صرافی ملی چنج؛ آموزش ثبت نام و بررسی صرافی Mellichange

آموزش صرافی
آموزش ثبت نام و بررسی صرافی ملی کوین

صرافی ملی چنج، که پلتفرمی قدیمی در ایران است، با افزایش محبوبیت کریپتو، بازار معاملاتی ارز دیجیتال را تأسیس کرده است. البته این صرافی فقط از شش ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. در این مقاله، این صرافی را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم و ثبت نام و احراز هویت در صرافی Mellichange را آموزش خواهیم داد.

معرفی صرافی ملی چنج

صرافی ملی چنج، وابسته به شرکت‌های تجارت الکترونیک آسیا سرمایه، تجارت الکترونیک ذهن طلایی و مگا پلتفرم پیشخوان ملی، در اردیبهشت سال ۱۳۹۵ تأسیس شد. این اکسچنج بعد از چهار سال توسعه و در سال ۱۳۹۹، پلتفرم جامع معاملاتی خود را راه‌اندازی کرد.

ملی چنج در حال حاضر، تأمین‌کننده زیرساخت بیش از سی پلتفرم معاملاتی در ایران است و همین موضوع این صرافی ارز دیجیتال را در مسیر توسعه قرار داده است. علاوه‌ بر این‌ها، ملی چنج امکان معامله حضوری را نیز برای کاربران فراهم کرده است.

نقد و بررسی صرافی ملی چنج

صرافی ملی چنج از تأمین‌کنندگان زیرساخت پلتفرم‌های معاملاتی در ایران است. از طرفی، کاربران برای معاملات خود می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل، وب سایت، و مراجعه حضوری اقدام کنند.

یکی از خدمات ملی چنج، امکان پرداخت‌های بین‌المللی است و یکی از راه‌های شارژ حساب بروکرهای فارکس از طریق ووچر پرفکت مانی محسوب می‌شود. در این صرافی، امکان خرید و فروش ارز دیجیتال در بازارهای معاملاتی و بخش فروشگاهی (OTC) فراهم شده است.

از نقاط ضعف این پلتفرم، تعداد بسیار کم رمزارزهای موجود است. این سایت امکان خرید و فروش به‌صورت فروشگاهی را فقط برای شش رمزارز فراهم کرده است که شامل ترون، تتر، یو ووچر، ملینیوم، ووچر پرفکت مانی و پی اس ووچر می‌شود. در واقع، تنها دو رمزارز مطرح بازار برای خرید و فروش در فهرست هستند.

نام صرافی ملی چنج (Mellichange)
نوع صرافی فروشگاهی (OTC)
سال راه‌اندازی ۱۳۹۹
تعداد ارزهای دیجیتال تحت پوشش ۶ رمز ارز
حجم معاملات نامشخص
پشتیبانی صرافی چت آنلاین

ارسال تیکت

شماره تماس: ۹۱۳۰۰۰۰۱ ۰۲۱

ایمیل: [email protected]

شبکه‌های اجتماعی صرافی اینستاگرام:

www.instagram.com/mellichange

آموزش ثبت نام در صرافی ملی چنج

برای ثبت نام در ملی چنج، باید از صفحه اصلی سایت به آدرس mellichange.com اقدام کنید. در ادامه، نحوه ثبت نام در صرافی Mellichange را آموزش می‌دهیم.

ثبت نام در صرافی ملی چنج

در صفحه اصلی سایت، در گوشه سمت چپ بالا، روی گزینه ورود / ثبت نام کلیک کنید. در تب بازشده، گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

فرم ثبت نام در صرافی ملی چنج

در صفحه ثبت نام، باید اطلاعاتی مانند کد ملی، شماره همراه و رمز عبور را وارد کنید. اگر کد معرف دارید، آن را در باکس سوم وارد کنید. در انتها، روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

تایید شماره موبایل برای ثبت نام در صرافی ملی چنج

در صفحه بعد، شماره موبایل خود را وارد و تأیید کنید. روی دکمه قرمزرنگ درخواست کد، کلیک و کد ارسالی به شماره همراه را در کادر پایین وارد کنید. در انتها، روی دکمه تأیید تلفن همراه کلیک کنید.

تایید قوانین صرافی ملی چنچ

در این مرحله، باید قوانین استفاده از ملی چنج را مطالعه و در انتهای صفحه، با وارد کردن کد ملی و کلیک روی دکمه قبول قوانین، آن را تأیید کنید.

فرم مشخصات فردی برای تکمیل ثبت نام در صرافی ملی چنج

در صفحه مربوط به اطلاعات پروفایل، نام، نام خانوادگی، نام پدر، کشور، استان، شهر، سال تولد، ماه تولد و روز تولد و جنسیت خود را تعیین کنید. در انتها و پس از وارد کردن آدرس محل سکونت، روی دکمه ثبت کلیک کنید.

آموزش احراز هویت در صرافی ملی چنج

برای تکمیل مراحل احراز هویت، باید از پروفایل کاربری اقدام کنید. پس از وارد شدن در پروفایل کاربری، برای احراز هویت، براساس مراحل زیر پیش بروید.

احراز هویت در صرافی ملی چنج

در پروفایل کاربری، روی گزینه احراز هویت کلیک کنید.

احراز هویت در صرافی ملی چنج

در ادامه، روی دکمه احراز هویت در سایت کلیک کنید.

آپلود تصویر سلفی و مدارک حهت احراز هویت در صرافی ملی چنج

برای تکمیل احزار هویت باید دو تصویر سلفی با مدارک و مدارک به‌تنهایی را در سایت بارگذاری کنید. پس از بارگذاری تصاویر در سایت، به بخش خرید و فروش دسترسی خواهید داشت. فرایند احراز هویت ممکن است یک روز کاری زمان ببرد.

دانلود اپلیکیشن موبایل صرافی ملی چنج

برای دانلود اپلیکیشن موبایل صرافی ملی چنج، از صفحه اصلی و منوی سایت اقدام کنید.

دانلود اپلیکیشن موبایل صرافی ملی چنج

در منوی سمت راست سایت، روی گزینه اپلیکیشن کلیک کنید.

دانلود اپلیکیشن موبایل صرافی ملی چنج برای اندروید و آیفون

در این بخش، لینک دانلود مستقیم نسخه اندروید و IOS قرار دارد. با فشردن دکمه دریافت فایل، به‌راحتی نسخه مورد نیاز خود را دانلود کنید.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ملی چنج

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ملی چنج

برای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ملی چنج، از صفحه اصلی سایت اقدام کنید. در صفحه اصلی سایت و در قسمت منوی سمت راست، روی گزینه بازارها کلیک کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ملی چنج

در صفحه جدید بازشده در منوی سایت، روی گزینه خرید و فروش کلیک کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ملی چنج

در صفحه خرید و فروش، فقط امکان معامله ووچر پرفکت مانی، تتر، پی اس ووچر، یو ووچر، ترون و میلینیوم وجود دارد. مقدار مورد نیاز برای خرید یا فروش را در کادر مخصوص وارد کنید و در انتها، دکمه ثبت سفارش را بفشارید.

کارمزد معاملات صرافی ملی چنج

در ادامه، کارمزدهای صرافی ملی چنج را بررسی می‌کنیم. کارمزد خرید تتر در این پلتفرم ۲/۵ تتر و کارمزد فروش ۱ تتر تعیین شده است. برای خرید و فروش ووچرها، هزینه کارمزدی گرفته نخواهد شد.

کارمزد خرید ترون معادل ۷ ترون تعیین شده است و هزینه فروش این رمزارز، ۵ ترون خواهد بود. ارز میلینیوم به‌عنوان پاداش در درون سامانه‌های داخلی اپلیکیشن پیشخوان ملی عمل می‌کند. کارمزد خرید و فروش این رمزارز نیز صفر است.

کلام پایانی

در این مقاله، صرافی Mellichange را معرفی و نقاط قوت و ضعف آن را بررسی کردیم. تنها دو رمزارز مطرح برای خرید و فروش در صرافی ملی چنج در دسترس کاربران قرار گرفته است. علاوه‌ بر این، وجود کارمزدهای زیاد برای خرید و فروش این دو رمزارز، احتمال فعالیت کاربران را بسیار کاهش خواهد داد. به‌طور کلی، می‌توان نتیجه گرفت صرافی ملی چنج تنها برای معامله‌گران فارکس به‌منظور شارژ حساب‌های بروکر فارکس کاربرد دارد.

سوالات متداول

1

آیا صرافی ملی چنج معتبر است؟ 

با توجه به سابقه فعالیت این پلتفرم در بازارهای مالی، تقریباً می‌توان از اعتبار صرافی ملی چنج مطمئن بود.

2

صرافی ملی چنج از کدام ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند؟ 

صرافی ملی چنج فقط از دو ارز دیجیتال مطرح بازار پشتیبانی می‌کند.

3

کارمزد معاملات صرافی ملی چنج چقدر است؟ 

کارمزد معاملات در صرافی Mellichange برای خرید و فروش ووچرها صفر است. کاربران برای خرید ترون، 7 ترون و برای فروش آن، 5 ترون کارمزد پرداخت می‌کنند. برای خرید تتر، 2/5 تتر و برای فروش آن، 1 تتر کارمزد در نظر گرفته شده است.

امتیاز شما به این محتوا

0 / 5. 0

میانگین امتیازات: 0/5
تعداد امتیاز: 0
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره