صرافی کیف پول من +‌ آموزش ثبت نام و نحوه معامله (تصویری)

آموزش صرافی
معرفی و آموزش صرافی کیف پول من

از زمانی که عموم مردم متوجه شدند ارز دیجیتال چیست و چه کاربردهایی دارد، خرید و فروش این ارزها رونق زیادی گرفت. در ایران صرافی‌های متعددی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال راه‌اندازی شده‌اند که صرافی کیف پول من (kifpool.me) یکی از آن‌هاست. در این مقاله از کلینیک سرمایه، قصد داریم این صرافی را به‌طور کامل بررسی کنیم و به نحوه کار کردن با آن بپردازیم. اگر مایل‌اید با ویژگی‌ها و قابلیت‌های صرافی کیف پول من و نحوه ثبت نام در آن آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

لوگو صرافی کیف پول من
صرافی کیف پول من
۴.۱
ساده و کاربردی
خرید و فروش امن
پیشرو و سریع
ثبت‌نام به همراه تخفیف کارمزد

معرفی صرافی کیف پول من

صرافی کیف پول من (kifpool.me) نوعی صرافی ارز دیجیتال امن و سریع است که به‌نوعی اولین سرویس کیف پول اختصاصی رمزارز در ایران نیز محسوب می‌شود. این صرافی علاوه بر اینکه امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال محبوبی مثل بیت کوین (Bitcoin)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، شیبا (SHIB)، و غیره را فراهم می‌کند، با ارائه کیف پول‌های اختصاصی رمز ارزهای مختلف، امکان نگهداری و نقل و انتقال آن‌ها را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های صرافی کیف پول من این است که فقط ارزهای دیجیتالی را که در صرافی‌های معتبر جهان مثل بایننس و گیت فهرست شده باشند به فهرست خود اضافه می‌کند. در این صرافی می‌توانید علاوه بر خرید و فروش ارزهای دیجیتال، قیمت لحظه‌ای بیش از ۱۷۰۰ ارز دیجیتال را نیز مشاهده کنید. پشتیبانی ۲۴ساعته و سرویس‌دهی به بیش از یک میلیون کاربر فعال، نشان‌دهنده اعتماد کاربران به این صرافی است.

نقد و بررسی صرافی کیف پول من

صرافی کیف پول من امکان نگهداری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف را با کارمزدهای مناسب و مقرون‌به‌صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نگهداری ارز دیجیتال در کیف پول‌های این صرافی هزینه‌ای ندارد و کارمزد معاملات نیز بین ۰/۲۵ تا ۲ درصد در نظر گرفته شده است. صرافی کیف پول من اجازه می‌دهد تا ارز دیجیتال خودتان را در لحظه به تومان تبدیل و آن را برداشت کنید.

از دیگر مزایای صرافی کیف پول من می‌توان به انتقال رایگان ارزهای دیجیتال بین کاربران این صرافی اشاره کرد. به‌عبارتی، اگر قصد دارید برای شخص دیگری ارز دیجیتال ارسال کنید، درصورتی‌که شخص در صرافی کیف پول من حساب داشته باشد، می‌توانید بدون نیاز به پرداخت کارمزد، ارز مدنظرتان را به حساب او انتقال دهید. در این صرافی، هر شخص می‌تواند در کیف پول اختصاصی خود زیرمجموعه‌های مختلفی را با نام‌های دلخواه ایجاد کند، به‌نحوی که موجودی هریک از زیرمجموعه‌ها مستقل از بقیه باشد.

صرافی کیف پول من اجازه می‌دهد تا سقف ۱/۵ میلیارد تومان در روز برای فروش ارز دیجیتال اقدام کنید. همچنین می‌توانید کیف پول خودتان را در هر ساعتی از شبانه‌روز شارژ کنید و بدون محدودیت، انواع ارزهای دیجیتال دلخواه خودتان را بخرید.

صرافی کیف پول من خدمات جانبی مختلفی مثل خرید بلیت هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی، خرید مسترکارت اختصاصی فیزیکی و مجازی، پرداخت قبوض، و غیره را نیز به کاربران ارائه می‌کند تا به‌راحتی، بدون نیاز به برداشت پول از سایت، خریدها را به‌راحتی انجام دهند.

درمجموع، اگر مبلغ معاملات روزانه شما کمتر از ۱/۵ میلیارد تومان باشد، برای استفاده از این صرافی با مشکل خاصی روبه‌رو نخواهید شد. صرافی کیف پول من به‌دلیل تنوع ارزهای دیجیتالی که در اختیارتان قرار می‌دهد، از بهترین صرافی‌های ایرانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال است.

صرافی کیف پول من در یک نگاه

نام صرافی کیف پول من
نوع صرافی متمرکز
سال راه‌اندازی ۱۳۹۹
تعداد ارزهای دیجیتال تحت پوشش +۱۷۰۰
تعداد کاربران +۱٫۰۰۰٫۰۰۰
معاملات اسپات دارد
معاملات فیوچرز ندارد
کپی تریدینگ ندارد
ربات تریدینگ ندارد
استیکینگ ارز دیجیتال ندارد
پشتیبانی صرافی چت آنلاین: از داخل پنل کاربری

شماره تماس: ۹۱۳۰۶۷۸۱-۰۲۱

ایمیل: [email protected]

تلگرام: https://t.me/kifpoolme

اینستاگرام: https://www.instagram.com/kifpool.me

توییتر: https://twitter.com/Kifpoolme

یوتیوب: https://www.youtube.com/channel/UCo75FkojuSwonSKN5nVVEvQ

لینکدین: https://www.linkedin.com/company/kifpool-me

آموزش ثبت نام در صرافی کیف پول من

برای استفاده از امکانات صرافی کیف پول من، در اولین قدم باید در سایت ثبت نام کنید و حساب کاربری برای خود بسازید. فرایند ثبت نام در این صرافی بسیار ساده انجام می‌شود.

برای شروع ثبت نام، ابتدا به سایت صرافی کیف پول من به آدرس kifpool.me وارد شوید. سپس روی دکمه «ثبت نام» در بالای سایت کلیک کنید. اگر با موبایل وارد سایت شده‌اید، ابتدا روی منوی همبرگری (علامت سه خط در بالا، سمت راست سایت) بزنید و بعد گزینه «ثبت نام» را انتخاب کنید.

وارد سایت صرافی کیف پول من شده و از منو گزینه ی ثبت نام را انتخاب می نماییم.

بعد از ورود به صفحه ثبت نام، فرم ثبت نام را پر کنید. زبان صفحه کلید خودتان را روی فارسی قرار دهید و نام و نام‌خانوادگی خود را در کادر اول بنویسید. در کادر دوم، شماره موبایل خود را برای دریافت پیامک ثبت نام وارد کنید. کادر سوم برای انتخاب رمز عبور است. رمز عبور باید حداقل هشت حرف داشته باشد. برای امنیت بیشتر، رمز عبور خودتان را با ترکیبی از حروف و اعداد انگلیسی و علائمی مثل * یا @ انتخاب کنید. سپس تیک گزینه «قوانین و مقررات» را بزنید و روی دکمه «ثبت نام» کلیک کنید.

ثبت نام در کیف پول من

سپس شماره موبایل خود را تأیید کنید. برای این کار، در صفحه بازشده روی دکمه «ارسال کد تأیید» کلیک کنید تا کدی شش‌رقمی برایتان پیامک شود.

وارد کردن شماره موبایل

بعد از دریافت پیامک، کد تأیید را در خانه‌های نمایش‌داده‌شده وارد کنید و دکمه «تأیید کد» را بزنید.

تایید شماره موبایل

با انجام این کار ثبت نام شما در سایت تکمیل می‌شود و به صفحه داشبورد یا همان پنل کاربری هدایت می‌شوید.

آموزش احراز هویت در صرافی کیف پول من

صرافی کیف پول من اجازه می‌دهد تا بدون احراز هویت ارز دیجیتال خود را در سایت نگهداری کنید، اما برای شارژ کیف پول ریالی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال، به احراز هویت نیاز دارید. احراز هویت همیشه یکی از مشکلات کاربران ایرانی در دنیای ارز دیجیتال بوده است و حتی اگر در بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی هم حساب باز کنید، باز هم برای احراز هویت دچار مشکل خواهید شد. چنین مشکلاتی در صرافی کیف پول من وجود ندارد و می‌توانید به‌راحتی و با طی کردن مراحل زیر، احراز هویت کنید.

زمانی که در سایت ثبت نام کردید و وارد پنل کاربری خود شدید، برای احراز هویت روی دکمه «تکمیل ثبت نام» یا گزینه «احراز هویت» در منوی دسترسی سریع سمت راست سایت کلیک کنید.

تکمیل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ایرانی کیف پول من

در صفحه احراز هویت، ابتدا اطلاعات فردی خود را شامل نام، نام‌خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، و جنسیت در فرم مربوطه وارد و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک کنید.

ورود اطلاعات شخصی برای احراز هویت

در مرحله بعد، اطلاعات تماس شامل شماره موبایل، تلفن ثابت، پست الکترونیک (اختیاری)، آدرس محل سکونت، و روش آشنایی با کیف پول من را وارد کنید. سپس روی دکمه «مرحله بعد» کلیک کنید.

در این بخش اطلاعات تماس را وارد می کنیم.

در مرحله بعد، مدارک احراز هویت خود را مطابق توضیحات ارسال کنید. برای این کار باید کلمه «کیف پول من» را به‌همراه تاریخ روز عضویت روی برگه‌ای بنویسید و همراه مدرک شناسایی خود در دست نگه دارید. سپس عکس واضحی بگیرید که علاوه بر چهره خودتان، برگه و مدرک شناسایی نیز خوانا و واضح باشد. با انتخاب دکمه «پیوست تصویر» در کادر سمت راست، عکس خود را انتخاب کنید و دکمه «تکمیل مراحل» را بزنید.

جهت تکمیل احراز هویت در این صرافی باید طبق آموزش یک تصویر گرفته و آپلود کنید.

با زدن دکمه تکمیل، مدارک شما بارگذاری و وارد مرحله بررسی می‌شود. به‌محض تأیید مدارک، احراز هویتتان تکمیل می‌شود و می‌توانید از تمامی امکانات صرافی استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن موبایل صرافی کیف پول من

صرافی کیف پول من علاوه بر نسخه وب، اپلیکیشن موبایل خود را نیز برای گوشی‌های اندرویدی عرضه کرده است. برای دسترسی به صفحه دانلود اپلیکیشن، در پایین صفحه اصلی سایت به آدرس kifpool.me، روی کادر «دانلود اپلیکیشن موبایل کیف پول» کلیک کنید. همچنین می‌توانید در داشبورد کاربری خود در منوی دسترسی سریع سمت راست، روی گزینه دانلود اپلیکیشن کلیک کنید.

دانلود اپلیکیشن صرافی کیف پول من

در صفحه دانلود، به‌دلخواه خود روی آیکون «بازار» یا «مایکت» کلیک و اپلیکیشن اندروید را از یکی از آن‌ها دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

آموزش واریز ریالی در صرافی کیف پول من

بعد از پایان مراحل ثبت نام و احراز هویت، می‌توانید به حساب خود در سایت پول واریز کنید. برای این کار در داشبورد خود روی گزینه «واریز تومانی» در بالا سمت چپ سایت کلیک کنید.

آموزش واریز پول به حساب

در صفحه بازشده، ابتدا کارت بانکی خود را ثبت کنید. برای این کار روی دکمه «ثبت کارت» کلیک کنید.

ثبت کارت بانکی جهت واریز وجه

سپس شماره کارت و شماره شبا را وارد کنید و دکمه «ثبت کارت بانکی» را بزنید.

وارد کردن شماره کارت و شماره شبا بانکی

پس از تأیید کارت، دوباره به منوی «واریز تومانی» برگردید و مبلغ واریز را به تومان وارد کنید. سپس روی دکمه «پرداخت آنلاین» کلیک کنید تا وارد درگاه پرداخت شوید و مراحل واریز را تکمیل کنید.

آموزش برداشت ریالی در صرافی کیف پول من

برای برداشت ریالی، در داشبورد خود روی دکمه «برداشت تومانی» در بالا سمت چپ سایت کلیک کنید.

نحوه برداشت وجه از صرافی کیف پول من

سپس مقدار برداشت را به تومان وارد و کارت بانکی مدنظرتان برای واریز را انتخاب کنید. سپس «ثبت درخواست برداشت» را بزنید.

آموزش واریز ارز دیجیتال در صرافی کیف پول من

نحوه واریز ارز دیجیتال به صرافی کیف پول من

برای واریز ارز دیجیتال، پس از ورود به داشبورد کاربری در منوی سمت راست، روی گزینه «کیف پول من» کلیک کنید.

در صفحه بازشده می‌توانید فهرست کامل کیف پول‌ها و ارزهای پشتیبانی‌شده را ببینید. کافی است ارز دیجیتال مدنظرتان را پیدا و روی دکمه «واریز» مقابل آن کلیک کنید.

در صفحه بازشده ابتدا شبکه‌ای را که از طریق آن واریز انجام داده‌اید انتخاب کنید. با انتخاب شبکه، آدرس کیف پول نمایش داده می‌شود و می‌توانید مبلغ مدنظرتان را به آن واریز کنید. پس از واریز، در همین صفحه مقدار ارز دیجیتال واریزشده، هش تراکنش (TX ID)، و شبکه واریزی را وارد کنید و ثبت درخواست را بزنید.

انتخاب شبکه بلاک چین و ارز مورد نظر جهت واریز

درصورتی‌که اطلاعات را به‌درستی وارد کرده باشید، ارز دیجیتال مدنظر به حسابتان واریز خواهد شد.

آموزش برداشت ارز دیجیتال در صرافی کیف پول من

نحوه برداشت ارز دیجیتال از صرافی کیف پول من

برای برداشت ارز دیجیتال از صرافی کیف پول من، در داشبورد کاربری از منوی سمت راست گزینه «کیف پول من» را انتخاب کنید.

در صفحه بازشده از فهرست ارزهای دیجیتال، ارز مدنظرتان برای برداشت را انتخاب و روی دکمه «برداشت» مقابل آن کلیک کنید.

انتخاب ارز مورد نظر و وارد کردن کیف پول مقصد

در صفحه بازشده باید شبکه را انتخاب و مقدار ارز و آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید. سپس روی درخواست کد پیامکی بزنید و عدد پیامک‌شده را وارد کنید. کد تأیید دومرحله‌ای را نیز در کادر آخر وارد کنید و گزینه ثبت درخواست را بزنید. بعد از پردازش درخواست، برداشت ارز دیجیتال شما انجام می‌شود.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی کیف پول من

برای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی کیف پول من، در داشبورد کاربری روی گزینه کیف پول من در منوی سمت راست کلیک کنید تا فهرست ارزهای دیجیتال را ببینید.

نحوه خرید و فروش در صرافی کیف پول من

پس از انتخاب ارز دیجیتال مدنظرتان، روی دکمه «خرید و فروش» مقابل آن کلیک کنید تا به صفحه خرید و فروش سریع آن ارز وارد شوید.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ایرانی کیف پول من

در صفحه خرید و فروش کافی است مقدار یا تعداد ارز دیجیتال را برای خرید یا فروش وارد کنید و دکمه «انجام عملیات» را بزنید تا خرید یا فروش شما انجام شود.

کارمزد معاملات صرافی کیف پول من

صرافی کیف پول من برای نگهداری ارزهای دیجیتال هزینه‌ای دریافت نمی‌کند، اما برای خرید و فروش ارز دیجیتال باید کارمزد بپردازید. تبدیل ارز و استفاده از سایر خدمات این صرافی بسته به نوع حساب کاربری شما بین ۰/۵ تا ۲ درصد کارمزد دارد. هنگام خرید و فروش هر ارز می‌توانید مقدار کارمزد معامله را در همان بخش خرید یا فروش مشاهده کنید.

کلام پایانی

امروزه صرافی‌های خارجی و داخلی متعددی برای ارائه خدمات ارز دیجیتال راه‌اندازی شده‌اند. صرافی کیف پول من یکی از این صرافی‌هاست که امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. عضویت، احراز هویت، و خرید و فروش ارز دیجیتال در این سایت بسیار ساده و راحت انجام می‌شود. اگر قصد دارید بدون درگیر شدن با مشکلات تحریم صرافی‌های خارجی، ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنید، صرافی کیف پول من گزینه خوبی برای رفع نیازهای شما خواهد بود.

سوالات متداول

1

حداقل و حداکثر مبلغ معامله ارز دیجیتال در کیف پول من چقدر است؟ 

سقف معاملات در کیف پول من روزانه تا پانصد میلیون تومان است و برای مبالغ بیشتر باید با واحد فروش صرافی هماهنگ کنید.

2

کارمزد معاملات صرافی کیف پول من چقدر است؟ 

خدمات صرافی بسته به نوع حساب کاربری شما، بین ۰/۵ تا ۲ درصد کارمزد دارد. کارمزد خرید و فروش برای شت کوین‌ها ۳ درصد و برای آلت کوین‌ها ۱ درصد است.

امتیاز شما به این محتوا

5 / 5. 1

میانگین امتیازات: 5/5
تعداد امتیاز: 1
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره