یکی از بروکرهای مشهور فارکس، که به کاربران ایرانی هم سرویس‌دهی دارد، بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend) است. این بروکر با بیش از پانزده سابقه فعالیت در حوزه بازارهای مالی، از بروکرهای قدیمی فارکس به حساب می‌آید و از زمان راه‌اندازی تاکنون، امکانات و قابلیت‌های مختلفی را براساس بازخورد مشتریان به پلتفرم خود اضافه کرده است. در این مقاله از کلینیک سرمایه، قصد داریم به معرفی کامل بروکر کپیتال اکستند و نحوه ثبت نام در آن بپردازیم. اگر دوست دارید با ویژگی‌های بروکر CapitalExtend بیشتر آشنا شوید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

بروکر کپیتال اکستند چیست؟ (CapitalExtend Broker)

بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend) از سال ۲۰۰۵ فعالیت خود را در حوزه خدمات مالی و معاملات آنلاین آغاز کرد و در حال حاضر، بیش از دویست هزار مشتری فعال دارد. این بروکر فارکس با ثبت پنج دفتر و دریافت مجوزها و گواهی‌نامه‌های مختلف، سعی دارد خدمات خود را به سراسر جهان ارائه کند.

کپیتال اکستند امکان معامله جفت ارزهای فارکس، ارزهای دیجیتال، فلزات، و… را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و روی پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ قابل استفاده است. این بروکر چهار نوع حساب معاملاتی با ویژگی‌های مختلف ارائه می‌کند تا نیاز طیف وسیعی از مشتریان پوشش داده شود.

بروکر کپیتال اکستند در یک نگاه

نام بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend)
سال تأسیس ۲۰۰۵
دفتر مرکزی قزاقستان
رگولاتور FSC Mauritius
انواع حساب معاملاتی دارد
انواع نمادهای معاملاتی فارکس، ارز دیجیتال، فلزات، انرژی، و …
روش‌های واریز و برداشت ارز دیجیتال، ویزا، مستر، انتقال بانکی، و …
انواع پلتفرم‌های معاملاتی دارد
کپی تریدینگ دارد
ربات تریدینگ ندارد
بونوس دارد
آدرس شبکه‌های اجتماعی تلگرام:

https://t.me/Capitalxtend_Farsi

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/capitalxtend_persian/

فیسبوک:

https://www.facebook.com/CapitalXtend.Persian/

توییتر:

https://twitter.com/capitalxtend

پشتیبانی چت زنده در پنل کاربری

ایمیل پشتیبانی:

[email protected]

شماره تلفن:

۳۵۷ ۲۵۰۵۶۴۴۱

آیا بروکر کپیتال اکستند برای ایرانیان در دسترس است؟

وب‌سایت بروکر کپیتال اکستند به زبان فارسی نیز ارائه شده است و کاربران ایرانی می‌توانند به‌راحتی از خدمات آن استفاده کنند. امکان احراز هویت و تأیید محل سکونت در ایران با استفاده از مدارک ایرانی در این بروکر وجود دارد. برای واریز و برداشت نیز علاوه‌بر روش‌های پرداخت بین‌المللی، امکان پرداخت ارز دیجیتال فراهم شده است تا ایرانیان هم بتوانند از خدمات بروکر استفاده کنند.

رگولاتور بروکر کپیتال اکستند

کپیتال اکستند برای ارائه خدمات خود در نقاط مختلف دنیا، پنج دفتر مختلف ثبت کرده و چند مجوز از نهادهای رگولاتور فارکس مختلف دریافت کرده است. این بروکر از کمیسیون خدمات مالی جمهوری موریس (FSC) مجوز ارائه خدمات دارد و مطابق با استانداردها و قوانین حوزه خدمات مالی این کشور فعالیت می‌کند. علاوه‌بر این، کپیتال اکستند عضو کمیسیون مالی است و به همین دلیل، محافظت از دارایی کاربران با امنیت زیادی انجام می‌شود.

کپیتال اکستند مجوز LLC کشور سنت وینسنت و گرنادین‌ها و همچنین گواهی فعالیت مالی از قزاقستان را نیز دریافت کرده است. با اینکه این مجوزها در مقایسه با مجوز نهادهای بین‌المللی اعتبار کمتری دارند، بروکر را ملزم می‌سازند که براساس استانداردها و قوانین این کشورها فعالیت کند.

نقد و بررسی بروکر CapitalExtend

کپیتال اکستند سابقه نسبتاً زیادی در بازارهای مالی و فارکس دارد و جوایزی را نیز به‌خاطر ارائه خدمات باکیفیت دریافت کرده است. این بروکر خدمات خود را به کاربران ایرانی هم ارائه می‌کند. در بروکر کپیتال اکستند، امکان معامله بیش از سیصد ابزار معاملاتی مختلف با اهرم و مارجین‌های متنوع وجود دارد. این بروکر چهار نوع حساب معاملاتی را با اسپردهای رقابتی ارائه می‌کند و کمترین مبلغ برای باز کردن حساب در آن، دوازده دلار است. این حساب‌های معاملاتی امکان استفاده به‌صورت اسلامی یا بدون سواپ را نیز دارند. به‌طور خلاصه، مزایا و معایب بروکر CapitalXtend عبارت‌اند از:

مزایای بروکر کپیتال اکستند

  • امکان معامله نمادهای مختلف؛
  • ارائه خدمات به کاربران ایرانی؛
  • ارائه چهار نوع حساب معاملاتی؛
  • ارائه حساب دمو؛
  • سرویس کپی تریدینگ؛
  • ارائه حساب پم (PAMM)؛
  • امکان معامله روی موبایل و دسکتاپ؛
  • پشتیبانی شبانه‌روزی در هفت روز هفته.

معایب بروکر کپیتال اکستند

  • اعتبار کم رگولاتورها

آموزش ثبت نام در بروکر کپیتال اکستند

ثبت نام در بروکر CapitalXtend فرایند ساده‌ای دارد و در زمان کوتاهی انجام می‌شود. برای ثبت نام در بروکر کپیتال اکستند، پس از ورود به صفحه اصلی از طریق این لینک، در بالای صفحه روی دکمه «ثبت نام» کلیک کنید.

ثبت نام در بروکر کپیتال اکستند

در صفحه بعد، فرم ثبت نام نمایش داده می‌شود که باید نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، ایمیل، و رمز عبور انتخابی خود را در آن وارد کنید. سپس تیک موافقت با قرارداد مشتری را بزنید و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

فرم ثبت نام در بروکر کپیتال اکستند

کد تأیید به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود که در صفحه بعد، باید آن را در کادر مربوطه وارد کنید و دکمه «ادامه» را بزنید.

تایید ایمیل و تلفن در بروکر کپیتال اکستند

با زدن این دکمه، حساب شما با موفقیت ساخته می‌شود و وارد پنل کاربری خود خواهید شد.

آموزش احراز هویت در بروکر CapitalExtend

بروکر کپیتال اکستند این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است که با مدارک هویتی ایرانی خود در این بروکر، احراز هویت کنند. برای احراز هویت کافی است پس از ثبت نام اولیه، در پنل کاربری خود روی گزینه «حساب کاربری خود را تأیید کنید» در سمت چپ کلیک کنید.

احراز هویت در بروکر CapitalExtend

در صفحه‌ای که باز می‌شود، باید سه فایل شامل تصویر روی کارت شناسایی، پشت کارت، و همچنین مدرک تأیید آدرس را بارگذاری کنید. کارت شناسایی شما می‌تواند گواهی‌نامه رانندگی، کارت ملی، یا پاسپورت باشد. برای تأیید آدرس نیز می‌توانید از قبوض آب و برق، صورت‌حساب بانکی، یا مدارک معتبری استفاده کنید که تأییدکننده آدرس محل سکونت شما باشد.

بعد از بارگذاری هر مدرک، در قسمت مربوط به آن روی دکمه «ارسال مدارک» کلیک کنید.

فرم مدارک مورد نیاز برای احراز هویت در بروکر CapitalExtend

مدارک شما برای بروکر ارسال می‌شود و باید منتظر بمانید تا بروکر آن‌ها را بررسی و تأیید کند. فرایند احراز هویت ممکن است تا ۲۴ ساعت طول بکشد و تأیید یا رد آن از طریق ایمیل به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بررسی مدارک احراز هویت در بروکر CapitalExtend

انواع حساب‌های معاملاتی بروکر کپیتال اکستند

بروکر کپیتال اکستند چهار نوع حساب معاملاتی با ویژگی‌های مختلف ارائه می‌کند تا نیاز طیف وسیعی از تریدرهای تازه‌کار و باتجربه برطرف شود. حساب‌های معاملاتی این بروکر (به‌استثنای حساب پلاتینوم) امکان استفاده از اهرم یا لوریج شناور تا ۱:۵۰۰۰ را دارند و می‌توان به‌صورت اسلامی یا بدون سواپ هم از آن‌ها استفاده کرد. حساب‌های معاملاتی کپیتال اکستند عبارت‌اند از:

حساب استاندارد

حساب استاندارد ساده‌ترین حساب این بروکر است و برای افتتاح فقط به دوازده دلار واریز اولیه نیاز دارد. این حساب برای کاربران مبتدی گزینه خوبی است و امکان معامله انواع نمادهای معاملاتی را فراهم می‌کند. این حساب بدون کمیسیون است و برای استفاده از آن، حتماً باید از پلتفرم متاتریدر ۴ استفاده کنید. اسپرد حساب استاندارد از ۲ پیپ شروع می‌شود و بسته به حجم معامله، متغیر است. به همین دلیل، بیشتر برای کاربران مبتدی مناسب است و اسکالپرها و تریدرهایی که معاملات زیادی انجام می‌دهند، بهتر است از حساب‌های دیگر این بروکر استفاده کنند.

حساب ECN

حساب ECN برخلاف حساب استاندارد، روی هر دو پلتفرم متاتریدر ۴ و ۵ قابل استفاده است و امکان معامله تمام نمادها را دارد. حداقل واریز برای افتتاح این حساب پنجاه دلار است و اسپرد آن از ۱.۲ پیپ شروع می‌شود. این حساب نیز مثل حساب استاندارد بدون کمیسیون است و با توجه به اسپرد کمتری که دارد، برای کاربرانی که تعداد معاملات بیشتری دارند، مناسب‌تر است.

حساب Pro ECN

سومین حساب معاملاتی کپیتال اکستند حساب Pro ECN نام دارد که حداقل واریز آن صد دلار است. این حساب برخلاف حساب‌های دیگر، کمیسیون دارد و به‌ازای هر سمت معامله، سه دلار به‌صورت ثابت کسر می‌شود. مزیت این حساب نسبت به دو حساب قبلی این است که اسپرد آن از ۰ شروع می‌شود و برای اسکالپرها و کاربرانی که معاملات زیادی دارند، گزینه مناسبی است. این حساب روی پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ قابل دسترس است و امکان معامله تمام نمادهای بروکر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

حساب پلاتینوم

حساب پلاتینوم اهرم یا لوریج شناور خود را تا ۱:۵۰۰ ارائه می‌کند و فقط روی پلتفرم متاتریدر ۴ قابل استفاده است. با توجه به اینکه حداقل واریز این حساب ۲۵ هزار دلار است، برای کاربران عادی گزینه چندان مناسبی به نظر نمی‌رسد و بیشتر برای کاربرانی با حجم معاملات زیاد مناسب است. اسپرد این حساب از ۰ شروع می‌شود و امکان معامله جفت ارزهای فارکس، فلزات، و شاخص‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کمیسیون این حساب مثل حساب‌های ECN و استاندارد ۰ است.

راهنمای واریز و برداشت در بروکر کپیتال اکستند

برای واریز و برداشت در بروکر کپیتال اکستند، ابتدا باید یک حساب معاملاتی باز کنید. کافی است بعد از تکمیل ثبت نام، در پنل کاربری خود روی دکمه «افتتاح حساب معاملاتی» کلیک کنید.

افتتاح حساب معاملاتی در بروکر کپیتال اکستند

در صفحه‌ای که باز می‌شود، فرم مربوط به ایجاد حساب واقعی را تکمیل کنید و دکمه «افتتاح حساب واقعی» را بزنید تا حساب شما ساخته شود.

فرم ایجاد حساب در بروکر کپیتال اکستند

سپس از منوی سمت راست، در قسمت «گردش سرمایه»، گزینه «واریز وجه» را انتخاب کنید.

انواع روش های واریز در بروکر کپیتال اکستند

در این صفحه، موجودی کیف پول شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید یکی از ارزهای دیجیتال بیت کوین، تتر، لایت کوین، دوج کوین، بایننس کوین یا اتریوم را برای واریز انتخاب کنید. بعد از کلیک روی ارز مربوطه، مبلغ واریز را وارد کنید و دکمه «ادامه» را بزنید.

فرم مبلغ برای واریز در بروکر کپیتال اکستند

با کلیک روی این دکمه، آدرس کیف پولی که باید واریز را به آن انجام دهید، نمایش داده می‌شود و می‌توانید فرایند واریز خود را تکمیل کنید.

فرایند برداشت از حساب نیز روال مشابهی دارد و از طریق منوی برداشت، می‌توانید با یکی از همین روش‌ها وجه مدنظرتان را از بروکر برداشت کنید.

انواع نمادهای معاملاتی بروکر CapitalExtend

بروکر کپیتال اکستند امکان معامله بیش از سیصد نماد معاملاتی را در بازارهای مختلف برای مشتریان خود فراهم کرده است. در این بروکر، علاوه بر جفت ارزهای فارکس، می‌توان فلزات، شاخص‌ها، سهام، ارزهای دیجیتال، و… را نیز معامله کرد. به‌طور خلاصه، نمادهای معاملاتی بروکر کپیتال اکستند عبارت‌اند از:

  • جفت ارزهای اصلی و فرعی فارکس؛
  • فلزات گران‌بها مثل طلا، نقره، و…؛
  • محصولات انرژی مثل نفت و گاز؛
  • شاخص‌های مهم ازجمله داو جونز، SPX، و غیره؛
  • سهام شرکت‌های اروپایی و آمریکایی؛
  • ارزهای دیجیتال مهم ازجمله بیت کوین، اتریوم، و… .

حساب دمو بروکر کپیتال اکستند

بروکر کپیتال اکستند علاوه‌بر حساب‌های معاملاتی متنوع، امکان استفاده از حساب دمو را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. حساب دمو به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از پول مجازی و بدون درگیر کردن سرمایه واقعی خود، امکانات بروکر را محک بزنند و با فعالیت در بازار آشنا شوند. حساب دمو برای تست استراتژی‌های معاملاتی و گرفتن بک تست نیز مناسب است.

برای باز کردن حساب دمو در بروکر کپیتال اکستند، کافی است پس از انجام ثبت نام، در صفحه اصلی پنل کاربری خود، روی دکمه «افتتاح حساب معاملاتی» کلیک کنید.

افتتاح حساب در بروکر کپیتال اکستند

در صفحه بعد، با تکمیل فرم حساب دمو می‌توانید حساب آزمایشی خود را باز کنید. کافی است پلتفرم معاملاتی، نوع حساب، اهرم، و میزان موجودی آن را انتخاب کنید و دکمه «افتتاح حساب آزمایشی» را بزنید.

افتتاح حساب آزمایشی در کپیتال اکستند

با کلیک روی این دکمه حساب دمو برای شما ساخته می‌شود. اطلاعات این حساب به ایمیل شما ارسال خواهد شد و با استفاده از آن می‌توانید به پلتفرم انتخابی خود وارد شوید و از قابلیت‌های حساب دمو استفاده کنید.

انواع پلتفرم‌های معاملاتی بروکر کپیتال اکستند

بروکر کپیتال اکستند خدمات خود را بر بستر متاتریدر ۴ و ۵ ارائه می‌کند. متاتریدر محبوب‌ترین پلتفرم معاملاتی در میان تریدرهای بازار فارکس است و امکانات مختلفی را برای معامله در اختیار کاربران قرار می‌دهد. متاتریدر امکان مشاهده چارت قیمت نمادهای مختلف، استفاده از اندیکاتورها و ابزارهای تحلیل تکنیکال، اجرای سریع معاملات با یک کلیک، دسترسی به تایم فریم‌های مختلف، دسترسی به اخبار اقتصادی، معاملات خودکار، و بسیاری موارد دیگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

راهنمای معامله در بروکر CapitalExtend

بروکر کپیتال اکستند پلتفرم معاملاتی اختصاصی ندارد و برای معامله در آن، باید از متاتریدر ۴ یا ۵ استفاده کنید. برای شروع معامله کافی است پس از احراز هویت و شارژ حساب معاملاتی خود، یکی از اپلیکیشن‌ها را متناسب با سیستم‌عاملتان دانلود و نصب کنید. سپس با استفاده از اطلاعات حساب، وارد متاتریدر شوید.

بعد از ورود به متاتریدر، فهرست نمادهای قابل معامله به شما نمایش داده می‌شود.

فهرست نمادهای قابل معامله در متاتریدر

با انتخاب هر نماد، می‌توانید به چارت قیمت آن دسترسی داشته باشید و از ابزارهای تحلیل تکنیکال برای بررسی چارت و تحلیل قیمت استفاده کنید.

چارت تحلیل قیمت در متاتریدر

در همین صفحه با زدن علامت + در بالا سمت راست، می‌توانید سفارش خرید یا فروش خود را با حجم و شرایط دلخواه ثبت کنید.

سفارش خرید یا فروش در متاتریدر

سوابق معاملاتی، موجودی، و پوزیشن‌های فعال شما نیز از طریق منوی Trade قابل مشاهده است.

سوابق معاملاتی در متاتریدر

کپی تریدینگ بروکر کپیتال اکستند

کپی تریدینگ یکی از خدمات کپیتال اکستند است که هم برای کاربران مبتدی و هم حرفه‌ای، امکان کسب سود بیشتر را فراهم می‌کند. کاربران تازه‌کار یا کاربرانی که فرصت فعالیت در بازار را ندارند، می‌توانند با استفاده از سرویس کپی تریدینگ، معاملات تریدرهای باتجربه را به‌صورت خودکار کپی کنند و از استراتژی‌ها و سیگنال‌های معاملاتی آن‌ها سود ببرند. تریدرهای باتجربه نیز می‌توانند با ارائه استراتژی‌های خود به دیگران، بخشی از سود معاملات آن‌ها را در قالب کمیسیون دریافت کنند.

برای دسترسی به کپی تریدینگ CapitalXtend، در صفحه اصلی پنل کاربری روی گزینه «کپی تریدینگ» در منوی سمت راست کلیک کنید.

در صفحه کپی تریدینگ، فهرست تریدرهای برتر به شما نمایش داده می‌شود. برای شروع سرمایه‌گذاری، کافی است دکمه «اکنون سرمایه‌گذاری کنید» را بزنید تا به پنل کپی تریدینگ بروکر هدایت شوید.

کپی تریدینگ در بروکر کپیتال اکستند

در صفحه‌ای که باز می‌شود، می‌توانید به‌عنوان دنبال‌کننده یا به‌عنوان مدیر سرمایه ثبت نام کنید. کافی است روی لینک مربوط به آن‌ها کلیک کنید و فرایند ثبت نام را انجام دهید.

فرم ورود به کپی تریدینگ بروکر کپیتال اکستند

برای مثال، اگر قصد دارید به‌عنوان دنبال‌کننده از این سرویس استفاده کنید، با کلیک روی «ثبت نام به‌عنوان دنبال‌کننده»، به صفحه زیر هدایت می‌شوید. کافی است فرم مربوطه را تکمیل کنید و دکمه «ثبت نام» را بزنید.

فرم ثبت نام در کپی تریدینگ بروکر کپیتال اکستند

بعد از ثبت نام، می‌توانید یکی از تریدرهای برتر را برای دنبال کردن انتخاب کنید و با تعیین مبلغ سرمایه‌گذاری، معاملات او را به‌صورت خودکار کپی کنید.

حساب پم (PAMM) بروکر کپیتال اکستند

حساب پم (PAMM) یا حساب سرمایه‌گذاری یکی دیگر از خدمات بروکر کپیتال اکستند است که هم به سرمایه‌گذاران و هم به مدیران سرمایه، فرصت کسب درآمد می‌دهد. سرمایه‌گذاران می‌توانند بدون صرف وقت، سرمایه خود را در اختیار یکی از مدیران قرار دهند تا معاملات را برای آن‌ها انجام دهد. مدیران سرمایه نیز می‌توانند با استفاده از سرمایه جمعی کاربران دیگر، معاملات خود را با حجم بیشتری انجام دهند و در بخشی از سود آن‌ها شریک شوند.

برای استفاده از حساب پم بروکر کپیتال اکستند، کافی است در صفحه اصلی پنل کاربری گزینه «PAMM» را از منوی سمت راست انتخاب کنید.

حساب پم بروکر کپیتال اکستند

در صفحه پم، علاوه‌بر فهرست مدیران برتر پم، دو گزینه ثبت نام به‌عنوان مدیر و ثبت نام به‌عنوان سرمایه‌گذار وجود دارد که با کلیک روی هریک از آن‌ها، به پنل مربوطه هدایت می‌شوید و می‌توانید از امکانات حساب PAMM استفاده کنید.

حساب پم بروکر کپیتال اکستند

کارمزدها، اسپرد، و کمیسیون معاملات بروکر کپیتال اکستند

به‌طور کلی واریز و برداشت در بروکر کپیتال اکستند کارمزد ندارد، اما اگر از روش ارزهای دیجیتال استفاده کنید، بسته به بلاک‌چین مربوطه ممکن است مقداری کارمزد از شما کسر شود. همچنین اگر از روش انتقال بانکی در خارج از ایران استفاده کنید، هزینه‌های بانکی کسر خواهد شد.

از نظر کمیسیون معاملات نیز فقط حساب Pro ECN این بروکر سه دلار ثابت به‌ازای هر لات معامله کمیسیون دریافت می‌کند. حساب‌های استاندارد، ECN، و پلاتینوم این بروکر بدون کمیسیون هستند. اسپرد این حساب‌ها نیز به‌صورت شناور است و بسته به حجم معامله تغییر می‌کند. اسپرد حساب استاندارد از ۲ پیپ، اسپرد حساب ECN از ۱.۲ پیپ، و اسپرد حساب‌های Pro ECN و حساب پلاتینوم از ۰ شروع می‌شود.

بونوس‌های بروکر کپیتال اکستند

بروکر کپیتال اکستند دو طرح تشویقی برای مشتریان خود در نظر گرفته است. در طرح ۵۰ درصد بونوس سپرده‌گذاری، می‌توانید بعد از ثبت نام در بروکر، تا پانصد دلار بونوس برای سپرده‌گذاری خود دریافت کنید. حداقل سپرده مورد نیاز برای دریافت این بونوس صد دلار است و در پنل کاربری خود می‌توانید درخواست آن را ثبت کنید.

طرح دیگر این بروکر طرح کش بک نام دارد که اجازه می‌دهد به‌ازای هر لات معامله، تا سه دلار به‌صورت کش بک دریافت کنید. حداقل واریز برای فعال‌سازی این طرح صد دلار است و بسته به حجم معاملاتتان، تا حداکثر سه هزار دلار به شما پرداخت خواهد شد. طرح کش بک نیز از طریق پنل کاربری در دسترس است و می‌توانید بعد از افتتاح حساب در بروکر، از آن بهره‌مند شوید.

پشتیبانی بروکر کپیتال اکستند

بروکر کپیتال اکستند خدمات پشتیبانی خود را به‌صورت شبانه‌روزی و در تمام روزهای هفته به مشتریان ارائه می‌کند. کاربران ایرانی می‌توانند با زبان فارسی از خدمات پشتیبانی این بروکر استفاده کنند. برای تماس با پشتیبانی هم می‌توانید از طریق چت زنده در پنل کاربری اقدام کنید و هم می‌توانید با ایمیل «[email protected]» در تماس باشید.

کلام پایانی

بروکر کپیتال اکستند امکانات و قابلیت‌های مختلف خود را از طریق یک پنل کاربرپسند و ساده در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این بروکر امکان معامله انواع نمادهای معاملاتی را فراهم کرده است و می‌توانید جفت ارزهای فارکس، سهام، ارزهای دیجیتال، و غیره را در آن خرید و فروش کنید. ارائه چهار نوع حساب معاملاتی با اسپردهای متنوع، ارائه حساب دمو، سرویس کپی تریدینگ، حساب پم، پشتیبانی شبانه‌روزی به زبان فارسی، و امکان واریز و برداشت با ارز دیجیتال، از ویژگی‌های بروکر کپیتال اکستند است که آن را به یکی از گزینه‌های مناسب برای کاربران ایرانی تبدیل می‌کند.