بینگ ایکس (BingX) که به‌عنوان یکی از بهترین صرافی‌های خارجی برای ایرانیان شناخته می‌شود، به تازگی دو سرویس جدید را در اختیار معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال قرار داده است. یکی از سرویس‌ها در زمینه مدیریت سرمایه و دیگری مربوط به سیگنال تریدینگ است. در ادامه به‌معرفی این دو سرویس صرافی بینگ ایکس (BingX) می‌پردازیم.

۱. سرویس مدیریت سرمایه بینگ ایکس (BingX Wealth)

سرویس مدیریت سرمایه بینگ ایکس (BingX Wealth) برای آن دسته از سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده که مایل هستند هنگام معامله نکردن هم فرصتی برای کسب  سود داشته باشند. شما می‌توانید با قرار دادن سرمایه خود در این سرویس، سود روزشمار دریافت کنید.

سرویس مدیریت سرمایه بینگ ایکس، تقریبا شبیه به حساب‌های بانکی است که در ازای سپرده‌گذاری سود به افراد تعلق می‌گیرد. بینگ ایکس دو مدل برای سپرده‌گذاری در این سرویس ارائه کرده است. مدل اول، ثابت (Fixed) است که سپرده‌گذاری برای دوره ۳۰ تا ۶۰ روزه صورت می‌گیرد. مدل دوم، انعطاف‌پذیر (Flexible) است که سپرده‌گذاران هر زمان مایل باشد می‌تواند سرمایه خود را بردارد.

دقت داشته باشید که این سرویس با پلتفرم‌های استیکینگ تفاوت دارد. بینگ ایکس از دارایی‌های کاربران در سرویس مدیریت سرمایه برای معامله کردن استفاده می‌کند. به‌این ترتیب بخشی از سود خود را به‌صورت تضمین شده در موعد مقرر در اختیار سپرده‌گذاران قرار می‌دهد. استفاده از این سرویس رایگان است و در حال حاضر امکان سپرده‌گذاری ارزهای دیجیتال تتر (USDT)، یو اس دی سی (USDC)، بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و بایننس کوین (BNB) در آن وجود دارد.

۲. سرویس سیگنال ترید بینگ ایکس (BingX Signal Trade)

یکی دیگر از سرویس‌های جدید این صرافی، سیگنال ترید بینگ ایکس (BingX Signal Trade) است. این سرویس به‌صورت لحظه‌ای با منابع معتبری مانند تریدینگ ویو (Tradingview) در ارتباط است. کاربران می‌توانند با استفاده از پلتفرم سیگنال ترید، سیگنال‌های متناسب با استراتژی‌های معاملاتی خود را به‌صورت خودکار از تریدینگ ویو دریافت و برای معاملات فیوچرز در صرافی بینگ ایکس به‌کار ببرند.

همان‌طور که می‌دانید تریدینگ ویو یک سرویس اختصاصی تحت عنوان هشدار قیمت (Price Alert) دارد. پلتفرم سیگنال ترید بینگ ایکس، مستقیما به این سرویس متصل می‌شود. شما می‌توانید هشدارهای قیمت خود را در تریدینگ ویو فعال کرده و با متصل کردن سیگنال ترید بینگ ایکس به آن، به‌محض فعال شدن هشدارها، معاملات خرید و فروش مطابق با استراتژی تنظیم شده از سوی شما در بینگ ایکس اجرا می‌شود. 

استفاده از سرویس سیگنال ترید بینگ ایکس (BingX Signal Trade) نیز رایگان است. جالب است بدانید که در گذشته هم امکان متصل کردن بینگ ایکس به تریدینگ ویو برای معامله مستقیم در این سایت فراهم شده بود.