اگر به‌تازگی قصد دارید به بازار فارکس وارد شوید، باید بدانید که یکی از اولین نیازهای شما در طول مدت فعالیت در این بازار، کار کردن با بروکر مناسب است؛ بروکری که هم از نمادهای معاملاتی متنوع پشتیبانی کند و هم اسپرد و کمیسیون‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای دریافت کند. بروکر HYCM با ارائه خدمات مطلوب و همچنین میزبانی از تریدرهای ایرانی، از گزینه‌هایی است که باید امکانات آن را بررسی کنید. در این مطلب، ضمن نقد و بررسی بروکر اچ وای سی ام، نحوه کار کردن با آن را مرور می‌کنیم.

لوگو بروکر اچ وای سی ام (HYCM)
بروکر HYCM
۴
پشتیبانی فارسی
واریز و برداشت ریالی
رگوله معتبر
ثبت‌نام به همراه تخفیف کارمزد

بروکر اچ وای سی ام چیست؟ (HYCM Broker)

بروکر HYCM از بروکرهای قدیمی بازار است که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۷ در انگلیس آغاز کرد. بروکر اچ وای سی ام از چندین رگولاتور مختلف مجوز فعالیت دارد و تاکنون شش دفتر در نقاط مختلف جهان تأسیس کرده است که به بیش از  ۱۴۰ کشور سرویس‌دهی می‌کنند.

این بروکر امکان معامله در بازار فارکس، انجام معاملات CFD، و معامله روی شاخص‌ها و کالاهای مختلف را فراهم کرده است. مجوز از رگولاتور Tier-1، دریافت جوایز مختلف در زمینه خدمات فارکس، پلتفرم معاملاتی، پشتیبانی از مشتریان، استقبال کاربران، و چند دهه سابقه فعالیت در بازارهای مالی نشان‌دهنده اعتبار این بروکر در میان فعالان بازار است.

بروکر HYCM در یک نگاه

نام بروکر اچ وای سی ام (HYCM)
سال تأسیس ۱۹۹۷
دفتر مرکزی انگلیس
رگولاتور FCA, CySEC, CIMA, DFSA
انواع حساب معاملاتی دارد
انواع نمادهای معاملاتی فارکس، CFD، شاخص بورس، کالا، ارزهای دیجیتال
روش‌های واریز و برداشت ریالی، ارز دیجیتال، وب‌مانی یا پرفکت مانی
انواع پلتفرم‌های معاملاتی دارد
کپی تریدینگ دارد
ربات تریدینگ ندارد
بونوس دارد
آدرس شبکه‌های اجتماعی

توییتر:

twitter.com/hycm

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/hycm.official

فیسبوک:

https://www.facebook.com/hycm.official

پشتیبانی لایو چت فارسی از طریق پنل کاربری

تلفن دفتر لندن:

+۴۴۲۰۳۸۰۷۹۴۱۹

آیا بروکر HYCM برای ایرانیان در دسترس است؟

بروکر HYCM به کاربران ایرانی سرویس‌دهی دارد و خدمات خود را با زبان فارسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از مدارک هویتی و سکونتی ایرانی خود در بروکر اچ وای سی ام احراز هویت کنند. سپس از طریق یکی از روش‌های شارژ ریالی یا ارز دیجیتال، حساب خود را شارژ و معاملاتشان را آغاز کنند.

رگولاتور بروکر اچ وای سی ام

بروکر HYCM نهادهای مجاز خود را در انگلیس، اروپا، جزایر کیمن، و امارات متحده عربی تأسیس کرده است. هریک از این نهادها تحت قوانین و مقررات مربوط به همان منطقه فعالیت می‌کنند تا مشتریان سراسر دنیا بتوانند به‌صورت مجاز در این بروکر فعالیت کنند.

شرکت «HYCM Capital Markets (UK) Limited» تحت مجوز FCA انگلستان با شماره ۱۸۶۱۷۱ ثبت شده است. شرکت «HYCM (Europe) Ltd» با مجوز شماره ۲۵۹/۱۴ از CySEC اروپا فعالیت می‌کند و شرکت «HYCM Ltd» نیز در جزایر کیمن با مجوز شماره ۱۴۴۲۳۱۳ از CIMA به ثبت رسیده است. دفتر امارات این بروکر نیز با نام «HYCM Capital Markets (DIFC) Limited» تحت مجوز شماره F000048 از DFSA دبی فعالیت می‌کند.

این بروکر در کشور سنت وینست و گرانادا نیز دفتری تجاری با نام «HYCM Limited» با شماره مجوز ۲۵۲۲۸ به ثبت رسانده است.

نقد و بررسی بروکر HYCM

بروکر HYCM با بیش از چهار دهه سابقه و ثبت دفاتر مختلف در سراسر جهان، از قدیمی‌ترین بروکرهای مجاز فارکس است که به کاربران ایرانی نیز سرویس‌دهی دارد. با اینکه تنوع حساب‌های معاملاتی HYCM چندان زیاد نیست، برای رفع نیاز کاربران مختلف سه نوع حساب ارائه می‌کند که هریک ویژگی‌های خود را دارند.

نمادهای قابل معامله در این بروکر نیز در مقایسه با بروکرهای مشابه مثل ForexChief، قابل قبول است و امکان معامله در فارکس، سهام، شاخص‌ها، ارزهای دیجیتال، و کالاها را برای کاربران فراهم می‌کند. درمجموع، می‌توان مزایا و معایب بروکر اچ وای سی ام را به این صورت خلاصه کرد:

مزایای بروکر HYCM

  • فعالیت مجاز تحت نظارت رگولاتورهای معتبر Tier-1؛
  • امکان احراز هویت با مدارک ایرانی؛
  • ارائه نمادهای معاملاتی متنوع؛
  • روش‌های واریز و پرداخت متنوع؛
  • پلتفرم‌های معاملاتی متنوع برای تمام سیستم‌عامل‌ها؛
  • ارائه اپلیکیشن اختصاصی HYCM Trader؛
  • ارائه حساب بدون سواپ یا اسلامی برای برخی نمادها؛
  • ارائه حساب‌های VIP با مدیر حساب اختصاصی؛
  • ارائه حساب دمو یا آزمایشی؛
  • پشتیبانی به زبان فارسی.

معایب بروکر HYCM

  • کم بودن تنوع حساب‌های معاملاتی؛
  • محدودیت نمادهای قابل معامله روی متاتریدر ۴؛
  • پشتیبانی ضعیف در روزهای تعطیل؛
  • ارائه‌ندادن سیستم کپی تریدینگ.

آموزش ثبت نام در بروکر اچ وای سی ام

ثبت نام در بروکر HYCM مراحل ساده‌ای دارد. برای شروع ثبت نام، کافی است وارد سایت به نشانی hyfx.org شوید و در صفحه اصلی روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

برای ثبت نام در بروکر HYCM وارد سایت شوید و روی گزینه ی ثبت نام کلیک کنید.

در صفحه بعد، اطلاعات خود شامل نام و نام‌خانوادگی، ایمیل، و شماره تلفن را وارد کنید. توجه کنید که نام و نام‌خانوادگی را باید با کیبورد انگلیسی وارد کنید. سپس دکمه «بعدی» را بزنید.

برای ثبت نام باید نام و نام خانوادگی به همراه ایمیل و تلفن همراه خود را وارد کنید.

در صفحه بعد، کشور محل اقامت، تاریخ تولد، و آدرس محل سکونت خود را به‌همراه کدپستی وارد کنید و دکمه «بعدی» را بزنید.

سپس کشور محل سکونت به همراه تاریخ تولد و آدرس وارد کنید.

در مرحله بعد، پلتفرم معاملاتی و نوع حساب را انتخاب کنید و دکمه «بعدی» را بزنید.

نوع حساب، پلتفرم و ارز پایه را انتخاب کنید تا حساب کاربری در بروکر اچ وای سی ام ساخته شود.

در مرحله بعد، رمز عبوری قوی متشکل از حروف بزرگ و کوچک، اعداد، و حداقل یک کاراکتر خاص برای ورود به سایت انتخاب کنید و بعد از زدن تیک گزینه موافقت با قوانین، دکمه «ارسال» را بزنید.

در مرحله آخر کلمه عبور مناسبی را برای حساب خود انتخاب و وارد کنید.

مراحل ثبت نام شما تکمیل می‌شود و وارد پنل کاربری خود خواهید شد. در پنل کاربری، با کلیک روی عبارت «مشخصات خود را تأیید کنید»، وارد صفحه احراز هویت می‌شوید.

بعد از ایجاد حساب باید احراز هویت خود را تکمیل کنید. برای این کار روی گزینه ی مشخصات خود را تأیید کنید کلیک کنید.

در صفحه احراز هویت، ابتدا مشخصات مالی خود را تکمیل کنید. میزان درآمد، ارزش تقریبی پس‌انداز، سرمایه تخمینی برای معاملات دوازده ماه آینده، وضعیت شغلی، حوزه‌ای که در آن شاغل هستید، و همچنین منابع سرمایه خود را انتخاب کنید. سپس تیک موافقت با شرایط را بزنید و روی دکمه «ارسال» کلیک کنید.

به پرسش میزان درآمد پاسخ مناسب دهید. قوانین و مقررات استفاده از بروکر hycm را تایید کنید.

بعد از تکمیل مشخصات مالی، روی زبانه «آپلود اسناد» کلیک کنید.

بعد از تکمیل مشخصات نوبت به اپلود مدارک هویتی میرسد که باید روی گزینه آپلود اسناد کلیک کنید.

برای تأیید هویت خود، یکی از گزینه‌های پاسپورت، کارت شناسایی، یا گواهی‌نامه رانندگی را انتخاب و بعد مدرک متناسب با آن را بارگذاری کنید.

برای احراز هویت در بروکر HYCM می توانید مدارکی همچون پاسپورت، کارت ملی و یا گواهینامه رانندگی ارسال کنید.

سپس در قسمت تأیید آدرس، آدرس محل سکونت خود را به‌طور کامل و دقیق وارد کنید.

سپس لازم است آدرس محل سکونت خود را وارد و تایید نمایید.

در مرحله بعد، برای تأیید آدرس یکی از گزینه‌های صورت حساب بانکی، قبض آب و برق، یا اسناد دیگر را انتخاب و با بارگذاری مدرک مربوط به آن، آدرس خود را تأیید کنید.

برای تایید آدرس می توانید از قبوض خدماتی و یا حساب بانکی استفاده نمایید.

در این مرحله، فرایند ثبت نام و احراز هویت به پایان می‌رسد و باید منتظر تأیید مدارک باشید. نتیجه از طریق ایمیل به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انواع حساب‌های معاملاتی بروکر HYCM

بروکر HYCM سه نوع حساب معاملاتی مختلف ارائه می‌کند که برای رفع نیاز طیف وسیعی از تریدرهای مبتدی و حرفه‌ای مناسب است. حداقل سپرده لازم برای افتتاح تمام حساب‌های معاملاتی این بروکر بیست دلار است و تمامی آن‌ها امکان استفاده از حساب اسلامی یا بدون سواپ را روی تعدادی از نمادهای معاملاتی دارند. حساب‌های VIP این بروکر برای تریدرهای حرفه‌ای با حجم معاملات زیاد و اسپردهای بهتر ارائه می‌شود که برای اطلاع از شرایط آن باید با پشتیبانی بروکر تماس بگیرید. حساب‌های معاملاتی اصلی بروکر اچ وای سی ام عبارت‌اند از:

حساب ثابت (Fixed)

حساب ثابت یا Fixed روی هر سه پلتفرم HYCM Trader و متاتریدر ۴ و ۵ قابل استفاده است و حداقل حجم هر معامله آن باید ۰/۰۱ لات باشد. اسپرد این حساب از نوع ثابت است و از ۱.۵ پیپ شروع می‌شود. حداکثر لوریج این حساب ۱:۵۰۰ است و امکان معامله فارکس، فلزات، انرژی، کالا، شاخص، سهام، و ارزهای دیجیتال را در اختیارتان قرار می‌دهد. حساب ثابت بروکر HYCM بدون کمیسیون است.

حساب کلاسیک (Classic)

حساب کلاسیک روی پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ با ارزهای پایه یورو، دلار آمریکا، پوند انگلیس، درهم امارات، و ین ژاپن قابل استفاده است. این حساب نیز حداکثر لوریج ۱:۵۰۰ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و اسپرد شناور آن از ۱.۲ پیپ شروع می‌شود. حداقل حجم هر معامله ۰/۰۱ لات است و امکان معامله جفت ارزهای بازار فارکس، فلزات، انرژی، کالا، شاخص، سهام، و ارزهای دیجیتال را روی پلتفرم متاتریدر ۵ در اختیارتان قرار می‌دهد. در پلتفرم متاتریدر ۴، تعداد و تنوع نمادهای قابل معامله کمتر است و تعداد سفارش‌های هم‌زمان نیز محدودیت دارد. این حساب نیز مثل حساب ثابت بدون کمیسیون است.

حساب خام (Raw)

این حساب روی پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ قابل استفاده و ارزهای پایه آن نیز مشابه حساب کلاسیک است. اسپردهای حساب خام از نوع متغیر است و از ۰/۱ پیپ شروع می‌شود. این حساب، برخلاف دو حساب قبلی، کمیسیون دارد و امکان معامله در فارکس، فلزات، انرژی، کالا، شاخص، سهام، و ارزهای دیجیتال را روی پلتفرم متاتریدر ۵ در اختیارتان قرار می‌دهد. تعداد سفارش‌ها در متاتریدر ۵ نامحدود است، اما متاتریدر ۴ محدودیت دارد و نمادهای قابل معامله در آن نیز کمتر است. کمیسیون این حساب در بازار فارکس ۴ دلار و در بازار فلزات ۵ دلار است.

راهنمای واریز و برداشت در بروکر اچ وای سی ام

بروکر HYCM روش‌های مختلفی برای واریز و برداشت دارد و از ارز دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند. امکان واریز و برداشت ریالی در HYCM نیز از طریق صرافی واسط فراهم شده است.

واریز و برداشت ریالی در بروکر HYCM از طریق صرافی واسط «هما اکسچنج» انجام می‌شود. بروکر اچ وای سی ام راهنمای کاملی برای نحوه ثبت نام و واریز و برداشت ریالی از طریق این صرافی آماده کرده است که می‌توانید آن را از این لینک دریافت و مطالعه کنید.

برای واریز و برداشت از طریق ارز دیجیتال یا ویزا و مسترکارت نیز کافی است در پنل کاربری خود، از منوی «مدیریت وجوه» در بالای صفحه، یکی از گزینه‌های سپرده‌گذاری (واریز) یا برداشت را انتخاب کنید.

برای واریز وجه به بروکر اچ وای سی ام کافیست از منو بالا مدیریت وجوه را انتخاب و سپس روی گزینه ی سپرده گذاری کلیک کنید.

برای مثال، در اینجا وارد منوی سپرده‌گذاری می‌شویم. در این صفحه، مبلغ واریزی مدنظرتان را وارد کنید و دکمه «پروسه پرداخت» را بزنید.

مبلغی که قصد دارید به بروکر منقل کنید را وارد کرده و سپس روی گزینه ی پروسه پرداخت کلیک کنید.

در صفحه بعد، روش‌های واریز به شما نمایش داده می‌شود که با انتخاب گزینه «Crypto» و دنبال کردن مراحل آن، می‌توانید واریز خود را با استفاده از ارزهایی مثل بیت کوین، اتریوم، تتر، و غیره انجام دهید.

برداشت از طریق ارز دیجیتال نیز روال مشابهی دارد. کافی است بعد از ورود به منوی «برداشت» و وارد کردن حساب و مبلغ، فرایند برداشت را تا انتها ادامه دهید.

انواع نمادهای معاملاتی بروکر HYCM

بروکر HYCM امکان معامله در بازارهای متنوعی را فراهم کرده است. تعداد نمادهای معاملاتی این بروکر در هر بخش نسبت به بروکرهای مشابه قابل قبول است و نیازهای طیف وسیعی از کاربران را برطرف می‌کند. نمادها و دارایی‌هایی که می‌توانید در بروکر اچ وای سی ام معامله کنید عبارت‌اند از:

  • انواع جفت ارزهای فارکس؛
  • سهام شرکت‌های مختلف؛
  • بیش از پانزده شاخص محبوب در جهان؛
  • بیش از شصت ارز دیجیتال ازجمله بیت کوین، اتریوم، و لایت کوین؛
  • کالا، انرژی، و فلزات مختلف مثل طلا، نقره، نفت برنت، و غیره.

حساب دمو بروکر اچ وای سی ام

بروکر HYCM امکان باز کردن حساب دمو یا همان حساب آزمایشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حساب دمو به تریدرهای مبتدی اجازه می‌دهد تا در شرایط آزمایشی، استراتژی‌های معاملاتی خود را امتحان کنند و بعد از کسب دانش کافی، وارد بازار واقعی شوند. حساب‌های دمو در صورت عدم فعالیت، بعد از نود روز غیرفعال می‌شوند.

برای باز کردن حساب دمو در بروکر اچ وای ام سی، کافی است در پنل کاربری از منوی «حساب‌های معاملاتی» در بالای صفحه، گزینه «ایجاد حساب آزمایشی» را انتخاب کنید.

برای ساخت حساب دمو در بروکر hycm از منو حساب‌های معاملاتی روی باز کردن حساب آزمایشی کلیک کنید.

در صفحه بعد، مشخصات حساب آزمایشی و لوریج آن را انتخاب کنید و دکمه ارسال را بزنید.

پلتفرم، نوع حساب و مابقی موارد مورد نیاز را تکمیل کنید.

حساب دموی شما افتتاح و مشخصات آن به ایمیلتان ارسال می‌شود. با استفاده از شماره حساب و رمز عبور آن می‌توانید در پلتفرم انتخابی لاگین کنید و به معاملات آزمایشی بپردازید.

انواع پلتفرم‌های معاملاتی بروکر HYCM

بروکر HYCM پلتفرم‌های معاملاتی خود را برای سیستم‌عامل‌های مختلف ارائه می‌کند. کاربران موبایل علاوه بر متاتریدر ۴ و ۵، می‌توانند از اپلیکیشن اختصاصی HYCM Trader نیز استفاده کنند. کاربران دسکتاپ اپلیکیشن اختصاصی ندارند و باید برای انجام معاملات از نسخه‌های دسکتاپ یا تحت وب متاتریدر ۴ و ۵ استفاده کنند. به‌طور خلاصه، پلتفرم‌های معاملاتی بروکر HYCM عبارت‌اند از:

اپلیکیشن HYCM Trader

این اپلیکیشن به‌صورت اختصاصی برای بروکر اچ وای سی ام طراحی شده است و امکان معامله بیش از سیصد نماد معاملاتی را از طریق موبایل در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید و iOS ارائه شده است و می‌توانید از لینک‌های زیر آن را دریافت کنید:

نسخه اندروید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hycm.membersarea

نسخه iOS:

https://apps.apple.com/gb/app/hycm-forex-broker-wallet/id1486357739

نسخه‌های دسکتاپ و وب متاتریدر

اگر از سیستم‌عامل‌های دسکتاپ مثل ویندوز، مک، یا لینوکس استفاده می‌کنید، بروکر HYCM اپلیکیشن اختصاصی خود را برای شما ارائه نمی‌کند و برای انجام معاملات خود باید از نسخه‌های دسکتاپ یا تحت وب متاتریدر استفاده کنید. نسخه‌های وب متاتریدر ۴ و ۵ بدون نیاز به نصب در مرورگر اجرا می‌شوند. برای دسترسی به متاتریدر دسکتاپ از لینک‌های زیر استفاده کنید:

متاتریدر ۴ نسخه وب:

https://metatraderweb.app/trade?version=5&Servers=HYCM-Live

متاتریدر ۴ ویندوز:

https://download.mql5.com/cdn/web/hycm.capital.markets/mt4/hycm4setup.exe

متاتریدر ۵ نسخه وب:

https://webtrader2.hycm.com/terminal

متاتریدر ۵ ویندوز:

https://download.mql5.com/cdn/web/hycm.capital.markets/mt5/hycm5setup.exe

 

اپلیکیشن‌های موبایل متاتریدر

متاتریدر، که از اپلیکیشن‌های شناخته‌شده در بازار فارکس است، در دو نسخه متاتریدر ۴ یا همان mt4 و متاتریدر ۵ یا mt5 عرضه می‌شود. متاتریدر تمام ابزارهای لازم را برای معامله و تحلیل تکنیکال در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای دریافت نسخه موبایل متاتریدر می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

متاتریدر ۴ برای اندروید:

https://download.mql5.com/cdn/mobile/mt4/android?server=HYCM-Demo,HYCM-DemoEU,HYCM-Live

متاتریدر ۴ برای iOS:

https://download.mql5.com/cdn/mobile/mt4/ios?server=HYCM-Demo,HYCM-DemoEU,HYCM-Live

متاتریدر ۵ برای اندروید:

https://download.mql5.com/cdn/mobile/mt5/android?server=HYCM-Live

متاتریدر ۵ برای iOS:

https://download.mql5.com/cdn/mobile/mt5/ios?server=HYCM-Live

 

راهنمای معامله در بروکر HYCM

برای معامله در بروکر HYCM، ابتدا باید فرایند ثبت نام، احراز هویت، ساخت حساب معاملاتی، و واریز به حساب را تکمیل کنید. سپس یکی از اپلیکیشن‌های مناسب سیستم‌عامل خود را نصب کنید و با استفاده از شماره حساب معاملاتی و رمز عبور آن، که به ایمیل شما ارسال شده است، وارد اپلیکیشن شوید و معاملات خود را آغاز کنید.

اگر قصد دارید معاملات خود را به‌جای متاتریدر در اپلیکیشن اختصاصی HYCM انجام دهید، بعد از شارژ حساب و نصب اپلیکیشن، با استفاده از ایمیل و رمز عبور وارد برنامه شوید.

برای معامله می توانید از اپلیکیشن بروکر hycm استفاده کنید. کافیست ایمیل و کلمه عبور خود را وارد کنید.

در منوی «کیف پول» می‌توانید وضعیت حساب‌های واقعی و دمو (آزمایشی) را ببینید. در این مثال، حساب آزمایشی را انتخاب می‌کنیم. برای شروع معامله گزینه «معامله‌گری را شروع کنید» را انتخاب کنید.

بعد از ورود به اپلیکیشن بروکر روی گزینه ی معامله‌گری را شروع کنید کلیک کنید.

با انتخاب این گزینه، صفحه معاملات به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید انواع نمادهای معاملاتی را ببینید.

جفت ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای مشاهده چارت قیمت می‌توانید اسم نماد را لمس کنید. برای خرید یا فروش نیز کافی است روی گزینه مربوط به آن بزنید تا منوی آن به شما نمایش داده شود. برای مثال، در تصویر زیر گزینه خرید EUR/USD را انتخاب می‌کنیم.

نمودار را تحلیل کنید و سپس از طریق دکمه خرید یا فروش وارد معامله شوید.

در این قسمت، می‌توانید مبلغ معامله و موارد دیگر مثل حد سود و ضرر را مشخص کنید و دکمه خرید را بزنید.

بعد از انتخاب خرید یا فروش باید حجم معامله، حدسود و حدضرر معامله را نیز مشخص کنید.

 

بعد از باز شدن معامله، می‌توانید در منوی «موقعیت‌ها» وضعیت آن را ببینید و در صورت نیاز، آن را تغییر دهید یا ببندید.

از منو موقعیت ها میتوانید معاملات خود را مدیریت کنید.

کارمزدها، اسپرد و کمیسیون معاملات بروکر HYCM

بروکر HYCM برای معاملات خود فقط روی حساب خام یا Raw کمیسیون دریافت می‌کند (برای معاملات فارکس ۴ دلار و فلزات ۵ دلار) و کمیسیون حساب‌های ثابت و کلاسیک آن ۰ است. اسپرد حساب ثابت از ۱.۵ پیپ، حساب کلاسیک از ۱.۲ پیپ، و حساب خام از ۰.۱ پیپ شروع می‌شود.

کارمزد واریز پول به HYCM در تمامی روش‌ها ۰ است. کارمزد برداشت از HYCM نیز در تمام روش‌ها ۰ است، اما در روش وایر ترانسفر، ممکن است بانک دریافت‌کننده پول برای برداشت بیش از سیصد دلار از مشتری کارمزد دریافت کند. همچنین در روش‌های نت‌لتر و اسکریل، برداشت بالای پنج هزار دلار شامل ۱ درصد کارمزد می‌شود.

جدول زیر به‌طور خلاصه، میزان کارمزد، اسپرد، و کمیسیون حساب‌های مختلف بروکر HYCM را نشان می‌دهد:

نوع حساب کارمزد واریز و برداشت اسپرد کمیسیون
ثابت ۰ از ۱.۵ پیپ ۰
کلاسیک ۰ از ۱.۲ پیپ ۰
خام ۰ از ۰.۱ پیپ ۴ تا ۵ دلار به ازای هر لات

بونوس‌های بروکر HYCM

بروکر HYCM برای اولین واریز بعد از افتتاح حساب، پاداش ۱۰۰ درصدی خوشامدگویی را تا سقف صد دلار پرداخت می‌کند. علاوه بر این، برای سپرده‌های تا ۴۹۰۰ دلار، ۲۰ درصد پاداش در نظر می‌گیرد. بونوس دیگری که بروکر اچ وای سی ام برای کاربران خود در نظر گرفته است، پاداش معرفی کاربران جدید است. با دریافت لینک دعوت اختصاصی خود می‌توانید دوستان و آشنایان را به بروکر HYCM دعوت کنید تا در ازای معاملاتی که انجام می‌دهند، مبلغی به‌عنوان پاداش به شما پرداخت شود.

پشتیبانی بروکر اچ وای سی ام

بروکر HYCM پشتیبانی خود را به زبان فارسی نیز ارائه می‌کند. برای دریافت پشتیبانی کافی است در پنل کاربری از پایین صفحه، گزینه «چت زنده» را انتخاب و برای پشتیبانی پیام ارسال کنید. پشتیبانی این بروکر در روزهای تعطیل و آخر هفته چندان مطلوب نیست و ممکن است پاسخ درخواست‌هایتان را با تأخیر زیادی دریافت کنید.

کلام پایانی

بروکر HYCM از بروکرهای مجاز و قدیمی فارکس است که خدمات خود را به کاربران سراسر جهان، ازجمله ایران، ارائه می‌کند. این بروکر روش‌های مختلفی ازجمله ارز دیجیتال را برای واریز در اختیار کاربران قرار می‌دهد و امکان واریز ریالی را نیز از طریق صرافی واسط فراهم کرده است. ارائه سه نوع حساب معاملاتی، امکان معامله در بازارهای مختلف ازجمله فارکس، ارز دیجیتال و سهام، ارائه حساب دمو، ارائه اپلیکیشن اختصاصی برای موبایل، و پشتیبانی به زبان فارسی از ویژگی‌های کلیدی این بروکر است.