آموزش دمو صرافی کوین لوکالی (coinlocally demo) به همراه تصویر

آموزش صرافی
آموزش دمو کوین لوکالی

برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال، پلتفرم دمو تریدینگ (Demo Trading) در اختیار کاربران قرار می‌دهند. معامله‌گران حرفه‌ای برای آشنایی با رابط کاربری و ارزیابی پلتفرم‌های معاملاتی مختلف از دمو تریدینگ استفاده می‌کنند. در مقابل، تریدرهای تازه‌کار نیز برای تمرین و یادگیری معاملات ارزهای دیجیتال به‌سراغ دمو تریدینگ می‌روند. کوین لوکالی (Coinlocally) یکی از صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال است که پلتفرم دمو تریدینگ را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در این مطلب، قصد داریم نحوه کار کردن با دمو صرافی کوین لوکالی و همچنین دریافت جوایز آن را بررسی کنیم. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

صرافی کوین لوکالی
۴
دسترسی به بازار کریپتو و فارکس
ربات معامله گر
حساب دمو
ثبت‌نام به همراه تخفیف کارمزد

آموزش کار با دمو تریدینگ صرافی کوین لوکالی

برای دسترسی به پلتفرم دمو کوین لوکالی، لازم است که ابتدا در آن ثبت کنید. اگر مایل‌اید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید، مقاله آموزش صرافی کوین لوکالی را مطالعه کنید.

از منو بالای صفحه گزینه ی Derivativesو سپس گزینه Demo Trading را انتخاب کنید.

پس از ثبت نام و ورود حساب کاربری، در صفحه اصلی سایت این صرافی، ذیل گزینه Derivatives، گزینه Demo Trading را انتخاب کنید.

به این ترتیب، وارد صفحه معاملات دمو صرافی کوین لوکالی می‌شوید. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که پلتفرم دمو کوین لوکالی تنها برای معاملات فیوچرز در دسترس شما قرار دارد. در وهله اول، مقدار هزار تتر مجازی در حساب کاربری شما وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن سفارش‌های خود را انجام دهید.

نگران موجودی خود نباشید، صرافی کوین لوکالی تا سقف پنج هزار USDT اجازه شارژ تتر مجازی می‌دهد. هر زمان موجودی حسابتان کاهش پیدا کرد، می‌توانید دوباره درخواست شارژ اکانت دموی خود را بدهید.

شارژ اکانت دمو صرافی کوین لوکالی

برای این منظور در گوشه سمت راست پایین صفحه معاملات دمو، گزینه Charge Balance را انتخاب کنید. به این ترتیب، پنجره‌ای باز می‌شود. مقدار تتر مدنظر خود را انتخاب کنید و سپس روی گزینه Charge بزنید. به این ترتیب، موجودی اکانت دموی شما شارژ می‌شود.

در ادامه، می‌توانید معاملات فیوچرز خود را در این صرافی دنبال کنید. همه‌چیز در پلتفرم دمو تریدینگ دقیقاً مشابه محیط معاملات فیوچرز واقعی در صرافی است. به این ترتیب، می‌توانید با تمرین و تکرار کاملاً روی روش‌های سفارش‌گذاری در معاملات فیوچرز تسلط پیدا کنید.

مشاهده عملکرد معامله‌گران در صرافی کوین لوکالی

مشاهده سود و زیان حساب دمو در کوین لوکالی

در منوی بالای صفحه معاملات دمو کوین لوکالی، روی گزینه Overview کلیک کنید. به این ترتیب، وارد صفحه جدیدی می‌شوید که گزارش کاملی از فعالیت شما را در پلتفرم دمو صرافی در بر می‌گیرد. در این صفحه می‌توانید میزان سود و زیان خود را در بازه‌های زمانی مختلف مشاهده کنید و به وضعیت عملکرد خود در معاملات دمو تریدینگ نگاهی بیندازید. این ارزیابی به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌ بگیرید که چه زمانی برای ورود به معاملات حقیقی آماده هستید.

همچنین در مقاله جداگانه‌ای به معرفی صرافی‌های ارز دیجیتال با حساب دمو پرداخته‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم آن را مشاهده کنید.

جوایز پلتفرم دمو صرافی کوین لوکالی

در منوی بالای صفحه معاملات دمو کوین لوکالی، روی گزینه Leaderboard کلیک کنید. صرافی کوین لوکالی برای معامله‌گرانی که در پلتفرم دمو فعالیت می‌کنند، چهار هزار توکن BUSD جایزه در نظر گرفته است. این جوایز در پایان فوریه هر سال پرداخت می‌شود. BUSD استیبل کوین اختصاصی صرافی بایننس است که قیمت هر یک توکن آن برابر یک دلار است. جوایز به ‌کسانی تعلق می‌گیرد که بیشترین سود را در معاملات دمو تریدینگ در طول یک سال به‌دست می‌آورند. بر این اساس، جوایز دمو کوین لوکالی عبارت‌اند از:

  • رتبه‌های ۱ تا ۱۰: ۱۰۰ توکن BUSD
  • رتبه‌های ۱۱ تا ۵۰: ۵۰ توکن BUSD
  • رتبه‌های ۵۱ تا ۱۰۰: ۲۰ توکن BUSD

کلام پایانی

در این مطلب پلتفرم دمو کوین لوکالی را بررسی کردیم. با استفاده از پلتفرم دمو صرافی کوین لوکالی نه‌تنها می‌توانید معاملات فیوچرز را تمرین کنید، بلکه از جوایزی که Coinlocally برای تریدرها در نظر گرفته است نیز بهره‌مند می‌شوید. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید به معاملات فیوچرز ارزهای دیجیتال وارد شوید، از پلتفرم دموی صرافی‌ها برای کسب تجربه در این زمینه استفاده کنید. به‌ این ترتیب، می‌توانید با مهارت کافی معاملات حقیقی خود را آغاز کنید. به غیر از کوین لوکالی، چه صرافی‌های دیگری را می‌شناسید که پلتفرم دمو تریدینگ دارند؟

سوالات متداول

1

آیا صرافی کوین لوکالی برای ایرانی‌ها در دسترس است؟

بله، با استفاده از فیلترشکن و بدون نیاز به احراز هویت می‌توانید از صرافی کوین لوکالی استفاده کنید.

 

2

آیا سود حاصل از معاملات دمو کوین لوکالی قابل برداشت است؟

خیر، همه سود و زیان شما در معاملات دمو صرافی کوین لوکالی مجازی‌اند و امکان برداشت وجه وجود ندارد.

3

آیا پلتفرم دمو صرافی کوین لوکالی برای معاملات اسپات در دسترس است؟

خیر، تنها برای معاملات فیوچرز می‌توانید از پلتفرم دمو صرافی Coinlocally استفاده کنید.

امتیاز شما به این محتوا

2.5 / 5. 2

میانگین امتیازات: 2.5/5
تعداد امتیاز: 2
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره