صرافی بینگ ایکس در حال حاضر بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها است. بسیاری از معامله‌گران از ابزارهای معاملاتی پیشرفته مانند کپی تریدینگ و ربات معاملاتی در این صرافی استقبال می‌کنند. ضمن اینکه کاربران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به احراز هویت از تمام بخش‌های این صرافی به‌راحتی استفاده کنند. بدون تردید، بخش اسپات تریدینگ از پرکاربردترین بخش‌های صرافی BingX است. در این مطلب، آموزش معامله اسپات در صرافی bingx برای ایرانیان را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. تا پایان با ما همراه باشید.

bingx logo
صرافی بینگ ایکس
۴.۸
دسترسی به بازار کریپتو و فارکس
اتصال به تریدینگ ویو و متاتریدر ۵
پشتیبانی فارسی
ثبت‌نام به همراه تخفیف کارمزد

معاملات اسپات چیست؟

کلمه اسپات (Spot) در لغت به‌معنی نقطه است. اسپات تریدینگ از شکل‌های مختلف معامله در بازارهای مالی است. در قالب این معامله، کالا یا دارایی مدنظر دقیقاً در زمان اجرای سفارش بین خریدار و فروشنده ردوبدل می‌شود.

جفت ارز معاملاتی BTC/USDT را در نظر بگیرید. اگر در معامله اسپات قصد خرید بیت کوین با پرداخت تتر را داشته باشید، باید این جفت ارز معاملاتی را در صرافی انتخاب کنید. در این حالت، با تعیین مقدار بیت کوین مدنظر و همچنین قیمت معامله، سفارش شما ثبت می‌شود. پس از آن، اگر فروشنده‌ای با شرایط شما موافق باشد، معامله اجرا می‌شود. به‌ این ترتیب، صاحب بیت کوین می‌شوید و فروشنده نیز تترهای پرداختی شما را دریافت می‌کند. اسپات تریدینگ ساده‌ترین و قدیمی‌ترین فرم معامله در بازارهای مالی است.

انواع سفارش اسپات در صرافی بینگ ایکس

پیش از پرداختن به آموزش معامله اسپات در صرافی بینگ ایکس، به انواع سفارش اسپات در این پلتفرم نگاهی می‌اندازیم. پیش از آن، پیشنهاد می‌کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.

برای معاملات اسپات در صرافی BingX، چهار روش ثبت سفارش وجود دارند که عبارت‌اند از:

۱. سفارش محدود (Limit)

نحوه قرار دادن سفارش لیمیت (limit) در صرافی بینگ ایکس

اولین مدل ثبت سفارش اسپات در بینگ ایکس، معامله لیمیت یا محدود است. در این حالت، باید تعداد ارز دیجیتال و همچنین قیمت معامله (خرید یا فروش) را تعیین کنید. پس از اجرای سفارش، دستور خرید یا فروش به دفترچه سفارش (Order Book) صرافی اضافه می‌شود. این سفارش تا زمانی که سفارش دیگر متناظر با آن در صرافی ثبت شود، فعال باقی می‌ماند. در تمام آن مدت نیز معادل دارایی ثبت سفارش‌شده توسط صرافی در حساب کاربری شما فریز می‌شود؛ یعنی امکان برداشت یا ورود به معامله دیگر با آن بخش از دارایی خود را نخواهید داشت؛ مگر اینکه سفارش را لغو کنید.

۲. سفارش بازار (Market)

نحوه قرار دادن سفارش مارکت (market) در صرافی بینگ ایکس

مارکت یا بازار ساده‌ترین و سریع‌ترین روش ثبت سفارش در معاملات اسپات است. در این حالت، تنها مبلغ پرداختی خود را مشخص می‌کنید. صرافی بر اساس بهترین نرخ لحظه‌ای موجود در بازار، قیمت معامله را به‌صورت خودکار تعیین می‌کند. این سفارش معمولاً بلافاصله پس از ثبت اجرا می‌شود. نکته اساسی اینکه بسته به حجم سفارش شما، ممکن است قیمت معامله در زمان اجرا تغییر کند. این نکته مهم را، به‌ویژه در سفارش‌های با حجم زیاد در انتخاب روش مارکت مدنظر قرار دهید.

۳. سفارش ماشه (Trigger)

نحوه قرار دادن سفارش تریگر (trigger) در صرافی بینگ ایکس

تریگر یا ماشه از دیگر انواع سفارش اسپات در صرافی بینگ ایکس است. به‌کمک این روش، می‌توانید شرایط خاصی را برای اجرای معامله تعیین کنید. وقتی شرایط تعیین‌شده شما برآورده شود، صرافی به‌صورت خودکار سفارش را به حالت اجرا درمی‌آورد. تا پیش از برآورده شدن شرایط به‌هیچ‌وجه دارایی شما در صرافی فریز و مسدود نمی‌شود. البته ممکن است به دلایل مختلف، مانند نوسان قیمت، موجودی کم و…، تمام یا بخشی از سفارش تریگر اجرا نشود.

شرط تریگر در این سفارش یک قیمت مشخص است. باید قیمت تریگر (Trigger Price) را هنگام ثبت سفارش مشخص کنید. به این ترتیب، بعد از رسیدن قیمت ارز دیجیتال به قیمت تریگر، صرافی سفارش شما را به‌صورت خودکار ثبت می‌کند. سپس باید مقدار ارز دیجیتال برای معامله را تعیین کنید. برای ثبت سفارش نیز دو گزینه وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • Optimal Market Price
  • Order Price

با انتخاب گزینه اول، بعد از فعال شدن قیمت تریگر، سفارش مارکت با قیمت لحظه‌ای در بازار به‌اجرا درمی‌آید، اما با انتخاب گزینه دوم، باید قیمت دقیق اجرای سفارش را تعیین کنید. به این ترتیب، معامله در صرافی BingX ثبت می‌شود.

۴. سفارش با تعیین حد سود و ضرر (TP/SL)

نحوه قرار دادن حدسود و حدضرر در صرافی بینگ ایکس

گزینه دیگری که برای ثبت سفارش اسپات در صرافی بینگ ایکس وجود دارد، معامله با تعیین حد سود (Take Profit) یا حد ضرر (Stop Loss) است. از نظر ظاهری، در صرافی بینگ ایکس گزینه‌های ثبت سفارش TP/SL کاملاً مشابه با سفارش تریگر است، اما تفاوت مفهومی بسیار مهمی بین آن‌ها وجود دارد که در اینجا به آن اشاره می‌کنیم.

در سفارش ماشه، در بخش قیمت تریگر، شرط ثبت سفارش را تعیین می‌کنید. درحالی‌که قیمت تریگر در سفارش TP/SL در واقع حد سود یا ضرر شماست. باید بار دیگر با انتخاب یکی از دو گزینه Optimal Market Price یا Order Price، سفارش خود را در صرافی ثبت کنید.

در قسمت Trigger Price با توجه به تحلیل شخصی خود از روند قیمت ارز دیجیتال، حد سود یا حد ضرر را به‌صورت قیمت درج کنید. به این ترتیب، به‌محض فعال شدن حد سود یا ضرر، صرافی به‌صورت خودکار سفارش فروش ارز دیجیتال خریده‌شده را با شرایطی که شما تعیین کرده‌اید به جریان می‌اندازد.

راهنمای گام‌به‌گام انجام معاملات اسپات در صرافی BingX

تا اینجا با چهار روش ثبت سفارش اسپات در صرافی BingX آشنا شدیم. در ادامه، آموزش معامله اسپات در صرافی بینگ ایکس را در اپلیکیشن موبایل این صرافی دنبال می‌کنیم.

آموزش کامل اسپات در صرافی Bingx

در صفحه اصلی اپلیکیشن موبایل بینگ ایکس، تب Spot را از پایین صفحه انتخاب کنید.

جستجوی نماد در بخش اسپات بینگ ایکس

به این ترتیب، وارد صفحه معامله اسپات می‌شوید. به‌صورت پیش‌فرض جفت ارز BTC/USDT انتخاب شده است. روی آن بزنید تا منوی جدیدی باز شود. در کادر جست‌وجو، نام جفت ارز معاملاتی مدنظر خود را وارد کنید. سپس با انتخاب آن می‌توانید سفارش خرید یا فروش خود را ثبت کنید.

گزینه ی نمایش چارت در اسپات bingx

مقابل نام جفت ارز معاملاتی در صفحه اسپات، آیکون کندل شمعی را مشاهده می‌کنید. روی آن بزنید.

مشاهده نمودارها در بخش spot صرافی بینگ اکس

به ‌این ترتیب، وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در قسمت بالای آن نمودار قیمت ارز دیجیتال انتخاب‌شده به‌نمایش درمی‌آید. در زیر نمودار نیز اندیکاتورهای مختلفی مانند RSI، MA، و … وجود دارند که با انتخاب هریک می‌توانید نمودار آن‌ها را روی نمودار قیمت مشاهده کنید.

مشاهده اردربوک اسپات در بینگ ایکس

در پایین این بخش، تب Order Book قرار دارد. در این بخش می‌توانید تمام سفارش‌های اسپات فعال روی ارز دیجیتال انتخاب‌شده در قیمت‌های مختلف را به‌همراه حجم آن‌ها مشاهده کنید. بینگ ایکس نمودار عمق بازار را در این بخش در اختیار شما قرار می‌دهد. درباره کاربرد این نمودار مقاله نمودار عمق بازار را مطالعه کنید.

مشاهده معاملات انجام شده لحظه ای در bingx

با انتخاب تب Trades، فهرست کامل تاریخچه معاملات ارز دیجیتال انتخاب‌شده بر اساس زمان به‌همراه قیمت و مقدار آن‌ها در صرافی بینگ ایکس به‌نمایش درمی‌آید. به این ترتیب، می‌توانید متوجه شوید که خرید و فروش ارز دیجیتال مدنظر در چه بازه قیمتی بیشتر در جریان است.

مشاهده اطلاعات ارزهای دیجیتال در bingx

تب دیگری به نام Coin Info در اینجا وجود دارد. با انتخاب آن اطلاعاتی درباره ارز دیجیتال انتخاب‌شده مانند زمان انتشار، سقف تعداد ارز قابل عرضه، مارکت کپ، لینک سایت اختصاصی، لینک صفحه اختصاصی ارز در سایت کوین مارکت کپ و لینک مرورگر بلاکچین اختصاصی ارز، در صورت وجود، در دسترس شما قرار می‌گیرد.

تنظیمات اردر بوک در bingx

بار دیگر به صفحه اصلی معاملات اسپات صرافی بینگ ایکس بازگردید. در سمت راست تصویر، بخش محدودی از دفترچه سفارش ارز دیجیتال انتخاب‌شده را مشاهده می‌کنید. زیر این بخش منویی کشویی وجود دارد. روی آن بزنید. با توجه به نوع ارز دیجیتال و قیمت فعلی آن، امکان انتخاب نحوه نمایش قیمت بر اساس تعداد ارقام اعشار فراهم است. هرچند پیشنهاد می‌کنیم با این بخش کاری نداشته باشید و با همان نمایش پیش‌فرض صرافی کار را دنبال کنید.

نحوه خرید و فروش در صرافی Bingx

بالاخره نوبت به ثبت سفارش می‌رسد. ابتدا باید بین دو گزینه خرید (Buy) و فروش (Sell) یک‌کدام را انتخاب کنید. پس از آن، نوبت به انتخاب روش ثبت سفارش از بین چهار گزینه موجود می‌رسد که پیش‌تر توضیح دادیم. بر اساس روش انتخاب‌شده، باید جزئیات سفارش خود را در صرافی ثبت کنید. در قسمت Avail. مقدار ارز دیجیتال (معمولاً تتر) موجود در اکانت تتر شما به‌نمایش درمی‌آید. به این ترتیب، می‌توانید بر اساس موجودی خود سفارش را ثبت کنید. درنهایت، با انتخاب گزینه Buy یا Sell سفارش شما ثبت می‌شود.

سفارش‌های باز تا پیش از اجرا شدن به بخش Open Orders در پایین این صفحه منتقل می‌شوند. تا زمانی که سفارش در این بخش قرار دارد، می‌توانید با انتخاب گزینه Cancel در مقابل آن، دستور لغو سفارش را صادر کنید. امکان مشاهده تاریخچه سفارش‌های اسپات در بینگ ایکس نیز وجود دارد. چنانکه در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، یک آیکون دفتر یادداشت زیر دفترچه سفارش وجود دارد. روی آن بزنید. به این ترتیب، وارد صفحه جدید می‌شوید. با انتخاب تب History، تاریخچه تمام سفارش‌های اسپات اجراشده شما در بینگ ایکس به‌نمایش درمی‌آید.

آموزش معامله اسپات در صرافی بینگ ایکس به‌صورت کپی تریدینگ

نحوه استفاده از اسپات گرید صرافی بینگ ایکس

تا اینجا آموزش معامله اسپات در صرافی بینگ ایکس را بررسی کردیم. جالب است بدانید که می‌توانید با استفاده از بخش کپی تریدینگ صرافی BingX نیز معاملات اسپات تریدرهای دیگر را کپی کنید. برای این منظور، تب Copy Trading را از پایین صفحه اصلی اپلیکیشن انتخاب کنید. وارد صفحه جدیدی می‌شوید. در قسمت بالای این صفحه گزینه Spot Grid را انتخاب کنید.

به این ترتیب، فهرستی از تریدرهای فعال در بخش اسپات گرید کپی تریدینگ بینگ ایکس به‌نمایش درمی‌آید. در مقابل عبارت Comprehensive، آیکون فیلتر قرار دارد. روی آن بزنید. به این ترتیب، صفحه جدیدی باز می‌شود.

فیلتر معامله گران در بخش اسپات گرید bingx

در این صفحه می‌توانید با استفاده از شاخص‌های مختلف مانند حجم معاملات، میزان سودآوری، تعداد کپی کنندگان و…، تریدرهای فعال در بخش اسپات گرید کپی تریدینگ را فیلتر کنید تا بهترین گزینه‌های مدنظر برای شما به‌نمایش دربیایند.

بعد از پیدا کردن تریدر مدنظر، اطلاعاتی مانند نرخ سود (APY)، تعداد کپی‌کنندگان (Copier)، و سرمایه (Investment) را بررسی کنید.

انتخاب معامله گر برای کپی کردن در Spot grid صرافی بینگ ایکس

در قسمت بالای نام پروفایل تریدر نیز جفت ارز معاملاتی‌ای که او انتخاب‌ کرده است با پس‌زمینه زردرنگ مشاهده می‌شود. در صورت تمایل به کپی کردن معاملات اسپات تریدر مدنظر، گزینه Copy را در مقابل نام او انتخاب کنید.

تنظیمات کپی ترید در اسپات گرید بینگ ایکس

به این ترتیب، صفحه جدیدی باز می‌شود. در قسمت Margin Type، نوع ارز دیجیتال مورد نیاز برای کپی کردن معاملات درج می‌شود. در حال حاضر، تنها امکان کپی تریدینگ با انتخاب تتر (USDT) به‌عنوان مارجین وجود دارد. در قسمت Trading Pair، نام جفت ارز معاملاتی‌ای که تریدر انتخاب کرده است، درج می‌شود. در بخش Copy Trading Fund، تعداد تتر مدنظر را برای اختصاص به کپی تریدینگ مشخص کنید. درون این کادر نیز محدوده مقدار مجاز مشخص می‌شود. حتماً گزینه Copy Trader to Close Grid Position را فعال کنید. به این ترتیب، علاوه بر خرید، هنگام فروش ارز دیجیتال نیز معاملات تریدر انتخاب‌شده کپی‌برداری می‌شود. بعد از تکمیل این اطلاعات، گزینه Copy Now را در پایین صفحه انتخاب کنید. به ‌این ترتیب، کپی‌برداری از معاملات اسپات تریدر مدنظر در صرافی بینگ ایکس به‌صورت خودکار انجام می‌شود.

در صورت ضرر کردن، تمام مسئولیت معاملات کپی تریدینگ برعهده شما خواهد بود. درحالی‌که اگر سود کنید، پس از بستن پوزیشن معاملاتی، ۸ درصد از سود حاصل‌شده به تریدری تعلق می‌گیرد که معاملات او را کپی کرده‌اید.

متوقف کردن کپی تریدینگ معاملات اسپات

متوقف کردن اسپات تریدینگ Bingx

شاید این پرسش را مطرح کنید که برای متوقف کردن کپی تریدینگ یا مشاهده جزئیات معاملات باید چه کنیم. برای این منظور، گزینه Assets را در پایین صفحه اصلی اپلیکیشن بینگ ایکس انتخاب کنید. در بالای صفحه جدید، تب Copy Trading را انتخاب کنید.

برای مشاهده تاریخچه معاملات کپی تریدینگ و همچنین وضعیت معاملات باز فعلی، گزینه Spot Grid را انتخاب کنید.

مشاهده سود و زیان کپی ترید اسپات در بینگ ایکس

زیر قسمت Current Orders تب Spot Grid را انتخاب کنید. به این ترتیب، میزان سود یا زیان روزانه و کلی شما از کپی‌برداری معاملات در این بخش به‌نمایش درمی‌آید.

در مقابل گزینه Current Order آیکونی شبیه کاغذ و ساعت وجود دارد. روی آن بزنید. در صفحه جدید، تب Spot Grid را انتخاب کنید. به این ترتیب، فهرست افرادی که معاملات آن‌ها را کپی‌برداری می‌کنید، به‌نمایش درمی‌آید. با انتخاب گزینه Stop Copying در مقابل نام هریک از آن‌ها، می‌توانید کپی‌برداری معاملات اسپات آن‌ها را متوقف کنید.

آموزش معامله اسپات در صرافی بینگ ایکس با استفاده از ربات تریدینگ

ربات ترید صرافی bingx

آموزش معامله اسپات در صرافی بینگ ایکس را با بحث مهم دیگری دنبال می‌کنیم. می‌توانید معاملات اسپات را در این صرافی با استفاده از ربات تریدینگ انجام دهید. برای این منظور، بار دیگر وارد صفحه Spot شوید و سپس ارز دیجیتال مدنظر را انتخاب کنید. در بالای صفحه کنار آیکون کندل شمعی، گزینه سه نقطه وجود دارد. روی آن بزنید. از منوی بازشده گزینه Grid Trading را انتخاب کنید.

ربات اسپات ترید در بینگ ایکس

صفحه جدیدی باز می‌شود. دو گزینه Auto و Manual در قسمت زیر نمودار قیمت وجود دارد. با انتخاب گزینه Auto، شرایط هوش مصنوعی بینگ ایکس را، با توجه به وضعیت بازار برای راه‌اندازی ربات تریدینگ، می‌پذیرید. به این ترتیب، صرافی به‌صورت خودکار محدوده قیمت معاملات اسپات (Price Range) را تعیین می‌کند. تا زمانی که قیمت ارز دیجیتال در این محدوده باشد، ربات به کار خود ادامه می‌دهد.

علاوه بر آن، صرافی به‌صورت خودکار میزان سود به‌ازای هر معامله اسپات توسط ربات (Profit/Grid) را نیز تعیین می‌کند. به زبان ساده، ربات محدوده قیمت تعیین‌شده را به چند بخش مساوی تقسیم می‌کند که هریک از آن‌ها یک گرید نام دارد. بر این اساس، میزان سود مدنظر برای بستن معاملات در هر گرید نیز مشخص می‌شود. با برآورده شدن سود، ربات به‌صورت خودکار معامله‌ای را می‌بندند و به‌سراغ معامله اسپات بعدی می‌رود. درحالی‌که اگر گزینه Manual را انتخاب کنید، باید تمام اطلاعات مذکور را مطابق تصویر بالا شخصاً تعیین کنید.

پس از آن، نوبت به تکمیل بخش Investment می‌رسد. در این بخش باید میزان تتر مدنظر برای ایجاد ربات تریدینگ معاملات اسپات را مشخص کنید. با فعال کردن گزینه TP/SL می‌توانید حد سود و ضرر خود را نیز مشخص کنید. برای این منظور، باید درصد سود یا زیان را وارد کنید. فرض کنید حد سود و ضرر را ۲۰ درصد تعیین می‌کنید. در این حالت، اگر سرمایه اولیه شما ۲۰ درصد افزایش یا کاهش پیدا کند، صرافی به‌صورت خودکار پوزیشن‌های باز را می‌بندد و ربات را غیرفعال می‌کند. با تکمیل اطلاعات مذکور، کافی است گزینه Create a Grid را انتخاب کنید تا ربات ایجاد شود.

اسپات اینفینیتی گرید در bingx

روش دیگری نیز برای معاملات اسپات با ربات صرافی بینگ ایکس وجود دارد. برای این منظور، بار دیگر وارد صفحه Spot شوید و سپس ارز دیجیتال مدنظر را انتخاب کنید. در بالای صفحه کنار آیکون کندل شمعی، گزینه سه نقطه وجود دارد. روی آن بزنید. این بار از منوی بازشده گزینه Spot Infinity Grid را انتخاب کنید.

لSpot Infinity Grid در صرافی بینگ ایکس

به این ترتیب، صفحه جدیدی باز می‌شود. بسیاری از بخش‌های این صفحه مشابه بخش Spot Grid است. مهم‌ترین تفاوت بین آن‌ها تعیین بازه قیمت فعالیت ربات تریدر است. در Spot Infinity Grid دیگر خبری از تعیین محدوده قیمت برای ربات نیست، بلکه باید حداقل قیمت فعالیت ربات (Min. Price) را انتخاب کنید. پس از آن نیز میزان سود مدنظر برای بستن هر معامله (Profit/Grid) را تعیین کنید. در این روش نیز می‌توانید به‌صورت خودکار (Auto) یا دستی (Manual) اطلاعات را کامل کنید. استفاده از ربات Spot Infinity Grid تنها زمانی مناسب است که رالی صعودی در بازار را پیش‌بینی می‌کنید.

متوقف کردن ربات تریدینگ تریدینگ معاملات اسپات

لغو ربات اسپات تریدینگ در بینگ ایکس

ممکن است به ‌هر دلیل تصمیم بگیرید ربات تریدینگ اسپات ایجادشده را متوقف کنید. برای این منظور، گزینه Assets در پایین صفحه اصلی اپلیکیشن بینگ ایکس را انتخاب کنید. در بالای صفحه جدید تب Grid را انتخاب کنید.

برای مشاهده تاریخچه معاملات ربات تریدینگ و همچنین وضعیت معاملات باز فعلی، گزینه Spot Grid یا Spot Infinty Grid را انتخاب کنید.

مشاهده کپی های فعال در bingx

صفحه جدیدی باز می‌شود. در تب Running می‌توانید معاملات باز فعلی خود را مشاهده کنید. در تب History نیز تاریخچه معاملات اسپات قبلی در بخش ربات تریدینگ حساب شما نشان داده می‌شود. می‌توانید در بخش Running دستور توقف هریک از ربات‌های تریدینگ فعال مدنظر خود را صادر کنید.

کارمزد معاملات اسپات در صرافی بینگ ایکس

بعد از پایان آموزش معامله اسپات در صرافی بینگ ایکس، احتمالاً این پرسش را مطرح می‌کنید که کارمزد معاملات اسپات در BingX چقدر است. اولین نکته‌ای که باید مدنظر داشته باشید این است که برای استفاده از بخش‌های کپی تریدینگ یا ربات تریدینگ، هیچ‌گونه هزینه اضافی‌ای از شما دریافت نمی‌شود. کارمزد معاملات در این بخش‌ها نیز مانند ثبت سفارش معمولی اسپات است. صرافی بینگ ایکس نرخ کارمزد معاملات اسپات خود را برای هر ارز دیجیتال به‌صورت جداگانه تعریف کرده است. می‌توانید مقدار دقیق کارمزد معامله اسپات ارز دیجیتال مدنظر خود را در این لینک مشاهده کنید. کارمزد معامله اسپات برخی از ارزهای دیجیتال معروف در بینگ ایکس به‌شرح زیر است:

نام جفت ارز معاملاتی کارمزد میکر (درصد) کارمزد تیکر (درصد)
BTC/USDT ۰.۱ ۰.۱
ETH/USDT ۰.۱ ۰.۱
BNB/USDT ۰.۱ ۰.۱
DOGE/USDT ۰.۱ ۰.۱
SHUB/USDT ۰.۰۵ ۰.۱
ADA/USDT ۰.۰۵ ۰.۱
ACA/USDT ۰.۱۶ ۰.۱۷

کلام پایانی

در این مطلب به آموزش معامله اسپات در صرافی بینگ ایکس BingX پرداختیم. کار کردن با بینگ ایکس بسیار راحت است. ضمن اینکه ابزارهای معاملاتی متنوعی را برای سفارش Spot در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌کمک هریک از این ابزارها می‌توانید استراتژی معاملاتی مدنظر خود را به‌خوبی در بازار رمزارزها پیاده کنید. آیا تاکنون معاملات اسپات را در صرافی BingX تجربه کرده‌اید؟ نظرات و سؤالات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.