بروکر آرون گروپس (Aron Groups) زیرمجموعه شرکت مالی آرون مارکت است که در سال ۲۰۲۰ فعالیت خود را شروع کرد. این کارگزاری فارکس به ایرانیان نیز خدمات ارائه می‌دهد و امکانات متنوعی برای معامله در این بازار در اختیار شما قرار می‌دهد. در این مقاله، به معرفی و آموزش کامل بروکر آرون گروپس می‌پردازیم.

بروکر آرون گروپس چیست؟ (Aron Groups Broker)

بروکر آرون گروپس زیرمجموعه شرکتی به نام آرون مارکت است که فعالیت خود را از سال ۲۰۲۰ در سنت وینسنت آغاز کرده است. در حال حاضر، دفتر مرکزی این بروکر در قبرس قرار دارد.

این بروکر فارکس با وجود سابقه چهارساله فعالیت در بازارهای مالی، اولین کارگزاری ارائه‌دهنده نمادهای ریالی است، به این معنی که کاربران علاوه بر معامله با جفت‌های دلاری و یورویی، امکان معامله با جفت ارزهای ریالی، مانند طلا / ریال را دارند. بنابراین، بروکر آرون گروپس با فعالیت کاربران ایرانی مشکلی ندارد و امکان واریز و برداشت ریالی را نیز مهیا کرده است.

بروکر آرون گروپس در یک نگاه

نام بروکر آرون گروپس (Aron Groups)
سال تأسیس ۲۰۲۰
دفتر مرکزی قبرس
رگولاتور ندارد
انواع حساب معاملاتی ۴ نوع حساب معاملاتی
انواع نمادهای معاملاتی بیش از ۴۰۰ نماد
روش‌های واریز و برداشت ریالی، بیت کوین، تتر، پرفکت مانی، اسکریل، و دلاری
انواع پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۵
کپی تریدینگ دارد
ربات تریدینگ ندارد
بونوس دارد
آدرس شبکه‌های اجتماعی https://twitter.com/AronGroupsco

https://www.instagram.com/arongroups

https://t.me/arongroupsbroker

https://www.facebook.com/arongroupsco

https://www.youtube.com/channel/UCIgEWmq3zv3D-5WwVHgK4Ww

پشتیبانی چت زنده سایت

ارسال تیکت

ایمیل پشتیبانی: [email protected]

آیا آرون گروپس برای ایرانیان در دسترس است؟

بروکر آرون گروپس برای کاربران ایرانی سایت فارسی دارد. علاوه‌ بر این، آرون گروپس امکان واریز و برداشت ریالی را نیز مهیا کرده است. کاربران در این کارگزاری، می‌توانند جفت ارزهای ریالی را معامله کنند. بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که بروکر آرون گروپس با ارائه این خدمات اختصاصی به کاربران ایرانی، با فعالیت آن‌ها هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

رگولاتور بروکر آرون گروپس

شرکت آرون مارکت (مسئولیت محدود) تحت قوانین جزایر مارشال و با شماره پروانه ۱۱۸۰۴۶ فعالیت می‌کند. نشانی شرکت آرون مارکت (مسئولیت محدود) در جزایر مارشال، شهر ماجورو، جاده آجیلتک شماره MH96960 است.

برخلاف برخی از ادعاها مبنی بر رگوله بودن بروکر آرون گروپس، این بروکر هیچ رگوله‌ای ندارد. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که هیچ رگوله معتبری به ایران خدمات فارکس ارائه نمی‌دهد و بهتر است برای تشخیص میزان اعتبار و امنیت بروکر، از مشخصه‌های دیگری استفاده کنیم تا متوجه سطح اعتبار بروکر شویم.

نقد و بررسی بروکر Aron Groups

پیش از پرداختن به مزایا و معایب این بروکر، بهتر است درباره جوایزی که کسب کرده است صحبت کنیم. این بروکر تا امروز توانسته است جوایز متنوعی مانند سودمندترین برنامه برای معرف از مؤسسه فایننس فدز، جایزه بلاک‌چین اکونومی ۲۰۲۳ از نمایشگاه فارکس اکسپو دبی، سریع‌ترین بروکر از نظر رشد و توسعه در منطقه خاورمیانه، و جایزه بلاکچین استانبول ۲۰۲۲ را دریافت کند.

مزایای بروکر آرون گروپس

  • دارایی‌های معاملاتی خاص از جمله تومان به دلار؛
  • اسپردهای رقابتی؛
  • رابط کاربری مناسب سایت؛
  • دارای قابلیت کپی تریدینگ و سوشال تریدینگ.

معایب بروکر آرون گروپس

  • واریز نسبتاً پیچیده ریالی؛
  • پشتیبانی‌نکردن از پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴.

آموزش ثبت نام در بروکر آرون گروپس

برای ثبت نام در بروکر آرون گروپس، از صفحه اصلی سایت به نشانی arongroups.co اقدام کنید. در ادامه، ثبت نام در بروکر آرون گروپس را آموزش می‌دهیم.

صفحه اصلی سایت بروکر آرون گروپس

در صفحه اصلی سایت، روی گزینه ورود کلیک کنید.

فرم ورود بروکر آرون گروپس

روی دکمه «الان ثبت نام کنید» کلیک کنید و وارد بخش ثبت نام کارگزاری شوید.

فرم ثبت نام بروکر آرون گروپس

مشخصات خود را کامل و در انتهای صفحه، روی گزینه ادامه کلیک کنید.

تایید آدرس ایمیل با کد ارسال شده به آن

در صفحه بعد، کدی را که به آدرس ایمیلتان ارسال شده است، در بخش مشخص‌شده وارد و روی گزینه ادامه کلیک کنید. پس از تأیید کد، به پروفایل کاربری وارد می‌شوید.

آموزش احراز هویت در Aron Groups

برای احراز هویت در بروکر آرون گروپس، از بخش پروفایل کاربری اقدام کنید.

احراز هویت در Aron Groups

در پروفایل کاربری، روی گزینه «الان تأیید کنید»، کلیک کنید تا وارد مراحل احراز هویت شوید.

انتخاب کشور برای احراز هویت در Aron Groups

در صفحه بعد، کشور خود را مشخص کنید. کاربران ایرانی باید در این بخش، Other را انتخاب کنند. سپس روی دکمه AGREE AND CONTINUE کلیک کنید.

انتخاب نوع مدرک برای احراز هویت در Aron Groups

در ادامه، مدرکی را که قصد دارید با آن احراز هویت کنید، انتخاب کنید. اگر تصویر مدارکتان در گوشی همراه است، می‌توانید گزینه ادامه با تلفن را انتخاب کنید تا ادامه مراحل را با دستگاه تلفن همراه انجام دهید. در انتها، روی گزینه بعدی کلیک کنید.

فرم آپلود مدرک برای احراز هویت در Aron Groups

در ادامه، تصویر مدرک را بارگذاری کنید. برای آپلود تصویر، گزینه بارگذاری دستی را انتخاب کنید. پس از بارگذاری تصویر، گزینه بعدی را انتخاب کنید.

رکورد ویدیو از چهره خود برای احراز هویت در Aron Groups

در ادامه، باید به‌صورت زنده فیلمی از صورت خود بگیرید. بنابراین، گزینه «از طریق تلفن ادامه دهید» را انتخاب کنید. پس از ثبت تصویر در پلتفرم، مدارک به‌صورت آنلاین بررسی و تأییدیه احراز هویت صادر می‌شود.

انواع حساب‌های معاملاتی بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس چهار نوع حساب معاملاتی را برای فعالیت کاربران در نظر گرفته است. این حساب‌ها شامل حساب استاندارد، حساب نانو، حساب VIP، و حساب نقدی می‌شود.

حساب استاندارد

حساب استاندارد از حرفه‌ای‌ترین حساب‌های معاملاتی بروکر آرون گروپس است. کاربران برای افتتاح این حساب، باید حداقل پنجاه دلار یا معادل ریالی آن واریزی داشته باشند. حداکثر لوریج در دسترس ۱:۵۰۰ است. کاربران می‌توانند در این حساب از ریال به‌عنوان ارز پایه استفاده کنند و با آن به انجام معامله بپردازند. علاوه‌ بر این، به موجودی حساب کاربر به‌صورت سالیانه سود ۵ درصد تعلق می‌گیرد.

حساب نانو

این حساب برای کاربرانی که قصد دارند با حداقل موجودی وارد بازارهای مالی شوند، مناسب است. حداقل واریزی برای افتتاح این حساب یک دلار یا معادل ریالی آن است. حداکثر لوریج درنظرگرفته‌شده برای این حساب ۱:۱۰۰۰ است و سود سالانه برای آن وجود ندارد.

حساب VIP

این حساب برای افرادی که سرمایه زیادی دارند مناسب است. حداکثر لوریج در دسترس ۱:۲۰۰ است که برای حفظ سرمایه کاربر، تا این حد کم در نظر گرفته شده است. حداقل واریزی مورد نیاز برای افتتاح حساب VIP، هزار دلار یا معادل ریالی آن است.

حساب نقدی

حساب نقدی برای کاربرانی که قصد دارند پوزیشن‌های معاملاتی خود را برای زمان طولانی باز نگه دارند، بسیار مناسب است. در این حساب‌ها، احتمال کال مارجین بسیار کم است. حداقل واریزی برای افتتاح حساب نقدی، پانصد دلار در نظر گرفته شده است. لوریج تومانی در این حساب ۱:۲ و لوریج دلاری ۱:۱ است. البته به موجودی حساب‌ها، سالانه ۲ درصد سود تعلق می‌گیرد.

راهنمای واریز و برداشت در بروکر آرون گروپس

یکی از قابلیت‌های بروکر آرون گروپس امکان واریز و برداشت ریالی است. علاوه‌ بر این، امکان واریز و برداشت در قالب ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، تتر، و اتریوم، و دلاری و یورویی با کارت‌های اعتباری وجود دارد. در ادامه، روش واریز و برداشت ریالی به این بروکر را آموزش می‌دهیم.

انتخاب انواع روش های واریز به بروکر Aron Groups

برای دسترسی به بخش واریز و برداشت در ستون سمت راست حساب کاربری، روی گزینه وجوه واریزی کلیک کنید. سپس انواع روش‌های واریز نمایش داده می‌شود. برای واریز ریالی، می‌توانید از بین گزینه‌های اول پرداخت، اکسچنج، و صرافی فارسی چنج یک‌کدام را انتخاب کنید. پس از انتخاب روش واریز، روی دکمه ادامه کلیک کنید.

مبلغ واریز به بروکر آرون گروپس

در صفحه بعد، مبلغ واریزی را تعیین و روی دکمه ادامه کلیک کنید.

لینک ربات برای واریز مبلغ به بروکر آرون گروپس

در صفحه جدید، روی لینک payment link کلیک کنید تا به واریز از طریق ربات دسترسی داشته باشید.

بات تلگرام آرون گروپس

در بات تلگرام آرون گروپس، به‌راحتی با وارد کردن آدرس ایمیل و تأیید کد ارسالی به ایمیل، شروع به کار کنید. از بین صرافی‌های مورد تأیید بروکر، یکی را برای واریز ریالی انتخاب کنید.

راحت‌ترین روش انتخاب صرافی فارسی چنج است. پس از انتخاب، به آدرس سایت صرافی فارسی چنج، که در بات ارسال می‌شود، وارد شوید. پس از ثبت نام در صرافی فارسی چنج، امکان واریز ریالی وجود خواهد داشت.

شارژ حساب بروکر آرون گروپس با استفاده از صرافی چنج

از ستون سمت چپ حساب کاربری در صرافی چنج، گزینه شارژ حساب بروکر را انتخاب کنید. در ادامه، در کادر انتخاب بروکر، آرون گروپس را انتخاب کنید و میزان مبلغی را که قصد دارید حساب را شارژ کنید، وارد کنید. تیک قبول قوانین را بزنید و روی دکمه تأیید و ادامه کلیک کنید.

سپس اطلاعات واریزی نمایش داده می‌شود. با شارژ شماره کارت اعلام‌شده، بعد از حداکثر یک روز، حساب بروکر به میزان مبلغ واریزی شارژ می‌شود.

برای برداشت نیز می‌توان از صرافی فارسی اکسچنج اقدام کرد. مانند مراحل واریز، برای برداشت بروکر آرون گروپس را انتخاب کنید و در ادامه، میزان مبلغی را که قصد دارید برداشت کنید، تعیین کنید. گزینه تأیید و ادامه را بفشارید و منتظر اتصال صرافی چنج با بروکر شوید. در انتها، پس از تأیید اطلاعات واریز، مراحل واریز شروع می‌شود.

انواع نمادهای معاملاتی بروکر Aron Groups

بروکر آرون گروپس به ارائه خدمات در بازارهای متنوع مالی می‌پردازد که شامل فارکس، فلزات، شاخص‌ها، انرژی، ارزهای دیجیتال، سهام، و نمادهایی با جفت ریال می‌‎شود.

بازار معاملاتی تعداد نماد
جفت ارز فارکس ۱۰۱ نماد
فلزات ۱۴ نماد
انرژی ۳ نماد
ارز دیجیتال بیش از ۱۰۰ نماد
سهام‌ بورس امریکا، اروپای و آسیای بیش از ۱۰۰ نماد
شاخص‌ها ۵ نماد

حساب دمو بروکر آرون گروپس

برای دسترسی به حساب دمو بروکر آرون گروپس، می‌توانید از پروفایل کاربری اقدام کنید.

ساخت حساب دمو در بروکر آرون گروپس

در بالای صفحه روی گزینه آبی‌رنگ باز کردن حساب دمو کلیک کنید.

انتخاب نوع حساب دمو در بروکر آرون گروپس

نوع حساب دمو را انتخاب، اهرم را تعیین، و بالانس اولیه را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. در انتها، روی گزینه ادامه کلیک کنید.

مشخصات حساب دمو ساخته شده در بروکر آرون گروپس

در انتها، پیامی شامل رمز عبور و کد ورود نمایش داده می‌شود. این اطلاعات را در پلتفرم متاتریدر ۵ وارد کنید تا به حساب دموی خود دسترسی داشته باشید.

انواع پلتفرم‌های معاملاتی بروکر Aron Groups

بروکر Aron Groups دو پلتفرم معاملاتی را برای استفاده در دسترس کاربران قرار داده است: متاتریدر ۵ که یکی از قوی‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی موجود است و آرون پراپ که پلتفرم بومی بروکر محسوب می‌شود.

حساب پراپ آرون گروپس به کاربران این امکان را می‌دهد تا با سرمایه دیگران معامله کنند. این حساب ابزاری برای تأمین مالی تریدرهاست که سرمایه مورد نیاز برای شروع معامله را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد.

برای استفاده از این پلتفرم، باید حداقل پنجاه دلار برای آرون، صد یا معادل سیصد دلار برای پراپ نیترو در حساب داشته باشید. این پلتفرم تا زمانی که دچار افت سرمایه نشوید، در دسترس شما قرار دارد. اهرم ارائه‌شده در این پلتفرم، ۱:۲۰۰ است که کاربران می‌توانند به کمک آن، به انجام معاملات بپردازند. علاوه‌ بر این، زمانی که سود معامله‌گر از معاملات (در فاز اصلی) به ۱ درصد رسید، می‌تواند تا ۹۰ درصد درآمد خود را برداشت کند.

راهنمای معامله در بروکر آرون گروپس

برای انجام معامله در بروکر آرون گروپس، باید برای نصب متاتریدر ۵ اقدام کنید. پس از نصب و راه‌اندازی، رمز کاربری و رمز عبور را در پلتفرم وارد کنید تا به حساب معاملاتی بروکر متصل شود. پس از اتصال، به‌راحتی می‌توانید با سرمایه خود به انجام ترید بپردازید.

پلتفرم سوشال تریدینگ بروکر Aron Groups

برای دسترسی به پلتفرم سوشال تریدینگ این کارگزاری، در صفحه اصلی سایت، روی گزینه سوشال تریدینگ کلیک کنید. این پلتفرم امکان انجام معاملات را براساس استراتژی‌های معامله‌گران مطرح بازار فراهم می‌کند.

پلتفرم سوشال تریدینگ بروکر Aron Groups

در ادامه و پس از کلیک بر روی گزینه سوشال تریدینگ، به صفحه اختصاصی این پلتفرم وارد می‌شوید. این بخش را باید براساس اطلاعات ارائه‌شده در زمان افتتاح حساب معاملاتی پُر کنید. کد حساب معاملاتی را وارد کنید و رمز عبور خود را در کادر قرار دهید. سپس مدیر سرمایه خود را تعیین و گزینه ثبت نام را کلیک کنید.

پس از ثبت نام، مدیر سرمایه با موجودی حساب شما برای انجام معاملات اقدام می‌کند. شرایط پرداخت سود و حداقل سرمایه برای ورود نیز در سمت راست نمایش داده شده است.

کارمزدها، اسپرد، و کمیسیون معاملات بروکر آرون گروپس

نکته قابل توجه درباره کارمزدها، اسپرد، و کمیسیون این بروکر عدم اعلام دقیق میزان این عوامل است. در واقع، تنها به شناور و ثابت بودن آن‌ها اشاره شده است و رقم دقیق وجود ندارد. میزان اسپرد برای حساب‌های معاملاتی نقدی، VIP، و استاندارد شناور اعلام شده و تنها اسپرد برای حساب معاملاتی نانو ثابت است که رقم آن مشخص نشده است.

شرایط برای کمیسیون نیز به همین منوال است. حساب نقدی و نانو شامل کمیسیون نمی‌شوند، ولی حساب‌های وی آی پی و استاندارد شامل کمیسیون هستند که رقم آن مشخص نیست. البته احتمال می‌رود میزان کمیسیون در این بروکر به‌صورت روزانه و شناور محاسبه شود. تنها میزان کمیسیون حساب نقدی در بازار ارزهای دیجیتال با ۰/۰۲۲ درصد ارزش معامله مشخص شده است.

بونوس‌های بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس در زمینه ارائه طرح‌های تشویقی در قالب بونوس بسیار فعال است. یکی از این طرح‌ها که هم‌اکنون فعال است، بونوس مشتریان تازه‌وارد و بدون واریزی است. در این طرح، معامله‌گران باید برای افتتاح حساب دمو با نام No Deposit Bonus اقدام کنند که این حساب از نوع هج (Hedge) با موجودی اولیه هزار دلار و اهرم ۲۰۰ برای نمادهای منتخب فارکس و حداکثر اهرم ۱۰۰ برای نمادهای منتخب کریپتویی است.

بونوس اختصاصی بازار ارزهای دیجیتال ۳۰ درصد تخفیف کمیسیون را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در طرحی دیگر به نام بونوس خوشامدگویی، ۲۵ درصد درمجموع واریز اولیه به حساب کاربران واریز می‌شود.

پشتیبانی بروکر Aron Groups

کاربران با چت آنلاین سایت می‌توانند به‌سرعت به پشتیبانی دسترسی داشته باشند. علاوه‌ بر این، در پروفایل کاربری امکان ارسال تیکت نیز وجود دارد که البته سرعت پاسخ‌گویی آن کمتر است. راه دیگر دسترسی به پشتیبانی، ارسال ایمیل و ثبت درخواست مشکل است. البته شماره تماسی نیز در سایت قرار داده شده است که برای کاربران ایرانی، چندان کارآمد نخواهد بود.

کلام پایانی

در این مقاله، به‌صورت کامل بروکر آرون گروپس را معرفی و بررسی و روش ثبت نام، افتتاح حساب، واریز و برداشت، و معامله در این کارگزاری را آموزش دادیم. این بروکر در مقایسه با کارگزاری‌های دیگر، سایت بهتری دارد. در واقع، رابط کاربری سایت و پروفایل کاربری بسیار مناسب است و کاربر به‌راحتی به بخش‌های مختلف دسترسی دارد. از طرفی، این بروکر انواع نمادهای معاملاتی را برای کاربران مهیا کرده است. علاوه‌ بر این، کاربران ایرانی امکان معامله مستقیم با ریال را خواهند داشت که این ویژگی برای معامله‌گر ایرانی بسیار کارآمد است.