کیف پول سیف پل چیست؟ آموزش نصب و کار با SafePal Wallet

آموزش کیف پول ها
آموزش جامع کیف پول پول سیف پل safepal

سیف پل (SafePal) از معروف‌ترین کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در بازار رمزارزهاست. تاکنون بیش از شش میلیون کاربر از ۱۹۶ کشور دنیا از والت سیف پل استفاده کرده‌اند. این موضوع به‌خوبی نشان می‌دهد که SafePal محبوبیت زیادی دارد. آنچه سبب شد تا تصمیم بگیریم در قالب مقاله‌ای جامع، آموزش تصویری کیف پول سیف پل را برای شما عزیزان آماده کنیم، رابط کاربری ساده و امکانات پیشرفته آن است. اگر به‌تازگی فعالیت خود را در بازار رمزارزها آغاز کرده‌اید و به‌دنبال کیف پول امنی برای نگهداری دارایی خود هستید، سیف پال از بهترین گزینه‌هاست. در ادامه، با ما همراه باشید تا نحوه کار با آن را فرابگیرید.

کیف پول سیف پل چیست؟

ورونیکا وونگ (Veronica Wong) به‌کمک تیمی از کارشناسان متخصص در ژانویه سال ۲۰۱۸، از نسخه نرم‌افزاری کیف پول سیف پل رونمایی کرد. این کیف پول ابتدا به‌صورت نرم‌افزار موبایل اندروید در دسترس کاربران قرار داشت، اما به‌مرور زمان ورژن iOS نرم‌افزار موبایل آن به‌همراه افزونه مرورگر و همچنین والت سخت‌افزاری سیف پل نیز رونمایی شدند. به‌ همین دلیل، پکیج کاملی از خدمات ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال را به‌صورت سرد (آفلاین) و گرم (آنلاین) به سرمایه‌گذاران بازار کریپتوکارنسی ارائه می‌کند.

سیف پل نوعی کیف پول غیرمتمرکز وب ۳ (WEB 3) است. به زبان ساده، یعنی هیچ‌کس به‌جز شما به کلید خصوصی و عبارت بازیابی کیف پول دسترسی ندارد. این موضوع سبب می‌شود امنیت سیف پل در بالاترین سطح ممکن قرار بگیرد. البته نقش کاربران برای نگهداری از کلید خصوصی و عبارت بازیابی کیف پول پررنگ‌تر می‌شود، زیرا اگر به هر دلیل آن‌ها را گم یا فراموش کنید، دیگر تحت هیچ شرایطی امکان دسترسی به سیف پل را نخواهید داشت.

ویژگی‌های کیف پول سیف پل

پیش از آموزش تصویری کیف پول سیف پل، بد نیست به ویژگی‌های آن نگاهی بیندازیم. چنانکه اشاره کردیم، SafePal نوعی کیف پول وب ۳ است. به ‌همین دلیل، امکان تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز از طریق آن وجود دارد. می‌توانید این کیف پول را به‌راحتی به صرافی‌های غیرمتمرکز، پلتفرم‌های خرید و فروش توکن‌های NFT، بازی‌های بلاکچینی، استخرهای نقدینگی، و… متصل و توکن‌های خود را بین کیف پول و برنامه‌های غیرمتمرکز جابه‌جا کنید.

علاوه بر آن، مانند دیگر کیف پول‌های مطرح با استفاده از والت سیف پل می‌توانید به‌صورت مستقیم ارزهای دیجیتال را معامله کنید. خرید و فروش رمزارزها نیز در قالب معاملات اسپات یا با استفاده از کارت‌های اعتباری (ویزا کارت و مستر کارت) امکان‌پذیر است.

امکان سپرده‌گذاری در استخرهای استیکینگ برای کسب سود با نرخ‌های مناسب در والت سیف پل وجود دارد. به‌ همین دلیل، اگر قصد دارید دارایی خود را برای بلندمدت هولد کنید، با سپرده‌گذاری در سیف پل می‌توانید علاوه بر نگهداری از دارایی، سود هم کسب کنید.

در حال حاضر، سیف پل از ۴۸ بلاکچین پشتیبانی می‌کند. می‌توانید به‌راحتی انواع توکن‌های ERC-20 و BEP-20 را در این والت ذخیره کنید. ضمن اینکه از قابلیت کراس چین (Cross Chain) برای جابه‌جایی توکن‌ها بین بلاکچین‌های مختلف نیز پشتیبانی می‌کند.

توکن SFP چیست؟

سیف پل نوعی ارز دیجیتال اختصاصی به‌نام SFP دارد. این توکن مبتنی بر استاندارد BEP-20، در شبکه اسمارت بایننس چین راه‌اندازی شده است. با استفاده از این توکن می‌توانید در خرید محصولات فروشگاه سیف پل مانند کیف پول سخت‌افزاری تخفیف بگیرید. ضمن اینکه در صورت استفاده از SFP، برای پرداخت کارمزد معاملات رمزارزها در این والت تخفیف مناسبی می‌گیرید.

برای مشارکت در فرایند تصمیم‌گیری اکوسیستم SafePal نیز باید این توکن را در اختیار داشته باشید. در زمان نگارش این مقاله حدود ۳۷۰ میلیون توکن SFP در بازار عرضه شده است. همچنین، این توکن با مارکت کپ ۱۷۰ میلیون دلار در جایگاه ۱۵۱ رمزارزها قرار دارد.

آموزش نصب و راه‌اندازی کیف پول سیف پل

سیف پل در سه نسخه نرم‌افزار موبایل، افزونه مرورگر، و دستگاه سخت‌افزاری عرضه می‌شود. آموزش تصویری کیف پول سیف پل را برای نصب و راه‌اندازی نسخه موبایل و مرورگر آن ارائه می‌کنیم.

۱. آموزش نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار موبایل سیف پل

در گام اول، برای نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل سیف پل باید آن را نصب کنید. برای این منظور، به صفحه دانلود نرم افزار سیف پل مراجعه و سپس ورژن مدنظر خود را بارگیری کنید.

آموزش نصب safepa wallet

پس از نصب و وارد شدن به نرم‌افزار موبایل، در گام اول باید رمز عبور امنیتی (Security Password) اختصاصی را تعیین کنید. این رمز عبور از هشت کاراکتر تشکیل می‌شود و برای اعمال هرگونه تغییر در نرم‌افزار به آن نیاز خواهید داشت. رمز عبور را حتماً در جایی یادداشت و از آن محافظت کنید. در غیر این صورت، امکان بازیابی رمز برای شما وجود نخواهد داشت.

فعال سازی الگو در کیف پول Safepal

همچنین، می‌توانید در کنار رمز عبور از قابلیت اثر انگشت یا الگوی ورود به نرم‌افزار نیز استفاده کنید. به این ترتیب، می‌توانید سریع‌تر و راحت‌تر وارد محیط نرم‌افزار شوید و امنیت دسترسی به آن‌ را نیز ارتقا دهید.

ساخت کیف پول جدید در safepal

در ادامه، می‌توانید کیف پول نرم‌افزاری خود را راه‌اندازی کنید. برای این منظور، ابتدا گزینه Software Wallet را انتخاب کنید. پس از آن، گزینه Create Wallet را برگزینید. سپس پنجره‌ای باز می‌شود که باید رمز عبور هشت‌رقمی‌ای را که در ابتدا تعیین کردید، در آن وارد کنید.

انتخاب نام کیف پول و تعداد کارکترهای عبارت بازیابی در سیف پل والت

پس از آن، نام کیف پول خود را وارد کنید. تعیین کنید که عبارت بازیابی (mnemonic phrase) کیف پول از چند کاراکتر (۱۲ یا ۲۴) تشکیل شود. امکان اعمال تنظیمات پیشرفته نیز مطابق تصویر زیر وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم به‌عنوان کاربر مبتدی این کار را انجام ندهید. با انتخاب گزینه Done در پایین صفحه، کیف پول جدیدتان ایجاد می‌شود.

مهم‌ترین مرحله پس از ایجاد کیف پول جدید، بک‌آپ گرفتن از عبارت بازیابی است. چنانکه اشاره کردیم، سیف پل والت غیرمتمرکز است و عبارت بازیابی کیف پول را نگهداری نمی‌کند. با انتخاب گزینه Back up my Phrase، عبارت بازیابی کیف پول را ذخیره کنید. حتماً آن را روی کاغذ یادداشت و در جای مطمئنی نگهداری کنید.

اضافه کردن ارزهای جدید در کیف پول Safepal

به این ترتیب، کیف پول ایجاد می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید. چند ارز دیجیتال معروف به‌عنوان پیش‌فرض در کیف پول فهرست شده‌اند. برای اضافه کردن ارزهای جدید، آیکون + را انتخاب و سپس نام رمزارز را جست‌وجو کنید. به این ترتیب، می‌توانید آن را به فهرست ارزهای موجود در صفحه اصلی کیف پول بیفزایید.

۲. آموزش نصب و راه‌اندازی افزونه مرورگر سیف پل

سیف پل نسخه مرورگر

برای دانلود نسخه مرورگر سیف پل نیز به صفحه اختصاصی دانلود والت SafePal مراجعه کنید. سپس افزونه را روی مرورگری مانند کروم یا فایرفاکس نصب و اجرا کنید. در صفحه اول، از شما درخواست می‌شود برای والت خود رمز عبور هشت‌رقمی انتخاب و دوباره آن را تکرار کنید. پس از آن، گزینه Next را انتخاب کنید.

safepal extension wallet

در صفحه جدید، گزینه Create Wallet را انتخاب کنید. در ادامه، توضیحاتی درباره قوانین استفاده از والت ارائه می‌شود که حتماً مطالعه کنید. پس از آن، گزینه Reveal my mnemonic phrase را انتخاب کنید.

پس از آن، عبارت بازیابی کیف پول به‌نمایش درمی‌آید. آن را در جای مطمئنی یادداشت و گزینه Continue را انتخاب کنید.

در صفحه جدید از شما درخواست می‌شود تا بار دیگر عبارت بازیابی کیف پول را وارد کنید. پس از آن، روی Next کلیک کنید. به این ترتیب، عملیات ایجاد کیف پول جدید در نسخه مرورگر سیف پل به‌پایان می‌رسد.

۳. آموزش نصب و راه‌اندازی والت سخت‌افزاری سیف پل

کیف پول سخت‌افزاری سیف پل در فروشگاه آنلاین آن ۴۹/۹۹ دلار قیمت دارد. در برخی از فروشگاه‌های آنلاین داخل کشور نیز والت سخت‌افزاری سیف پل عرضه شده است. مراحل راه‌اندازی ورژن سخت‌افزاری سیف پل در مقایسه با والت‌های نرم‌افزاری کمی پیچیده‌تر است.

اعتبارسنجی دستگاه سخت‌افزاری سیف پل

در گام اول، پس از خرید والت سخت‌افزاری،‌ باید اطمینان حاصل کنید که کیف پول قبلاً استفاده نشده باشد. برای این منظور مراحل زیر را پشت سر بگذارید.

راه اندازی کیف پول سخت افزاری سیف پال

بعد از روشن کردن دستگاه و انتخاب زبان، با صفحه Device Authentication روبه‌رو می‌شوید. با کلیک روی گزینه Next، یک QR کد به‌نمایش درمی‌آید.

با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود QR کد را اسکن کنید. به این ترتیب، وارد صفحه اعتبارسنجی سیف پل می‌شوید. در والت سخت‌افزاری روی دکمه OK بزنید.

اعتبار سنجی و راه اندازی کیف پول سخت افزاری safepal

به این ترتیب، صفحه جدیدی باز می‌شود که در آن کد شش‌رقمی به‌صورت تصادفی روی صفحه ظاهر می‌شود. این کد را در صفحه اعتبارسنجی‌ای که با موبایل خود باز کرده‌اید، وارد کنید و سپس روی Authenticate بزنید.

نتیجه اعتبارسنجی روی صفحه مرورگر موبایل و والت ظاهر می‌شود. با این کار متوجه می‌شوید که دستگاه برای اولین بار فعال شده است یا دیگران قبلاً از آن استفاده کرده‌اند. با انتخاب گزینه Next روی دستگاه، می‌توانید فرآیند راه‌اندازی آن را آغاز کنید.

راه‌اندازی والت سخت‌افزاری سیف پل

بعد از اعتبارسنجی والت سخت‌افزاری، نوبت به ایجاد کیف پول جدید برای راه‌اندازی دستگاه می‌رسد. برای این منظور گزینه Create New Wallet را در دستگاه انتخاب کنید. در تصویر زیر، می‌توانید تمام مراحل راه‌اندازی کیف پول جدید در والت سخت‌افزاری سیف پل را مشاهده کنید.

مراحل راه اندازی safepal سخت افزاری

ابتدا گزینه Create Now را برای تولید عبارت بازیابی والت خود انتخاب کنید. سپس از بین گزینه‌های موجود تعداد کلمات عبارت بازیابی را انتخاب کنید. در ادامه، عبارت بازیابی روی صفحه دستگاه به‌نمایش درمی‌آید که باید آن‌ها را به‌دقت یادداشت کنید. با انتخاب گزینه Next، از شما درخواست می‌شود که بار دیگر عبارت بازیابی را وارد کنید. پس از آن، پین اختصاصی برای استفاده از والت را تعیین کنید. گام آخر مربوط به دانلود اپلیکیشن سیف پل است که باید والت سخت‌افزاری خود را با آن لینک کنید.

لینک کردن والت سخت‌افزاری سیف پل با اپلیکیشن اختصاصی آن

پس از پشت سر گذاشتن مراحل راه‌اندازی والت سخت‌افزاری، QR کدی روی نمایشگر دستگاه ظاهر می‌شود. با اسکن کردن آن می‌توانید اپلیکیشن اختصاصی سیف پل را دانلود کنید. در اولین ورود به اپلیکیشن سیف پل، باید رمز عبور و قابلیت‌هایی مانند ورود با اثر انگشت یا رسم الگو را تعیین کنید.

اتصال والت سخت افزاری safepal با نرم افزار اخصتصاصی آن

در ادامه، گزینه Hardware Wallet را انتخاب کنید. صفحه‌ای ظاهر می‌شود که توضیحاتی درباره نحوه متصل کردن والت سخت‌افزاری در آن ذکر شده است. روی Next بزنید. به این ترتیب، یک QR کد روی صفحه موبایل ظاهر می‌شود. دستگاه سخت‌افزاری خود را روشن و گزینه Scan روی آن را انتخاب کنید. پس از آن، QR کد را با استفاده از دستگاه اسکن کنید. به این ترتیب، والت سخت‌افزاری به اپلیکیشن موبایل متصل می‌شود. سپس از شما درخواست می‌شود پین کد والت سخت‌افزاری را وارد کنید تا عملیات اتصال تکمیل شود.

پس از آن، QR کد دیگری روی صفحه نمایشگر والت سخت‌افزاری ظاهر می‌شود. در اپلیکیشن موبایل روی Next بزنید. سپس QR کد روی دستگاه را اسکن کنید. پس از پایان این مرحله دستگاه و اپلیکیشن کاملاً با هم سینک می‌شوند و می‌توانید از تمام قابلیت‌های والت سخت‌افزاری در اپلیکیشن سیف پل نیز بهره‌مند شوید.

آموزش واریز و برداشت ارز دیجیتال در کیف پول سیف پل

در ادامه آموزش تصویری کیف پول سیف پل، نحوه واریز و برداشت ارز دیجیتال در آن را بررسی می‌کنیم. نحوه انتقال ارز دیجیتال در نسخه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این کیف پول تقریباً به یک شکل است. به ‌همین دلیل، در اینجا تنها به آموزش نرم‌افزار موبایل سیف پل بسنده می‌کنیم.

آموزش واریز ارز دیجیتال به سیف پل

نحوه deposit در کیف پول safepal

برای واریز ارز دیجیتال به سیف پل نام آن را در والت خود جست‌وجو کنید و به صفحه اختصاصی آن وارد شوید. ما در اینجا توکن بایینس کوین (BNB) را انتخاب می‌کنیم. در صفحه اختصاصی ارز دیجیتال، مقدار دارایی شما به‌نمایش درمی‌آید. برای برداشت گزینه Receive را انتخاب کنید.

ادرس واریز ارز دیجیتال به همراه QR کد واریز

به این ترتیب، وارد صفحه جدیدی می‌شوید که نشانی کیف پول اختصاصی ارز دیجیتال انتخاب‌شده به‌صورت متنی و QR کد به‌نمایش درمی‌آید. ضمن اینکه شبکه بلاکچین انتقال کیف پول نیز در پایین صفحه ذکر می‌شود. با انتخاب یکی از دو گزینه Share و Copy، می‌توانید آدرس کیف پول را کپی کنید یا برای دیگران بفرستید. سپس منتظر بمانید تا عملیات واریز تکمیل شود.

آموزش برداشت ارز دیجیتال از سیف پل

برداشت ارز دیجیتال از سیف پال

برای برداشتن ارز دیجیتال از سیف پل، نام آن را در والت خود جست‌وجو کنید و به صفحه اختصاصی آن وارد شوید. ما در اینجا توکن بایینس کوین (BNB) را انتخاب می‌کنیم. در صفحه اختصاصی ارز دیجیتال، مقدار دارایی شما به‌نمایش درمی‌آید. برای برداشت گزینه Send را انتخاب کنید.

نحوه برداشت ارز دیجیتال از safepal

در ادامه، جزئیات مربوط به برداشت ارز دیجیتال، مانند آدرس والت مقصد و مقدار مدنظر برای انتقال را مطابق تصویر زیر وارد و سپس Next را انتخاب کنید.

انتخاب کارمزد شبکه

پیش از نهایی کردن ارسال، حتماً بررسی کنید که شبکه انتقال انتخاب‌شده در کیف پول سیف پل و والت مقصد یکسان باشند. در غیر این صورت، دارایی را برای همیشه از دست خواهید داد. در صفحه بازشده می‌توانید کارمزد انتقال ارز دیجیتال را نیز مشاهده کنید. برای نهایی کردن انتقال باید گزینه Next را در صفحه جدید انتخاب کنید. پس از آن، پنجره‌ای باز می‌شود که باید رمز عبور امنیتی را وارد کنید تا عملیات انتقال انجام شود.

اطلاعات برداشت از حساب

بعد از اجرایی شدن عملیات برداشت، دیگر امکان برگشت وجود ندارد. می‌توانید جزئیات مربوط به وضعیت انتقال ارز دیجیتال را در صفحه Transaction Details نرم‌افزار سیف پل مشاهده کنید.

آموزش تبادل (Swap) ارز دیجیتال در کیف پول سیف پل

تبادل (Swap) ارزهای دیجیتال به‌صورت مستقیم از طریق کیف پول سیف پل امکان‌پذیر است. جالب است بدانید که این کیف پول معاملات شما را از طریق صرافی بایننس اجرا می‌کند. چنانکه می‌دانید، بایننس به معامله‌گران ایرانی اجازه دسترسی نمی‌دهد. بنابراین، با ثبت سفارش در سیف پل می‌توانید به‌نوعی بایننس را دور بزنید. در این قسمت، آموزش معامله ارز دیجیتال در والت موبایل آن را ارائه می‌کنیم؛ با این توضیح که معامله در افزونه مرورگر آن هم تقریباً به همین شکل است.

سواپ کردن در safepal

در صفحه اصلی نرم‌افزار سیف پل از پایین صفحه روی آیکون Swap بزنید. در ادامه، به صفحه معامله ارز دیجیتال در سیف پل وارد می‌شوید. تب Swap را از بالای صفحه انتخاب کنید. پس از آن، نوبت به انتخاب دو ارز دیجیتال برای تبادل می‌رسد. در کادر اول، نام ارز پرداختی و در کادر دوم، نام ارز دریافتی را وارد کنید. سپس مقدار یکی از آن‌ها را تعیین کنید تا به‌صورت خودکار مقدار ارز دیجیتال دیگر مشخص شود.

امکان ثبت سفارش Bridge Orders نیز در این صفحه وجود دارد. در این حالت، می‌توانید یک توکن مانند تتر را از یک شبکه مانند اسمارت بایننس چین (BEP-20) به شبکه دیگری مانند ترون (TRC-20) منتقل کنید. در این حالت، فقط کارمزد انتقال بین شبکه‌ها از شما دریافت می‌شود. پس از انتخاب توکن‌ها و مقدار آن‌ها روی Next بزنید.

در ادامه، پنجره‌ای باز می‌شود که باید رمز عبور والت خود را وارد کنید تا سفارش مبادله رمزارزها در سیف پل ثبت شود. پس از آن، منتظر بمانید تا سفارش نهایی شود. نهایی شدن سفارش ممکن است حدود پانزده تا سی دقیقه، بسته به ترافیک شبکه‌های بلاکچین، طول بکشد. بعد از نهایی شدن مبادله، موجودی ارز دیجیتال دریافتی در کیف پول شما شارژ می‌شود. نکته مهم این است که کارمزد تبادل ارز دیجیتال در سیف پل به‌غیر از کارمزد گس تراکنش شبکه‌های بلاکچین، معادل ۱/۰ درصد ارزش سفارش ثبت‌شده است.

آموزش بازیابی حساب در کیف پول سیف پل

بازیابی یا ریکاوری اکانت safepal

فرض کنید قصد دارید به حساب کاربری سیف پل در نسخه موبایل یا افزونه مرورگر از طریق یک دستگاه دیگر وارد شوید. در این حالت، باید از کد بازیابی برای ورود به حساب خود استفاده کنید. برای این منظور، بار دیگر کیف پول موبایل یا افزونه مرورگر آن را دانلود و روی سیستم جدید نصب کنید. بار دیگر باید رمز عبور جدید برای حساب خود انتخاب کنید. پس از آن، با صفحه زیر روبه‌رو می‌شوید. در اینجا گزینه Import Waalet را انتخاب کنید. سپس روی گزینه Import via Mnemonic Phrase بزنید. سپس پنجره‌ای باز می‌شود که باید رمز عبور امنیت جدید خود را در آن ثبت کنید.

بازیابی کیف پول سیف پل

سپس صفحه جدیدی باز می‌شود. کد بازیابی خود را در این صفحه وارد کنید. دقت کنید که کلمات عبارت بازیابی را به‌ترتیب و با املای درست وارد کنید تا با مشکل روبه‌رو نشوید. اگر عبارت بازیابی را اشتباه وارد کنید، کادر آن قرمز می‌شود.

بعد از وارد کرد کامل عبارت بازیابی، گزینه Import Wallet را انتخاب کنید. به این ترتیب، اطلاعات کیف پول شما به دستگاه جدید هم منتقل می‌شود و می‌توانید از تمام قابلیت‌های والت سیف پل بهره‌مند شوید.

آموزش اضافه کردن توکن‌های خاص به کیف پول سیف پل

اضافه کردن توکن های بیشتر به safepal

در این بخش از آموزش تصویری کیف پول سیف پل، باید به نکته مهمی اشاره کنیم. پیش‌تر گفته شد که چگونه می‌توانید ارزهای جدید را به والت خود اضافه کنید. گاهی اوقات ممکن است با جست‌وجوی نام ارز دیجیتال مدنظر موفق نشوید آن را پیدا کنید. در این حالت، به صفحه Coin Management در اپلیکیشن موبایل مراجعه کنید. سپس روی گزینه Add Custom Token در پایین صفحه بزنید.

نحوه اضافه کردن توکن های دیگر به کیف پول سیف پال

صفحه جدید باز می‌شود. از طریق آن، نام، آدرس قرارداد هوشمند، شبکه بلاکچین، و نماد توکن جدید مدنظر خود را درج کنید. به این ترتیب، ارز جدید به والت شما اضافه می‌شود. این اطلاعات را می‌توانید از مرورگرهای بلاکچین به‌دست بیاورید. برای مثال، اگر توکن مبتنی بر شبکه اتریوم است، به مرورگر بلاکچین اتریوم مراجعه و نام ارز را جست‌وجو کنید. به این ترتیب، تمام اطلاعات آن در اختیارتان قرار می‌گیرد.

کلام پایانی

در این مطلب آموزش تصویری کیف پول سیف پل را برای شما عزیزان ارائه کردیم. سیف پل با برخورداری از رابط کاربری ساده، از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که به‌تازگی فعالیت خود را در بازار رمزارزها آغاز کرده‌اند. ضمن اینکه جزء معدود شرکت‌هایی است که خدمات والت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را به کاربران ارائه می‌کند. تجربه استفاده از والت سیف پل را دارید؟ نظرات خود را درباره این کیف پول با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

1

کیف پول سیف پل از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

سیف پل از 48 شبکه بلاکچین و توکن‌های مبتنی بر آن‌ها ازجمله توکن‌های ERC-20 و BEP-20 پشتیبانی می‌کند.

2

آیا کیف پول سیف پل برای ایرانیان در دسترس است؟

بله، می‌توانید بدون نیاز به VPN از والت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سیف پل استفاده کنید.

3

آیا امکان مبادله ارزهای دیجیتال در سیف پل وجود دارد؟

بله، با استفاده از سیف پل می‌توانید به‌صورت غیرمستقیم از طریق صرافی بایننس رمزارزها را مبادله کنید.

امتیاز شما به این محتوا

0 / 5. 0

میانگین امتیازات: 0/5
تعداد امتیاز: 0
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره