نحوه کار با ره آورد ۳۶۵؛ آموزش ره آورد ۳۶۵ از صفر تا صد

آموزش تحلیل
آموزش رهاورد365

آموزش ره آورد ۳۶۵ از موارد بسیار ارزشمند برای فعالان بازار بورس و سایر بازارهای مالی است. ره آورد (Rahavard 365) از بهترین و محبوب‌ترین وب‌سایت‌های ایرانی فعال در بازارهای مالی است که طیف گسترده‌ای از خدمات مانند تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال، اخبار، آموزش، و غیره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌نوعی می‌توان این وب‌سایت را تریدینگ ویو (Tradingview) ایرانی دانست.

در ادامه، به آموزش ره آورد ۳۶۵ می‌پردازیم. ابتدا توصیف جامعی از این وب‌سایت و نحوه عملکرد آن ارائه می‌کنیم و سپس در کنار معرفی بخش‌های مختلف آن، ابزارها و امکانات مختلف و نحوه استفاده از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ره آورد ۳۶۵ چیست؟

ره آورد ۳۶۵ (Rahavard 365) از بهترین و محبوب‌ترین وب‌سایت‌های فعال در بازار بورس ایران است که طیف گسترده‌ای از ابزارهای تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پیشرفته‌ترین ابزارهای مورد نیاز در بازارهای مالی را می‌توانید در این وب‌سایت پیدا کنید.

شرکت پردازش اطلاعات مالی مپنا در سال ۱۳۸۹ و بر اساس وب‌سایت تریدینگ ویو (Tradingview)، ره آورد ۳۶۵ را طراحی و راه‌اندازی کرد. کاربران این فرصت را دارند که با ایجاد یک حساب کاربری در این وب‌سایت، به ابزارهای قدرتمند و پیشرفته آن دسترسی پیدا کنند و تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال، اخبار و رویدادها، و همین‌طور آموزش‌های حرفه‌ای آن را در اختیار داشته باشند.

مهم‌ترین امکانات وب‌سایت ره آورد ۳۶۵ عبارت‌اند:

  • ابزارهای تعدیل قیمت سهام با استفاده از روش‌های مختلف؛
  • ارائه گزارش‌های مالی و اطلاعات معاملات انواع دارایی‌ها نظیر سهام، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، و …؛
  • ارائه گزارش‌ها از وضعیت بازارهای مالی؛
  • ارائه صورت‌های مالی شرکت‌های مختلف بورسی؛
  • انتقال داده‌های معاملاتی به نرم‌افزارهای تحلیل تکنیکال مختلف؛
  • فعال‌سازی فیلترهای مختلف براساس تحلیل‌های تکنیکال و بنیادی؛
  • فعال‌سازی و مدیریت هشدار قیمت برای نمادها؛
  • ارائه شبکه اجتماعی برای مباحثه و به‌اشتراک‌گذاری تحلیل‌ها.

بازارهای تحت پوشش ره آورد ۳۶۵

وب‌سایت ره آورد ۳۶۵ طیف گسترده‌ای از بازارهای مالی را پوشش می‌دهد. پس از ورود به صفحه اصلی این وب‌سایت، می‌توانید با قرار دادن نشانگر موس روی گزینه بازارها به بازارهای مالی مختلفی دسترسی پیدا کنید که ره آورد ۳۶۵ از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

بازارهایی که در ره آورد ۳۶۵ پشتیبانی می‌شوند عبارت‌اند از:

ابزارهای ره آورد ۳۶۵

در منوی اصلی بالا صفحه اول ره آورد ۳۶۵، با قرار دادن نشانگر موس روی گزینه ابزارها، می‌توانید ابزارهایی که این وب‌سایت ارائه کرده است مشاهده کنید. ابزارهایی شامل:

  • نقشه بازار؛
  • فیلتر؛
  • ویجت‌ها؛
  • دیده‌بان؛
  • هشدار؛
  • تقویم.

البته، در کنار ابزارهایی که در این قسمت نمایش داده شده‌اند، می‌توانید از طریق منوی اصلی به گفت‌وگو، بولتن، و موارد دیگر شامل اخبار، اطلاعیه‌ها، بلاگ، آکادمی، پشتیبانی و غیره نیز دسترسی داشته باشید که باز هم به‌عنوان ابزارهای ره آورد ۳۶۵ قابل استفاده‌اند. در ادامه، ابزارهای ارائه‌شده در ره آورد ۳۶۵ را به‌طور خلاصه بررسی می‌کنیم.

نقشه بازار

مشاهده نقشه بازار در رهاورد365

در بخش نقشه بازار می‌توانید وضعیت کلی بازار را به‌صورت یک‌جا مشاهده کنید. این ابزار به فعالان بازارهای مالی امکان آن‌ را می‌دهد تا روندهای کلی حاکم بر بازار و وضعیت کلی بازار را ارزیابی کنند. نقشه بازار همان هیت مپ (Heat Map) است که با استفاده از آن شرایط حاکم بر بازار به‌راحتی قابل مشاهده است.

البته در کنار آنالیز کلی بازار، فیلترهایی نیز در بخش بالایی صفحه در اختیار شما قرار داده شده است که می‌توانید براساس آن‌ها نقشه بازار ره آورد ۳۶۵ را شخصی‌سازی و فیلتر کنید. می‌توانید براساس بازار بورس یا فرابورس، نوع صنایع بورسی و … این نقشه را نیز فیلتر کنید.

به‌علاوه، با انتخاب هر نماد می‌توانید وارد صنعت مربوط به آن شوید و نمادهای مدنظر را به‌صورت مجزا بررسی کنید. با انتخاب هر نماد یا نگه داشتن ماوس روی هر نماد، می‌توانید به اطلاعات اصلی آن از قبیل قیمت روز، حجم معاملات، و نوسانات دسترسی داشته باشید.

فیلتر

مشاهده فیلترها در رهاورد

در بخش فیلتر، این امکان وجود دارد که با فیلتر کردن اطلاعات و داده‌های مدنظرتان، نمادهای فیلترشده را به‌صورت شخصی‌سازی و مجزا بررسی کنید. به این ترتیب، می‌توانید اطلاعات مدنظر خود، تغییر قیمت، حجم معاملات، و … را برای یک یا چند دارایی در کنار هم جست‌وجو و مشاهده کنید.

کافی است از منوی سمت راست تصویر اطلاعاتی را که در نظر دارید فعال و در فیلدهای سمت چپ وارد کنید و براساس آن‌ها، با کلیک روی دکمه «جست‌وجو» نمادهای معاملاتی مدنظرتان را دریافت کنید.

ویجت‌ها

ساخت ویجت در رهاورد365

ویجت‌ها این امکان را به شما می‌دهند تا آخرین اطلاعات بورسی را در سایت یا وبلاگ خودتان به‌نمایش درآورید.

دیده‌بان

ساخت دیده بان بازار در رهاورد365

ابزار دیده‌بان ره آورد ۳۶۵ برای آن دسته از کاربران قابلیت استفاده دارد که در این وب‌سایت ثبت نام کرده‌اند و اشتراک می‌خرند. با داشتن حساب کاربری و خرید اشتراک، این فرصت را خواهید داشت که با استفاده از ابزار دیده‌بان فهرست خاص و شخصی‌سازی‌شده خودتان را ایجاد و نمادهای معاملاتی مدنظرتان را رصد کنید.

جستجوی نماد مورد نظر

به‌نوعی، می‌توان فهرست دیده‌بان را همان فهرست دلخواه (Favorite List) یا واچ لیست (Watch List) در وب‌سایت‌های مشابه دانست. برای افزودن نمادهای مختلف به این فهرست، کافی است نماد مدنظرتان را در قسمت سرچ جست‌وجو و روی آن کلیک کنید تا برای شما به‌نمایش درآید:

ستاره دار کردن نماد انتخابی

اکنون اگر اشتراک داشته باشید، می‌توانید با فعال کردن ستاره نماد مدنظر آن را به فهرست دیده‌بان خود بیفزایید.

ابزار هشدار

ساخت هشدار قیمتی

ابزار هشدار ره آورد ۳۶۵، که به‌تازگی به این پلتفرم افزوده شده است، نوعی سیستم هشدار است که می‌توانید براساس تغییرات قیمت دارایی‌ها آن را تنظیم کنید. شروط مختلفی در این بخش امکان انتخاب دارند و می‌توانید با توجه به نیاز خود، گزینه مدنظر را انتخاب کنید.

برای مثال، می‌توانید با فعال کردن هشدار افزایش قیمت، با تنظیم نمادی که در نظر دارید و قیمتی که مدنظرتان است، پیام هشداری را برای خودتان به‌صورت شخصی‌سازی‌شده ایجاد کنید. این هشدار می‌تواند حاوی توضیحات نیز باشد. در صورت افزایش قیمت و رسیدن نماد مدنظر به قیمت تعیین‌شده، هشدار برای شما فعال خواهد شد.

تقویم

مشاهده تقویم مجامع در رهاورد

تقویم ره‌ آورد ۳۶۵ صرفاً برای آن دسته از کاربران قابل استفاده است که اشتراک این وب‌سایت را خریده باشند. با استفاده از ابزار تقویم، این امکان را دارید که تقویمی اختصاصی تنظیم کنید. مثلاً سود پرداختی توسط شرکت‌ها را در قالب جدول زمانی مشخص و مرتب در اختیار داشته باشید یا زمان برگزاری مجامع شرکت‌های بورسی را در تقویم خود ثبت کنید.

گفت‌وگو

ارسال پست و کامنت

پنل گفت‌وگوی ره آورد ۳۶۵ محیطی برای گفت‌وشنود، ارائه تحلیل‌ها، و کامنت‌های کاربران پیرامون بازارهای مالی است. اگر در ره آورد ثبت نام کرده و حساب کاربری داشته باشید، می‌توانید در این مباحث و گفت‌وگوها شرکت کنید.

بولتن

در بولتن ره آورد ۳۶۵، این قابلیت فراهم شده است تا مجموعه‌ای از داده‌ها، اطلاعات، گزارش‌ها، و تحلیل‌های منتشرشده از سوی ره آورد ۳۶۵ را در اختیار داشته باشید:

بولتن اقتصادی رهاورد365

در قسمت «تگ»، می‌توانید براساس بازار، نوع سیگنال، شرکت، و غیره فیلتر انجام دهید و اطلاعات و گزارش‌های بولتن را تفکیک کنید. به‌علاوه، در پنل بالای فیلتر نیز این قابلیت در اختیارتان قرار گرفته است که موارد به‌نمایش درآمده را براساس دسته‌بندی، در قالب هفته‌نامه آماری، رمزآورد، و غیره دسته‌بندی و رصد کنید. سیگنال‌هایی که در این بخش در دسترس کاربران قرار می‌گیرند، می‌توانند بسیار کاربردی باشند.

اخبار

اخبار رهاورد365

بخش اخبار ره آورد ۳۶۵ از بخش‌هایی است که به معرفی و توضیح نیاز ندارد. در این بخش می‌توانید اخبار بازارهای مالی و بورس ایران را مطالعه کنید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، در پنل سمت چپ قابلیت فیلتر اخبار براساس منابع خبری نیز فراهم شده است.

اطلاعیه کدال

در این بخش نیز می‌توانید همه اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال را درباره نمادهای بورسی مشاهده کنید و با کلیک روی هریک از آن‌ها، به فایل اصلی اطلاعیه و جزئیات آن دسترسی داشته باشید:

مشاهده اطلاعیه های کدال

پشتیبانی

پشتیبانی رهاورد

درصورتی‌که مشکلی برای شما به عنوان کاربر پیش بیاید یا سؤالی درباره دوره‌های آموزشی، فعالیت در محیط پلتفرم، یا بازارهای مالی و بورس داشته باشید، این فرصت در اختیارتان قرار داده شده است تا از طریق پشتیبانی ره آورد ۳۶۵، موضوع را مطرح کنید:

برای این منظور کافی است براساس خواسته یا مشکلی که دارید، تیکت ثبت کنید و برای دریافت پاسخ‌، منتظر تیم پشتیبانی ره آورد ۳۶۵ بمانید.

ارسال تیکت

پاسخ‌گویی به شما در ساعات اداری هفته خواهد بود و برای کسب اطلاعات درباره نحوه ثبت تیکت و جزئیات آن، می‌توانید از صفحه پشتیبانی وب‌سایت ره آورد ۳۶۵ کمک بگیرید.

آموزش ورود به سایت ره آورد ۳۶۵ و ثبت نام

برای دسترسی به خدمات و ابزارهای وب‌سایت راه آورد ۳۶۵، اولین کار این است که در آن ثبت نام و برای خودتان حساب کاربری ایجاد کنید.

برای این منظور، به صفحه اصلی وب‌سایت به نشانی rahavard365.com وارد شوید و روی گزینه «ورود/عضویت» گوشه سمت چپ بالای تصویر کلیک کنید:

آموزش ثبت نام در رهاورد

همان‌طور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، برای ثبت نام به شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل نیاز دارید.

وارد کردن شماره موبایل

با وارد کردن شماره موبایلتان، کد فعال‌سازی موقتی شش‌رقمی برای شما پیامک می‌شود. بعد از وارد کردن این کد، روی دکمه «ثبت نام» کلیک کنید:

وارد کردن کد ارسال شده

در صورت درست بودن کد فعال‌سازی، حساب کاربری شما با موفقیت ایجاد می‌شود و پیام زیر برایتان به‌نمایش درمی‌آید:

تکمیل پروفایل کاربری رهاورد365

در این مرحله، برای تکمیل حساب کاربری و پروفایلتان در ره آورد ۳۶۵، روی «تکمیل پروفایل» کلیک کنید. البته این امکان نیز برای شما فراهم است که با کلیک روی گزینه «فعلاً نه!» این کار را به بعد موکول کنید. در صورت تمایل به تکمیل پروفایل، با صفحه زیر مواجه خواهید شد:

تکمیل اطلاعات مورد نیاز

در این بخش، می‌توانید اطلاعات فردی خودتان را وارد کنید. با کلیک روی دکمه «تأیید و ادامه» به مرحله بعدی انتقال پیدا می‌کنید:

انتخاب نام کاربری

در مرحله دوم، یک نام کاربری برای خودتان انتخاب و روی دکمه «تأیید و ادامه» کلیک کنید. همان‌طور که در تصویر نیز قابل مشاهده است، این نام کاربری باید حتماً انگلیسی باشد و شرایط و کاراکترهای مجاز قابل استفاده در آن نیز مشخص شده‌اند.

تعریف رمز عبور

پس از انتخاب رمز عبور، نوبت به آدرس ایمیلتان می‌رسد. آدرس ایمیل خود را در این فیلد وارد و باز هم روی دکمه «تأیید و ادامه» کلیک کنید:

تایید ادرس ایمیل

با وارد کردن آدرس ایمیل، کد فعال‌سازی موقتی برای شما ایمیل می‌شود. کد شش‌رقمی ارسالی را در فیلد مدنظر وارد کنید و گزینه «تأیید و ادامه» را بزنید.

وارد کردن کد ارسال شده به ایمیل

درصورتی‌که کد فعال‌سازی به‌درستی وارد شود، مراحل تکمیل شما به‌پایان می‌رسد و پیام زیر با مضمون «ایمیل شما با موفقیت تأیید شد» ظاهر می‌شود:

تایید ایمیل

اکنون به همه بخش‌های وب‌سایت ره آورد ۳۶۵ دسترسی دارید و می‌توانید از خدمات و ابزارهای آن استفاده کنید. البته همان‌طور که در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی وب‌سایت نیز مشخص است، حساب شما فعلاً فاقد اشتراک است.

خرید اشتراک رهاورد365

آموزش ره آورد ۳۶۵؛ صفر تا صد کار با این پلتفرم

برای اینکه بتوانید سهام، شاخص، ارز دیجیتال، یا نماد معاملاتی مدنظرتان را رصد و آن را تجزیه‌وتحلیل کنید، قبل از هر چیز لازم است از قسمت بازار وارد صنعت مدنظر شوید یا در قسمت سرچ، نام نماد معاملاتی مدنظرتان را جست‌وجو کنید.

برای مثال، در این مطلب ارز دیجیتال بیت‌کوین (BTCUSDT) را مدنظر قرار داده‌ایم و براساس آن، آموزش ره آورد ۳۶۵ را ادامه می‌دهیم.

برای دستیابی به صفحه اختصاصی بیت‌کوین در وب‌سایت ره آورد ۳۶۵، از قسمت سرچ نام آن را جست‌وجو کنید. مطابق تصویر زیر، با تایپ کلمه «بیت» به‌عنوان بخشی از نام بیت‌کوین، صفحات مربوط به نمادهای معاملاتی مشابه برای شما نشان داده می‌شوند:

جستجوی نماد مورد نظر

با انتخاب BTCUSDT، بیت‌کوین؛ رمز ارز بایننس، به صفحه اختصاصی این ارز دیجیتال وارد می‌شوید. البته از طریق منوی اصلی و قسمت بازارها نیز قابلیت دسترسی به این صفحه وجود دارد. کافی است از منوی بازارها، ارزهای دیجیتال را انتخاب کنید:

انتخاب بازار مالی مورد نظر

پس از ورود به بخش ارزهای دیجیتال نیز با یک‌بار کلیک روی فیلتر نماد، نمادهای معاملاتی را براساس حروف الفبای انگلیسی مرتب و سپس BTCUSDT، نماد بیت‌کوین، را پیدا و انتخاب کنید:

مشاهده نمادهای بازار ارز دیجیتال در رهاورد

درصورتی‌که روی این نماد BTCUSDT جفت کلیک کنید، به صفحه اختصاصی آن در ره آورد ۳۶۵ انتقال داده می‌شوید:

مشاهده نماد بیت کوین در رهاورد

بخش‌های مختلف صفحه اختصاصی نماد‌ها

اکنون ببینیم در این صفحه اختصاصی، که به نماد معاملاتی بیت‌کوین (BTCUSDT) مربوط است، چه بخش‌هایی وجود دارد و از چه ابزارها و امکاناتی می‌توان استفاده کرد.

ابزارهای رهاورد

در سه پنل اول با موارد زیر روبه‌رو هستیم:

  • اطلاعات نماد؛
  • اندیکاتور؛
  • نمودار.

اطلاعات نماد

در پنل اطلاعات نماد، می‌توانید به داده‌های مهمی درباره نماد معاملاتی بیت‌کوین دست پیدا کنید. مواردی از قبیل:

  • زمان آخرین معامله؛
  • قیمت پایانی نماد به‌همراه نرخ کاهش یا افزایش؛
  • بیشترین قیمت نماد طی ۲۴ ساعت اخیر؛
  • کمترین قیمت نماد طی ۲۴ ساعت اخیر؛
  • حجم معاملات؛
  • ارزش بازار نماد.

اندیکاتورها

در این صفحه و در بخش اندیکاتورها، می‌توانید نسبت قدرت خریدار به فروشنده را در دفتر سفارش نماد بیت‌کوین مشاهده کنید. بااین‌حال، برای دسترسی به اندیکاتورها و اطلاعات بیشتر، روی دکمه آبی‌رنگ «اندیکاتورها» کلیک کنید تا صفحه‌ای به شکل زیر برایتان به‌نمایش درآید:

اندیکاتورهای رهاورد365

در بخش اول، سه اندیکاتور را مشاهده می‌کنید که اطلاعات زیر را در بر دارند:

  • سطوح حمایت و مقاومت و وضعیت نماد در آن‌ها؛
  • نسبت قدرت خریدار به فروشنده؛
  • حجم معاملات.

بخش میانی صفحه به اسیلاتورها و میانگین‌ متحرک اختصاص دارد.

سطوح حمایت و مقاومت نماد مورد نظر

در بخش انتهایی صفحه نیز می‌توانید حجم‌ها و جزئیات آماری سطوح حمایت و مقاومت نماد مدنظر، بیت‌کوین، را مشاهده و آنالیز کنید:

حجم و اطلاعات کاربردی

نمودار قیمتی

در پنل نمودار نیز درست مانند وب‌سایت تریدینگ ویو، به نمودار قیمتی نماد مدنظر دسترسی خواهید داشت. این نمودار به‌صورت پیش‌فرض نمودار شمعی یا کندل (Candle) دوره زمانی دوماهه نماد را نشان می‌دهد، اما برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر، می‌توانید روی دکمه آبی‌رنگ «نمودار پیشرفته» کلیک کنید:

نمودار قیمتی

همان‌طور که در تصویر نیز قابل مشاهده است، با ورود به بخش نمودار پیشرفته، به نمودار قیمتی بیت‌کوین (BTCUSDT)، درست مانند نموداری که در تریدینگ ویو نیز قابل دسترسی هست، دسترسی خواهید داشت.

با کلیک روی «D» از منو بالای نمودار، می‌توانید تایم فریم‌های (Time Frame) مدنظرتان را انتخاب کنید:

انتخاب تایم فریم مورد نظر

با کلیک روی آیکون کندل یا شمع، می‌توانید نوع نمودار قیمتی مدنظرتان را انتخاب کنید. این نمودار ممکن است به شکل‌های زیر در اختیار شما قرار گیرد:

  • نمودار میله‌ای (Bar Chart)؛
  • نمودار شمعی یا کندل (Candle Chart)؛
  • نمودار ستونی (Column Chart)؛
  • نمودار خطی (Linear Chart).
انتخاب نوع نمایش نمودار

با کلیک روی آیکون اندیکاتورها (Indicators)، فرصت آن را خواهید داشت که همه اندیکاتورهای ارائه‌شده در تریدینگ ویو را برای تجزیه‌وتحلیل نمودار قیمتی نماد در این‌جا نیز در اختیار داشته باشید:

اضافه کردن اندیکاتورها به نمودار

با کلیک روی آیکون چشم در گوشه سمت راست بالای تصویر نیز این فرصت را خواهید داشت که به نمادهای ذخیره‌شده در فهرست دیده‌بان خود در وب‌سایت ره آورد ۳۶۵ دسترسی داشته باشید. این قابلیت به این منظور در این بخش تعبیه شده است که بتوانید بدون نیاز به خروج از نمودار، نمودارهای قیمتی سایر نمادهای منتخب خود را نیز رصد کنید.

اضافه کردن نماد به دیده بان

اما در بخش انتهای صفحه اختصاصی نماد بیت‌کوین هم می‌توانید در سمت چپ به بازدهی نماد و دیگر نمادهای هم‌گروه دسترسی داشته باشید و در سمت راست نیز تحلیل‌ها و نظرهای دیگر کاربران را مطالعه کنید. به‌علاوه، قابلیت گفت‌وگو و ارائه نظر نیز در این قسمت فراهم شده است.

مشاهده بازدهی و پست های نماد مورد نظر

خرید اشتراک ره آورد ۳۶۵

برای خرید اشتراک ره آورد ۳۶۵، روی آیکون پروفایلتان کلیک کنید تا به صفحه خرید اشتراک هدایت شوید:

خرید اشتراک رهاورد365

این اشتراک‌ها هم می‌توانند به‌صورت یک‌ماهه و هم در قالب بسته‌های ده‌ماهه خریداری شوند. دو نوع اشتراک نیز در ره آورد ۳۶۵ در اختیار شما قرار می‌گیرد:

  • اشتراک استاندارد؛
  • اشتراک پیشرفته.

این دو بسته تقریباً تمامی دسترسی‌های لازم را در اختیار کاربر قرار می‌دهند و صرفاً در چند مورد با هم تفاوت دارند:

  • تایم‌فریم‌های میان‌روز؛
  • تعداد و قالب‌های اندیکاتور؛
  • تأخیر زمانی به‌روز‌رسانی کندل‌ها.

تفاوت حساب کاربری ساده و دارای حق اشتراک

در جدول زیر، تفاوت حساب کاربری رایگان و دارای حق اشتراک در سایه ره‌آورد ۳۶۵ را مشاهده می‌‌کنید.

بخش و ویژگی نسخه رایگان نسخه پیشرفته (دارای اشتراک)
بخش دیده‌بان عدم دسترسی قابلیت افزودن نمادهای منتخب تا سقف ۵۰ نماد
بخش هشدار قابلیت افزودن فقط دو نماد با شرایط محدود قابلیت افزودن ۲۵ نماد بدون محدودیت شرایط
بخش فیلتر بازار عدم دسترسی قابلیت فیلتر بازارها بدون محدودیت
انتقال داده عدم دسترسی قابلیت دریافت اطلاعات و اجرای اتوماتیک
نشانگر سبک و بازدهی بازار عدم دسترسی قابلیت اجرا برای همه نمادها
نقشه بازار دسترسی محدود دسترسی بدون محدودیت
اندیکاتورها دسترسی محدود دسترسی بدون محدودیت
تقویم عدم دسترسی دسترسی بدون محدودیت
قالب نمودار عدم دسترسی دسترسی تا سقف ۱۰ قالب

جمع‌بندی

در این مطلب درباره ره آورد ۳۶۵ (Rahavard 365) آموزش دادیم. اگر قصد دارید در بازارهای مالی فعالیت کنید، باید اطلاعات مورد نیاز خود را از منابع معتبر دریافت کنید. به‌ همین دلیل، داشتن حساب کاربری در سایت‌هایی مانند ره‌آورد ۳۶۵ بسیار مهم است. آیا تجربه کار با این سایت را دارید؟ چه منابع معتبر دیگری را مانند ره‌آورد ۳۶۵ برای بازارهای مالی می‌شناسید؟ نظرها و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

1

آیا کار کردن با ره‌آورد 365 رایگان است؟ 

بسیاری از خدمات و امکانات وب‌سایت ره آورد 365 فقط با ثبت نام و ایجاد حساب کاربری به‌صورت رایگان در دسترس شما قرار می‌گیرند. درعین‌حال، برای دسترسی به تمام ابزارهای این سایت باید اشتراک تهیه کنید.

2

آیا در وب‌سایت ره آورد 365 امکان معامله و ترید نیز وجود دارد؟

خیر؛ وب‌سایت ره آورد 365 صرفاً وب‌سایتی آموزشی و تحلیلی است و مانند تریدینگ ویو عمل می‌کند. برای فعالیت در بازارهای مالی، معامله، و ترید باید از طریق کارگزاری‌ها و صرافی‌ها اقدام کنید.

امتیاز شما به این محتوا

5 / 5. 2

میانگین امتیازات: 5/5
تعداد امتیاز: 2
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره