بروکر تریدرز وی؛ بررسی و آموزش ثبت نام در بروکر TradersWay

آموزش فارکس
بررسی و آموزش بروکر تریدرزوی

بروکر تریدرز وی (TradersWay) از بروکرهای کمترشناخته‌شده فارکس در ایران است. این بروکر امکانات زیادی برای کاربران ایرانی مهیا کرده است. واریز و برداشت ریالی برای کاربران ایرانی را ممکن کرده است و معامله با پلتفرم‌های مطرح بازارهای مالی را پشتیبانی می‌کند. در این مقاله، بروکر تریدرز وی را معرفی خواهیم کرد و روش افتتاح حساب و معامله در این پلتفرم را آموزش می‌دهیم.

بروکر تریدرز وی چیست؟ (TradersWay Broker)

بروکر تریدرز وی (TradersWay) در سال ۲۰۱۱ شروع به فعالیت کرد. دفتر مرکزی این بروکر در جمهوری دومینیکن واقع شده است. این بروکر فارکس سایت فارسی دارد و از کاربران ایرانی برای فعالیت در کارگزاری پشتیبانی می‌کند.

این کارگزاری چهار حساب معاملاتی را برای استفاده کاربران ارائه می‌کند. تریدرها برای آغاز فعالیت در این بروکر، به واریز حداقل ده دلار نیاز دارند. تریدرها در این بروکر به بازار فارکس، ارزهای دیجیتال، و کامودیتی دسترسی خواهند داشت.

بروکر تریدرز وی در یک نگاه

نام بروکر تریدرز وی (TradersWay)
سال تأسیس ۲۰۱۱
دفتر مرکزی دومینیکن
رگولاتور ندارد
انواع حساب معاملاتی چهار حساب معاملاتی شامل CT.ECN، MT5.ECNT MT4.ECN و MT4.VAR
انواع نمادهای معاملاتی فارکس، ارز دیجیتال، و کالا
روش‌های واریز و برداشت ریالی‌ (تاپ چنج)، بیت کوین، تتر، لایت کوین، نتلر، اسکریل و ریپل
انواع پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵ و سی تریدر
کپی تریدینگ دارد
ربات تریدینگ ندارد
بونوس دارد
آدرس شبکه‌های اجتماعی تلگرام: https://t.me/tw_eng

اینستاگرام: https://www.instagram.com/tradersway.persian/

ایکس: https://twitter.com/TradersWay

پشتیبانی چت آنلاین سایت

تلفن: ۲۲۱۰ ۸۱۴۴ ۲۰ (۰) ۴۴

ایمیل: [email protected]

آیا تریدرز وی برای ایرانیان در دسترس است؟

بروکر تریدرز وی سایت به زبان فارسی دارد. به‌علاوه، این کارگزاری از واریز و برداشت ریالی از طریق تاپ چنج نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین، کاربران ایرانی می‌توانند به‌راحتی از این بروکر استفاده کنند. شایان ذکر است این بروکر هیچ رگوله معتبر و مشخصی ندارد. بنابراین، فعالیت در این کارگزاری با ریسک‌هایی همراه خواهد بود.

رگولاتور بروکر تریدرز وی

همان‌طور که گفته شد، این بروکر هیچ رگوله مشخص و معتبری ندارد. یکی از دلایل اصلی این موضوع نیز فعالیت در جمهوری دومینیکن است. البته با وجود فعالیت سیزده‌ساله این کارگزاری در بازارهای مالی، اقدام‌نکردن برای دریافت رگولاتور معتبر، کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. در این سال‌ها، معامله‌گران درباره تریدرز وی مشکل خاصی را گزارش نداده‌اند.

نقد و بررسی بروکر TradersWay

در ادامه، برای نقد و بررسی بروکر تریدرز وی، نقاط قوت و ضعف این کارگزاری را بررسی می‌کنیم.

مزایای بروکر TradersWay

  • امکان معامله ارزهای دیجیتال؛
  • حساب‌های مالی متنوع؛
  • اسپرد مقرون‌به‌صرفه؛
  • واریز و برداشت ریالی؛
  • پشتیبانی فارسی.

معایب بروکر TradersWay

  • نداشتن رگوله معتبر؛
  • رابط کاربردی نه‌چندان ایدئال سایت بروکر.

آموزش ثبت نام در بروکر تریدرز وی

با کلیک روی این لینک، می‌توانید وارد نسخه فارسی سایت تریدرز وی شوید. برای ثبت نام در بروکر تریدرز وی، به ورود اطلاعات هویتی مانند نام و نام‌خانوادگی نیاز خواهید داشت. در ادامه، روش ثبت نام در این کارگزاری را آموزش می‌دهیم.

آموزش ثبت نام در بروکر تریدرز وی

برای شروع مراحل ثبت نام در تریدرز وی، در صفحه اصلی سایت، روی دکمه سبز رنگ دفتر خصوصی کلیک کنید.

صفحه ثبت نام و ورود بروکر تریدرز وی

در مرحله بعد، روی گزینه Open Account Now یا Sign up with Google کلیک کنید و ثبت نام در سایت را انجام دهید. این سایت امکان ثبت نام با گوگل را فراهم کرده که روش آسانی برای افتتاح حساب است. در این آموزش، ما روی گزینه Open Account Now کلیک می‌کنیم.

فرم ثبت نام در بروکر تریدرز وی

در ادامه، اطلاعات هویتی مانند نام، نام‌خانوادگی، ایمیل، تاریخ تولید، شماره تماس، و غیره را وارد کنید. نوع حساب خود را از بین Live account و Demo account انتخاب کنید. در انتها، قوانین استفاده از پلتفرم را بپذیرید و روی دکمه Open account now کلیک کنید.

در ادامه، پیامی حاوی اطلاعات حساب کاربری مانند کلمه کاربری و رمز عبور برای شما نمایش داده خواهد شد. البته همین اطلاعات به ایمیلی که در فرم وارد کردید نیز ارسال می‌شود.

آموزش احراز هویت در TradersWay

برای احراز هویت در بروکر تریدرز وی، باید از پروفایل کاربری (دفتر خصوصی) اقدام کنید. در ادامه، مراحل احراز هویت در این کارگزاری را به‌صورت تصویری آموزش می‌دهیم.

احراز هویت در TradersWay

در دفتر خصوصی، روی لینک قرمز رنگ بخش Trader’s office کلیک کنید و وارد بخش بارگذاری مدارک شوید.

فرم آپلود کارت شناسایی، پاسپورت، یا گواهی‌نامه رانندگی برای احراز هویت در TradersWay

در صفحه بعد، تصویری از کارت شناسایی، پاسپورت، یا گواهی‌نامه رانندگی را در سایت بارگذاری کنید. برای این کار، روی دکمه Upload Personal ID کلیک کنید. در صفحه بعد نیز پس از بارگذاری تصویر مدنظر، دکمه Upload document را بزنید.

فرم آپلود کارت شناسایی، پاسپورت، یا گواهی‌نامه رانندگی برای احراز هویت در TradersWay

بعد از آپلود تصویر، روی دکمه Submit for Verification کلیک کنید. در انتها، منتظر باشید بروکر مدارک ارسال‌شده را تأیید کند. این زمان در پیام نمایش‌داده‌شده، ۴۸ ساعت عنوان شده است.

انواع حساب‌های معاملاتی بروکر تریدرز وی

بروکر تریدرز وی برای راحتی فعالیت کاربران، چهار نوع حساب معاملاتی در نظر گرفته است. این حساب‌ها امکانات متنوعی را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند و تریدرها با توجه به نیازشان، می‌توانند هریک را انتخاب کنند.

پارامترها CT.ECN MT5.ECN MT4. ECN MT4.VAR
اسپرد از ۰ پیپ از ۰ پیپ از ۰ پیپ از ۰.۷ پیپ
حداقل واریز ۱۰ دلار ۱۰ دلار ۱۰ دلار ۱۰ دلار
لوریج ۱:۵۰۰ ۱:۱۰۰۰ ۱:۱۰۰۰ ۱:۱۰۰۰
کمیسیون از تمام بازارها گرفته می‌شود. از تمام بازارها گرفته می‌شود. از تمام بازارها گرفته می‌شود. فقط از بازار شاخص و ارزهای دیجیتال دریافت می‌شود.

راهنمای واریز و برداشت در بروکر تریدرز وی

برای واریز و برداشت در بروکر تریدرز وی، باید از پروفایل کاربری اقدام کنید. در بالای صفحه در پروفایل کاربری، گزینه‌های Deposit و Withdrawal مشخص شده است. پس از تأیید احراز هویت، امکان واریز و برداشت وجود دارد.

واریز وجه در بروکر تریدرز وی

برای واریز وجه به حساب کاربری، روی گزینه Deposit کلیک کنید.

انواع روش های واریز وجه در بروکر تریدرز وی

در صفحه جدید، انواع روش‌های واریز در ستون سمت چپ نمایش داده شده است. برای واریز ریالی روی گزینه تاپ چنج (Topchange) کلیک کنید.

وارد صفحه واریز می‌شوید. در این صفحه، مبلغ واریزی را انتخاب کنید. اطلاعات پرداخت تاپ چنج برای شما نمایش داده می‌شود. بعد از بارگذاری مدارک پرداخت در سایت، حساب شما به همان اندازه شارژ می‌شود.

برای برداشت نیز در پروفایل کاربری روی گزینه Withdrawal کلیک و در صفحه جدید، گزینه تاپ چنج را انتخاب کنید. سپس میزان دارایی قابل برداشت را تعیین کنید و اطلاعات حساب برای واریز را در اختیار سایت بگذارید. پس از آن، مبلغ درخواستی به حساب واریز می‌شود.

انواع نمادهای معاملاتی بروکر TradersWay

بروکر TradersWay امکان معامله در بازارهای فارکس، فلزات، شاخص سهام، انرژی، و ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. در ادامه، انواع نمادهای معاملاتی این کارگزاری را بررسی خواهیم کرد.

بازار تعداد نماد قابل معامله
فارکس ۴۲ جفت ارز
فلزات طلا، نقره، و پالادیوم
انرژی نفت خام، نفت برنت، و گاز طبیعی
شاخص سهام بیش از ۲۰ شاخص سهام
ارز دیجیتال ۹ ارز دیجیتال

حساب دمو بروکر تریدرز وی

برای دسترسی به حساب دمو  بروکر تریدرز وی، از طریق پروفایل کاربری اقدام کنید.

ساخت حساب دمو در بروکر تریدرز وی

در پروفایل کاربری، روی گزینه Open demo account کلیک کنید و وارد بخش راه‌اندازی حساب دمو شوید.

مشخص کردن نوع اکانت دمو در بروکر تریدرز وی

در این بخش، Account خود را تعیین کنید. سپس ارزی را که با آن قصد دارید معاملات آزمایشی انجام دهید، انتخاب و میزان لوریج حساب را مشخص کنید. در انتها، میزان دارایی‌ای را که قصد دارید با آن معامله کنید، تعیین و روی گزینه Open account کلیک کنید.

مشخصات حساب دمو بروکر تریدرز وی

در انتها، پیامی حاوی کلمه و رمز عبور برای اتصال حساب دمو به پلتفرم معاملاتی (در اینجا متاتریدر ۴) به شما نمایش داده می‌شود. متاتریدر ۴ را باز و با وارد کردن این اطلاعات، حساب دمو بروکر را به پلتفرم معاملاتی متصل کنید.

انواع پلتفرم‌های معاملاتی بروکر TradersWay

بروکر تریدرز وی برای راحتی کاربران امکان اتصال حساب معاملاتی تریدرها به پلتفرم‌های معاملاتی متنوعی را فراهم کرده است. این پلتفرم‌ها شامل متاتریدر ۴ و ۵ و سی تریدر می‌شوند. کاربران بعد از ایجاد حساب معاملاتی، کلمه و رمز عبور اتصال حساب معاملاتی به پلتفرم را دریافت می‌کنند و می‌توانند به‌راحتی حساب خود در بروکر را به پلتفرم معاملاتی متصل کنند و به انجام معامله بپردازند.

راهنمای معامله در بروکر تریدرز وی

بروکر برای راحتی فرایند معامله و اتصال کاربران به پلتفرم معاملاتی، گزینه MT Web را در منوی اصلی سایت قرار داده است. با کلیک روی این گزینه، به‌صورت مستقیم به پلتفرم وب تریدر منتقل می‌شوید و با وارد کردن کلمه و رمز عبور، امکان اتصال حساب کاربری به پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ را خواهید داشت. پس از اتصال حساب کاربری، به بازارهای معاملاتی دسترسی کامل خواهید داشت.

پلتفرم وب متاتریدر

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، فهرست بازارها در سمت چپ نمایش داده می‌شود. با دکمه‌های Buy و Sell، به‌راحتی می‌توان به باز و بستن پوزیشن‌های معاملاتی پرداخت.

کارمزدها، اسپرد، و کمیسیون معاملات بروکر تریدرز وی

کارگزاری تریدرز وی نیز مانند تمامی بروکرها، در ازای خدماتی که ارائه می‌دهد، از کاربران مبالغی را در قالب کارمزد و کمیسیون دریافت می‌کند. در ادامه، کارمزدها، اسپرد، و کمیسیون‌های این بروکر را در حساب‌های معاملاتی مختلف بررسی می‌کنیم.

پارامترها CT.ECN MT5.ECN MT4. ECN MT4.VAR
اسپرد از ۰ پیپ از ۰ پیپ از ۰ پیپ از ۰.۷ پیپ
کمیسیون فارکس و فلزات ۳ دلار

ارزهای دیجیتال ۰/۰۲ درصد از حجم معامله تا سقف ۲۰ دلار

فارکس و فلزات ۳ دلار

ارزهای دیجیتال ۰/۰۲ درصد از حجم معامله تا سقف ۲۰ دلار

شاخص‌ها ۳/۴ دلار

فلزات در اسپرد گنجانده شده است

فارکس و فلزات ۳ دلار

ارزهای دیجیتال ۰/۲ درصد از حجم معامله تا سقف ۲۰ دلار

شاخص‌ها ۳/۴ دلار

فلزات در اسپرد گنجانده شده است

شاخص‌ها ۳/۴ دلار

فلزات در اسپرد گنجانده شده است

کارمزد ندارد ندارد ندارد ندارد

بونوس‌های بروکر تریدرز وی

در حال حاضر، این کارگزاری بونوس فعال ندارد. بونوس در بروکر تریدرز وی به‌صورت دائمی نیست، اما در تاریخ‌ها و مناسبت‌های مختلف، بونوس‌هایی را ارائه می‌دهد. بونوس بروکر تریدرز وی معمولاً به‌صورت غیرنقدی و فقط روی حساب معاملاتی قابل معامله است و تنها می‌توان سود آن را برداشت کرد.

پشتیبانی بروکر TradersWay

این کارگزاری امکان پشتیبانی فارسی را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. یکی از بهترین راه‌ها برای دسترسی به پشتیبانی، چت آنلاین سایت است. ایمیلی نیز در وب‌سایت برای پشتیبانی در نظر گرفته شده است. با توضیح مشکل و ارسال ایمیل، تیم پشتیبانی سریعاً مشکل کاربر را حل می‌کنند. تلفن تماسی هم برای پشتیبانی وجود دارد که البته چندان برای کاربر ایرانی کارآمد نخواهد بود.

کلام پایانی

در این مطلب، بروکر تریدرز وی را نقد و بررسی کردیم. این کارگزاری رگوله معتبر و مشخصی ندارد و از این نظر، بسیار ضعیف عمل کرده است. البته امکاناتی مانند پشتیبانی فارسی و امکان واریز و برداشت ریالی، کمی این ضعف‌ها را پوشش می‌دهد. علاوه‌ بر این، کاربران در TradersWay به بازارهای معاملاتی متنوعی دسترسی خواهند داشت. در این مقاله به بررسی کامل بروکر تریدرز وی و آموزش‌های نحوه ثبت نام، واریز و برداشت وجه، و معامله در این پلتفرم پرداختیم.

سوالات متداول

1

نوع واریز و برداشت وجه در بروکر تریدرز وی به چه صورت است؟

برداشت و واریز وجه در بروکر تریدرز وی به چند صورت امکان‌پذیر است. البته تمام آن‌ها برای کاربران کشورهای مختلف در دسترس نیست. در همین راستا برای واریز و برداشت وجه از این بروکر چند راه پیش رو دارید:

  • استفاده از خدمات پرداخت الکترونیک شرکت Top Change (امکان پرداخت ریالی)
  • برداشت و واریز وجه به‌صورت ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین، اتریوم، لایت‌کوین و ریپل
  • استفاده سرویس پرفکت مانی
2

مجوزهای بروکر تریدرزوی چیست؟

همان طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، عدم قرار گرفتن در لیست رگوله کشورهای مختلف به‌عنوان یک نقطه ضعف جدی برای این بروکر به شمار می‌رود. در حال حاضر بروکر تریدرز وی تنها در کشور دومینیکن ثبت شرکتی شده است و به این ترتیب صرفاً مجوز از یک کشور را دارد. به نظر می‌رسد عوامل این بروکر باید برای برطرف کردن شبهات تلاش خود را برای اخذ رگوله‌های معتبر در کشورهای گوناگون به کار بگیرند.

3

کمیسیون و اسپردها تریدرز وی به چه صورتی تعیین می‌شود؟

اسپرد در بروکر تریدرز وی به‌صورت شناور تعریف می‌شود و مقدار آن از صفر پیپ آغاز می‌شود. کمیسیون نیز بسته به نوع حساب و بازاری که در آن به خرید و فروش می‌پردازید، تعیین می‌شود. اما در خصوص هر دو مورد کمیسیون و اسپردها باید توجه داشته باشید که بروکر TraderWays در ردیف بروکرهایی است که کمترین میزان دریافتی را از کاربران دارند.

4

وضعیت پشتیبانی تریدرز وی به چه صورت است؟

پشتیبانی انگلیسی سایت این بروکر در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد ولی اگر قصد دارید از خدمات پشتیبانی آن به زبان فارسی بهره‌مند شوید، بهترین کار عضویت در کانال‌های تلگرام و واتساپ این بروکر است. همچنین صفحه اینستاگرامی این بروکر نیز در دسترس شما قرار دارد که می‌توانید با عضویت در آن‌ها از خدمات پشتیبانی بروکر استفاده کنید.

امتیاز شما به این محتوا

4.4 / 5. 5

میانگین امتیازات: 4.4/5
تعداد امتیاز: 5
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره