بروکر نامبر وان یا بروکر N1CM کارگزاری ارائه‌دهنده خدمات در سطح بازار فارکس است. این بروکر بیشتر فعالیت خود را در سطح شرق آسیا و خاورمیانه دنبال می‌کند. یکی از دلایلی که به دنبال بررسی این بروکر هستیم این است که خدمات بروکر نامبر وان برای کاربران ایرانی نیز در دسترس است.

در این مقاله، به بررسی کامل این بروکر می‌پردازیم و تمام جزئیات آن ازجمله نحوه ثبت نام را با هم پیگیری خواهیم کرد. اگر به ثبت نام در این بروکر علاقه‌مندید یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری از بروکر N1CM کسب کنید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بروکر نامبر وان چیست؟ (N1CM Broker)

بروکر نامبر وان در سال ۲۰۱۷ و در جمهوری وانواتو آغاز به کار کرد. نامبر وان عضو کمیسیون خدمات مالی از جمهوری وانواتو (VFSC) و به شماره شرکت ۱۵۰۳۵ ثبت شده است.

حدود هفت سال از تاریخ تأسیس این بروکر فارکس می‌گذرد و تاکنون توانسته است خدمات مناسبی را به کاربران خود ارائه کند. البته بروکر نامبر وان هنوز نتوانسته است به‌عنوان مجموعه در سطح جهانی فعالیت کند و به‌عنوان بروکر سطح دو خدمات‌رسانی می‌کند.

بروکر نامبر وان در یک نگاه

نام بروکر نامبر وان | N1CM ) Number One )
سال تأسیس ۲۰۱۷
دفتر مرکزی جمهوری وانواتو، لندن، استانبول
رگولاتور VFSC
انواع حساب معاملاتی ECN, Standard, Cent
انواع نمادهای معاملاتی جفت ارزها، شاخص‌ها، ارزهای دیجیتال، فلزات گران‌بها، و کالاها
روش‌های واریز و برداشت پرفکت مانی، استیک پی، ارز دیجیتال
انواع پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۴، متاتریدر ۵
کپی تریدینگ خیر
ربات تریدینگ خیر
بونوس بله
آدرس شبکه‌های اجتماعی https://www.instagram.com/n1cmcom

https://www.linkedin.com/company/n1cm

پشتیبانی تماس با شماره ۶۷۸۲۹۳۶۵+

https://t.me/+19294984962

https://wa.me/+19294984962

[email protected]

آیا بروکر نامبر وان برای ایرانیان در دسترس است؟

بروکر نامبر وان در زمره بروکرهایی است که خدمات خود را به ایرانیان نیز ارائه می‌کند. این بروکر امکان ثبت نام برای ایرانیان را فراهم کرده است و کاربران ایرانی می‌توانند بدون دردسر و پیچیدگی‌های خاص، برای احراز هویت اقدام کنند.

البته باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که رگولاتورهای معتبر جهانی به ایرانیان خدمات ارائه نمی‌کنند و این موضوع برای بروکر نامبر وان نیز صدق می‌کند. بنابراین، این بروکر از رگوله آفشور استفاده می‌کند.

رگولاتور بروکر نامبر وان

بروکر نامبر وان تحت نظارت رگوله VFSC است. با توجه به تحریم‌هایی که در سراسر جهان علیه ایران رخ داده است، نباید برای بروکر‌هایی که خدمات خود را به ایرانیان ارائه می‌کنند، انتظار رگوله قوی داشت.

به همین منظور، رگوله‌های آفشور یا شرکت‌های فرعی بر این دسته از بروکرها نظارت می‌کنند. رگوله VFSC، که مخفف Vanuatu Financial Services Commission است، در جمهوری وانواتو قرار دارد.

نقد و بررسی بروکر N1CM

بروکر نامبر وان ویژگی‌های مطلوبی دارد و می‌توان آن را در دسته بروکرهای مناسب ترید دانست. این بروکر از حساب اسلامی پشتیبانی می‌کند، به ایرانیان خدمات می‌دهد، و حساب‌های معاملاتی گوناگونی دارد. در ادامه، مزایا و معایب این بروکر آمده است.

مزایا

  • ارائه خدمات به ایرانیان؛
  • ارائه پشتیبانی فعال و برخورداری از زبان فارسی؛
  • رگوله آفشور معتبر؛
  • حساب اسلامی؛
  • امکان افتتاح حساب با حداقل واریزی یک دلار؛
  • بونوس و جوایز تشویقی؛
  • پلتفرم‌های معاملاتی مناسب؛
  • دارایی‌های قابل معامله متنوع.

معایب

  • ارائه‌نکردن کپی تریدینگ؛
  • پشتیبانی‌نکردن از واریز و برداشت ریالی.

آموزش ثبت نام در بروکر نامبر وان

ثبت نام در بروکر نامبر وان کار آسانی است و می‌توان در کمتر از پنج دقیقه در این بروکر عضو شد. بنابراین، از این بابت می‌توان امتیاز مناسبی به این بروکر داد.

ابتدا، باید وارد وب‌سایت این بروکر به آدرس N1cm.com شوید. برای ورود به این بروکر، باید از فیلترشکن استفاده کنید. پس از ورود به این بروکر، روی گزینه Open Account کلیک کنید.

صفحه اصلی سایت بروکر نامبر وان

پس از کلیک روی این گزینه، صفحه ثبت‌نام باز می‌شود. در این بخش، نام، نام‌خانوادگی، ایمیل، و شماره تماس خود را وارد کنید. در فهرست مدنظر می‌توانید از بین کشورها، ایران را انتخاب و شماره تماس خود را وارد کنید.

فرم ثبت نام بروکر نامبر وان

در پایان، روی دکمه I Agree کلیک و گزینه Join Now را انتخاب کنید. روند ثبت نام به اتمام می‌رسد و حال بروکر از شما می‌خواهد برای تأیید این فرایند، به ایمیل خود مراجعه کنید و نامه‌ای را که از بروکر به دست شما رسیده است و حساب کاربری شما را تأیید می‌کند، بررسی و روی لینک آن کلیک کنید.

پس از انجام این مورد، پیامی مبنی بر ثبت نام موفقیت‌آمیز در بروکر به شما نشان داده می‌شود. سپس ایمیل دیگری از این بروکر دریافت می‌کنید که در آن، رمز عبور برای شما ارسال شده‌ است.

فرم ورود به حساب کاربری بروکر نامبر وان

حال می‌توانید با ایمیل خود و رمز عبوری که این بروکر برایتان ارسال کرده است، وارد داشبورد معاملاتی خود شوید. به همین آسانی، مراحل ثبت نام در بروکر نامبر وان را طی کردید. البته موردی دیگر به نام احراز هویت مانده است که کلید انجام معاملات است. در بخش بعدی، به توضیح این موضوع می‌پردازیم.

پنل کاربری بروکر نامبر وان

آموزش احراز هویت در بروکر N1CM

در ادامه ثبت نام در بروکر نامبر وان، برای انجام معاملات باید مراحل احراز هویت را نیز طی کنید. این کار نیز چندان سخت نیست؛ زیرا این بروکر با کاربران ایرانی تعامل دارد و از این بابت می‌توان خرسند بود. برای انجام این کار، در داشبورد معاملاتی خود، روی گزینه Documents کلیک کنید.

فرم احراز هویت در بروکر N1CM

حال صفحه‌ای مشابه تصویر فوق برای شما باز می‌شود. با طی پنج مرحله، می‌توانید در این بروکر احراز هویت کنید. ابتدا اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

توجه کنید در تمام مراحل احراز هویت، فقط اطلاعاتی را که ستاره‌دار هستند وارد کنید. در این بخش، نام کاربری و نام خانوادگی شما به نمایش درمی‌آید. زبان، تاریخ تولد، کشور، محل تولد، آدرس پستی، منطقه، و کشور خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برای کمک، از تصویر بالا استفاده و مطابق با آن، بخش‌های لازم را تکمیل کنید.

فرم اطلاعات مالی برای احراز هویت در بروکر N1CM

در بخش دوم، باید مواردی را که به اطلاعات مالی مرتبط هستند، تکمیل کنید. در این بخش، با انتخاب فیلد Employment Status، انتخاب کنید که در حال حاضر، مشغول چه کاری هستید. ما با انتخاب Student، از این بخش عبور می‌کنیم و به پر کردن موارد دیگر نیازی نداریم.

فرم انتخاب پلتفرم معاملاتی، لوریج درخواستی، ارز پایه، و مقدار سرمایه‌گذاری در بروکر نامبر وان

در بخش سوم، تنظیمات حساب کاربری خود را انتخاب کنید. در این بخش، پلتفرم معاملاتی، لوریج درخواستی، ارز پایه، و مقدار سرمایه‌گذاری خود را مشخص کنید. پس از تکمیل موارد فوق، روی گزینه Next کلیک کنید.

متن اساسنامه و قوانین بروکر نامبر وان

در این بخش اساسنامه و قوانین موجود در این بروکر آمده است. با کلیک روی گزینه پایین این صفحه، روی دکمه Next کلیک کنید تا به مرحله پایانی وارد شوید.

فرم آپلود مدارک برای جهت احراز هویت در بروکر نامبر وان

در آخرین مرحله، اطلاعاتی از خود را که دال بر احراز هویت است، در این سایت وارد کنید. برای مثال، گواهی‌نامه یا تصویر سلفی آسان‌ترین راه است. علاوه بر بارگذاری این موارد، باید تاریخ انقضا و کشور خود را نیز وارد و در انتهای این کار، روی گزینه Create Real Account کلیک کنید. پس از طی کردن مراحل فوق، منتظر بمانید تا کارشناسان بروکر N1CM مدارک شما را تأیید کنند.

انواع حساب‌های معاملاتی بروکر نامبر وان

در بروکر نامبر وان، سه نوع حساب معاملاتی وجود دارد. استاندارد، سنت، و ای سی ان از حساب‌های موجود در این بروکر هستند. در ادامه، هرکدام از این حساب‌های معاملاتی را بررسی خواهیم کرد.

۱. حساب ECN

نخستین حساب موجود در بروکر نامبر وان، ECN است. این حساب معاملاتی با ده دلار افتتاح شده و ویژگی‌هایی مانند اسپرد متغیر از ۰/۵ پیپ، لوریج حداکثر تا ۱:۱۰۰۰، استاپ اوت ۳۰ درصد، و پنج دلار به‌ازای هر لات معامله دارد.

۲. حساب استاندارد

دومین حساب معاملاتی موجود در این بروکر، استاندارد است. این حساب معاملاتی نیز با ده دلار افتتاح شده و ویژگی‌هایی نظیر اسپرد متغیر از ۰/۸ پیپ، لوریج حداکثر تا ۱:۱۰۰۰، استاپ اوت ۳۰ درصد، و کمیسیون صفر دارد.

۳. حساب سنت

سرانجام، سومین حساب معاملاتی موجود در بروکر نامبر وان، حساب سنت (Cent) است. این حساب کاربری با یک دلار نیز افتتاح می‌شود. اسپرد متغیر از ۰/۹ پیپ، لوریج حداکثر ۱:۱۰۰۰، استاپ اوت ۳۰ درصد، کمیسیون صفر، و اسکالپینگ است.

نکته‌ مهم این است که در این حساب معاملاتی، برخلاف دو حساب دیگر، تنها به استفاده از متاتریدر ۴ مجاز هستید و خبری از متاتریدر ۵ در این حساب نیست.

راهنمای واریز و برداشت در بروکر N1CM

واریز و برداشت در بروکر نامبر وان آسان است. برای این کار در داشبورد معاملاتی روی گزینه Transactions کلیک و سپس روی گزینه Deposit برای واریز و Withdrawal برای برداشت کلیک کنید.

واریز و برداشت در بروکر N1CM

پس از انتخاب، وارد صفحه‌ای جدید می‌شوید. ما روی گزینه Deposit کلیک کردیم. حال باید از دو روش ارز دیجیتال و E-Wallet برای واریز وجه اقدام کنید. در روش ارز دیجیتال، ارزهای مختلف و زیادی وجود دارند که کاربر می‌تواند روی هرکدام از موارد کلیک کند و واریز خود را انجام دهد.

انتخاب روش واریز وجه در بروکر نامبر وان

همچنین از زبانه E-Wallet نیز می‌توانید به روش‌های پرداختی پرفکت مانی، استیک پی، و Fasapay واریزی خود را انجام دهید.

انتخاب روش‌های پرداخت در بروکر نامبر وان

پس از انتخاب روش پرداخت، صفحه‌ای تحت‌عنوان مشخصات واریزی باز می‌شود که می‌توانید در آن اطلاعات مربوط به پرداخت خود را وارد و خرید خود را تکمیل کنید. برای مثال، ما روی واریز از طریق بیت‌کوین کلیک کردیم که مشخصات زیر را به ما نشان می‌دهد.

فرم مشخصات واریزی

نکته‌ مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که امکان واریز وجه قبل از احراز هویت وجود دارد، اما نمی‌توانید وجه خود را قبل از احراز هویت دریافت کنید.

اخطار احراز هویت قبل از برداشت از بروکر نامبر وان

انواع نمادهای معاملاتی بروکر نامبر وان

در بروکر نامبر وان می‌توان بالغ بر صد نماد معاملاتی را معامله کرد. فلزات گران‌بها، شاخص‌ها، ارزهای دیجیتال، و جفت ارز‌ها ازجمله این موارد هستند. بنابراین، نیازی نیست نگران دارایی‌های موجود برای معامله باشید. تمامی دارایی‌های مهمی که در بازارهای فارکس وجود دارند، در این بروکر نیز فعال‌اند.

حساب دمو بروکر N1CM

افتتاح حساب دمو در بروکر N1CM نیز آسان است. بدین منظور، ابتدا روی گزینه Accounts کلیک و از منوی بازشده، گزینه Trading Accounts را انتخاب کنید.

ساخت حساب دمو در بروکر N1CM

حال در صفحه بازشده، روی گزینه دمو کلیک و گزینه Create New Account را انتخاب کنید. حال مقادیر و مواردی را که بروکر می‌خواهد، تکمیل کنید تا حساب دمو شما افتتاح شود. بدون احراز هویت، امکان افتتاح حساب دمو وجود ندارد.

انواع پلتفرم‌های معاملاتی بروکر نامبر وان

پلتفرم‌هایی که در این بروکر عرضه شده‌اند و کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، متاتریدر ۴ و ۵ هستند. کاربران می‌توانند متناسب با سطح نیازمندی خود، این اپلیکیشن را برای سیستم خود (ویندوز، لینوکس، اندروید، iOS) دریافت و پس از واردکردن مشخصات کاربری، وارد صفحه مخصوص خود شوند.

شایان ذکر است در دو حساب معاملاتی استاندارد و ECN، می‌توانید از هر دو پلتفرم معاملاتی استفاده کنید، اما در حساب سنت (Cent) تنها قادرید از پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ استفاده کنید.

راهنمای معامله در بروکر N1CM

انجام معامله در بروکر نامبر وان آسان است. پس از احراز هویت، روی گزینه Accounts کلیک کنید و از طریق منوی Trading Account، وارد بخش حساب‌های معاملاتی شوید.

در این بخش، روی گزینه Real کلیک و پس از آن، Create New Account را انتخاب کنید. در این بخش، اطلاعاتی از حساب معاملاتی خود انتخاب و سپس برای ایجاد آن اقدام کنید.

کارمزدها، اسپرد، و کمیسیون معاملات بروکر N1CM

از مهم‌ترین عواملی که یک بروکر بر اساس آن نقد و بررسی می‌شود، میزان کارمزد، اسپرد، و کمیسیون است. در بروکر نامبر وان، سه حساب معاملاتی وجود دارد که هرکدام از متغیرهای گفته‌شده، مقدار مشخصی در آن‌ها دارند. در ادامه، این موارد را با هم مقایسه می‌کنیم.

موارد حساب ECN حساب استاندارد حساب Cent
کمیسیون به ازای هر لات، ۵ دلار صفر صفر
کارمزد صفر صفر صفر
اسپرد شناور از ۰/۵ پیپ شناور از ۰/۸ پیپ شناور از ۰/۹ پیپ

بونوس‌های بروکر نامبر وان

با بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد بروکر N1CM برای تشویق کاربران، از بونوس‌های متنوع استفاده می‌کند. برای مثال، هنگام افتتاح حساب، بونوس تشویقی به کاربران پیشنهاد می‌شود که می‌توانید با آن، سودآوری معاملات خود را افزایش دهید.

همچنین به‌ازای واریز مبلغی معین، می‌توانید بونوس تشویقی دیگری دریافت کنید. علاوه بر این، این بروکر به‌صورت محدود برای ارائه بونوس ۳۵ درصدی اقدام کرده‌ است. به‌طور کلی، برای اطلاع از این جوایز تشویقی، می‌توانید در بازه‌های زمانی مختلف به این بروکر مراجعه کنید و از بونوس‌های آن مطلع شوید.

پشتیبانی بروکر نامبر وان

بروکر نامبر وان از بروکر‌هایی است که پشتیبانی قوی و پویا دارد و به زبان‌های انگلیسی و ترکی ارائه می‌شود. البته کاربران ایرانی نیز می‌توانند از طریق زبان فارسی با پشتیبانی این بروکر در تماس باشند. برای این کار، ابتدا به زبان انگلیسی با پشتیبانی صحبت کنید. سپس از او بخواهید شما را به پشتیبان فارسی‌زبان متصل کند.

علاوه بر موارد فوق، می‌توانید از طریق چت در واتس‌اپ، تلفن، و ایمیل نیز با تیم پشتیبانی در تماس باشید و مشکلات خود را حل کنید. در ادامه، راه‌های دسترسی به پشتیبانی ارائه شده است:

ایمیل [email protected]
تماس تلفنی ۶۷۸۲۹۳۶۵+
چت زنده درون سایت
واتساپ https://wa.me/+19294984962
تلگرام https://t.me/+19294984962

کلام پایانی

در این مقاله بروکر نامبر وان را بررسی کردیم. با استناد به مواردی نظیر پشتیبانی فعال، حساب‌های معاملاتی مناسب، برخورداری از حساب اسلامی، نماد‌های معاملاتی مختلف، و …، می‌توان این بروکر را ارزنده دانست.