بروکر اینوسلو از کارگزاری‌های تازه‌تأسیس بازار فارکس است که در کشور قزاقستان دایر شده است. این بروکر به‌صورت رسمی به ثبت رسیده است و با خدمات متمایزی که ارائه می‌کند، سعی دارد رضایت مشتریان خود را جلب کند. این بروکر از ویژگی‌های ممتازی نظیر حساب‌های معاملاتی مختلف، گزینه‌های گوناگون، و پشتیبانی مناسب بهره‌مند است.

در این مقاله قصد داریم بروکر Inveslo را نقد و بررسی کنیم. اگر به دریافت اطلاعات درباره این بروکر علاقه‌مندید یا قصد دارید در آن ثبت‌نام کنید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به اطلاعات ارزشمندی در این زمینه، دست پیدا کنید.

بروکر اینوسلو چیست؟ (Inveslo Brokers)

در ابتدا، نگاهی به بروکر اینوسلو می‌اندازیم. بنیان‌گذار این بروکر دو کارمند سابق بروکر معتبر FXTM هستند. عمده مشتریان این بروکر در کشورهای حوزه آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه، و آمریکای لاتین هستند. در این بروکر، مشتریان می‌توانند دارایی‌هایی همچون شاخص‌ها، فلزات، ارزهای دیجیتال، و کالاها را معامله کنند. این معاملات بر روی بستر متاتریدر ۴ انجام می‌شود.

بروکر اینوسلو در میان تریدرهای ایرانی محبوب شده است. البته باید این نکته را نیز عنوان کرد که در حال حاضر، این بروکر نسبت به آلپاری و لایت فارکس، تریدرهای کمتری دارد. البته چشم‌اندازی روشنی از آینده این بروکر مشاهده می‌شود و می‌توان به آن امیدوار بود. جالب است بدانید تأسیس‌کننده این بروکر فردی ایرانی است. همچنین اینوسلو توانست در سال ۲۰۲۲، جایزه بهترین مدیرعامل فارکس را از مجله World Business Outlook دریافت کند. بنابراین، با توجه به این موضوع، می‌توان انتخاب این بروکر فارکس را برای معاملات، انتخابی منطقی و مناسب دانست.

بروکر اینوسلو در یک نگاه

نام بروکر اینوسلو | inveslo
سال تأسیس ۲۰۲۰ میلادی
دفتر مرکزی کشور قزاقستان
رگولاتور FinCom | ARDFM
انواع حساب معاملاتی ۱. حساب حرفه‌ای ( STP )

۲. حساب کلاسیک ( ECN )

۳. حساب پلاتینیوم ( ECN )

۴. حساب دایموند ( Premium )

انواع نمادهای معاملاتی بالغ بر سیصد نماد شامل جفت ارزها، فلزات، شاخص‌ها، کالاها، و رمز ارزها
روش‌های واریز و برداشت ارز دیجیتال، پرفکت مانی، ریال
انواع پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۴ ( MT4‌)

وب تریدر ( webtrader‌)

کپی تریدینگ بله
ربات تریدینگ خیر
بونوس بله
آدرس شبکه‌های اجتماعی https://t.me/InvesloPersian

https://www.instagram.com/inveslo_persian/

https://www.linkedin.com/company/officialinveslo/

https://www.youtube.com/inveslo?sub_confirmation=1

پشتیبانی دارای پشتیبانی ۲۴ساعته و فعال

آیا بروکر اینوسلو برای ایرانیان در دسترس است؟

بروکر اینوسلو به‌دلیل اینکه مؤسس ایرانی دارد و به کاربران ایرانی خدمات خود را ارائه می‌کند، در کشورمان بسیار طرفدار دارد. البته نکته‌ مهم این است که بروکرهایی که به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهند، رگوله معتبری ندارند و اغلب آن‌ها از رگوله آفشور بهره‌مندند.

بخش جالب و هیجان‌انگیز خدماتی که بروکر Inveslo به ایرانیان ارائه می‌کند، واریز و برداشت ریالی است. کمتر بروکری را می‌توان پیدا کرد که واریز و برداشت ریالی را برای کاربران خود اعمال کند و اینوسلو با انجام این کار، توانسته است کاربران زیادی را از کشور ایران جذب کند.

رگولاتور بروکر اینوسلو

از مهم‌ترین مواردی که تریدر هنگام انتخاب بروکر بررسی می‌کند، رگوله بروکر است. بروکر اینوسلو در کمیسیون مالی FinCom، که سازمانی برای حل اختلاف بین مشتری و بروکر است، عضویت دارد.

FinCom حساب معاملاتی مشتریان را تا بیست هزار یورو بیمه کرده است و در صورتی که بروز اختلاف میان بروکر و مشتری در جریان باشد، می‌تواند تا این مبلغ را به‌عنوان خسارت به مشتری پرداخت کند. شایان ذکر است که فین‌کام تنها یک نهاد نظارتی است و نباید آن را رگولاتور به حساب آورد.

نقد و بررسی بروکر Inveslo

بروکر اینوسلو محیطی ساده و در عین حال مناسب برای تریدر است. همچنین این بروکر نمادهای معاملاتی فراوانی را برای سهولت کار در اختیار معامله‌گر قرار می‌دهد. در ادامه، مزایا و معایب این بروکر را بررسی و آن‌ها را در قالب موارد مختلف، بیان می‌کنیم.

مزایا

  • شرایط گوناگون واریز و برداشت به‌خصوص پشتیبانی از ریال؛
  • ارائه بونوس و جوایز مختلف و ارزنده؛
  • پشتیبانی ۲۴ساعته با کمک افراد متخصص؛
  • رابط کاربری ساده و آسان؛
  • نمادهای معاملاتی متنوع؛
  • پشتیبانی از حساب اسلامی.

معایب

  • نداشتن رگولاتور قوی و معتبر؛
  • مشتریان کمتر نسبت به بروکرهای باسابقه مانند لایت فارکس.

آموزش ثبت نام در بروکر اینوسلو

در این بخش، به ثبت نام در بروکر اینوسلو می‌رسیم. در مرحله اول، وارد سایت این بروکر به آدرس inveslo.com شوید.

ثبت نام در بروکر inveslo

برای ورود به این بروکر، باید فیلترشکن داشته باشید. پس از ورود، روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا صفحه زیر باز شود.

فرم ثبت نام در بروکر اینوسلو

در این بخش، تمام کادر‌های مشخص‌شده را به‌دقت پر کنید. در ابتدا، نام خود را وارد کنید. در مرحله بعد، نام‌خانوادگی، کشور، شماره تماس، ایمیل و رمز عبور را وارد کنید. پس از آن، روی دکمه ثبت نام بزنید.

حال کدی به تلفن‌ همراه و ایمیل شما ارسال می‌شود. این کد را در کادر مدنظر وارد کنید تا فرایند ثبت نام شما کامل شود و مجوز ورود به این بروکر را دریافت کنید.

وارد کردن کد تایید برای ورود به پنل کاریری در بروکر اینوسلو

پس از اتمام مراحل فوق، می‌توانید از گزینه ورود در صفحه ابتدایی این بروکر استفاده کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. در هنگام ورود، با صفحه‌ای مانند صفحه زیر روبه‌رو می‌شوید. می‌توانید جزئیات مختلف را در بخش‌های گوناگون این داشبورد مشاهده کنید.

داشبورد و محیط کاربری معامله گران inveslo broker

آموزش احراز هویت در بروکر اینوسلو

احراز هویت بخشی از ثبت نام در بروکر اینوسلو است. برای این منظور در صفحه ابتدایی این بروکر روی نام کاربری خود و سپس روی بخش Document Verification کلیک کنید.

نحوه احراز هویت در اینوسلو

شایان ذکر است برای سهولت در اجرای مراحل فوق، می‌توانید زبان سایت را به فارسی تبدیل کنید. حال در این مرحله، با انتخاب مدرک مدنظر خود، آن را برای کارشناسان اینوسلو بارگذاری کنید. پس از آپلود، مدتی زمان می‌برد تا کارشناسان این مدارک را تأیید کنند. پس از تأیید آن، می‌توانید به راحتی معاملات خود را در این بروکر آغاز کنید.

آپلود مدارک هویتی جهت احراز هویت در بروکر inveslo

انواع حساب‌های معاملاتی بروکر Inveslo

پس از ثبت نام در بروکر Inveslo، می‌توانید یکی از چهار حساب معاملاتی، یعنی حرفه‌ای، کلاسیک، پلاتینیوم، و دایموند را انتخاب کنید. در ادامه، هرکدام از این حساب‌ها را بررسی خواهیم کرد.

۱. حساب حرفه‌ای

اولین مورد حساب معاملاتی حرفه‌ای است. این حساب که ساده‌ترین حساب موجود در این بروکر است، ویژگی‌های ساده و پایه‌ای دارد. حداقل مقدار واریزی برای این حساب صد دلار و لوریج آن تا ۱:۲۰۰۰ قابل تنظیم است. همچنین این حساب هیچ‌گونه کمیسیونی ندارد، اسپرد متغیر آن از ۲.۱ پیپ آغاز می‌شود، استاپ اوت آن در سطح ۵۰ درصد تنظیم شده است، و سوآپ ندارد.

۲. حساب کلاسیک

در حساب کلاسیک نیز کاربر باید حداقل ۲۵۰ دلار  واریزی داشته باشد تا بتواند معاملات خود را آغاز کند. لوریج موجود در این حساب ۱:۲۰۰۰ است و اسپرد متغیر آن از ۱.۹ پیپ آغاز می‌شود. استاپ اوت ۵۰ درصد نیز دیگر ویژگی این حساب معاملاتی است. این سیستم معاملاتی کمیسیون و سوآپ ندارد.

۳. حساب پلاتینیوم

یکی از حساب‌های جذاب موجود در این بروکر، حساب پلاتینیوم است. این حساب بر مبنای فناوری ECN طراحی شده و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. در این حساب، کاربر باید حداقل پانصد دلار واریزی داشته باشد.

همچنین لوریج ۱:۲۰۰۰، کمیسیون ۳ دلار در هر لات، اسپرد متغیر که از ۰.۱ پیپ آغاز می‌شود، استاپ اوت ۵۰ درصد، و نداشتن سوآپ، از ویژگی‌های این حساب معاملاتی است.

۴. حساب دایموند

حساب دایموند از نوع ECN است و برای دستیابی و استفاده از آن، باید حداقل بیست هزار دلار واریزی داشته باشید. لوریج این حساب تا ۱:۲۰۰۰ و کمیسیون آن ۲ دلار به‌ازای هر لات است. اسپرد متغیر آن از صفر پیپ آغاز می‌شود و استاپ اوت آن در سطح ۵۰ درصد تنظیم شده است و سوآپ ندارد.

راهنمای واریز و برداشت در بروکر اینوسلو

واریز و برداشت وجه در بروکر اینوسلو بسیار آسان است. برای این کار، وارد منوی پول من شوید و روی گزینه واریز کلیک کنید.

نحوه واریز وجه در بروکر فارکس اینوسلو

منوی زیر برای شما باز می‌شود و می‌توانید روی واحد پولی مدنظر کلیک کنید تا به‌راحتی واریزی خود را انجام دهید.

روش های واریز در inveslo

برای برداشت وجه نیز می‌توانید روش گفته‌شده را تکرار کنید. البته در این بخش پس از کلیک روی پول من، روی گزینه برداشت کلیک کنید و پس از انتخاب روش برداشت و وارد کردن جزئیاتی نظیر کیف پول مقصد و مقدار واریزی، برای دریافت وجه اقدام کنید.

روش های برداشت وجه در بروکر اینوسلو

برای اینکه بتوانید تراکنش‌های خود را به ریال انجام دهید، به دریافت اطلاعات صرافی از طریق مدیر حساب نیاز دارید. بدین منظور، اگر به‌تازگی ثبت نام کرده باشید، از طرف بروکر با شما تماس گرفته می‌شود و اطلاعات واریز و برداشت ریالی به شما گفته می‌شود.

اگر هم مدتی از زمان ثبت نام شما گذشته باشد، می‌توانید از طریق تلگرام این بروکر و برقراری ارتباط با مدیران حساب، مشخصات برداشت و دریافت ریالی را به دست آورید.

انواع نمادهای معاملاتی بروکر اینوسلو

در بروکر اینوسلو، بیش از سیصد نماد معاملاتی برای انجام معامله وجود دارد. این نمادها در پنج دسته جفت ارزها، فلزات گران‌بها، شاخص‌ها، کالاها، و رمزارزها تقسیم می‌شوند.

در قسمت شاخص‌ها، شاخص نزدک، داوجونز، SP500، و … وجود دارند. در بخش سهام، شرکت‌هایی مانند اپل، مایکروسافت، تسلا، و آمازون را می‌بینیم. سرانجام در بخش ارزهای دیجیتال نیز بیت‌کوین و اتریوم حضور دارند.

حساب دمو بروکر Inveslo

حساب دمو در بروکر اینوسلو موجود است و می‌توانید از آن برای تست برنامه‌های معاملاتی خود قبل از واریز وجه استفاده کنید. برای این کار، در صفحه اصلی و داشبورد خود، روی گزینه حساب‌های من و سپس روی گزینه افتتاح حساب معاملاتی کلیک کنید.

ساخت حساب دمو در بروکر inveslo

پس از انجام این کار، صفحه‌ای باز می‌شود که در آن، می‌توانید حساب نمایشی یا دمو را انتخاب کنید.

انتخاب نوع حساب، لوریج و مبلغ حساب دمو

پس از انتخاب حساب‌های نمایشی، صفحه‌ای باز می‌شود که در آن باید جزئیات مربوط به حساب دمو خود را وارد کنید. این تنظیمات شامل نوع حساب معاملاتی و مقدار مبلغ اولیه برای انجام معامله و لوریج است. پس از اینکه موارد عنوان‌شده را تنظیم کردید، روی دکمه ادامه کلیک کنید تا پیام زیر برای شما نمایش داده شود.

پیام موفقیت آمیز بودن ساخت حساب دمو inveslo

حال مراحل ساخت حساب دمو تمام می‌شود و می‌توانید با حسابی که ایجاد کردید، به‌صورت آزمایشی و غیر واقعی به معامله بپردازید و شرایط بروکر و معامله‌گری را بررسی کنید.

مشاهده اطلاعات حساب دمو در بروکر اینوسلو

انواع پلتفرم‌های معاملاتی بروکر اینوسلو

برای معامله در بروکر اینوسلو، باید از پلتفرم‌هایی استفاده کنید که این بروکر برای شما اختصاص داده است. در این بخش، روی گزینه سکوی‌های معاملاتی کلیک کنید. دو گزینه باز می‌شود که گزینه اول متاتریدر ۴ را برای سیستم‌عامل‌های مختلف ارائه می‌کند. می‌توانید بر اساس سیستم‌عامل خود، پلتفرم مناسب را انتخاب کنید.

انواع پلتفرم های معاملاتی در inveslo بروکر

در حالت دوم، می‌توانید روی گزینه متاتریدر ۴ نسخه وب کلیک کنید. در این حالت، می‌توانید به‌صورت آنلاین و در بروکر، برای انجام معاملات تحت وب از روی سیستم معاملاتی متاتریدر ۴ اقدام کنید.

پشتیبانی از متاتریدر4 نسخه وب در بروکر اینوسلو

پلتفرم کپی تریدینگ اینوسلو

بروکر اینوسلو نیز مانند بسیاری از بروکرهای معتبر در سطح جهانی، از پلتفرم کپی تریدینگ استفاده می‌کند. این ابزار سبب می‌شود معامله‌گران بتوانند معاملات خود را از تریدر خبره‌ای کپی و مانند او معامله کنند. این موضوع باعث می‌شود علاوه بر کسب سود توسط کپی‌کننده، شخص تریدر نیز درصدی از سود را به دست آورد. حال با این تفاسیر، می‌خواهیم بخش کپی تریدینگ اینوسلو را بررسی کنیم. این بخش حاوی سه قسمت است:

۱. در بخش نخست، تریدر می‌تواند به‌عنوان شخص سرمایه‌گذار وارد شود؛

۲. در بخش دوم، تریدر می‌تواند به‌عنوان معامله‌گر وارد شود؛

۳. در بخش سوم نیز می‌توانید فهرستی از مدیرانی را که معامله‌ می‌کنند، مشاهده کنید. در این بخش، می‌توانید با کلیک روی نام مدیر مدنظر، عملکرد و نتایجی را که این شخص به دست آورده است، مشاهده و بررسی کنید.

پلتفرم کپی تریدینگ بروکر inveslo و نحوه استفاده از آن

به‌طور کلی، بخش کپی تریدینگ بروکر اینوسلو نیز مناسب و با کیفیت ارزیابی می‌شود. البته اینوسلو مانند سایر بروکرهای طراز اول، مسیر درازی برای کسب موفقیت در پیش دارد، اما می‌توان به آن امیدوار بود.

کارمزدها، اسپرد، و کمیسیون معاملات بروکر اینوسلو

همان‌طور که پیش‌تر نیز عنوان شد، در بروکر Inveslo شاهد چهار حساب کاربری برای انجام معاملات هستیم. هرکدام از این حساب‌ها برای کاربرد و ترید مخصوصی ایجاد شده‌اند. در ادامه، می‌خواهیم میزان کارمزد و کمیسیون به‌همراه اسدپرد موجود در این حساب‌ها را بررسی و آن‌ها را با هم مقایسه کنیم. توصیه می‌کنیم به جدول زیر با دقت توجه کنید.

عنوان حساب حرفه‌ای حساب کلاسیک حساب پلاتینیوم حساب دایموند
کمیسیون صفر صفر ۳ دلار در هر لات ۲ دلار در هر لات
سوآپ صفر صفر صفر صفر
اسپرد متغیر از ۲.۱ پیپ متغیر از ۱.۹ پیپ متغیر از ۰.۱ پیپ متغیر از صفر پیپ

بونوس‌های بروکر اینوسلو

اغلب بروکرها مبلغی را به‌عنوان بونوس خوشامدگویی در اختیار کاربران تازه‌وارد خود قرار می‌دهند. بروکر اینوسلو نیز این کار را کرده است و برای کاربران تازه‌وارد خود، مبلغی را ارسال می‌کند. آن دسته از کاربران که به‌تازگی وارد این بروکر شده و صد دلار واریزی داشته باشند، تا ۵۰ درصد از مبلغ واریزی خود را به‌عنوان بونوس هدیه می‌گیرند. این مبلغ حداکثر به مقدار سیصد دلار می‌رسد. علاوه بر این بونوس، اینوسلو به مناسبت‌ها و شرایط مختلفی، مبلغی را به کاربران خود تحت شرایط خاص اهدا می‌کند. بنابراین، از این نظر نیز می‌توان به این بروکر امتیاز قبولی داد.

پشتیبانی بروکر اینوسلو

پشتیبانی از مهمترین امتیازات بروکرهاست. در این زمینه، بروکر اینوسلو بسیار ایدئال است؛ زیرا تیم پشتیبانی ۲۴ساعته دارد و کاربران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز، سؤالات خود را مطرح کنند.

پشتیبانی این بروکر قوی است و با دقت فراوان به سؤالات پاسخ می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند از طریق تلفن پاسخ‌گویی ۴۴۸۰۸۲۷۳۴۷۷۷، با پشتیبانی این مجموعه ارتباط تلفنی برقرار کنند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند از طریق چت آنلاین سایت نیز سؤالات خود را مطرح کنند. دیگر راه دسترسی به تیم پشتیبانی اینوسلو، ایمیل است. کاربران می‌توانند از طریق ایمیل [email protected] با پشتیبانی ارتباط برقرار کنند.

کلام پایانی

همان‌طور که مشاهده کردید، در این مقاله بروکر اینوسلو را، از صفر تا صد، بررسی کردیم. تریدرها برای اینکه بتوانند به موفقیت برسند، باید بروکری مناسب و با ویژگی‌های ممتاز انتخاب کنند. اینوسلو بروکر تازه‌تأسیسی است که خدمات مفیدی به کاربران ایرانی خود ارائه می‌دهد. همین‌طور به‌دلیل اینکه مؤسس این بروکر ایرانی است، ایرانیان اعتماد بیشتری به آن دارند.