آموزش کسب بیت کوین رایگان و معتبر در سال ۲۰۲۳

سرمایه گذاری
روش های دریافت بیت کوین رایگان، چطور 1 بیت کوین رایگان دریافت کنیم؟

برای کسب درآمد از بیت کوین، می‌توان از روش‌هایی مانند استخراج و ترید استفاده کرد. این روش‌ها مشکلات و ریسک‌های خاص خودشان را دارند. علاوه بر این، بسیاری از افراد سرمایه اولیه یا دانش کافی برای انجام این کارها را ندارند. بهترین راه برای این افراد، کسب بیت کوین رایگان است. این روش معمولاً به سرمایه اولیه نیازی ندارد و سرمایه شما، مدت‌زمانی است که برای فعالیت در این سایت‌ها و پلتفرم‌ها صرف می‌کنید. 

در این مقاله از کلینیک سرمایه، قصد داریم شما را با چند سایت معتبر و فعال در این حوزه و نحوه دریافت ۱ بیت کوین رایگان آشنا کنیم. البته کلاهبرداری‌های متعددی هم در این حوزه وجود دارد. به همین دلیل، نحوه شناسایی این کلاهبرداری‌ها را نیز به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

دریافت بیت کوین رایگان؛ دروغ سیزده

به‌احتمال زیاد، شما هم با تبلیغاتی مانند دریافت ۱ بیت کوین رایگان در شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های کریپتویی مواجه شده‌اید. قبل از هر چیز، لازم است بدانید که چنین چیزی وجود خارجی ندارد. با توجه به ارزش زیاد این رمز‌ارز و پیش‌بینی قیمت بیت کوین در آینده، به‌هیچ‌وجه منطقی نیست که بدون هیچ کار یا مزیت خاصی برای سایت یا پلتفرم مدنظر، بیت کوین رایگان دریافت کنید. 

این سایت‌ها و پلتفرم‌ها در ازای انجام چند کار خاص، که اغلب زمان زیادی را از شما می‌گیرند، مقداری بیت کوین به‌عنوان پاداش می‌دهند. این کار می‌تواند تماشای یک ویدئو، شرکت در مسابقه، بازی کردن، یا پر کردن یک فرم باشد. در ادامه، به رایج‌ترین روش‌های دریافت ارز دیجیتال رایگان می‌پردازیم.

راه‌های دریافت بیت کوین رایگان

بهترین راه‌های کسب درآمد رایگان با بیت کوین عبارت‌اند از: 

·       آموزش و شرکت در آزمون‌های کریپتوکارنسی؛

·       دریافت بیت کوین رایگان با استفاده از مرورگر وب؛

·      تماشای ویدئوی تبلیغاتی؛

·       فاست ارز دیجیتال؛

·       بازی کردن؛

·       آربیتراژ؛

·      شرکت در ایردراپ؛

·       استخراج ابری؛

·       مشارکت در بازاریابی؛

در ادامه، هر یک از موارد مذکور را به‌صورت جداگانه بررسی می‌کنیم.

۱. دریافت بیت کوین رایگان با آموزش کریپتوکارنسی

دریافت بیت کوین رایگان از طریق بخش آموزشی صرافی های ارز دیجیتال

شاید کمی عجیب به‌نظر برسد، اما امروزه می‌توانید با یادگیری مفاهیم حوزه کریپتوکارنسی، بیت کوین رایگان دریافت کنید. در این روش، نه‌تنها می‌توانید در دوره‌های آموزشی ارزهای دیجیتال شرکت کنید و دانش خود را افزایش دهید، بلکه می‌توانید با پاسخ به سؤالات پاداش بگیرید. 

برای نمونه، صرافی بایننس (Binance) در بخش آکادمی، یک برنامه آموزشی با نام Learn and Earn برای کاربران در نظر گرفته است. برای دریافت پاداش، می‌توانید وارد صفحه اصلی این بخش شوید و پس از انتخاب دوره مدنظر، روی دکمه «Start Course» کلیک کنید. پس از مشاهده ویدئوی آموزشی یا مطالعه مقالات، باید به تمام سؤالات پاسخ صحیح بدهید تا واجد دریافت ارز دیجیتال رایگان شوید.

توجه کنید تنها افرادی که در این صرافی حساب دارند و احراز هویت خود را تکمیل کرده‌اند می‌توانند بیت کوین رایگان دریافت کنند. مقدار و نوع ارز دیجیتال دریافتی در هر دوره آموزشی متفاوت است. گاهی اوقات نیز باید حجم مشخصی از یک رمز‌ارز را معامله کنید تا واجد شرایط دریافت پاداش شوید. این پاداش‌ها محدودند و افرادی که زودتر آزمون‌ها را پشت سر بگذارند،‌ در اولویت قرار دارند. توزیع پاداش افراد واجد شرایط معمولاً کمتر از ۴۸ ساعت انجام می‌شود و تنها تا چهارده روز پس از این زمان اعتبار دارند.

۲. دریافت بیت کوین رایگان با استفاده از مرورگر وب

در صورتی که از مرورگر کریپتو تب (CryptoTab) برای جستجو و وب گردی خود استفاده کنید می توانید بیت کوین رایگان نیز دریافت کنید.

رایج‌ترین راه برای استخراج بیت کوین استفاده از ماینر است. با این حال، با استفاده از یک مرورگر وب و استفاده از منابع کامپیوتر یا لپ‌تاپ خودتان هم می‌توانید این کار را انجام دهید. 

مرورگر کریپتو تب (CryptoTab) اولین مرورگری است که این قابلیت را ارائه کرد. هنگام وب‌گردی با این مرورگر، استخراج بیت کوین در پس‌زمینه انجام می‌شود. بدیهی است که هرچه سخت‌افزار سیستم شما قدرتمندتر باشد، بیت کوین رایگان بیشتری دریافت خواهید کرد. در کنار استخراج، می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید و تا ده سطح پاداش بگیرید. برای محاسبه میزان پاداش از این روش، می‌توانید از ماشین حساب مخصوص آن در صفحه اصلی استفاده کنید.

کلود بوست (Cloud Boost) قابلیت دیگری است که می‌تواند سرعت استخراج شما را تا ۶۰ برابر افزایش دهد. در این روش، می‌توانید با پرداخت هزینه، حداکثر سرعت ۲۰ مگاهش بر ثانیه را به توان استخراج خود اضافه کنید. برای دریافت ۱ بیت کوین رایگان با مرورگر کریپتو تب، باید از تمام روش‌ها به‌صورت هم‌زمان استفاده کنید. 

همچنین برای اینکه بتوانید بیت کوین خود را برداشت کنید، باید به حداقل ۰/۰۰۰۰۱ بیت کوین یا ۱۰۰۰ ساتوشی برسید. درخواست‌های برداشت در این مرورگر هر روز دو بار و به‌صورت دستی پردازش می‌شوند. مرورگر CryptoTab روی سیستم عامل ویندوز، مک، اندروید، و iOS قابل‌نصب است. برای نقد کردن درآمد حاصل از این مرورگر، می‌توانید از صرافی‌های معرفی‌شده در مقاله بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی استفاده کنید.

۳. دریافت بیت کوین رایگان با تماشای ویدئوی تبلیغاتی

شما می توانید با تماشای ویدئوی تبلیغاتی در سایت معرفی شده بیت کوین رایگان دریافت کنید.

تماشای ویدئوهای تبلیغاتی از راحت‌ترین روش‌های دریافت بیت کوین رایگان است. یکی از سایت‌های فعال در این حوزه، سایت کوین تیپلای (Cointiply) است. در این سایت می‌توانید با مشاهده تبلیغات یا کلیک روی تبلیغات کلیکی، ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید. برای این کار کافی است وارد بخش تبلیغات شوید و آن‌ها را مشاهده کنید. پس از این که تایمر تبلیغات صفر شد، پاسخ کپچا (CAPTCHA) را تکمیل کنید تا پاداش شما به‌صورت سکه (Coin) در حساب قرار گیرد. میزان سکه دریافتی به نوع و مدت‌زمان تبلیغات بستگی دارد. برای کسب درآمد بیشتر از این سایت، می‌توانید از زیرمجموعه‌گیری و شرکت در نظرسنجی‌ها نیز استفاده کنید.

طبق اطلاعات سایت، میانگین درآمد ماهانه کاربران سی دلار است. تسویه موجودی از این سایت با بیت کوین (BTC)، دوج کوین (DOGE)، دَش (DASH)، و لایت کوین (LTC) امکان‌پذیر است و برای این کار موجودی شما باید حداقل سه دلار (معادل سی هزار سکه) باشد. 

شایان ذکر است که برای تسویه با بیت کوین باید حداقل پنجاه هزار سکه داشته باشید. جالب است بدانید که به موجودی بیش از ۳۵ هزار سکه، بهره ۵ درصد سالانه تعلق می‌گیرد. پردازش پرداختی‌ها در این سایت بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان می‌برد. علاوه بر سایت Cointiply، می‌توانید اپلیکیشن اندرویدی آن را روی گوشی نصب کنید. برای کاربران آیفون تنها نسخه تحت وب قابل استفاده است.

۴. دریافت بیت کوین رایگان با فاست ارز دیجیتال

فاست ارز دیجیتال یکی دیگر از راه های دریافت بیت کوین رایگان می باشد.

با ورود رمز‌ارزها، مفهومی به‌نام فاست (Faucet) پدیدار شد. فاست ارز دیجیتال یک وب‌سایت یا اپلیکیشن است که در آن می‌توانید با انجام کارهایی مانند تماشای تبلیغات، شرکت در نظرسنجی، پر کردن پرسش‌نامه یا انجام بازی، ارز دیجیتال و بیت کوین رایگان دریافت کنید. 

سایت فری بیت کوین (Freebitcoin) از قدیمی‌ترین و معتبرترین فاست‌های ارز دیجیتال است که از سال ۲۰۱۳ شروع به‌کار کرد. در این سایت می‌توانید در هر یک ساعت، یک بار وارد صفحه Free BTC شوید و با زدن دکمه «Roll»، تا دویست دلار پاداش بگیرید. برای دریافت ۱ بیت کوین رایگان نیز می‌توانید شانس خود را در بازی HI-LO Jackpot امتحان کنید.

با شرکت در لاتاری رایگان هفتگی فری بیت کوین می‌توانید تا ۴۵۰۰ دلار جایزه بگیرید. برای درآمد بیشتر نیز می‌توانید دوستان خود را به این سایت دعوت کنید و ۵۰ درصد از پاداش آن‌ها را در حساب خودتان دریافت کنید. برای برداشت از این فاست، باید حداقل ۰/۰۰۰۳ بیت‌ کوین در حساب خود داشته باشید.

درخواست‌های پرداخت در سایت فری بیت کوین به سه روش آهسته (۶ تا ۲۴ ساعت انتظار)، فوری (حداکثر ۱۵ دقیقه انتظار)، و خودکار (روزهای یکشنبه هر هفته) انجام می‌شوند. علاوه بر خود سایت، می‌توانید از نسخه موبایلی این فاست روی گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید و iOS استفاده کنید.

۵. دریافت بیت کوین رایگان با بازی کردن

بازی کردن یکی از گزینه های جذاب برای کسب 1 بیت کوین رایگان است.

تا قبل از تولد بلاک‌چین، پاداش بازی‌های کامپیوتری مجازی بود و در دنیای واقعی قابل استفاده نبود. با ورود بلاک‌چین، سایت‌های زیادی متولد شدند که در ازای انجام بازی، به شما بیت کوین رایگان می‌دهند. 

ساتوشی هیرو (Satoshi Hero) از بهترین سایت‌های فعال در این حوزه است و امکان انجام بیش از سه هزار بازی در آن وجود دارد. بازی‌های این سایت اغلب به‌صورت کازینویی هستند و میزان و نوع پاداش آن‌ها نیز متفاوت است. برای درآمد بیشتر از این سایت، رویدادهای هفتگی و ماهانه‌ای وجود دارند که با شرکت در آن‌ها و کسب رتبه لازم، ارز دیجیتال رایگان دریافت می‌کنید.

در ساتوشی هیرو مانند اغلب سایت‌های این حوزه، امکان کسب درآمد از زیرمجموعه‌گیری وجود دارد. میزان پاداش زیرمجموعه‌گیری به نوع فعالیت زیرمجموعه شما بستگی دارد. در بخش آفر والز (Offerwalls) نیز می‌توانید در نظرسنجی‌ها شرکت کنید و جایزه بگیرید. 

برداشت از این سایت با دو روش انتقال مستقیم به کیف پول و فاست پی (Faucetpay) امکان‌پذیر است. برای برداشت با فاست پی، باید به حداقل موجودی ۰/۰۰۰۱ بیت کوین و برای برداشت مستقیم، به حداقل موجودی ۰/۰۰۰۳ بیت کوین برسید. علاوه بر این، امکان برداشت از طریق هشت ارز دیجیتال دیگر نیز وجود دارد.

۶. دریافت بیت کوین رایگان با آربیتراژ

دریافت بیت کوین رایگان با آربیتراژ

از روش‌های کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال، آربیتراژ (Arbitrage) است. آربیتراژ به این معناست که یک ارز دیجیتال را با قیمت کم در یک صرافی مانند صرافی BingX بخرید و در صرافی دیگر با قیمت بیشتر بفروشید. قیمت بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال معمولاً تفاوت دارند و از همین تفاوت می‌توانید بیت کوین رایگان به‌دست آورید. برای این کار نیازی نیست به‌صورت دستی اقدام کنید و ربات‌ها می‌توانند این کار را برای شما انجام دهند. برای مثال، می‌توانید از ربات کریپتوهاپر (Cryptohopper) نیز استفاده کنید.

برای استفاده از این ربات کافی است صرافی‌هایی را که در آن‌ها دارایی دارید، به ربات متصل کنید و قابلیت «Exchange Arbitrage» را فعال کنید. در ادامه، باید جفت ارزهای معاملاتی را مشخص کنید تا این ربات به‌صورت خودکار موقعیت‌های معاملاتی مناسب را به شما نمایش دهد. مقدار درآمد این روش به میزان دارایی شما و تعداد صرافی‌های استفاده‌شده بستگی دارد. توجه کنید که روش آربیتراژ مزایا و معایب خاص خودش را دارد و قبل از انجام این کار، باید اطلاعات و مهارت‌های لازم را در این زمینه کسب کنید.

۷. دریافت بیت کوین رایگان با شرکت در ایردراپ

شرکت در ایردراپ ها یکی از جذاب ترین گزینه ها برای دریافت بیت کوین رایگان است.

پروژه‌های ارز دیجیتال معمولاً برای تبلیغات خود از روشی به‌نام ایردراپ (Airdrop) استفاده می‌کنند. ایردراپ‌ها در ازای انجام چند کار خاص، به شما مقداری ارز دیجیتال رایگان پاداش می‌دهند. این کار می‌تواند هولد کردن مقداری رمز‌ارز، دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی، ثبت‌نام در سایت پروژه، ثبت نظر، شرکت در نظرسنجی، یا ترکیبی از آن‌ها باشد. برای نمونه، در ژانویه ۲۰۱۷، پروژه استلار (Stellar) تعداد زیادی توکن XML به ارزش ۱۲۵ میلیون دلار را میان هولدرهای بیت کوین توزیع کرد.

اگرچه در این رویدادها، معمولاً ارز دیجیتال بومی پروژه میان کاربران توزیع می‌شود، گاهی اوقات پاداش بیت کوین رایگان نیز اهدا می‌شود. یکی از مشهورترین ایردراپ‌های بیت کوین در سال ۲۰۲۱ و در کشور السالوادور انجام شد. در این ایردراپ به تمام شهروندانی که کیف پول دولتی را نصب کرده بودند، معادل ۳۰ دلار بیت کوین اهدا شد. توجه کنید که بسیاری از ایردراپ‌ها کلاهبرداری می‌کنند و بهتر است قبل از شرکت در آن‌ها، تحقیقات لازم را انجام دهید.

۸. دریافت بیت کوین رایگان با استخراج ابری

کسب بیت کوین رایگان با استخراج ابری

برای بسیاری از افراد، خرید تجهیزات ماینینگ (Mining) و نگهداری آن‌ها دشوار است. در فرایند استخراج بیت کوین به توان محاسباتی بالایی نیاز داریم و می‌توانیم این توان را از طریق محاسبات ابری تأمین کنیم. در این زمینه، شرکت‌هایی وجود دارند که ارائه‌دهنده خدمات استخراج ابری هستند. این شرکت‌ها در قبال دریافت مبلغی مشخص، توان پردازشی مورد نیاز برای استخراج بیت کوین را در اختیار شما قرار می‌دهند. با این کار علاوه بر کاهش هزینه‌ها، از آلودگی‌های صوتی ناشی از دستگاه ماینر نیز در امان خواهید بود.

اسلو ماینینگ (Slo Mining) با بیش از سیصد هزار کاربر، از بهترین پلتفرم‌های استخراج ابری است. حداقل سرمایه‌گذاری در این سایت پنجاه دلار است. پلتفرم‌های تاپ هش (Top Hash)، بیت فوفو (BitFuFu)، و ان جی اس کریپتو (NGS Crypto) نیز نمونه‌های دیگری از پلتفرم‌های استخراج ابری رایگان هستند. صرافی بایننس نیز در بخش استخر استخراج (Mining Pool)، امکان استخراج ابری را فراهم کرده است. به‌دلیل وجود پلتفرم‌های کلاهبرداری متعدد در سطح اینترنت، پیشنهاد می‌کنیم قبل از سرمایه‌گذاری، درباره آن‌ها تحقیقات لازم را انجام دهید.

۹. دریافت بیت کوین رایگان با مشارکت در بازاریابی

برنامه های بازاریابی گزینه ی مناسبی برای کسب بیت کوین رایگان هستند.

بسیاری از کسب‌وکارها برای بازاریابی از سایت‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. برخی از این سایت‌ها به کاربران اجازه می‌دهند که با کلیک بر روی تبلیغات، بیت کوین رایگان دریافت کنند. 

یکی از نمونه‌های قدیمی این حوزه، که از سال ۲۰۱۳ آغاز به‌کار کرد، سایت بی تی سی کلیکس (BTCClicks) است. در این سایت، بسته به نوع عضویت، پاداش هر کلیک از ۱ تا ۷ ساتوشی متغیر است. پاداش هر کلیک در عضویت استاندارد (Standard) معمولاً یک ساتوشی و در عضویت پریمیوم (Premium) سه ساتوشی است.

برای افزایش درآمد در سایت BTCClicks، می‌توانید از زیرمجموعه‌گیری نیز استفاده کنید. با این کار بین ۴۰ تا ۸۰ درصد از درآمد زیرمجموعه شما به حسابتان واریز خواهد شد. برای محاسبه درآمد روزانه و ماهانه می‌توانید از صفحه سؤالات متداول (FAQ) سایت، به بخش «EARNINGS CALCULATOR» مراجعه کنید. حداقل مقدار قابل برداشت در این سایت، ده هزار ساتوشی است و هیچ کارمزدی بابت واریز بیت کوین از شما دریافت نمی‌شود. پردازش درخواست پرداخت در بی تی سی کلیکس فوری انجام می‌شود و معمولاً هیچ زمان انتظاری وجود ندارد.

درآمد راه‌های دریافت بیت کوین رایگان چقدر است؟

دریافت بیت کوین رایگان در نگاه اول جذاب به‌نظر می‌رسد، اما باید بررسی کرد که این درآمد ارزش وقت صرف‌شده را دارد یا کاری کاملاً بیهوده است. برای نمونه، طبق اطلاعات سایت کوین تیپلای، با انجام کارهایی مانند مشاهده تبلیغات یا بازی، می‌توانید بین سی تا صد دلار درآمد داشته باشید. بدیهی است که اگر انتظار درآمد شما یک دلار به ازای هر ساعت باشد و بیش از صد ساعت زمان بگذارید، در بهترین حالت ممکن نیز انتظار شما برآورده نخواهد شد.

طبق محاسبات سایت BTCClicks، با فرض پنجاه زیرمجموعه و سی کلیک در روز، می‌توانید به درآمد ماهانه ۳۶/۹۰۰ ساتوشی برسید که با قیمت فعلی بیت کوین، حدود ۱۲/۵ دلار ارزش دارد. به‌هرحال، انتظار افراد از درآمد یکسان نیست و به همین دلیل، قبل از شروع کار باید با مراجعه به سایت مدنظر، درآمد ساعتی، روزانه، یا ماهانه را محاسبه کنید.

چگونه کلاهبرداری‌های بیت کوین رایگان را بشناسیم؟

بدون شک هرجا که از پول رایگان صحبت شود، کلاهبرداران زیادی حضور دارند. بیت کوین رایگان به‌حدی جذاب است که کاربران، بسیاری از نشانه‌های کلاهبرداری را نادیده می‌گیرند. در این صورت، نه‌تنها پولی به‌دست نخواهند آورد، بلکه ممکن است دچار ضررهای سنگین و جبران‌ناپذیر شوند. 

یکی از این نوع کلاهبرداری‌ها، کلاهبرداری پانزی (Ponzi) است. در این روش، کلاهبرداران با وعده سودهای نجومی، سرمایه هنگفتی را جذب می‌کنند و به‌ازای جذب زیرمجموعه، سود سرمایه‌گذاران را افزایش می‌دهند. این افراد ادعا می‌کنند که سرمایه قربانیان را در بازارهای مالی سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اما در حقیقت، سود دریافتی آن‌ها از زیرمجموعه‌ها تأمین می‌شود. در نهایت، پس از اینکه کلاهبردار به میزان سرمایه مورد نیاز خود رسید، متواری خواهد شد.

نوع دیگری از کلاهبرداری، که به‌بهانه دریافت بیت کوین رایگان انجام می‌شود، به فیشینگ (Phishing) معروف است. در این روش، کلاهبردار با روش‌های مختلفی مانند ارسال ایمیل یا پیامک جعلی، ساخت سایت جعلی، یا معرفی خود به‌عنوان نماینده یک صرافی یا یک کیف پول، سعی می‌کند اطلاعات قربانی را بگیرد و دارایی‌های او را به‌سرقت ببرد. در اغلب موارد، سناریوها به‌حدی طبیعی هستند که افراد ناآگاه بدون کوچک‌ترین شکی، اطلاعات حساس خود مانند رمز عبور صرافی یا عبارت بازیابی کیف پول خود را در اختیار کلاهبرداران قرار می‌دهند.

اگرچه تشخیص قطعی سایت‌ها و پروژه‌های کلاهبرداری بسیار دشوار است، وجود نشانه‌هایی که در ادامه ذکر می‌شود، احتمال کلاهبرداری را به‌شدت افرایش می‌دهد:

·       اهدای پاداش بدون انجام کار؛

·       مسدود کردن امکان برداشت سود؛

·       پرداخت سودهای نجومی و نامتعارف؛

·       تقاضای پول برای ارسال پاداش یا ایردراپ؛

·       کوتاه بودن طول عمر دامنه ثبت‌شده برای سایت؛

·       درخواست اطلاعات حساس مانند رمز عبور صرافی یا عبارت بازیابی کیف پول؛

·       استفاده از نام‌های مشابه صرافی‌ها، کیف پول‌های معتبر، یا افراد سرشناس؛

·       تشویق به نصب اپلیکیشن‌های نامعتبر و فاقد تأییدیه فروشگاه‌های اپلیکیشن.

بسیاری از سایت‌های بیت کوین رایگان کلاهبردار هستند و از روش‌های مختلفی برای سرقت دارایی‌های شما استفاده می‌کنند. بنابراین، بهتر است قبل از شروع کار، درباره اطلاعات سایت یا پروژه تحقیقات لازم را انجام دهید. علاوه بر این، پیشنهاد می‌کنیم در شبکه‌های اجتماعی مانند ایکس (X) یا ردیت (Reddit)، نظرهای کاربران دیگر را درباره این سایت‌ها بررسی کنید تا در دام این کلاهبرداران گرفتار نشوید.

جمع‌بندی

کسب بیت کوین رایگان مانند سایر روش‌های کسب درآمد از این ارز دیجیتال، مزایا و معایب خاص خودش را دارد. در این مقاله از کلینیک سرمایه، به انواع روش‌های مختلف دریافت ارز دیجیتال رایگان پرداختیم. در هریک از این روش‌ها، سایت معتبری را نیز معرفی کردیم. هریک از این سایت‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و با در نظر گرفتن شرایط و انتظار خود، می‌توانید در یک یا چند مورد از آن‌ها فعالیت کنید. شایان ذکر است که کلاهبرداری در این حوزه به‌وفور مشاهده می‌شود و بهتر است به نکاتی که درباره شناسایی کلاهبرداری اشاره کردیم، توجه کنید. در پایان، دقت کنید که فریب تبلیغاتی مانند دریافت ۱ بیت کوین رایگان را نخورید و قبل از شروع کار با این سایت‌ها و پلتفرم‌ها، تحقیقات لازم را انجام دهید.

سوالات متداول

1

آیا کسب بیت کوین رایگان برای ایرانیان امکان‌پذیر است؟

بله. بسیاری از سایت‌های معرفی‌شده در این مقاله هیچ مشکلی با ایرانیان ندارند و برای دریافت پاداش فقط به کیف پولی سازگار با بیت کوین نیاز دارید.

2

برای دریافت بیت کوین رایگان از چه کیف پولی استفاده کنیم؟

تراست ولت (Trust Wallet)، الکتروم (Electrum)، و بلو ولت (BlueWallet) بهترین کیف‌پول‌های نرم‌افزاری برای بیت کوین هستند. کیف پول‌های لجر (Ledger) و ترزور (Trezor) نیز بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری برای این کار محسوب می‌شوند.

امتیاز شما به این محتوا

5 / 5. 3

میانگین امتیازات: 5/5
تعداد امتیاز: 3
در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک گذارید
حتما نظرت رو برای ما و دیگران بنویس
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
جستجو
ورود/ ثبت نام
ارسال مجدد
درخواست مشاوره