انتخاب بهترین صرافی های جایگزین بیکگس (bkex)

آموزش صرافی
بهترین جایگزین صرافی bkex برای ایرانیان

برای کاربران ایرانی، مهاجرت از یک صرافی به صرافی دیگر، معضلی همیشگی است. برخی صرافی‌ها به‌دلیل ممنوعیت کاربران ایرانی، استفاده از پلتفرم را برای این کاربران محدود می‌کنند و برخی دیگر به‌دلیل مشکلات فنی یا حملات هک، دیگر قادر به ارائه سرویس به کاربران نیستند. به‌تازگی، مشکلی برای وب‌سایت صرافی BKEX رخ داده که کاربران را به خروج سرمایه از این اکسچنج وادار کرده است. در این مقاله، بهترین صرافی های جایگزین صرافی BKEX را معرفی می‌کنیم.

چرا باید به‌دنبال جایگزین صرافی بیکگس باشیم؟

با توجه به اتفاقات رخ داده برای صرافی بیکگس (bkex) بهتر از کاربران ایرانی از صرافی های دیگری استفاده کنند.

چندی پیش، اکسچنج بیکگس دچار مشکلات فنی شده بود. کاربرانی که برای ورود به این پلتفرم اقدام کردند، متوجه شدند که سایت بیکگس از دسترس خارج شده است. البته تیم این اکسچنج سایت جایگزینی را برای کاربران در نظر گرفته‌اند.

اما مشکلات به اینجا ختم نمی‌شود، برخی از کاربران درباره ورود به حساب کاربری نیز مشکلاتی را گزارش کرده‌اند. بعضی از کاربران نیز برای خارج کردن دارایی‌هایشان از اکسچنج با مشکلاتی مواجه شده‌اند. سایت کوین مارکت کپ نیز در صفحه اختصاصی صرافی بیکگس، تمام جفت ارزها را پاک و حجم معاملات را غیرقابل ردیابی اعلام کرده است.

پیشنهاد می‌کنیم اگر سرمایه‌ای در اکسچنج بیکگس دارید، سریعاً آن را خارج و به کیف پول خود منتقل کنید. هنوز مشخص نشده است که صرافی بیکگس به چه دلیل دچار این مشکلات شده است. بنابراین، بهترین راه، خروج سرمایه از این اکسچنج است. برای ادامه فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، بهتر است از بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان مانند بینگ ایکس و مکسی استفاده کنید.

بهترین صرافی‌های جایگزین bkex

حال که کاربران ایرانی مجبورند سرمایه خود را از صرافی بیکگس خارج کنند، باید بهترین صرافی های جایگزین صرافی bkex را برای فعالیت انتخاب کنند. در ادامه این مقاله، دو صرافی Mexc و BingX را معرفی و بررسی می‌کنیم. این دو اکسچنج به‌دلیل مشکل نداشتن با کاربران ایرانی و امکانات بسیار مناسب، به‌عنوان بهترین صرافی های جایگزین صرافی bkex شناخته می‌شوند.

صرافی بینگ ایکس (BingX)

اولین جایگزین منتخب و محبوب صرافی بینگ ایکس (BingX) است.
bingx logo
صرافی بینگ ایکس
۴.۸
دسترسی به بازار کریپتو و فارکس
اتصال به تریدینگ ویو و متاتریدر ۵
پشتیبانی فارسی
ثبت‌نام به همراه تخفیف کارمزد

صرافی بینگ ایکس، که در سال ۲۰۱۸ شروع به کار کرد، تا امروز توانسته است نظر معامله‌گران ارزهای دیجیتال را به‌عنوان پلتفرمی امن و کارآمد به‌خود جلب کند. نکته جالب درباره تیم سازنده و توسعه‌دهنده این پلتفرم، سابقه زیاد آن‌ها در بازارهای مالی و مسائل فنی است.

تیم بنیان‌گذار اکسچنج BingX شامل کارشناسانی از شرکت‌های برتر سرمایه‌گذاری خطرپذیر و مؤسسات مالی مانند J.P. Morgan و شرکت‌های اینترنتی پیشرو مانند گوگل، Tencent، و Alibaba است.

بازار معاملات اسپات این اکسچنج در حال حاضر بیش از یک میلیارد دلار حجم معاملات روزانه دارد. بازار فیوچرز این صرافی نیز بیش از ۸/۵ میلیارد دلار حجم معاملات دارد. بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که کاربران در بینگ ایکس برای نقد کردن دارایی‌های خود هرگز با مشکل روبه‌رو نمی‌شوند. در ادامه، امکانات و مزایای این اکسچنج را عنوان می‌کنیم.

اکسچنج بینگ ایکس در زمان نگارش این مقاله هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران ایرانی اعمال نکرده است. بنابراین، بینگ ایکس می‌تواند از بهترین صرافی های جایگزین صرافی bkex باشد.

البته نسخه وب این اکسچنج در حال حاضر در ایران فیلتر شده است و برای ورود به اکسچنج بینگ ایکس، باید از نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی استفاده کنید، هرچند اپلیکیشن موبایل BingX بدون فیلتر در دسترس است.

صرافی مکسی (Mexc)

دومین جایگزین که علاقه مندان زیادی دارد صرافی مکسی (Mexc) است.
mexc logo
صرافی مکسی
۴
کارمزد صفر برای معاملات اسپات
کپی ترید
نیاز به احراز هویت
ثبت‌نام به همراه تخفیف کارمزد

یکی از مناسب‌ترین و بهترین صرافی های جایگزین صرافی bkex، به‌طور حتم، مکسی خواهد بود. صرافی مکسی (Mexc) نوعی پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرد. این اکسچنج در حال حاضر، بیش از ده میلیون کاربر از ۱۷۰ کشور دنیا دارد.

تیم توسعه‌دهنده و پشتیبان MEXC تلاش می‌کنند پلتفرم معامله ارزهای دیجیتال خود را هم‌زمان برای کاربران مبتدی و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای به گزینه‌ای مناسب تبدیل کنند. کارمزدهای اکسچنج مکسی در مقایسه با اکسچنج‌های مطرح بازار، بسیار کمتر است. همین عامل در کنار ارائه خدمات متنوع، به جذب کاربران ارز دیجیتال منجر شده است.

حجم معاملات روزانه بازار اسپات این پلتفرم حدود دو میلیارد دلار است. حجم معاملات فیوچرز این اکسچنج نیز ۲/۹۳ میلیارد دلار گزارش شده است. در ادامه، مزایا و امکانات این اکسچنج را بررسی می‌کنیم.

  • قابل معامله بودن بیش از ۱۶۰۰ ارز دیجیتال در این صرافی؛
  • فهرست شدن سریع پروژه‌های جدید و مطرح ارز دیجیتال در این اکسچنج؛
  • ارائه نسخه موبایل اندروید و ISO و نسخه دسکتاپ اختصاصی.

صرافی ارز دیجیتال مکسی توکن بومی MX را نیز عرضه کرده است که نقش مهمی در اکوسیستم مکسی ایفا می‌کند. در حال حاضر، اکسچنج مکسی محدودیتی برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته است.

سخن پایانی

پس از بروز مشکلات فنی و از دسترس خارج شدن صفحه اصلی اکسچنج بیکگس، بی‌شک کاربران به‌دنبال بهترین صرافی های جایگزین صرافی bkex هستند. بنابراین، برای روشن شدن مسیر مهاجرت معامله‌گران ایرانی از این صرافی، این مقاله را تهیه کردیم. در این مطلب بهترین جایگزین‌های صرافی بیکگس را معرفی و امکانات برجسته آن‌ها را بررسی کردیم. پس از خروج سرمایه از اکسچنج بیکگس، بهتر است برای معامله از پلتفرم‌های BingX و Mexc استفاده کنید.

آیا تجربه استفاده از پلتفرم‌های بینگ ایکس و مکسی را دارید؟ اگر تجربه معامله و فعالیت در این بسترهای معاملاتی را دارید، آن را با ما به‌اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1

آیا صرافی بیکگس (Bkex) کلاهبرداری است؟

طبق اخباری که از این صرافی منتشر شده است، این اکسچنج به‌دلیل بررسی پلیس برای امکان پول‌شویی، فعالیت خود را متوقف و سایت بینکگس را از دسترس خارج کرده است.

2

بهترین صرافی‌های جایگزین bkex کدام‌اند؟

بهترین صرافی های جایگزین صرافی bkex شامل بینگ ایکس (BingX) و مکسی (Mexc) می‌شوند. این پلتفرم‌ها در حال حاضر با فعالیت کاربران ایرانی مشکلی ندارند و امکان معامله و واریز و برداشت را برای کاربران ایرانی فراهم کرده‌اند.

امتیاز شما به این محتوا

5 / 5. 1

میانگین امتیازات: 5/5
تعداد امتیاز: 1
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره