صرافی تترلند؛ آموزش ثبت نام و بررسی صرافی Tetherland

آموزش صرافی
آموزش ثبت نام و بررسی صرافی Tetherland

تترلند از صرافی‌های نسبتاً جدید ایرانی است که بیشتر روی خرید و فروش تتر و تبدیل آن به ارزهای دیجیتال دیگر تمرکز دارد. در این مقاله از کلینیک سرمایه، قصد داریم به بررسی کامل صرافی تترلند و نحوه ثبت نام و استفاده از امکانات آن بپردازیم. اگر دوست دارید بیشتر با ویژگی‌های صرافی Tetherland آشنا شوید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

لوگو صرافی تترلند
صرافی تترلند
۴
دریافت اعتبار معاملاتی
استیکینگ
گیف کارت
ثبت‌نام به همراه تخفیف کارمزد

معرفی صرافی تترلند

صرافی تترلند (Tetherland) فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش تتر از فروردین سال ۱۳۹۷ آغاز کرد و از آن زمان تاکنون، امکانات و قابلیت‌های مختلفی را به وب‌سایت خود اضافه کرده است. تمرکز اصلی این صرافی ارز دیجیتال روی خرید و فروش تتر (USDT) است، اما با استفاده از مبدل رمزارز آن امکان تبدیل تتر به ارزهای دیجیتال دیگر و برعکس نیز وجود دارد.

تترلند (شرکت سکوی تبادل فردا) مجوز فعالیت خود را از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) دریافت کرده است. علاوه بر این، تترلند عضو انجمن فین‌تک ایران و انجمن بلاکچین ایران (انجمن زنجیره بلوک) است و مطابق با قوانین بانک مرکزی فعالیت می‌کند.

صرافی ارز دیجیتال تترلند در یک نگاه

نام صرافی تترلند (Tetherland)
سال تأسیس ۱۳۹۷
اپلیکیشن موبایل اندروید

ندارد iOS

تعداد کاربران اطلاعات در دسترس نیست
تعداد ارزهای دیجیتال تحت پشتیبانی ۴۵۰+
نرخ کارمزد معاملات متغیر – حداکثر ۰/۳۹ درصد
امکانات خرید و فروش تتر، مبدل ارز دیجیتال، استیکینگ
پشتیبانی چت زنده در پنل کاربری

تلفن پشتیبانی:

۰۲۱۹۱۳۰۰۳۰۰

ایمیل پشتیبانی:

[email protected]

شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام:

https://instagram.com/tetherland

توییتر:

twitter.com/tetherland

تلگرام:

https://t.me/tetherland

فیسبوک:

https://facebook.com/tetherland

لینکدین:

https://linkedin.com/company/tetherland

نقد و بررسی صرافی Tetherland

تترلند از حدود پنج سال پیش، فعالیت خود را با ارائه سرویس خرید و فروش و قیمت لحظه‌ای تتر آغاز کرد، اما در حال حاضر، کاربران می‌توانند با استفاده از مبدل ارز دیجیتال این صرافی، دارایی خود را به بیش از ۴۵۰ ارز دیجیتال مختلف تبدیل کنند. این صرافی به‌تازگی سرویس قلک خود را معرفی کرده است که امکان استیکینگ ارز دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تترلند کارمزدهای خود را برمبنای سطوح کاربری و حجم معاملات سی روز گذشته تعیین می‌کند و مبدل رمزارزی آن نیز بدون کارمزد است.

این صرافی با امکان تسویه ریالی فوری، احراز هویت سریع، و پشتیبانی شبانه‌روزی خود توانسته است حجم تبادلات روزانه خود را به بیش از صدمیلیارد تومان برساند و در حال حاضر، روزانه بیش از بیست هزار تراکنش در این صرافی انجام می‌شود.

مزایای صرافی تترلند

  • خرید و فروش تتر با نرخ یکسان؛
  • پشتیبانی از بیش از ۴۵۰ ارز دیجیتال؛
  • تبدیل رمزارزها به یکدیگر بدون کارمزد؛
  • تسویه ریالی فوری در بیش از چهارده بانک؛
  • احراز هویت در کمتر از ده دقیقه؛
  • پشتیبانی شبانه‌روزی در هفت روز هفته؛
  • کارمزدهای رقابتی؛
  • ارائه سرویس استیکینگ (قلک تترلند)؛
  • ارائه اپلیکیشن موبایل برای انجام معاملات.

معایب صرافی تترلند

  • پشتیبانی از واریز و برداشت رمزارزهای محدود؛
  • کم‌بودن تنوع ارزهای قابل برداشت

آموزش ثبت نام در صرافی تترلند

برای ثبت نام در صرافی تترلند، باید شماره موبایلی به نام خود داشته باشید. برای شروع ثبت نام، وارد صفحه اصلی سایت به آدرس «tetherland.com» شوید و در بالای صفحه، روی دکمه «ثبت نام» کلیک کنید.

در صفحه‌ای که باز می‌شود، شماره موبایل خود را وارد کنید و دکمه «ورود/ثبت نام» را بزنید.

فرم ثبت نام با شماره موبایل در صرافی تترلند

کد تأییدی برای شما ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد کنید و سپس دکمه «تأیید کد» را بزنید.

تایید شماره موبایل در صرافی تترلند

پس از تأیید شماره موبایل، در صفحه بعد، کد ملی خود را وارد کنید و تیک پذیرش قوانین و شرایط صرافی را نیز بزنید. سپس روی دکمه «تأیید اطلاعات» کلیک کنید.

کد ملی جهت ثبت نام در صرافی تترلند

با تأیید کد ملی، احراز هویت پایه‌ای شما انجام می‌شود که با استفاده از آن، امکان واریز تتر و معاملات برایتان فراهم می‌شود، اما برای واریز و برداشت تومان یا برداشت ارز دیجیتال باید سطح احراز هویت خود را ارتقا دهید.

آموزش احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال تترلند

بعد از انجام ثبت نام اولیه با شماره موبایل و کد ملی، برای دسترسی به امکانات بیشتر صرافی تترلند، باید سطح احراز هویت خود را بالاتر ببرید. برای این کار، پس از تأیید کد ملی خود، روی دکمه «ارتقای سطح احراز هویت» کلیک کنید.

توجه کنید که در انتهای فرایند احراز هویت، باید با استفاده از دوربین و میکروفون دستگاه خود، ویدئویی را برای احراز هویت ضبط کنید. بنابراین، اگر امکان استفاده از دوربین لپ‌تاپ یا کامپیوتر را ندارید، فرایند احراز را با گوشی موبایل دنبال کنید.

آموزش احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال تترلند

در صفحه بعد، تاریخ تولد، شماره کارت بانکی و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و دکمه «تأیید اطلاعات» را بزنید.

وارد کردن تاریخ تولد، شماره کارت بانکی و آدرس ایمیل جهت احراز هویت در صرافی تترلند

پس از تأیید این اطلاعات، احراز هویت کاربردی شما انجام می‌شود و می‌توانید به امکان واریز تومان هم دسترسی داشته باشید. برای اینکه بتوانید امکان برداشت تومان یا ارز دیجیتال را هم داشته باشید، دوباره روی دکمه «ارتقای سطح احراز هویت» کلیک کنید.

ارتقای سطح کاربری در صرافی تترلند

در صفحه بعد، ابتدا تصویر واضحی از کارت شناسایی خود را در کادر مشخص‌شده بارگذاری کنید و تیک دو گزینه زیر آن را نیز بزنید. سپس روی دکمه «مرحله بعد» کلیک کنید. برای کارت شناسایی، می‌توانید از کارت ملی، گواهی‌نامه، کارت معافیت یا پایان خدمت، پاسپورت، یا شناسنامه جدید استفاده کنید.

فرم آپلود کارت شناسایی برای ارتقا سطح کاربری در صرافی تترلند

در مرحله بعد، باید دوربین و میکروفون دستگاه خود را روشن کنید و با گفتن جمله‌ای که نمایش داده می‌شود، تصویر خود را ضبط و ارسال کنید.

شناسای هویت با خواندن متن در صرافی تترلند

پس از ضبط و ارسال ویدئو، کارشناسان تصویر شما را ظرف مدت چند دقیقه بررسی می‌کنند و تأیید یا رد آن از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. پس از تأیید ویدئو، احراز هویت پیشرفته شما تکمیل می‌شود و می‌توانید از تمامی خدمات و امکانات صرافی تترلند استفاده کنید.

تکمیل فرایند احراز هویت پیشرفته صرافی تترلند

آموزش واریز و برداشت ریالی در صرافی تترلند

برای واریز و برداشت ریالی در صرافی تترلند، ابتدا احراز هویت خود را به‌صورت کامل انجام دهید. سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت دسترسی آسان، روی گزینه «واریز» کلیک کنید. همچنین می‌توانید از منوی سمت راست، گزینه «کیف پول» را انتخاب کنید و وارد کیف پول تومان خود شوید.

آموزش واریز و برداشت ریالی در صرافی تترلند

در صفحه‌ای که باز می‌شود، باید روش پرداخت، کارت بانکی، و مبلغ واریز را برحسب تومان وارد کنید و دکمه «پرداخت» را بزنید تا به درگاه پرداخت منتقل شوید.

فرم واریز ریالی به صرافی تترلند

با انجام فرایند پرداخت، مبلغ مدنظر به حسابتان در صرافی تترلند واریز می‌شود.

برای برداشت ریالی از تترلند نیز در همان صفحه قبل، گزینه «برداشت» را بزنید و در صفحه‌ای که باز می‌شود، شماره حساب و مبلغ را وارد و فرایند برداشت را نهایی کنید.

فرم برداشت ریالی از صرافی تترلند

آموزش واریز و برداشت ارز دیجیتال در صرافی تترلند

صرافی تترلند برای واریز ارز دیجیتال فقط از ارز تتر (USDT) پشتیبانی می‌کند و امکان واریز مستقیم ارزهای دیجیتال دیگر را ندارد. پیش از واریز ارز، باید دارایی خود را به تتر تبدیل و سپس مبلغ مدنظر را به تترلند واریز کنید.

برای واریز تتر به تترلند، از منوی «کیف پول» در بالای صفحه، گزینه «واریز» را انتخاب کنید. این گزینه در قسمت دسترسی آسان یا منوی سمت راست نیز قابل مشاهده است.

آموزش واریز و برداشت ارز دیجیتال در صرافی تترلند

در منوی واریز، گزینه «واریز تتر» را انتخاب کنید. سپس شبکه انتقال را مشخص کنید تا آدرس مربوط به آن نمایش داده شود. کافی است میزان تتر مورد نیاز خود را به این آدرس واریز کنید و منتظر تأیید شبکه بمانید. همچنین می‌توانید با کلیک روی علامت بارکد، تصویر QR Code را اسکن کنید و واریز را انجام دهید.

فرم واریز ارز دیجیتال به صرافی تترلند

برای برداشت ارز دیجیتال نیز در همین صفحه، گزینه برداشت را بزنید و سپس یکی از گزینه‌های «برداشت تتر» یا «برداشت ارز» را انتخاب کنید. دقت کنید که تعداد ارزهای قابل برداشت غیر از تتر محدود است و امکان برداشت تمام ارزهای موجود در این صرافی را ندارید. بنابراین، اگر ارز مدنظرتان در فهرست ارزهای قابل برداشت وجود نداشت، باید ابتدا آن را با استفاده از مبدل تترلند به ارز قابل برداشت تبدیل کنید.

فرم برداشت ارز دیجیتال از صرافی تترلند

سپس شبکه، آدرس، و مقدار برداشت را وارد کنید و با زدن دکمه برداشت، فرایند برداشت ارز از حسابتان را به پایان برسانید.

آموزش معامله در بازار تترلند

بازار تترلند امکان خرید و فروش تتر (USDT) به کاربران دیگر را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای خرید و فروش تتر در تترلند، کافی است در پنل کاربری خود، از منوی سمت راست، گزینه «بازار» را انتخاب کنید.

آموزش معامله در بازار تترلند

در صفحه بازار، می‌توانید چارت قیمت تتر و فهرست سفارش‌ها و معاملات صرافی را ببینید. همچنین می‌توانید با مشخص‌کردن نرخ و میزان تتر دلخواه، خرید یا فروش تتر را انجام دهید و فهرست سفارش‌های خود را در پایین صفحه ببینید. امکان ثبت سفارش، هم با قیمت مشخص و هم با قیمت لحظه‌ای بازار، وجود دارد.

چارت قیمت رمز ارز در صرافی تترلند

آموزش کار با مبدل رمزارزی تترلند

تترلند در حال حاضر، فقط از خرید و فروش تتر پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل، برای تبدیل دارایی خود به ارزهای دیجیتال دیگر، باید از مبدل رمزارزی تترلند استفاده کنید. تبدیل با استفاده از این ابزار بدون کارمزد و به‌صورت رایگان انجام می‌شود. برای استفاده از این سرویس، در پنل کاربری خود از منوی سمت راست گزینه، «مبدل رمزارزی» را انتخاب کنید.

مبدل رمزارزی تترلند

در این صفحه، می‌توانید تترهای خود را به یکی از ارزهای پشتیبانی‌شده یا برعکس تبدیل کنید. کافی است مقدار ارز مدنظرتان را در کادر مربوط به آن وارد کنید و دکمه «محاسبه تبدیل» را بزنید تا بتوانید ارزهای خود را با قیمت لحظه‌ای بازار به یکدیگر تبدیل کنید.

کارمزد معاملات صرافی ارز دیجیتال تترلند

کارمزدهای تترلند براساس سطوح کاربری مختلف و حجم معاملات سی روز گذشته تعیین می‌شود که در جدول زیر، می‌توانید مقدار آن را برای هر سطح کاربری مشاهده کنید:

سطح حجم معاملات سی روز گذشته کارمزد مبدل رمزارزی کارمزد بازار کارمزد معامله آسان تتر
برنزی کمتر از ۱,۵۰۰ تتر رایگان ۰/۲۹ درصد ۰/۳۹ درصد
نقره‌ای بین ۱,۵۰۰ الی ۸,۰۰۰ تتر رایگان ۰/۲۷ درصد ۰/۳۷ درصد
طلایی بین ۸,۰۰۰ الی ۴۰,۰۰۰ تتر رایگان ۰/۲۵ درصد ۰/۳۵ درصد
الماس بین ۴۰,۰۰۰ الی ۲۰۰,۰۰۰ تتر رایگان ۰/۲۳ درصد ۰/۳۲ درصد
VIP1 بین ۲۰۰,۰۰۰ الی ۷۰۰,۰۰۰ تتر رایگان ۰/۲۱ درصد ۰/۲۹ درصد
VIP2 بین ۷۰۰,۰۰۰ الی ۱/۵ میلیون تتر رایگان ۰/۱۹ درصد ۰/۲۷ درصد
VIP3 بین ۱/۵ میلیون الی ۴ میلیون تتر رایگان ۰/۱۷ درصد ۰/۲۵ درصد
VIP4 بیش از ۴ میلیون تتر رایگان ۰/۱۵ درصد ۰/۲۳ درصد

معرفی قلک تترلند

تترلند در تیرماه ۱۴۰۲ سرویس استیکینگ خود را با عنوان سرویس قلک تترلند راه‌اندازی کرد تا کاربران بتوانند با استیک‌کردن ارزهای دیجیتال خود، پاداش دریافت کنند. در فرایند استیکینگ، کاربران دارایی خود را روی شبکه قفل می‌کنند و پس از گذشتن مدت‌زمان مشخص، به‌خاطر کمک به توسعه و تأمین امنیت بلاکچین ارز دیجیتال مربوطه، مقداری پاداش در قالب ارز دیجیتال به آن‌ها پرداخت می‌شود.

سرویس استیکینگ یا قلک تترلند بیشتر برای کاربرانی مناسب است که رویکرد بلندمدت دارند و به‌اصطلاح هولدر هستند؛ چراکه می‌توانند ارزهای با قابلیت رشد را استیک کنند و علاوه بر رشد قیمت، در بلندمدت از پاداش استیکینگ نیز بهره‌مند شوند.

برای استفاده از سرویس قلک تترلند، در پنل کاربری خود از منوی سمت راست، گزینه «قلک تترلند (استیکینگ)» را انتخاب کنید.

قلک تترلند

در صفحه قلک، می‌توانید فهرست طرح‌های استیکینگ را به‌همراه میزان پاداش سالانه و بازه زمانی آن مشاهده کنید. حداقل مبلغ قابل استیک برای هر ارز نیز در جلو آن نمایش داده شده است.

لیست طرح های قلک تترلند

همچنین می‌توانید از ابزار ماشین حساب تترلند برای محاسبه پاداش تخمینی استیکینگ ارز مدنظرتان در هر روز استفاده کنید.

پشتیبانی صرافی Tetherland

صرافی تترلند به‌صورت شبانه‌روزی و در تمام روزهای هفته، خدمات پشتیبانی خود را به کاربران ارائه می‌کند. برای دریافت پشتیبانی در تترلند، هم می‌توانید از طریق گزینه چت زنده در پنل کاربری خود با کارشناسان پشتیبانی صرافی صحبت کنید و هم می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۰۳۰۰ و ایمیل [email protected] با صرافی تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

کلام پایانی

در این مقاله، با نحوه ثبت نام و استفاده از قابلیت‌های صرافی تترلند آشنا شدیم. تمرکز اصلی تترلند روی ارز دیجیتال تتر است و بازار آن اجازه می‌دهد تا به‌صورت همتا به همتا (P2P) به معامله تتر با مشتریان دیگر صرافی بپردازید. تترلند با اینکه امکان خرید و فروش ارزهای دیگر را ندارد، امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر را با کارمزد رایگان فراهم کرده است تا کاربران بتوانند دارایی‌های خود را به بیش از ۴۵۰ ارز دیجیتال مختلف تبدیل کنند. فرایند ثبت نام و احراز هویت در این صرافی بسیار سریع انجام می‌شود و خدمات پشتیبانی آن نیز به‌صورت شبانه‌روزی در تمام روزهای هفته در دسترس است.

سوالات متداول

1

آیا صرافی ارز دیجیتال تترلند معتبر است؟

بله؛ صرافی تترلند (شرکت سکوی تبادل فردا) در ایران فعالیت می‌کند و مجوز فعالیت خود را از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) دریافت کرده است.

2

آیا صرافی تترلند اپلیکیشن موبایل دارد؟

بله؛ اپلیکیشن اندروید این صرافی از طریق لینک ارائه‌شده در همین مقاله قابل دریافت است. کاربران iOS نیز می‌توانند برای انجام معاملات خود، از نسخه وب (PWA) صرافی تترلند استفاده کنند.

3

کدام ارزهای دیجیتال در صرافی تترلند قابل معامله هستند؟

تترلند برای خرید و فروش مستقیم فقط از ارز دیجیتال تتر (USDT) پشتیبانی می‌کند، اما با استفاده از مبدل رمزارزی آن می‌توانید بدون پرداخت کارمزد و به‌صورت رایگان، دارایی خود را به بیش از ۴۵۰ ارز دیجیتال مختلف تبدیل کنید.

امتیاز شما به این محتوا

4.5 / 5. 2

میانگین امتیازات: 4.5/5
تعداد امتیاز: 2
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره