمین سایتی که فارسی و بی‌فیلتره میتونیم راحت با آی‌پی ایران بریم کار کنیم.آی‌پی ایران خطری نیس؟

    ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ پاسخ
    • لوگو کامنت کلینیک سرمایه

      سلام جلیل عزیز
      بله ما نسخه بدون فیلتر و فارسی رو در لینک قرار دادیم برای راحتی کاربران در زمان ثبت نام و استفاده.

      ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ پاسخ
  • کوروش مرشدی

    سلام مقداری تتر دارم اما رمز رو فراموش کردم چگونه میتونید کمک کنید ممنون

    ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ پاسخ
    • لوگو کامنت کلینیک سرمایه

      سلام کوروش عزیز
      بفرمایید داخل کدوم صرافی هست تا بتونیم راهنمایی کنیم .

      ۱۴۰۲/۰۵/۲۹ پاسخ
منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره